Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you EmptyVandaag om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you

+3
Vleertje
sowhat
Dave Evans
7 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Come on you'

*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_lcap17%*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_rcap 17% 
[ 2 ]
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_lcap8%*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_lcap8%*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_lcap17%*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_rcap 17% 
[ 2 ]
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_lcap0%*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 2 ]
[ 1 ]
[ 2 ]
*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_lcap0%*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 12

Enquête gesloten

*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty *RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you

Bericht  Dave Evans 22.09.09 20:12

[23-09-2009]
Tot grote vreugde van de beste muziekkenner van dit forum presenteren we u: Peter Pan Speedrock !
Het kostte wat moeite om ze te contracteren maar we kunnen zeggen: we got them !!!!
Dus gooi uw puntenregen op ze los
bier

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty Re: *RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you

Bericht  sowhat 22.09.09 23:40

Natuurlijk is er over deze band al eens wat gezegd hier. Ik kende ze niet en heb onbevooroordeeld geluisterd. Ik vind het erg gemaakt en de kwaliteit is ook nog eens niet hoog:3.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

*RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you Empty Re: *RTH* Peter Pan Speedrock - Come on you

Bericht  Vleertje 23.09.09 9:10

Ik ga voor deze eindhovense jongens toch zeker een 7 geven. Heb verder geen platen van ze maar heb ze verschillende malen in het leven live mogen aanschouwen en het is altijd feest. Ze hebben verschillende keren in 013 gestaan tijdens mijn bartijd daar en altijd een top sfeertje. Gewoon muziek met ballen dit.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Kaj 23.09.09 9:39

Peter Pan Speedrock... Ahh, those memories.... Ik had nog nooit van het bandje gehoord, voordat ik naar Pinkpop 2003 (kan ook 2004 zijn geweest) afreisde. Enkele vrienden waren wel enthousiast, dus Peter Pan Speedrock werd op het programma gezet.
De eerste dag was het gruwelijk heet en de zondag begon ook al weer enorm warm, en PPS zou optreden op de zondag aan het begin van de middag, als eerste optreden op het noordpodium. Jan Smeets kwam het podium op om iedereen te waarschuwen dat het weleens kon gaan onweren en dat dat gevaarlijk kon zijn met al die vlaggenstokken in de lucht etc. Op het moment dat Jan Smeets het woord onweer liet vallen, ging er een groot gejuich op onder het PPS-publiek.
En jawel, toen de band een minuutje of 10 aan het spelen was, gingen de hemelsluizen open, om de rest van het optreden niet meer dicht te gaan. Met bákken kwam het uit de hemel, en vlak voor het podium ging iedereen helemaal los. Het enige dat ik me van de muziek nog kan herinneren is dat ze een Nederlandstalige cover van Motörhead's Ace of Spades speelden, maar het is absoluut één van mijn grootste Pinkpop-hoogtepunten!

Ik moet het nummer nog even beluisteren, maar verwacht geen hoge punten. Maar toch, Peter Pan Speedrock heb ik sindsdien in mijn hart gesloten (hoewel ik ze sindsdien nóóit meer heb gezien of beluisterd Razz )
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  Gast 23.09.09 10:02

Tot verdriet van enkele zal ik wederom een hele vette 10 uit de kast gaan halen voor dit fabelachtige geweld, in tegenstelling tot wat men op het eerste gehoor zou denken zit dit muzikaal gewoon goed in elkaar, hoewel ik niet echt onder de indruk ben van de gitarist/zanger maar dat compenseert de retestrakke rytmesectie wel!!!, en als dat het niet doet voor je dan wel het geweldige enthousiasme wat van het podium afspettert, nee dit is een geweldig heerlijke bak met pokkeherrie and i love it!!!!!!!!!!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast 23.09.09 18:27

Zo hier is mijn 1 weer.

Gast
Gast

Bericht  Dave Evans 23.09.09 18:48

Alex schreef:Zo hier is mijn 1 weer.

affraid Die zag ik ff niet aankomen...... Laughing

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 23.09.09 18:52

Ik verdubbel jouw cijfer overigens Alex Wink
Nee idd zoals verwacht not my piece of cake.......
Journey begint nu echt wartaal uit te slaan wat mij betreft want waar je bij deze band de genialiteit vandaan haalt is mij een raadsel, ja met 12 biertjes op misschien, alhoewel het mij dan ook nog moeite zou kosten.........
Ik heb echt mijn best gedaan om een zo best mogelijke uitvoering van een nummer van PPS op te zoeken, want er kwamen wat draken voorbij. Al besef ik terdege dat je zo'n band 'live' moet gaan aanschouwen om misschien het juiste effect mee te krijgen.
Nee een '2' wordt en het en den ben ik ditmaal erg gunstig gestemd....... clown

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Kaj 23.09.09 19:48

Nou, nu ik zie dat het filmpje ook nog van het door mij beschreven Pinkpop-optreden is, geef ik sowieso een 8!
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Bericht  Gast 24.09.09 10:52

Dave Evans schreef:Ik verdubbel jouw cijfer overigens Alex Wink
Nee idd zoals verwacht not my piece of cake.......
Journey begint nu echt wartaal uit te slaan wat mij betreft want waar je bij deze band de genialiteit vandaan haalt is mij een raadsel, ja met 12 biertjes op misschien, alhoewel het mij dan ook nog moeite zou kosten.........
Ik heb echt mijn best gedaan om een zo best mogelijke uitvoering van een nummer van PPS op te zoeken, want er kwamen wat draken voorbij. Al besef ik terdege dat je zo'n band 'live' moet gaan aanschouwen om misschien het juiste effect mee te krijgen.
Nee een '2' wordt en het en den ben ik ditmaal erg gunstig gestemd....... clown
het geniale zit hem nu juist in de simpelheid !!! oftewel back to the basics, zang/gitaar.bas drums en gaan met die banaan en dat maakt het zo genietbaar en errug leuk!!!!

Gast
Gast

Bericht  Dave Evans 24.09.09 19:53

Als het geniale in simpelheid zit Journey, dan zou ik Kaplaarzen van Dingetje of Op de Camping van Ome Henk ook een '10' geven........

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Gast 24.09.09 19:55

Niet iets wat je thuis opzet, maar live absoluut lekker !

Gast
Gast

Bericht  Kaj 24.09.09 20:56

Dave Evans schreef:Als het geniale in simpelheid zit Journey, dan zou ik Kaplaarzen van Dingetje of Op de Camping van Ome Henk ook een '10' geven........
Je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat deze vergelijking volledig mank gaat?
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Bericht  Dave Evans 24.09.09 21:16

Kaj schreef:
Dave Evans schreef:Als het geniale in simpelheid zit Journey, dan zou ik Kaplaarzen van Dingetje of Op de Camping van Ome Henk ook een '10' geven........
Je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat deze vergelijking volledig mank gaat?

Als je bedoelt het vergelijken van de muziek met elkaar....ja
Maar ik gebruikte het om de argumentatie van Journeyman te ontkrachten, dat je voor simpelheid in muziek ook een '10' moet geven.........

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  sowhat 24.09.09 21:57

Die eerste zou ik ook een 10 geven, maar zo simpel is dat nummer niet.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Kaj 25.09.09 9:26

Dave, de genialiteit van een nummer kan wel in de simpelheid zitten, maar dat wil niet zeggen dat simpele nummers altijd geniaal zijn Wink
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Bericht  Dave Evans 25.09.09 13:21

Kaj schreef:Dave, de genialiteit van een nummer kan wel in de simpelheid zitten, maar dat wil niet zeggen dat simpele nummers altijd geniaal zijn Wink

Haha Kaj, daarom snap ik jouw '8' ook al niet..........

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Jan... 25.09.09 13:52

Even wat meningen door nemen:
- de 1 van Alex snap ik totaal niet, we hebben in het inmiddels legendarische autoritje van Utrecht naar Biddinghuizen ook genoten van PPS. Misschien is er veel veranderd in de smaak van een geworden vader in een jaar tijd.
- de 10 van Journey is ook vreemd, als je de zanger/gitarist niet goed vind, dan geef je wel heel snel een 10.
- Leuk dat Kaj positief reageert op PPS, blijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Tja, Peter Pan. Ik en mijn vriendjes hebben ze zeker vier jaar gevolgd in elk donker gat. Het was altijd feest, 1 brok energie en adrealine-stoot. Het was altijd feest dikke pret, die (op Dikke Dennis na) off stage altijd bescheiden waren. Ik heb nog in een la een waanzigge foto van ons met Dikke Dennis. PPS is absoluut een waanzinnige live-band waar koning alcohol idd hoogtij viert. Daar is absoluut helemaal niks mis mee. Nu hoeft het voor mij allemaal niet zo. Op mijn verjaardag zijn ze in Delft. Het zou goed zijn voor het integratie-proces van Olga kennis te maken met Peter Pan, maar laten we dat maar vergeten. De laatste optredens vond ik ze behoorlijk arrogant opereren en dat trok ik niet meer, blijkbaar doet succes zelfs wat met onze helden.

Vreemd, ik krijg hier een melancholiek gevoel van, toch vreemd met zo'n harde band. Deze tijd komt niet meer terug, het is over. Bovendien is er de laatste tijd een vorm van kameraadschap verdwenen met veel van mijn vrienden. Die tijd komt niet meer terug, maar de herinneringen blijven mooi. De sloten bier, de gebroken sleutelbenen (bij een vriend van mij), de ijzingwekkende pogo's, de beurse plekken, de verloren horloges en de scheve brillen. Peter Pan bedankt! De angst bij veel vriendinnen van ons was ook mooi, is die rotband er weer?

Dit nummer is niet hun beste, maar het kan er mee door. Ik geef een 7 + een extra punt voor de mooie tijd, is een 8.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Mauricedegier 26.09.09 17:42

Ik heb wel vaker van Peter Pan Speedrock gehoord ( Logisch, komt hier uit de regio), maar de muziek zelf nog niet heel vaak gehoord.

Het is me net iets teveel herrie om er wild enthousiast van te worden. Toch net een 6.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42

Bericht  Dromertje 26.09.09 21:57

Krijg hier een heel apart gevoel bij....back to the future!
Even een sprongetje terug in de tijd en je ziet me hier helemaal uit m'n dak gaan.
Maar omdat ik nu moet stemmen en niet 20 jaar geleden geef ik een er nu een 4 voor.
Dit is niet meer mijn ding.
Dromertje
Dromertje
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 28-12-08
Leeftijd : 56

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: