Het Laatste Oordeel 13.01.18
+5
Timmus
MissDieHard
Boebstie
Mirrr
Ries
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het Laatste Oordeel 13.01.18
Zaterdag 13 jan vanaf 11 uur in de ochtend! Orinoco Radio!
Het laatste Oordeel over de de top 2000 van 2017. De chatters van de officieuze top 2000 chat kozen de, volgens hun, mooiste 100 nummers van de top 2000 en die ga je allemaal, en belangrijker, helemaal horen! Om 11 uur gaan we een uurtje opwarmen en dan om 12 uur beginnen we met de lijst! Zo rond een uur of 10 in de avond zal dan de nummer 1 te horen zijn en daarna natuurlijk nog een top 2000 gerelateerde after party! Schakel in op Orinoco om samen met de DJ's Timmus en Ries de top2000 nog 1 keer her te beleven!!!!!!
Het laatste Oordeel over de de top 2000 van 2017. De chatters van de officieuze top 2000 chat kozen de, volgens hun, mooiste 100 nummers van de top 2000 en die ga je allemaal, en belangrijker, helemaal horen! Om 11 uur gaan we een uurtje opwarmen en dan om 12 uur beginnen we met de lijst! Zo rond een uur of 10 in de avond zal dan de nummer 1 te horen zijn en daarna natuurlijk nog een top 2000 gerelateerde after party! Schakel in op Orinoco om samen met de DJ's Timmus en Ries de top2000 nog 1 keer her te beleven!!!!!!
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Re: Het Laatste Oordeel 13.01.18
Ik ga luisteren, ben benieuwd, volgens mij krijgen we een vreemde lijst haha
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Persoonlijk vind ik dit tot nu toe de leukste lijst Mirrr!
Ries- Music-Master
Het vergt enige voorbereidingen maar Timmus en ik hebben de hele show nu bijna klaar. Ben je Top 2000 liefhebber zou ik zeker inschakelen want het is echt dit jaar een mooie, verrassende lijst geworden.
Ries- Music-Master
Het laatste Oordeel
Probeer ik de Franse eter op 13/01 te verzetten, zegt ie doodleuk, dan luister ik toch ook mee? Ik vervolgens uitleggen dat er weinig van koken zal komen omdat ik ongeveer vastgeplakt zal zitten aan de chat en aan de laptop (fungeert als radio) kijkt ie me heel verbaasd aan en zegt "hoe bedoel je? Je prefereert een avond met laptop en mensen die je niet kent boven een avond met mij? Rare mannen die Fransen .
Maar goed, ik ben dus nog steeds bezig het eten te verzetten, grrrrrr
Maar goed, ik ben dus nog steeds bezig het eten te verzetten, grrrrrr
Boebstie- Music-freak
- Aantal berichten : 273
Registratiedatum : 29-12-11
Mot ik hem ff bellen voor je?
Ries- Music-Master
Ries schreef:Persoonlijk vind ik dit tot nu toe de leukste lijst Mirrr!
Waarschijnlijk omdat hij een keer afwijkt Ries
Mirrr- Music-Master
Die kans is aanwezig idd Mirrr
Ries- Music-Master
Het Laatste Oordeel
L.S.
Beste Directie van Het Laatste Oordeel,
Ik ben de hoedster over Boebstie en ik moet u mededelen dat Boebstie helaas niet aan de chat van aankomende zaterdag kan deelnemen omdat zij, nadat zij is bloot gesteld deze week aan overmatig gebruik van metros, vliegtuigen en hoge snelheidstreinen, tot een volledige stand-still is gekomen. Het is haar allemaal teveel geworden. Zij verkeert nu nog in een hotel op Schiphol en zal morgenavond terugkeren naar huis, echter met een permanent lopende snotneus, samengeknepen keel, tranende ogen en koortsaanvallen. Echter, mijn Boebstie kennende zal zij gewoon doorwerken tot het gaatje, en dus pas morgen avond tegen een uur of 22.00 de huisdeur achter zich dicht trekken.
Ik hoor u al denken, beste Directie van het Laatste Oordeel, so what, wat hebben wij hieraan. HLO is om te luisteren en dus ook uitermate bruikbaar indien iemand zich ziek meldt.
Echter, in dit geval moet ik mijn rol als hoedster en beschermvrouwe van Boebstie serieus nemen en haar vastketenen aan bed en haar de toegang tot de chat volledig moet ontzeggen. Zij heeft haar rust nodig aangezien de komende week weer helemaal "up to par" moet zijn.
Ik betwijfel echter of zij de volledige (bed) rust serieus zal nemen, en vandaar dat ik mij als haar hoedster tot U richt, de Directie. Du moment dat U ziet of bemerkt dat Boebstie pogingen doet zich tot u te richten (en haar mede klasgenoten) dan verzoek ik u beleefd maar dringend haar de toegang tot de klas te ontzeggen.
Immers, we weten allemaal wat er gebeurt als Boebstie "rode konen en een hogere temperatuur" krijgt van het chatten! Het is voor haar eigen bestwil en ik dank u dan ook bij voorbaat voor de te nemen maatregelen. Tenzij u dringende redenen ziet om haar alsnog toe te laten, echter dan zou ik het bijzonder op prijs stellen als u mij daarover zou willen informeren via de persoonlijke weg.
Ik beloof u dat Boebstie de komende week het iets rustiger aan zal doen zodat zij op tijd hersteld is om de in haar agenda geplande activiteiten naar beste wil en toewijding uit te kunnen voeren.
Ik dank u bij voorbaat voor uw medewerking en wens u allen een hele prettige uitzending!
Beste Directie van Het Laatste Oordeel,
Ik ben de hoedster over Boebstie en ik moet u mededelen dat Boebstie helaas niet aan de chat van aankomende zaterdag kan deelnemen omdat zij, nadat zij is bloot gesteld deze week aan overmatig gebruik van metros, vliegtuigen en hoge snelheidstreinen, tot een volledige stand-still is gekomen. Het is haar allemaal teveel geworden. Zij verkeert nu nog in een hotel op Schiphol en zal morgenavond terugkeren naar huis, echter met een permanent lopende snotneus, samengeknepen keel, tranende ogen en koortsaanvallen. Echter, mijn Boebstie kennende zal zij gewoon doorwerken tot het gaatje, en dus pas morgen avond tegen een uur of 22.00 de huisdeur achter zich dicht trekken.
Ik hoor u al denken, beste Directie van het Laatste Oordeel, so what, wat hebben wij hieraan. HLO is om te luisteren en dus ook uitermate bruikbaar indien iemand zich ziek meldt.
Echter, in dit geval moet ik mijn rol als hoedster en beschermvrouwe van Boebstie serieus nemen en haar vastketenen aan bed en haar de toegang tot de chat volledig moet ontzeggen. Zij heeft haar rust nodig aangezien de komende week weer helemaal "up to par" moet zijn.
Ik betwijfel echter of zij de volledige (bed) rust serieus zal nemen, en vandaar dat ik mij als haar hoedster tot U richt, de Directie. Du moment dat U ziet of bemerkt dat Boebstie pogingen doet zich tot u te richten (en haar mede klasgenoten) dan verzoek ik u beleefd maar dringend haar de toegang tot de klas te ontzeggen.
Immers, we weten allemaal wat er gebeurt als Boebstie "rode konen en een hogere temperatuur" krijgt van het chatten! Het is voor haar eigen bestwil en ik dank u dan ook bij voorbaat voor de te nemen maatregelen. Tenzij u dringende redenen ziet om haar alsnog toe te laten, echter dan zou ik het bijzonder op prijs stellen als u mij daarover zou willen informeren via de persoonlijke weg.
Ik beloof u dat Boebstie de komende week het iets rustiger aan zal doen zodat zij op tijd hersteld is om de in haar agenda geplande activiteiten naar beste wil en toewijding uit te kunnen voeren.
Ik dank u bij voorbaat voor uw medewerking en wens u allen een hele prettige uitzending!
Boebstie- Music-freak
L.S.,
Als notaris kan ik bevestigen dat bovenstaande brief een legitiem verzoek tot ondercuratelestelling betreft.
Ik zou de directie dan ook willen adviseren schrijver dezes als belangenbehartiger uiterst serieus te nemen en adequate preventieve maatregelen te treffen om de curandus te behoeden voor mogelijke ernstige gevolgen.
Indien deze maatregelen uitblijven, kan de directie in gebreke worden gesteld.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik, hoogachtend,
MissDieHard
Als notaris kan ik bevestigen dat bovenstaande brief een legitiem verzoek tot ondercuratelestelling betreft.
Ik zou de directie dan ook willen adviseren schrijver dezes als belangenbehartiger uiterst serieus te nemen en adequate preventieve maatregelen te treffen om de curandus te behoeden voor mogelijke ernstige gevolgen.
Indien deze maatregelen uitblijven, kan de directie in gebreke worden gesteld.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik, hoogachtend,
MissDieHard
MissDieHard- Music-director
- Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 56
Reactie van de directie van de expertise groep Op Je Tanden Bijten Ltd.
We hebben begrip voor de standpunten! Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. begrijpt dat niet iedereen mee kan luisteren maar wij van Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. betreuren dat natuurlijk zeer! Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. neemt de uitzending natuurlijk op en zullen op een later te noemen datum deze uitzending van Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. zeker herhalen. Zodat iedereen die enthousiast genoeg is nog een keer kan luisteren of voor de eerste maal. Wij van Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. wensen uw cliënt Boebstie veel beterschap curator MissDieHard!
Met vriendelijke groet,
De Directie van Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd.
Directeur: Timmus Van Je Kunt het tot Kleine Buster
Commissaris: Ries Van Zachte Heelmeesters tot Stinkende Wonden
We hebben begrip voor de standpunten! Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. begrijpt dat niet iedereen mee kan luisteren maar wij van Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. betreuren dat natuurlijk zeer! Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. neemt de uitzending natuurlijk op en zullen op een later te noemen datum deze uitzending van Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. zeker herhalen. Zodat iedereen die enthousiast genoeg is nog een keer kan luisteren of voor de eerste maal. Wij van Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd. wensen uw cliënt Boebstie veel beterschap curator MissDieHard!
Met vriendelijke groet,
De Directie van Expertise Groep Op Je Tanden Bijten Ltd.
Ries- Music-Master
Het Laatste Oordeel
Geachte directie van de expertise groep Op Je Tanden Bijten Ltd. EN Notaris Missdiehard,
Hartelijk dank voor uw welgemeende ondersteuning. Ik kan u verzekeren dat Boebstie (als zij niet slaapt, de deugniet) zeker zal luisteren want aan haar oren mankeert zijn helemaal niets! Echter, het is het chatgevaar waarvoor ik haar wil behoeden want daarin kan zij nogal overdreven actief zijn en dat is juist weer niet goed voor haar. Mocht zij dan ook in uw aanpalende chat arriveren (onder welke noemer dan ook), dan herhaal ik hierbij mijn verzoek om haar per direct te weren en weer terug naar bed te sturen.
Onder dankzegging voor de toegezegde medewerking, aan beide heren en vrouw:
en
Notaris Missdiehard
Hartelijk dank voor uw welgemeende ondersteuning. Ik kan u verzekeren dat Boebstie (als zij niet slaapt, de deugniet) zeker zal luisteren want aan haar oren mankeert zijn helemaal niets! Echter, het is het chatgevaar waarvoor ik haar wil behoeden want daarin kan zij nogal overdreven actief zijn en dat is juist weer niet goed voor haar. Mocht zij dan ook in uw aanpalende chat arriveren (onder welke noemer dan ook), dan herhaal ik hierbij mijn verzoek om haar per direct te weren en weer terug naar bed te sturen.
Onder dankzegging voor de toegezegde medewerking, aan beide heren en vrouw:
en
Notaris Missdiehard
Boebstie- Music-freak
Ter attentie van:
Betreft: sommatie
Geachte directieleden,
Hierbij sommer ik u, onder verwijzing naar de preambule van de Wet Poortwachter, uw verantwoordelijkheid te nemen voor het welbevinden van mijn curandus Boebstie als frequent deelneemster aan het door u geëxploiteerde chatprogramma gelieerd aan radiostation Orinoco.
Indien curandus onverhoopt de chat mocht betreden, dient u uw verplichtingen jegens haar volledig na te komen en onverwijld maatregelen te treffen om tot onmiddellijke uitsluiting over te gaan en herhaling zulks te voorkomen, bij gebreke waarvan ik u nu reeds voor alsdan in gebreke stel onder aanzegging dat ik alsdan genoodzaakt zal zijn rechtsmaatregelen jegens u te treffen waarvan de kosten geheel en al voor uw rekening zullen zijn.
Tevens wil ik u er wellicht ten overvloede op wijzen dat curandus een alom geliefde chatster is wier welzijn ons allen ter harte gaat. Smeekbeden van mijn cliënte teneinde tenietdoening te bewerkstelligen, dienen derhalve vriendelijk edoch gestreng genegeerd te worden, hetgeen zij weloverwogen en heden bij volle verstand zijnde, in bovenstaand epistel bevestigt.
Onder voorbehoud van alle rechten en weren,
Met vriendelijke groet,
MissDieHard, gevolmachtigd notaris
Betreft: sommatie
Geachte directieleden,
Hierbij sommer ik u, onder verwijzing naar de preambule van de Wet Poortwachter, uw verantwoordelijkheid te nemen voor het welbevinden van mijn curandus Boebstie als frequent deelneemster aan het door u geëxploiteerde chatprogramma gelieerd aan radiostation Orinoco.
Indien curandus onverhoopt de chat mocht betreden, dient u uw verplichtingen jegens haar volledig na te komen en onverwijld maatregelen te treffen om tot onmiddellijke uitsluiting over te gaan en herhaling zulks te voorkomen, bij gebreke waarvan ik u nu reeds voor alsdan in gebreke stel onder aanzegging dat ik alsdan genoodzaakt zal zijn rechtsmaatregelen jegens u te treffen waarvan de kosten geheel en al voor uw rekening zullen zijn.
Tevens wil ik u er wellicht ten overvloede op wijzen dat curandus een alom geliefde chatster is wier welzijn ons allen ter harte gaat. Smeekbeden van mijn cliënte teneinde tenietdoening te bewerkstelligen, dienen derhalve vriendelijk edoch gestreng genegeerd te worden, hetgeen zij weloverwogen en heden bij volle verstand zijnde, in bovenstaand epistel bevestigt.
Onder voorbehoud van alle rechten en weren,
Met vriendelijke groet,
MissDieHard, gevolmachtigd notaris
Hierbij het draaischema van Het Laatste Oordeel 2017:
11.00 Warming-Up: "Nine Is Not Enough": de best scorende platen met 9 stemmers
12.00-22.00 HLO
12.00-15.00 DJ Timmus
15.00-18.00 DJ Ries
18.00-22.00 DJ Timmus & DJ Ries
22.00 Afterparty
11.00 Warming-Up: "Nine Is Not Enough": de best scorende platen met 9 stemmers
12.00-22.00 HLO
12.00-15.00 DJ Timmus
15.00-18.00 DJ Ries
18.00-22.00 DJ Timmus & DJ Ries
22.00 Afterparty
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Stream loopt.
Chatten via top2000chat.net.
Chatten via top2000chat.net.
Timmus- Beheerder
Haha lachen om hierboven
Mirrr- Music-Master
Ik volg het vanaf de bank, maar leuke uitzending tot nu toe! En ook best wel leuke lijst!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Dave Evans schreef:Ik volg het vanaf de bank, maar leuke uitzending tot nu toe! En ook best wel leuke lijst!
Van harte beterschap Dave!
51. Rhiannon - Fleetwood Mac
52. Life's What You Make It - Talk Talk
53. The Long And Winding Road - The Beatles
54. Wild Is The Wind - David Bowie
55. Jeremy - Pearl Jam
56. Lovely Day - Bill Withers
57. White Rabbit - Jefferson Airplane
58. Sweet Caroline - Neil Diamond
59. If You Leave Me Now - Chicago
60. (Don't Fear) The Reaper - Blue Oyster Cult
61. I Heard It Through The Grapevine - Marvin Gaye
62. Verdronken Vlinder - Boudewijn de Groot
63. Somebody Will Know Someday - Cuby & The Blizzards
64. Stayin' Alive - Bee Gees
65. Question - The Moody Blues
66. Come As You Are - Nirvana
67. L.A. Woman - The Doors
68. Time In A Bottle - Jim Croce
69. Give Up Your Guns - The Buoys
70. Livin' Thing - Electric Light Orchestra
71. Rockin' In The Free World - Neil Young
72. Friday I'm In Love - The Cure
73. Sebastian - Cockney Rebel
74. Basket Case - Green Day
75. 25 Or 6 To 4 - Chicago
76. Light My Fire - The Doors
77. Us And Them - Pink Floyd
78. Tie Your Mother Down - Queen
79. Take Five - The Dave Brubeck Quartet
80. Vienna - Ultravox
81. Psycho Killer - Talking Heads
82. Lay All Your Love On Me - ABBA
83. Avalon - Roxy Music
84. A Whiter Shade Of Pale - Procol Harum
85. The Whole Of The Moon - The Waterboys
86. So Lonely - The Police
87. California Dreamin' - The Mamas & The Papas
88. Pinball Wizard - The Who
89. Eagle - ABBA
90. Window Of My Eyes - Cuby & The Blizzards
91. Whisky In The Jar - Thin Lizzy
92. Slippery People - Talking Heads
93. Worn Down Piano - Mark & Clark Band
94. Everybody Needs Somebody To Love - The Blues Brothers
95. Mrs Robinson - Simon & Garfunkel
96. Shout - Tears For Fears
97. Teach Your Children - Crosby, Stills, Nash & Young
98. Fantasy - Earth, Wind & Fire
99. New Year's Day - U2
100. Breakfast In America - Supertramp
52. Life's What You Make It - Talk Talk
53. The Long And Winding Road - The Beatles
54. Wild Is The Wind - David Bowie
55. Jeremy - Pearl Jam
56. Lovely Day - Bill Withers
57. White Rabbit - Jefferson Airplane
58. Sweet Caroline - Neil Diamond
59. If You Leave Me Now - Chicago
60. (Don't Fear) The Reaper - Blue Oyster Cult
61. I Heard It Through The Grapevine - Marvin Gaye
62. Verdronken Vlinder - Boudewijn de Groot
63. Somebody Will Know Someday - Cuby & The Blizzards
64. Stayin' Alive - Bee Gees
65. Question - The Moody Blues
66. Come As You Are - Nirvana
67. L.A. Woman - The Doors
68. Time In A Bottle - Jim Croce
69. Give Up Your Guns - The Buoys
70. Livin' Thing - Electric Light Orchestra
71. Rockin' In The Free World - Neil Young
72. Friday I'm In Love - The Cure
73. Sebastian - Cockney Rebel
74. Basket Case - Green Day
75. 25 Or 6 To 4 - Chicago
76. Light My Fire - The Doors
77. Us And Them - Pink Floyd
78. Tie Your Mother Down - Queen
79. Take Five - The Dave Brubeck Quartet
80. Vienna - Ultravox
81. Psycho Killer - Talking Heads
82. Lay All Your Love On Me - ABBA
83. Avalon - Roxy Music
84. A Whiter Shade Of Pale - Procol Harum
85. The Whole Of The Moon - The Waterboys
86. So Lonely - The Police
87. California Dreamin' - The Mamas & The Papas
88. Pinball Wizard - The Who
89. Eagle - ABBA
90. Window Of My Eyes - Cuby & The Blizzards
91. Whisky In The Jar - Thin Lizzy
92. Slippery People - Talking Heads
93. Worn Down Piano - Mark & Clark Band
94. Everybody Needs Somebody To Love - The Blues Brothers
95. Mrs Robinson - Simon & Garfunkel
96. Shout - Tears For Fears
97. Teach Your Children - Crosby, Stills, Nash & Young
98. Fantasy - Earth, Wind & Fire
99. New Year's Day - U2
100. Breakfast In America - Supertramp
Timmus- Beheerder
Mooi hoor de lange versie van Nights in white satin!
1. The Load Out / Stay - Jackson Browne
2. I Put A Spell On You - Creedence Clearwater Revival
3. A Day In The Life - The Beatles
4. Breakthru - Queen
5. Hurricane - Bob Dylan
6. Kashmir - Led Zeppelin
7. September - Earth Wind & Fire
8. The Turn Of A Friendly Card - The Alan Parsons Project
9. Homeward Bound - Simon & Garfunkel
10. Overture - The Who
11. Dreamer - Supertramp
12. American Pie - Don McLean
13. The Unforgettable Fire - U2
14. One Step Beyond - Madness
15. Be My Number Two - Joe Jackson
16. Plug In Baby - Muse
17. Year Of The Cat - Al Stewart
18. Thriller - Michael Jackson
19. Bright Eyes - Art Garfunkel
20. Move On Up - Curtis Mayfield
21. Like A Hurricane - Neil Young
22. Alles Geprobeerd - Het Goede Doel
23. Autobahn - Kraftwerk
24. Uncertain Smile - The The
25. MacArthur Park - Richard Harris
26. Jumping Jack Flash - The Rolling Stones
27. Eleanor Rigby - The Beatles
28. I Alone - Live
29. Voor Haar - Frans Halsema
30. Life On Mars - David Bowie
31. Lullaby - The Cure
32. Somebody To Love (Live) - George Michael And Queen
33. Street Spirit - Radiohead
34. Eye In The Sky - The Alan Parsons Project
35. Nights In White Satin - The Moody Blues
36. Summertime - Ella Fitzgerald & Louis Armstrong
37. Halo Of Flies - Alice Cooper
38. You Can Call Me Al - Paul Simon
39. Europa (Earth's Cry Heaven Smile) - Santana
40. Vincent - Don McLean
41. Knockin' On Heaven's Door - Bob Dylan
42. Follow You Follow Me - Genesis
43. The Power Of Love - Frankie Goes To Hollywood
44. Laat Me - Ramses Shaffy
45. Little Wing - Jimi Hendrix
46. She's A Rainbow - The Rolling Stones
47. Pride (In The Name Of Love) - U2
48. Lithium - Nirvana
49. Love Like Blood - Killing Joke
50. Blackstar - David Bowie
2. I Put A Spell On You - Creedence Clearwater Revival
3. A Day In The Life - The Beatles
4. Breakthru - Queen
5. Hurricane - Bob Dylan
6. Kashmir - Led Zeppelin
7. September - Earth Wind & Fire
8. The Turn Of A Friendly Card - The Alan Parsons Project
9. Homeward Bound - Simon & Garfunkel
10. Overture - The Who
11. Dreamer - Supertramp
12. American Pie - Don McLean
13. The Unforgettable Fire - U2
14. One Step Beyond - Madness
15. Be My Number Two - Joe Jackson
16. Plug In Baby - Muse
17. Year Of The Cat - Al Stewart
18. Thriller - Michael Jackson
19. Bright Eyes - Art Garfunkel
20. Move On Up - Curtis Mayfield
21. Like A Hurricane - Neil Young
22. Alles Geprobeerd - Het Goede Doel
23. Autobahn - Kraftwerk
24. Uncertain Smile - The The
25. MacArthur Park - Richard Harris
26. Jumping Jack Flash - The Rolling Stones
27. Eleanor Rigby - The Beatles
28. I Alone - Live
29. Voor Haar - Frans Halsema
30. Life On Mars - David Bowie
31. Lullaby - The Cure
32. Somebody To Love (Live) - George Michael And Queen
33. Street Spirit - Radiohead
34. Eye In The Sky - The Alan Parsons Project
35. Nights In White Satin - The Moody Blues
36. Summertime - Ella Fitzgerald & Louis Armstrong
37. Halo Of Flies - Alice Cooper
38. You Can Call Me Al - Paul Simon
39. Europa (Earth's Cry Heaven Smile) - Santana
40. Vincent - Don McLean
41. Knockin' On Heaven's Door - Bob Dylan
42. Follow You Follow Me - Genesis
43. The Power Of Love - Frankie Goes To Hollywood
44. Laat Me - Ramses Shaffy
45. Little Wing - Jimi Hendrix
46. She's A Rainbow - The Rolling Stones
47. Pride (In The Name Of Love) - U2
48. Lithium - Nirvana
49. Love Like Blood - Killing Joke
50. Blackstar - David Bowie
Timmus- Beheerder
Luister via onderstaande link het Laatste Oordeel terug:
https://open.spotify.com/user/zolder_fm/playlist/5FtsXO1EBXI07MNIvvd0Ze
https://open.spotify.com/user/zolder_fm/playlist/5FtsXO1EBXI07MNIvvd0Ze
Timmus- Beheerder
Wat een geweldige dag/avond was het...heb er zo van
genoten mede dankzij de super onderhoudende chat..
En wat een mooie nr. 1...altijd 1 van mijn stemplaten The Load Out/Stay
Ries en Timmus, heel veel dank dat jullie deze uitzending mogelijk maakten.. !!!!!!!
En alle chatters voor jullie gezelligheid...ga jullie missen
En weet niet of jullie het lezen Bobo en Co. ...maar dank dat jullie het
mogelijk maakten om ook dit jaar weer te genieten van onze
" gezamelijke hobby"
Op naar de volgende Top 2000 en het Laatste Oordeel..
Dave... beterschap..je werd gemist in de chat...
genoten mede dankzij de super onderhoudende chat..
En wat een mooie nr. 1...altijd 1 van mijn stemplaten The Load Out/Stay
Ries en Timmus, heel veel dank dat jullie deze uitzending mogelijk maakten.. !!!!!!!
En alle chatters voor jullie gezelligheid...ga jullie missen
En weet niet of jullie het lezen Bobo en Co. ...maar dank dat jullie het
mogelijk maakten om ook dit jaar weer te genieten van onze
" gezamelijke hobby"
Op naar de volgende Top 2000 en het Laatste Oordeel..
Dave... beterschap..je werd gemist in de chat...
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Oh dat is nog best een redelijke lijst geworden, had verwacht dat hier alle voor mij ongewenste top2000 bands langs zouden komen maar schijnbaar waren er in de chat bij het stemmen meer die het niet zo ophebben met de muse, keane, arcade fire-achtigen. Prima
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Dank je Joyce!
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het Laatste Oordeel - 5 januari vanaf 11.00