Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Oktober 2024
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyVandaag om 1:18 van Grafmat

» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 19:36 van Flyboy

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 16:23 van sokratikos

» *RTH* Muse - Sunburn
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 16:10 van sokratikos

» *RTH* Genesis - Tonight Tonight Tonight
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 15:57 van sokratikos

» *RTH* T. Rex - Jeepster
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 15:36 van sokratikos

» *RTH* Jim Diamond - I Should Have Known Better
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 14:59 van sokratikos

» *RTH* Gal Costa - Que Pena (Ele Já Não Gosta Mais de Mim)
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 14:40 van sokratikos

» *RTH* Gerry & The Pacemakers - It's Gonna Be Alright
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 14:19 van sokratikos

» *RTH* The Telescopes - Flying
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:26 van sowhat

» *RTH* Captain & Tennille - Love Will Keep Us Together
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:24 van sowhat

» *RTH* Suzie - Johnny Loves Me
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:23 van sowhat

» *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:18 van sowhat

» *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:16 van sowhat

» *RTH* Dandy Warhols – Everyday should be a holiday
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:14 van sowhat

» *RTH* Billie Eilish – No time to die
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:12 van sowhat

» *RTH* Paul de Leeuw - Bejaarden
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:06 van sowhat

» *RTH* First class - Beach baby
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl EmptyGisteren om 12:03 van sowhat

» Introquiz Oktober staat klaar
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty04.10.24 22:31 van Mies

» Za. 5 oktober: Orinoco Weekendsjoowww
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty04.10.24 20:51 van Grafmat


*RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

+6
MrJohn
Mark
Dave Evans
sowhat
Jan...
Mauricedegier
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor 'Chemical Brothers'?

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap0%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap25%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 25% 
[ 4 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap0%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap13%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 13% 
[ 2 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap6%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap19%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 19% 
[ 3 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap13%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 13% 
[ 2 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap0%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap24%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 24% 
[ 4 ]
*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_lcap0%*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 16
 
 
Enquête gesloten

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Gast 21.02.10 9:56

Heeey er is nog geen RTH geplaatst voor vandaag? Dan bij deze.........
The Chemical Brothers is een Britse danceformatie bestaande uit Tom Rowlands (11 januari 1971) en Ed Simons (9 juni 1970). De band maakt elektronische muziek, enigszins te vergelijken met acts als The Prodigy en Faithless, en boekte sinds 1995 enkele grote hits.Van het album uit 1999 (surrender) is dit Hey Boy Hey Girl getrokken, Let's Vote!


2X KLIKKEREN A.U.B. Very Happy
of deze: https://www.youtube.com/watch?v=VRUsdQ-rNVk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Mauricedegier 21.02.10 10:08

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Heerlijke plaat. Heb thuis een cd van de chemical brothers (wel een andere, Push the button met oa het hitje Galvanize) en luister er graag naar.

Aparte clip ook.

9

Beetje offtopic, maar wel een grappig detail is het volgende stukje van wikipedia ( over Lily Allen)

"Op 19 december 2007 meldde een woordvoerder aan de BBC dat Allen in verwachting was. De vader, Ed Simons van The Chemical Brothers is vijftien jaar ouder dan de zangeres en het paar heeft sinds september van 2007 een relatie. Echter, op 16 januari 2008 bevestigde haar woordvoerder aan "The Sun" dat Allen een miskraam heeft gehad. Kort erna is het stel uit elkaar gegaan."


Laatst aangepast door Mauricedegier op 21.02.10 10:16; in totaal 1 keer bewerkt
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6589
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Gast 21.02.10 10:16

Nee.

Toen ze nog gewoon The Dust Brothers genoemd werden waren ze erg goed. Het album 'dig your own hole' is ook nog goed, met electrobank als topper, maar daarna was ik er eigenlijk wel klaar mee. Alle synths zijn vervangen door samples en dat merk je ook behoorlijk. Op de laatste plaatjes staan zelfs oudere nummers van ze weer op het album, begrijp ik niet helemaal.

Toch loop ik hier niet voor weg, maar heb ze al een paar keer gezien en ze kunnen met hun geluid niet meer terug naar de kleinere clubs. Tis zo massaal geworden en het lijkt er op alsof ze continue aan de cut off frequency draaien om telkens hetzelfde geluid en spanning op te bouwen.

Twijfel wat ik moet geven. Voor hun vroegere kwaliteiten zouden ze van mij een 8 krijgen maar met dit nummer kom ik echt niet hoger dan een hmmmm. Een 5, maar dat is al vrij hoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Jan... 21.02.10 11:46

dit was een hit, toen ik als persoon alle kanten op stuiterde zowel in positieve als negatieve zin. Daar waren dit soort nummers wel een soundtrack van. Zoiets als Fat Boy Slim vind ik nog steeds leuk, maar dit heb ik nu 5 keer beluisterd, maar ik weet totaal niet waarom ik het toen zo leuk vond. Zal wel weer een afreageerkamertje geweest zijn. Vanwege de herinneringen, doe maar een 6.

Ik heb nog een aardige anekdote over een vriend, Alex kent hem, Leo. Nou heeft Leo alleen interesse in Rock, maar House en Dance, dat is een straf voor hem. Maar wij wilden the Chemical Brothers wel zien, dus hij mee. Een andere vriend was ons kwijt en zat ons te zoeken in een bomvolle Alpha-tent. Nu zag hij in de verte 1 persoon in de tent die niet bewoog en hij dacht: dat zou best eens Leo kunnen zijn. Bleek dat gewoon waar te zijn....
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Gir

Bericht  Gast 21.02.10 12:46

Van mij een 7, omdat het in z' n genre best een leuke plaat is.
Het doet mij denken aan Sinners in 020 in een tijd dat iedereen zich nog openlijk klem snoof; deze muziek past daarbij.
Geen plaatje voor bij het ontbijt, dus wel een nummer voor een toestand van "chemische ontbinding" Very Happy (ja Kaj, ik weet het, het is een cheesy joke Smile )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  sowhat 21.02.10 13:32

Dance gecombineerd met toegankelijk esoterisch. Is een 7 waard.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Dave Evans 21.02.10 14:30

Tekst is werkelijk briljant Wink
Nou vergelijkbaar met The Prodigy en Faithless......inderdaad en iedereen die mijn muzikale smaak kent weet dan nu wat voor cijfer er gaat volgen. Alhoewel dit plaatje is net een puntje beter dan de eerder genoemde act's. Daarom een '4'
By the way: Raver bedankt voor het plaatsen, ik zat te veel in Olympische sferen Wink

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Mark 21.02.10 15:52

Een 6je, ik kan leukere plaatjes van The Chem Bros bedenken.
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

http://www.maeur.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Gast 21.02.10 17:05

Omdat in de clip er nog wel een paar leuke "brings back a few lost memories" zaten een 2 voor het overige mogen deze als de overspannen en onder de speed klinkende kleine neefjes van Brian Eno met de rest van het afval van de DSM door het chemische toilet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  MrJohn 21.02.10 18:40

Ik word hier niet warm van, terwijl ik momenteel toch de griep heb: een 4
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Timmus 21.02.10 19:03

Men loopt hier niet zo mee weg, lees ik. Nou, ik dus wel. Heb de heren enkele malen live mogen aanschouwen en ik kan je verzekeren, dít is niveau. Stond jarenlang garant voor een volle dansvloer. Het album waar dit nummer op staat, Surrender, is één fijn voortrazende elektronicatrein die altijd te vroeg aankomt op de plaats van bestemming.

Ik ga hier een 9 voor geven.

Hoe dan ook, hun inspiratiebron Lords of Acid is nog een tandje beter...
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16793
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Frodo 21.02.10 21:19

Ik geef géén punten voor wat ze allemaal nog meer gepresteerd hebben.
Ik geef géén punten voor welk gaaf optreden ze ooit eens een keer gegeven hebben.
Ik geef géén punten voor de videoclip.

Wat ik wel doe is de muziek beoordelen. Dat heeft helemaal niets om het lijf. Een 2.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Gast 21.02.10 21:56

Frodo schreef:
Wat ik wel doe is de muziek beoordelen. Dat heeft helemaal niets om het lijf. Een 2.

You took the words right out of my mouth. Couldn't agree more.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Kaj 21.02.10 22:28

Ik geef géén punten voor mensen die ik erg pompeus vind.
Ik geef géén punten voor mensen die heel graag hun eigen mening als feit poneren.

Wat ik wel doe is de muziek beoordelen. Die is hier errug gaaf. Een dikke 9.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3997
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Timmus vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Timmus 21.02.10 23:03

Ik geef normaal gesproken geen punten voor leden, maar ik geef nu een 10 voor Kaj
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16793
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  muis 25.02.10 20:22

Een beetje eentonige stuitermuziek, bounce een mager 6 je.
muis
muis
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 29-12-08
Woonplaats : Haus am See

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH*  Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Empty Re: *RTH* Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum