Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 EmptyVandaag om 10:44 van MrJohn

» De top-1000 van 2023
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

+16
kiske
Miennnn
Led-Zep
Frodo
Jorg
Kaj
Jan...
snoopy
Jaap2000
Joostvdaa
MrJohn
Vleertje
sowhat
Mauricedegier
Mirrr
Dave Evans
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor \'Storm & thunder\'

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap9%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap17%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 17% 
[ 4 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap30%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 30% 
[ 7 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap17%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 17% 
[ 4 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_lcap9%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 23
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  sowhat 30.10.13 2:43

Nee, rotkop heb jij ook niet gezegd, ik refereer daar dus niet aan jou. Ik vond dat ik dat Parkinson even moest melden. En ook dat ik een andere mening heb.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Gast 30.10.13 5:37


Die Jerney in haar kruippakjes daar kregen normale mensen in die tijd een "natte" droom van, ik weet ook zeker dat er heel veel figuren zijn die pas jaren later gingen luisteren wat de band nu eigenlijk was, gelukkig ben ik anders (woehahahahahahahahahahaha) en hoewel dit nummer in de loop der voorbij gaande tijden iets van zijn glans heeft verloren is het nog altijd wel een ruime 8 waard.

Wat dat uitgedoofde sterretje J.a'Mal (over rotkop gesproken trouwens!!) betreft is het zonde dat deze dit topic aardig naar beneden haalt en wel zodanig dat hele stammen aambeien vanzelf weer actief worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jan... 31.10.13 21:24

Het was niet mijn bedoeling geweest mensen te kwetsen met mijn opmerking rotkop. Ik schreef het gewoon op omdat ik veel tegenstrijdigheid voel bij het nummer en de persoon Jerney. Eigenlijk was dat hele gejureer bij Idol een grote misser, ze kwam totaal niet lekker over en TV is nou eenmaal dodelijk... Welke omstandigheden dan ook.

Maar ok ik had het misschien niet moeten zeggen..... En jawel Jamaitje zag er ook erg lekker uit.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  snoopy 02.11.13 19:15

lol! 
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Led-Zep 03.11.13 11:10

Ik vind het nog steeds een goed nummer.

Een 9
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Miennnn 06.11.13 13:30

En die 10 is van mij!
Ik heb wat problemen met de YT filmpjes afspelen. Na een paar sec. krijg ik een error.
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jaap2000 06.11.13 16:54

Op "Song Of The Marching Children" staat ook het mooie instrumentale nummer 'In The Mountains". Dat heb ik wel eens gebruikt als achtergrondmuziek bij een vakantiefilmpje.

In de hoofdrol mijn dochter en haar vriendin. Mijn dochter met het roze topje, haar vriendin in het wit.


Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jan... 06.11.13 21:21

Ik hoop dat je nu het filmpje kan zien Mienepien, want dit is echt zaaalig om naar te kijken, Mientje. Vooral het middenstuk als de ene baard zn solo begint en de rest uit zijn dak gaat. Ik zie ons aller Jerney zelfs lachen...
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Gast 07.11.13 23:57

Zo zie je maar dat de zuurpruimen af en toe ook van elkaar gescheiden moeten zijn.
Dit nummer is voor mij een gedreutel, een gezemel, een traagheid en gaaaaaaaaaaaap. Moeilijk doen om niets.

Ik hou van donkere muziek, sterker zelfs, Joy Division ga ik van uit mijn plaat. Maar dit komt bij mij gewoon over als enge muziek.
Dit gaat een 2 worden. Punt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  kiske 08.11.13 16:49

Tja Jerney, dat strakke pakje van toen der tijd was wel iets
jammer van idols , nooit moeten doen
maar ik wil het nummer ranken niet de artiest, dus een matig nummer, een 6
veel beter zijn 'Seasons' ; Wild and Exciting, of Thanks for the Love
en het wat latere 'Weekend'
kiske
kiske
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 10-03-13
Leeftijd : 59
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Timmus 10.11.13 18:58

Mooi mysterieus intro, later valt het toch weer tegen; dit nummer had korter gemogen, nu is het te veel herhaling en te weinig variatie.

Een 6.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16650
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  forzautregivo 13.11.13 20:33

Van zo'n nummer zingen zou ik ook een uitgestreken smoel krijgen Evil or Very Mad Drie keer niks: een 4

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5378
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  sokratikos 25.11.13 12:49

Prima NLse progrockband en deze RTH blijft gewoon goed. 7.5 die naar boven gaat

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Dutchzaphod 01.12.13 23:54

Een van de vele heerlijke melodietjes van Earth & Fire en deze valt in categorie  9

(al kan ik hem blijkbaar niet meer ranken...)
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum