Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Zat. 28-09: Dave's Platenkast
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy EmptyVandaag om 3:03 am van Dave Evans

» September 2024
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy EmptyGisteren om 12:11 pm van Grafmat

» Vrijdag 27 september: Catch22!
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy EmptyGisteren om 6:54 am van Timmus

» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy EmptyGisteren om 12:34 am van Mirrr

» Wo 25-09 Sokra zaagt door
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptydo sep 26, 2024 4:21 am van sokratikos

» *RTH* Tame Impala - Elephant
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptydi sep 24, 2024 10:32 am van sokratikos

» *RTH* Emilie Simon – Paris j’ai pris perpète
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptydi sep 24, 2024 10:26 am van sokratikos

» *RTH* Twice as much – Sitting om a fence
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptydi sep 24, 2024 10:20 am van sokratikos

» Psssssttttt Di. 24 sept.
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptydi sep 24, 2024 8:13 am van Roche

» Marsha's jukebox (23 september)
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyma sep 23, 2024 11:00 am van Marsha

» Introquiz September staat klaar
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyma sep 23, 2024 4:32 am van Mies

» *RTH* The Notting Hillbillies - Your Own Sweet Way
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 7:59 am van Timmus

» *RTH* Dire Straits - Brothers in Arms
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 7:12 am van Timmus

» *RTH – Mark Knopfler & James Taylor – Sailing to Philadelphia
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 7:10 am van Timmus

» *RTH* Bayand Barrios - Malayo Man, Malapit Din
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 4:10 am van sokratikos

» *RTH* Smashing Pumpkins - 1979
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 4:07 am van sokratikos

» *RTH* Frank & Nancy Sinatra - Something Stupid
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 4:04 am van sokratikos

» *RTH* Gary U.S. Bonds - Quarter To Three
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 4:03 am van sokratikos

» *RTH* Cliff Bennett & Rebel Rousers - Got To Get You Into My Life
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 3:59 am van sokratikos

» *RTH* Keane - Everybody's Changing
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Emptyzo sep 22, 2024 3:56 am van sokratikos


*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

+10
PPProfessor
Dave Evans
Joostvdaa
arjanh
Jan...
Roy
Frodo
sowhat
ErickNJ
forzautregivo
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Katie Melua - Closest Thing To Crazy?"

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap18%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 18% 
[ 3 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap12%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap6%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap6%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap12%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap6%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap12%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap24%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 24% 
[ 4 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap6%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_lcap0%*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 17
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  forzautregivo ma mei 02, 2016 9:45 am

[2-5]

Het is wel de tijd van de merkwaardige nieuwsberichten. De verstokte rookster die de tabaksindustrie gaat aanklagen voor haar longkanker. De Q-Music DJ die negen maanden in de waan heeft geleefd dat hij vader van een tweeling werd, maar blijkt te zijn bedrogen door zijn vrouw. Het grietje dat de Dodenherdenking op 4 mei hypocriet vindt. De Miljoenenjacht-blunderaar die nu een civiele zaak begint tegen het televisieprogramma. Soms geloof je je ogen niet.

Al deze gekte wordt bezongen door Katie Melua. Het is de tweede keer dat de zangeres in RTH opduikt, na The Flood in 2010.


_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 08-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  ErickNJ ma mei 02, 2016 11:46 am

Dit is een van die nummers die men graag af mag kraken. Maar ik geef er een 8 voor.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  sowhat ma mei 02, 2016 11:51 am

Ontzettend mooi. 9

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18966
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Frodo ma mei 02, 2016 12:21 pm

Op zich een mooi liedje, maar wat duurt 4 minuten op deze manier lang! Verder vind ik de zang slechts in bepaalde stukken goed klinken, terwijl ze op andere momenten weer dat modieuze 'knijpen' doet.

4
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 28-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Gast ma mei 02, 2016 6:25 pm



Van mij mogen hele volksstammen achter dit huppeltutje aandraven alleen ben ik dus geen lid van een van die stammen, dit liedeke is nog net niet zo irritant als dat fietsliedje waarin Bejing ook een rol speelt, maar vrolijk worden kan ik hier nou ook weer niet van.

Het zal best wel een lief vrouwtje zijn die in de keuken een meer dan uitstekend figuur slaat maar ja dat zijn er wel meer en die hebben toch ook echt niet besloten om behalve keukenprinses maar zangeresje te gaan spelen, zoals deze dame dat klaarblijkelijk wel heeft gedaan, en laten we wel zijn de mensheid had makkelijk zonder deze vocale bijdrage van dit meiske gekund, een 2 met bonuspunt omdat ik Katie wel een leuke naam vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Roy ma mei 02, 2016 7:51 pm

Ik ben geen liefhebber van Katie maar dit is de uitzondering op de regel. Een 8.
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Jan... ma mei 02, 2016 8:55 pm

Voor de liefhebbers van stevige discussies wil ik graag verwijzen naar de vorige Katie Melua discussie. Dan lig je helemaal dubbel. Uit respect voor Joyce zal ik haar niet vergelijken met een chemisch proces, maar er zijn weinig vrouwen die me zo in de gordijnen jagen als zij. Het is niet zo slecht als die vorige inzending, maar het blijft vreselijk, dat zingen van dat mens! 1
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  arjanh di mei 03, 2016 8:54 pm

In November vorig jaar kocht ik een verzamel-cd van haar, dit nummer blijkt daarvan de opener. Ik geloof niet dat ik het daarvoor al kende.
Ze heeft mooiere nummers, een 7 voor deze.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 09-05-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Joostvdaa wo mei 04, 2016 6:32 am

Heel slecht noch heel goed, gewoon een doorsnee, ietwat saai nummer. Een 5.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Dave Evans wo mei 04, 2016 8:38 am

Ja ik vind dit ook een mooie van Katie. Wel een 8 waard!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25374
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  PPProfessor wo mei 04, 2016 9:48 am

Ik ben op de een of andere manier volstrekt allergisch voor deze meid. Ze bedoelt het ongetwijfeld goed, maar als ik na dit nummer bloed laat prikken en urine en poep moet inleveren word ik op basis van de uitslagen een maand aan allerlei infusen aangesloten en in quarantaine gehouden.

Een 2 omdat het liedje over die fietsen nog erger is.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Ries do mei 05, 2016 9:07 pm

Ook ik krijg op de meest vreemde plaatsen jeuk en schilfers van Katie. Dit liedjen vormt daarop geen uitzondering. Ik geef een 1 en stap onder de douche om dit alles van mij af te schrobben, onderwijl roepend dat het niet mijn schuld is.
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7099
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Mirrr wo mei 11, 2016 9:54 am

Gaat wel deze, een 6 Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12227
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  sokratikos ma mei 23, 2016 7:48 am

Geen irritatie bij mij, eerder (net als Journey) een soort gevoel van medelijden of plaatsvervangende schaamte als bij een talentenjacht waar een jonge zangeres haar uiterste best doet maar haar middelmatige talent niet kan verbloemen achter de goedbedoelde lof uit haar nabije omgeving. Vergelijk dit met een ´ballad´ uit de tijd dat dat soort microfoons (als waar Katie in zingt) het nieuwste wonder van geluidstechniek waren - dat specifieke en iconisch geworden model, Shure Unidyne model 55, debuteerde in 1939 - en je begrijpt meteen dat de bekende zangeressen van die tijd ook echt zangtalent hadden. 3


_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10239
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  forzautregivo di mei 24, 2016 10:58 am

De enige van Katie Melua die ik kan hebben. Een 7

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 08-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Timmus vr jun 03, 2016 6:48 am

Een vrij zwak nummer van Katie, waar ze er toch vrij weinig van heeft. Een 5.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16785
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy Empty Re: *RTH* Katie Melua - Closest Thing To Crazy

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum