Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Introquiz Mei staat klaar
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me EmptyGisteren om 23:38 van Mies

» Wo 08-05 Sokra zaagt door
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me EmptyGisteren om 16:58 van sokratikos

» Mei 2024
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty06.05.24 23:42 van Marsha

» Marsha’s jukebox (6 mei)
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty06.05.24 23:40 van Marsha

» Steunfonds 18: 5 t/m 11 mei 2024
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty05.05.24 19:19 van MrJohn

» Steunfonds 17: 28 april t/m 4 mei 2024
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 17:52 van forzautregivo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 17:51 van sowhat

» 4 mei: Dave is on the road again
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 17:35 van Dave Evans

» *RTH* The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 12:46 van sowhat

» *RTH* Roger Whittaker - The Last Farewell
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 12:44 van sowhat

» *RTH* Lee 'Scratch' Perry - Soul Fire
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 12:43 van sowhat

» *RTH* Critical mass – Believe in the future
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 12:42 van sowhat

» *RTH* Ella Fitzgerald – Spring can really hang you up the most
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 12:40 van sowhat

» *RTH* Dresden dolls – Coin-operated boy
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 12:39 van sowhat

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 12:33 van sowhat

» *RTH* André van Duin - Willy Alberti, bedankt
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty04.05.24 12:29 van sowhat

» Vr. 3 mei : De weekendstart.
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty03.05.24 10:30 van Roche

» Di. 2 mei : herhaling Proff 50.
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty02.05.24 17:51 van Roche

» Wo 01-05 Sokra zaagt door
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty02.05.24 15:24 van sokratikos

» Di. 30 april : Grabbelton.
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty30.04.24 18:01 van Roche


*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

+8
PPProfessor
Laxus12
Roy
Mirrr
Frodo
arjanh
sowhat
forzautregivo
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me"?

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap0%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap0%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap0%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap13%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 13% 
[ 2 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap13%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 13% 
[ 2 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap19%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 19% 
[ 3 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap19%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 19% 
[ 3 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap25%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 25% 
[ 4 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap6%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_lcap5%*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 16
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  forzautregivo 01.11.16 11:15

[29-10]

Zaterdag stemfinaledag. Ook wel bekend als nationale last-minute-stressdag. Mijjn V500-planning viel behoorlijk in het water door het drukke schema en dus kwam bijna alles op de laatste dag neer. Hard werken, maar natuurlijk altijd hartstikke leuk om te doen! En zodra de lijst is ingeleverd kun je de schade opmaken. Wat heeft mijn eindlijst niet gehaald. Stairway To Heaven? Niet gehaald. Pink Moon? Ook niet. Purple Haze? Nope. Pijnlijke missers, maar weloverwogen. 500 blijkt maar weer eens veel te weinig te zijn....

Mijn nummer 501 vandaag in RTH. Bonnie was er zo dicht bij..... Gelukkig heeft ter compensatie haar prachtige Angel From Montgomery het wel ruimschoots gehaald.


_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5374
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  sowhat 01.11.16 15:38

Mooi ingetogen 7

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  arjanh 01.11.16 19:17

Best aardig al mag er best wat meer pit in, dat kan ze ook wel. Een 6.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  Frodo 02.11.16 17:06

Vandaag in De Volkskrant een heel artikel over het probleem van slapeloosheid. Ik denk dat dit plaatje beluisteren de remedie is. Ja, die opmerking kun je zowel positief als negatief uitleggen. Vandaar een 5.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7250
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  Mirrr 02.11.16 21:46

Niet slecht maar ook niet heel boeiend, een 5
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12053
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  Gast 02.11.16 21:51



Bloedstollend mooie uitvoering van dit nummer door een Dame(ja, ja met hoofdletter) die niet alleen een zeer fraaie verschijningsvorm is maar tevens een ongelooflijk goede artieste, ja Bonny kan bij mij weinig tot niets fout doen en als je dan de band hoort die achter der welgevormde togus dit op de plaat heeft gezet dan loopt het kwijl uit mijn bakkes, met een glansrol voor good old Bruce Hornsby(wie kent hem nog) op het pingeltingelklavier en wat doet die dat fraai en zeer subtiel.

Dit meesterwerkje verdiend, krijgt en gaat ontvangen een hele heldere 10, en wat ben ik blij dat er zo af en toe nog steeds bloed en bloedmooie muziek word gemaakt.


En voor de liefhebbert zoals Ivo ( en ik zei de gek) nog even dit gruwelijk mooie nummer waarin ze wederom schittert, brrr kippentjensvelletjes over het oude lijf.....



En als je dit niet mooi vind ja dan ben je..... ja wat eigenlijk!!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  Roy 06.11.16 18:52

Ik hou gewoon van Bonnie!
Dit is wellicht niet de pit die ik liever terughoor in andere nummers maar het blijft een geweldig mooi nummer. Ik snap Ivo, dat je moet schrappen, maar 501 is gewoon 1 plek te laag Wink

Ik geef er een 8 voor. 7 voor het nummer en een bonuspunt omdat het Bonnie is.
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  Laxus12 11.11.16 14:39

Heb een zwak voor dit nummer, lekker rustig en mooi gezongen.

Daarom een 8 van mijn kant.
Laxus12
Laxus12
Music-lover
Music-lover

Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 25-10-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Someren

http://www.musicmeter.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  PPProfessor 11.11.16 21:35

Het gepresenteerde nummer vind ik nogal vlak en krijgt een 6, maar die van Journeyman zou ik een 9 geven, want dat nummer en de presentatie gaan diep naar binnen, pure schoonheid en kwaliteit.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re:*RTH*Bonnie Raitt-I Can't Make You Love Me

Bericht  sokocat 11.11.16 23:48


Ha een Regelrechte 'Rockballad', zoals dat heet.
Jaren geleden waren er af en toe nog wel eens enkele radioprogramma's die aandacht besteedden aan de 'Ballads van de Rockmuziek'. En dat daar menig juweeltje tussenzit moge duidelijk zijn.

Ik heb de nodige 'Rockballads' inmiddels wel verzameld op cd. Het mooist was het, om ze midden in de nacht op de radio te horen, tussen 02:00 en 03:00. (Veronica) Wakker blijven, koptelefoon op de knar en ingeplugd in de stereo...en lekker in het bedje liggen luisteren (ja zo lang geleden was het alweer Razz) 1992...was na invoering van de horizontale programmering dacht ik...pin me er niet op vast..weet het niet exact meer. Maar wat was dat werkelijk Schitterend!

Deze van Bonnie Raitt - "I Can't Make You Love Me", hoorde daar ook bij en werd menig maal gedraaid. Ik geef een 8. Mooie Rockballad.
Misschien een idee voor een uitzending op Orinoco? Orinoco's Rockballads? Wink Wink (hint hint) ....

cat
sokocat
sokocat
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1012
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 50
Woonplaats : Culemborg

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  Joostvdaa 26.11.16 12:52

Met zulke ballads als dit maak je mij niet blij, ook al is het prima gezongen. Een 4.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  sokratikos 26.11.16 18:05

PPProfessor schreef:Het gepresenteerde nummer vind ik nogal vlak en krijgt een 6, maar die van Journeyman zou ik een 9 geven, want dat nummer en de presentatie gaan diep naar binnen, pure schoonheid en kwaliteit.
Ook zo. Dus een 6

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9954
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  forzautregivo 28.11.16 20:06

Angel From Montgomery zorgt continu voor een brok in mijn keel (alleen al hoe Bonnie die eerste zin zingt...) en dit komt op een tweede plaats. Zo'n zuivere stem vol emotie, daar krijgt ze mij wel mee van mijn stuk hoor. Achteraf had dit natuurlijk in mijn V500 lijst moeten komen, maar dat geldt wel voor meer nummers die het niet haalden. Een 8

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5374
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  Timmus 10.12.16 17:29

Ze heeft wel een goede stem, maar het doet me niks. Een 4.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16628
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me Empty Re: *RTH* Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum