Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup EmptyVandaag om 10:44 van MrJohn

» De top-1000 van 2023
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


*RTH* Rolling Stones - Loving Cup

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor 'Loving Cup'?

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap0%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap0%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap9%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap9%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap0%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap18%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 18% 
[ 2 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap9%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap45%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 45% 
[ 5 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap0%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_lcap9%*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 11
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Gast 05.08.09 20:14

In het kade van het behandelen van de groten der aarde qua popgeschiedenisboekjes kwam deze ineens bovenaan de welbekende en tevens inmiddels beruchte verzoekjes pallet te liggen. Dat we hier bij RTH nog geen aandacht aan besteed hebben,..tis een schande..Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  sowhat 05.08.09 21:53

Exile on Main Street is een van hun beste albums! Dit is ook een lekker liedje: 8
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Gast 05.08.09 22:57

Als een volleerde zwarte piet op de avond der avonden de jaardag van de klaas aller klazen gewend is te doen met de verbazingwekkend lekkere en altijd welkome pepernoten strooi ik in deze zaak van de rollende stenen wederom met een vette echte 10(lees T I E N !!) en hoe vreemd dit ook moge klinken dit album is voor mij als die hard Stones fanaat een absoluut hoogtepunt in de carriere van deze band en ieder en elk nummer op dit waanzinnig sterke album krijgt en verdiend op voor ende achterhand hetzelfde cijfer en dus een 10 per definitie!!!!!!!!!!!! Tot mijn niet geringe verbazing is zelfs de heer SoWhat van mening dat dit een classic album is wat een ieder in de kast zou moeten hebben zou er dan toch nog hoop zijn ???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Jan... 06.08.09 6:42

Zo, dit is ff lekker wakker worden. Elke rechtgeaarde muziekliefhebber weet, dat de Stones in die tijd hun creatieve piek bereiken. Beggars Banquet, Let it bleed, Sticky Fingers en deze dubbel LP was le grande finale. Niet elk nummer is sterk, maar de hoogtepunten spatten eruit. En dat geldt zeker voor deze Loving Cup, een plaat uit het hart. Na al die jaren geeft dit nummer me nog immer een opgewonden gevoel.
De clip is heerlijk. Niet vanwege Charlie en Mick Taylor, die er als een zoutzak bij zitten (waar is Wyman eigenlijk?). Maar vanwege de oprechte vriendschap tussen de twee haantjes. Ik zie bij Mick nog geen dollar tekens in zijn ogen en Keith heb ik daarna nooit meer zo fit gezien. Geweldig hoe ze zich inleven in dit nummer.
Een vette 8!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Jan... 06.08.09 18:32

Ik ben thuis en heb even de computer off line gezet, zodat het vrouwtje even moet wachten. En even tijdens het eten Exile opgezet, heerlijk!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Dave Evans 06.08.09 20:03

Aardig plaatje van The Stones........muzikaal zelfs alleraardigst voor Stones begrippen Laughing
Jammer dat Mick Jagger zijn mond open moet doen. Hierdoor daalt het cijfer van een '8' naar een '6'
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Gast 06.08.09 20:39

Ook een 6 van dit lid "Meppel Clan" Very Happy , leuk Rock N Roll plaatje, maar wordt hier niet erg broeierig en dus opgewonden van Razz , maar wel een voldoende waard heur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Jan... 06.08.09 21:31

[quote="Dave EvansJammer dat Mick Jagger zijn mond open moet doen. Hierdoor daalt het cijfer van een '8' naar een '6'[/color][/quote]

En Jagger is nota bene mijn favoriete zanger aller tijden... Ik geniet van zijn stem vreselijk in dit nummer.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Dave Evans 06.08.09 21:47

Dat ga je niet menen Jan, kan me voorstellen dat je de Stones goed vind, maar Mick een fantastische zanger?
Maar goed aan de andere kant, zangers met een goede stem zijn natuurlijk ook vaak saai...................bijv. James Blunt (om maar een voorbeeld te geven)
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Gast 06.08.09 23:05

Dave Evans schreef:Dat ga je niet menen Jan, kan me voorstellen dat je de Stones goed vind, maar Mick een fantastische zanger?
Maar goed aan de andere kant, zangers met een goede stem zijn natuurlijk ook vaak saai...................bijv. James Blunt (om maar een voorbeeld te geven)
Een cruciale denkfout maak je dus hier Dave door ene heer Bunt o nee sorry heer Blunt te vergelijken met the voice from the greatest Rock and Roll show on earth !!! Ik ben het volmondig en met vette dikke lippen helemaal met Jan eens in deze, maar ja het was en is of Stones of niets zo was het vroeger en zo is het nog steeds, heerlijk zoals sommige dingen nooit veranderen!!!! and "i know.... it's only Rock and Roll but i like it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Dave Evans 06.08.09 23:17

Nee hoor maak helemaal géén denkfout.............als je durft te beweren dat Mick Jagger een technisch volmaakte zanger is zie je het in mijn ogen fout.........................je hoort mij toch ook niet beweren dat Bono een technisch perfecte zanger is. Maar het zijn beiden wel entertainers en doen dat onovertroffen Wink
Maar goed the Stones staan ook niet echt in het rijtje van favoriete bands bij mij, toch erken ik wel hun grootheid!
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Joyce 06.08.09 23:22

voor meer Stones... zie de rubriek tv/film
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Joyce 06.08.09 23:24

btw.... hier staan geen titels bij het cijferlijstje...
Why not?
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Joyce 06.08.09 23:29

oh ik zie het alweer ..ik was de spelregels ff vergeten ( dat krijg je met zoveel spelletjes hè Embarassed )
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Gast 06.08.09 23:32

Dave Evans schreef:Nee hoor maak helemaal géén denkfout.............als je durft te beweren dat Mick Jagger een technisch volmaakte zanger is zie je het in mijn ogen fout.........................je hoort mij toch ook niet beweren dat Bono een technisch perfecte zanger is. Maar het zijn beiden wel entertainers en doen dat onovertroffen Wink
Maar goed the Stones staan ook niet echt in het rijtje van favoriete bands bij mij, toch erken ik wel hun grootheid!
Als muziek nu alleen bestond uit techniek zou ik denk ik volledig met je mee kunnen gaan en je erop kunnen wijzen dat bv the edge zonder zijn effectenpedaaltjes maar een hele beperkte gitarist is dat doe ik dus niet omdat muziek eerst en vooral EMOTIE is en dat is een gemoedstoestand die voor een ieder geheel en al verschillend is en dus ook voor een ieder zijn oortjes geheel en al anders klinkt en dat is maar goed ook toch??? Laughing Laughing lol! lol! wat onverlet laat dat ook U2 er wel mag wezen alleen nog niet in de schaduw van the Stones mogen staan eigenlijk hahahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Dave Evans 06.08.09 23:36

grapjas..............U2 zijn de Stones 20 jaar geleden al op de ranglijst gepasseerd Wink
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Joyce 06.08.09 23:39

Vroegah was ik van de Beatles club..
Je was nou eenmaal óf Beatle fan óf Stones fan.... allebei was "not done"...

Maar de laatste jaren ben ik de Stones steeds meer gaan waarderen....
Ken lang niet alle muziek van ze...maar dit nummer krijgt een vette 8 van mij ..
Lekker nummer.. Music Music Music
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Gast 06.08.09 23:46

Dave Evans schreef:grapjas..............U2 zijn de Stones 20 jaar geleden al op de ranglijst gepasseerd Wink
En welke ranglijst mag dat dan wezen ??? voor zover ik ben geinformeerd liep ene heer Bono nog in de luiers op een speentje te knagen toen de stones er al waren, dus ben wel erg benieuwd naar die ranglijst

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  sowhat 06.08.09 23:53

Ik ga dit keer es mee met Journey. Ik heb bijna al hun albums (Stones dus, niet U2), heb ze minimaal 3x live mogen bijwonen (helaas niet op de Sowhat, zoals toen met Tony Hazes) en ben overtuigd van hun grootheid. In alles wat ze doen zit energie en ritme.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Jan... 07.08.09 6:43

sowhat schreef:Ik ga dit keer es mee met Journey. Ik heb bijna al hun albums (Stones dus, niet U2), heb ze minimaal 3x live mogen bijwonen (helaas niet op de Sowhat, zoals toen met Tony Hazes) en ben overtuigd van hun grootheid. In alles wat ze doen zit energie en ritme.
Ik ga uiteraard met Sowhat en Journeyman mee. Dave is best een aardige jongen, maar er worden weer erg rare conclusie's getrokken. James Blunt???? Ik mag hopen dat dit een provocatie was, want met die lieveheersbeesje-rock wil ik helemaal niks mee te maken hebben, zeker in vergelijking met de Stones.

Ik wil het hierbij laten, want ik kan wel verder gaan, maar dat heeft echt helemaal geen zin.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Dave Evans 07.08.09 16:25

Wel ff mijn verhaal goed lezen................ik vergelijk Mick Jagger nergens met James Blunt.............integendeel zelfs Wink
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Jan... 07.08.09 18:29

Dave Evans schreef:Wel ff mijn verhaal goed lezen................ik vergelijk Mick Jagger nergens met James Blunt.............integendeel zelfs Wink
Ik ben best goed lezen, Dave. Het feit dat je James Blunt noemt vind ik al erg zat en daar reageer ik op.
Als zo iemand genoemd wordt in nota bene een Stones topic gaan bij mij alle alarmbellen af. Echt, brrrrrrr.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Kaj 07.08.09 19:05

Stelletje zeikerds, Dave heeft gewoon gelijk dat Mick Jagger technisch geen geweldige zanger is. Of je het prettig vindt om naar te luisteren is een discussie die daar geheel los van staat. Als dat met elkaar verwant was geweest, had ook nooit iemand van Guns n' Roses gehoord (want tja, kun je het eigenlijk wel zingen noemen wat Axl Rose doet?).

En dat Dave niet echt een Stones-fan is, is ook geen nieuws. Dus ook daar hoeft men niet massaal overheen te vallen.

Hoop discussie over een overigens alleraardigst nummer. Wat mij betreft echter niet een van de beste Stones-platen, maar nog altijd goed voor een ruime 7.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Gast 10.08.09 20:47

Zo ik ga ook weer ranken........nummer krijgt uiteraard een 8.
De laatste tijd ga ik steeds meer en meer The Stones waarderen. Het gepolijste maakt plaats voor het ruwe.

eeeeeuh wat is James Blunt????
een proleet die opgesmeukt wordt????

:-) :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Rolling Stones - Loving Cup Empty Re: *RTH* Rolling Stones - Loving Cup

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum