Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder EmptyVandaag om 0:14 van sowhat

» De top-1000 van 2023
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

+16
kiske
Miennnn
Led-Zep
Frodo
Jorg
Kaj
Jan...
snoopy
Jaap2000
Joostvdaa
MrJohn
Vleertje
sowhat
Mauricedegier
Mirrr
Dave Evans
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor \'Storm & thunder\'

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap4%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap4%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap4%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap4%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap0%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap9%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap17%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 17% 
[ 4 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap30%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 30% 
[ 7 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap17%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 17% 
[ 4 ]
*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_lcap9%*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 23
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Dave Evans 28.10.13 21:42

[28-10-2013]
Earth & Fire was een Nederlandse popgroep uit de jaren zeventig. De Voorschotense-Voorburgse-Leidschendamse groep had als boegbeelden Jerney Kaagman (zang) en de tweelingbroers Gerard (keyboards) en Chris Koerts (gitaar). De overige bandleden wisselden in de loop van de tijd. Drummer op de eerste twee hits was Cees Kalis, die daarna koos voor een baan in het onderwijs. Hij overleed in 2006.
 

 
De band werd in 1967 opgericht als Opus Gainfull, door de broers Koerts, Hans Ziech en Cees Kalis. Toen zangeres Manuela Berloth de band kwam versterken werd de naam gewijzigd in Earth & Fire. Berloth, die onder de naam Lysett ook al een solocarrière had gehad, moest echter wegens een oogziekte afhaken. Haar plaats werd ingenomen door Jerney Kaagman die tot dan zangeres van The Rangers was geweest.

In die formatie brak de band door met de single Seasons (1970), geschreven door Golden Earring-gitarist en -zanger George Kooymans. Het nummer bereikte een tweede plaats, en nog in hetzelfde jaar maakte Earth & Fire hitsingles als Ruby Is The One en Wild And Exciting. Vanaf 1971 verlegde Earth & Fire de muzikale koers naar symfonische rock. Gerard Koerts introduceerde de mellotron in de Nederlandse popmuziek. Het instrument bleef jarenlang typerend voor de sound van de band.

De eerste nummer één-hit in Nederland was Memories (1972). Ook in de daaropvolgende jaren scoorde Earth & Fire een aantal hits, waaronder Maybe tomorrow, maybe tonight (1973) en Love Of Life (1974). Ook buiten Nederland begon belangstelling te ontstaan voor de muziek van Earth & Fire. De daaropvolgende jaren werden er nog een paar albums en singles uitgebracht, met wisselend succes: het album To the world of the future bereikte de top 10 en de single Thanks for the love uit 1975, met duidelijke funk invloeden, was ook een succes. De volgende single, What difference does it make uit 1976, was echter minder succesvol. In 1977 werd het album Gate to infinity met de bijbehorende single 78th avenue uitgebracht. Ook hiermee werd de top 10 niet meer gehaald.

In 1978 werd Frits Hirschland manager, en kwamen er een nieuwe bassist Bert Ruiter (ex-Focus) en drummer Ab Tamboer. Producent Jaap Eggermont keurde echter in 1979 de demo's voor het album Reality Fills Fantasy af, en het is op een haar na gedaan met de band. Met Weekend scoorde Earth & Fire echter een grote internationale hit. In Nederland werden er 210.000 singles van verkocht en stond het zes weken op de eerste plaats van de Single top 100.

Na het vertrek van Chris Koerts werd met nieuwe gitarist Ron Meyes in 1982 nog een top-15 hit uitgebracht: 24 hours. De groep viel een jaar later echter uiteen, waarna Kaagman een tweetal soloalbums maakt. In 1987 maakte de groep een come-backtour in een nieuwe bezetting met daarin onder andere Ton Scherpenzeel.

In 2006 verscheen van de hand van Fred en Dick Hermsen een groepsbiografie




Laatst aangepast door Dave Evans op 28.10.13 21:47; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Mirrr 28.10.13 21:44

Hier kan ik kort over zijn, Dutch Classic on his best, een 9 Very Happy 
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Mauricedegier 28.10.13 21:46

Goede plaat.Song of the Marching children heeft nog wel een streepje voor, die zou ik met een 8 belonen. Deze krijgt een 7.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6502
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  sowhat 28.10.13 21:51

Briljant nummer van de wat mij betreft beste groep van Nederland. Top 100 SWlijst. 10!!!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Vleertje 28.10.13 21:52

Ook al is hij uit mijn lijst gevallen... toch nog altijd goed voor een 8!
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  MrJohn 28.10.13 22:04

Hopeloos gedateerde muziek leidt in combinatie met het irritante stemgeluid annex personage van Jerney Kaagman tot een diepe onvoldoende.

Aangezien ik vandaag een zeldzaam heerlijke whisky heb gedronken, ben ik in een milde bui en wordt het geen 2 maar een 3.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Dave Evans 28.10.13 22:12

Bij mij ook een 8 hoor, absoluut kwaliteit Smile
Iets zei mij dat ik vandaag wat met storm moest doen......

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Joostvdaa 28.10.13 23:05

Goede song qua opbouw enzo (al is de intro wel erg lang), maar gedateerde sound. Boet door de jaren heen toch wat aan kwaliteit in vind ik, maar een voldoende is het nog altijd waard. Een ruime 6.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jaap2000 28.10.13 23:05

Van mij een 9!
Het hele album van "Song Of The Marching Children" krijgt ook een negen.
Juweeltje uit de nederlandse popgeschiedenis.
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jaap2000 28.10.13 23:21

De tekst moet er natuurlijk wel even bij...

Darkness of the night has gone
a blackbird sings a song at dawn
crystal drops of morning dew
are covering all the grass
the landscape wears its morningdress

The foliage of the wood shines bright
as green as emerald's light
over the fields vibrating air
causes a faintly glance
some cows are grazing near a fence

While lowering clouds accumalate
Midges dancing above the lake
the haymakers, they go away
hiding for a storm
a flash of lightening struck

Storm and thunder
beat the nature
down gushes the rain and
wind cracks the trees

Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  snoopy 29.10.13 19:46

Dave Evans schreef:Bij mij ook een 8 hoor, absoluut kwaliteit Smile
Iets zei mij dat ik vandaag wat met storm moest doen......
Hoe kwam je daar nou zo ineens op??? Razz 

En alweer zo'n heerlijke nederpop-klassieker!!! ook van mij een dik verdiende 8
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jan... 29.10.13 19:56

veel tegenstrijdigheid bij mij in dit nummer. Ja, het is heel erg gedateerd, maar de opbouw naar de climax is steengoed. En Jerney zet toch wel een lekkere stem neer al moet ik elke keer aan die rotkop van Idols denken. De fadeout vind ik erg overbodig, maar het filmpje is heerlijk naar te kijken. Ik geniet altijd erg van die baardmannetjes. Al met al een zeventje....
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  MrJohn 29.10.13 20:33

Inderdaad Jan, Jerney en Idols, haar rol en financieel gewin, voor een miljoenenpubliek mensen afzeiken en beschadigen, want dat levert kijkcijfers en geld op.

Hoe diep kun je zinken
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Kaj 29.10.13 20:44

Ik heb een 7 gegeven, maar twijfel nu of een 8 niet meer op z'n plek was geweest.. Erg goed nummer, daarvoor maakt Jerney's Idols-carrière me geen biet uit!
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  MrJohn 29.10.13 21:00

Ik heb dan ook niet gezegd Kaj, dat het van invloed moet zijn op de waardering van een song, maar reageerde even op een opmerking van een ander.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Kaj 29.10.13 21:01

MrJohn schreef:Ik heb dan ook niet gezegd Kaj, dat het van invloed moet zijn op de waardering van een song, maar reageerde even op een opmerking van een ander.
Oh, het was ook geen reactie op jouw opmerking, meer een algemene constatering dat die twee zaken los van elkaar staan Smile
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jan... 29.10.13 21:14

joh Kaj, ik maak die opmerking gewoon als extraatje zonder ook maar enige vorm van ophef, gewoon voor de leut. Het heeft bij mij ook totaal maar dan ook totaal geen effect op de waardering van het nummer. Ik voegde het alleen maar vanwege de tegenstrijdigheid die ik voelde bij dit nummer. Zo van o ja Jerney zingt best leuk, waar kennen we haar nog meer van, o ja idols.. Zo schrijf ik nou eenmaal vaak
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Kaj 29.10.13 21:26

jan1966 schreef:joh Kaj, ik maak die opmerking gewoon als extraatje zonder ook maar enige vorm van ophef, gewoon voor de leut. Het heeft bij mij ook totaal maar dan ook totaal geen effect op de waardering van het nummer. Ik voegde het alleen maar vanwege de tegenstrijdigheid die ik voelde bij dit nummer. Zo van o ja Jerney zingt best leuk, waar kennen we haar nog meer van, o ja idols.. Zo schrijf ik nou eenmaal vaak
Het was ook geen reactie op jou hoor Jan. Voor mij geldt gewoon dat ik eerst Jerney-de-Idols-jury kende en later pas Jerney-de-zangeres. Want E&F was natuurlijk ver voor mijn tijd. Dus ook ik legde de link, en ook ik vind het ergens wel tegenstrijdig. Maar m'n beoordeling wordt er niet door beïnvloed. Althans, ik geloof van niet Razz
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jan... 29.10.13 22:01

Nou dan zijn we het allemaal eens met elkaar. Nu heeft het Idols verleden van Jerney toch een plekje gekregen. Een competitie die toch grote sterren heeft opgeleverd.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Jorg 29.10.13 22:03

Groot is z'n ster inmiddels zeker Jan! Razz

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3073
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Frodo 29.10.13 22:06

Aardig. Een 7.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Vleertje 29.10.13 23:06

Rolt van haar stoel van het lachen over de ster opmerking van Jorg.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Kaj 29.10.13 23:17

Vleertje schreef:Rolt van haar stoel van het lachen over de ster opmerking van Jorg.
+1 lol! 
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  sowhat 30.10.13 1:38

Ja ik heb ook erg gelachen om de opmerking van Jorg.

Minder amused ben ik door de opmerkingen over Jerney, ik vind ze nogal ongenuanceerd, al mag dat in het kader van vrijheid van meningsuiting natuurlijk wel.

John, in je eerste post heb je het over 'annex personage'. Daar concludeer ik uit dat je wel degelijk haar persoon mee hebt gewogen.

Niet alleen als zangeres, maar ook daarna heb ik veel waardering voor Jerney. Een vrouw die ergens voor staat. Ze heeft met stichting Conamus prima diensten bewezen voor de popmuziek.

Idols is een concept, de jury heeft een rol, afzeiken is onderdeel van het programma, dat dit kan gebeuren weten de deelnemers, als je dat niets vind, moet je niet meedoen of niet kijken.

Tja en die 'rotkop' dat komt door Parkinson. Dat heet ze al jaren en dat heeft ze vorig jaar openhartig verteld. Hoe ze dat deed daarvan was ik onder de indruk.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  MrJohn 30.10.13 2:06

Sowhat,

1) Het feit dat ze Parkinson heeft, is natuurlijk verschrikkelijk. Ik heb daaraan dan ook niet gerefereerd.

2) Mijn opmerking in de RTH "annex personage" had betrekking op haar arrogante houding ten tijde van de song in de RTH.

3) Idols was gebaseerd op een concept van afzeiken. Je hoeft niet mee te doen, ze had het aanbod kunnen afslaan, maar heeft verkozen daarin mee te gaan. Het grote geld lonkte immers.

Het is te simpel om te zeggen, dat mensen zich niet hadden moeten aanmelden om te participeren. We weten allemaal wat de aantrekkingskracht is van een dergelijke show voor velen. Personen, die er later ongetwijfeld spijt van hadden, maar au moment supreme verleid werden en daardoor helaas onnodig vernederd en beschadigd werden.

Het feit alleen al dat een dergelijk concept ontwikkeld werd en Jerney er graag in mee wilde gaan om geldelijke redenen tekent haar in mijn ogen.

Just my opinion, nothing more.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder Empty Re: *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum