*RTH* Editors - Sugar
+9
Frodo
arjanh
PPProfessor
Joostvdaa
Roy
Mirrr
Dave Evans
sowhat
Timmus
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Sugar"?
*RTH* Editors - Sugar
[11-04-2016]
Hierboven staat de datum van maandag, maar uw RTH-moderator had die avond bij thuiskomst alleen nog maar oog voor de bank en het bed, want een schoolreisje naar Amsterdam met 45 koters gaat je niet in de kouwe kleren zitten...
Het begon die ochtend rond 7:00 op station Groningen, en dat is ook waar de voor eenieder volledig geslaagde dag rond 20:30 eindigde. In de tussentijd: keten in de trein, op de foto met beroemdheden in Madame Tussaud, lunchen op de rondvaartboot, stadswandeling langs de grachten, bezoek aan het Anne Frank Huis, groepsfoto op het Homomonument, shoppen in de Kalverstraat, dineren bij McDonalds en met talloze mooie herinneringen op zak terug in de trein naar Groningen.
In Madame Tussaud was mijn favoriete bezigheid al snel: vooroplopen en stil tussen de wassen beelden gaan zitten voordat de kinderen langskwamen. Op deze manier werd meester vereeuwigd met Justin Bieber, mede -DJ Armin van Buuren en Nick & Simon.
Ik zou dus heel toepasselijk de Volendammers in RTH kunnen laten optreden. Maar ik kies voor iets anders. Ik heb nog steeds medelijden met de medereizigers in de trein terug, toen de ontlading en de grote hoeveelheden ingenomen suiker hun uitwerking niet misten en treinstel 9294 bevolkt werd door vijfenveertig hyperactieve prépubers. Vandaar Editors met hun vierde RTH: Sugar.
Hierboven staat de datum van maandag, maar uw RTH-moderator had die avond bij thuiskomst alleen nog maar oog voor de bank en het bed, want een schoolreisje naar Amsterdam met 45 koters gaat je niet in de kouwe kleren zitten...
Het begon die ochtend rond 7:00 op station Groningen, en dat is ook waar de voor eenieder volledig geslaagde dag rond 20:30 eindigde. In de tussentijd: keten in de trein, op de foto met beroemdheden in Madame Tussaud, lunchen op de rondvaartboot, stadswandeling langs de grachten, bezoek aan het Anne Frank Huis, groepsfoto op het Homomonument, shoppen in de Kalverstraat, dineren bij McDonalds en met talloze mooie herinneringen op zak terug in de trein naar Groningen.
In Madame Tussaud was mijn favoriete bezigheid al snel: vooroplopen en stil tussen de wassen beelden gaan zitten voordat de kinderen langskwamen. Op deze manier werd meester vereeuwigd met Justin Bieber, mede -DJ Armin van Buuren en Nick & Simon.
Ik zou dus heel toepasselijk de Volendammers in RTH kunnen laten optreden. Maar ik kies voor iets anders. Ik heb nog steeds medelijden met de medereizigers in de trein terug, toen de ontlading en de grote hoeveelheden ingenomen suiker hun uitwerking niet misten en treinstel 9294 bevolkt werd door vijfenveertig hyperactieve prépubers. Vandaar Editors met hun vierde RTH: Sugar.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* Editors - Sugar
Prachtige van Editors. Is wel een 9 waard!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Met Dave eens, van mij krijgt ie een dikke 8
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ik sluit me aan bij de voorgangers. Lekker nummer dat van mij een 7 krijgt.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Goed uit te zitten, dit nummer, maar komt toch niet voorbij de 7.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
De clip is irritant met dat geluid wat steeds wegvalt dus ik heb maar even een andere versie gezocht. En dan geef ik een 8.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
arjanh schreef:De clip is irritant met dat geluid wat steeds wegvalt dus ik heb maar even een andere versie gezocht. En dan geef ik een 8.
Goed punt; ik hecht ook waarde aan het plaatsen van een versie waar het nummer goed uit de verf komt, en plaats daarom vaak een audioclip, maar er was geen geschikt alternatief voorhanden, met het gevolg dat ik toch voor de officiele clip heb gekozen.
Timmus- Beheerder
Ik heb maar een live versie beluisterd Beetje voorbereiding op BKS later dit jaarTimmus schreef:arjanh schreef:De clip is irritant met dat geluid wat steeds wegvalt dus ik heb maar even een andere versie gezocht. En dan geef ik een 8.
Goed punt; ik hecht ook waarde aan het plaatsen van een versie waar het nummer goed uit de verf komt, en plaats daarom vaak een audioclip, maar er was geen geschikt alternatief voorhanden, met het gevolg dat ik toch voor de officiele clip heb gekozen.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Timmus, altijd leuk die uitjes met kinderen! Misschien heb je last van de verkeerde leeftijd. Ik ben onlangs met Gymnasium 2 op stap geweest, dat was al een stuk rustiger. Maar wat echt leuk is om met Gymnasium 5 naar Naturalis te gaan: alleen maar geïnteresseerde leerlingen en op weg naar huis in de bus gewoon lekker nakletsen!
Voor het muziekje een 6 overigens.
Voor het muziekje een 6 overigens.
Niet een van de beste van deze heren maar wel nog altijd goed genoeg voor een 7 dat dan weer wel, overigens jammer dat je die kids naar die smerige bende verkopende en producerende loopjongens van ongeveer alles wat slecht is qua eten en voedselindustrie heb meegenomen, dineren bij de Mac..... een grotere gotspe bestaat er niet. Ik weet wel zeker dat er in Amsterdam genoeg "kleine hardwerkende ondernemers" zijn te vinden die voor hetzelfde geld of minder een meer dan uitstekende en redelijke gezonde maaltijd in elkaar kunnen flansen zonder het risico om de rest van leven als een soort chemische tijdbom op deze aardkloot rond te dolen. Misschien iets voor de volgende keer?? en je steunt daarbij ook nog eens de lokale economie in plaats van die smerige belastingontduikers.
Gast- Gast
Joostvdaa schreef:Degelijke Editors-plaat, maar geen topper. Naar boven afgeronde 7.
Idem, maar dan een niet afgeronde 7
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Prima nummer met bonus voor de zangert! Een mooie 8
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Een van de beste van de Editors. Een 10
Timmus- Beheerder
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Rodriquez - Sugar man
» *RTH* Lynsey de Paul - Sugar me
» *RTH* Sugar & Lollipops – I can dance
» *RTH* Sugar Lee Hooper – De wandelclub
» *RTH* Four Tops - I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch)
» *RTH* Lynsey de Paul - Sugar me
» *RTH* Sugar & Lollipops – I can dance
» *RTH* Sugar Lee Hooper – De wandelclub
» *RTH* Four Tops - I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: