Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 EmptyVandaag om 0:14 van sowhat

» De top-1000 van 2023
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


VANCOUVER 2010

+15
Grafmat
Mauricedegier
Boontje
Ries
muis
Nien
Erwin
MrJohn
Mark
Joyce
Dave Evans
ErickNJ
sowhat
Kaj
Jaap2000
19 plaatsers

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 15.02.10 18:26

katje37 schreef:Journeyman, dat is het punt niet.
Onbekend, maakt natuurlijk onbemind, maar het is geen reden om een sport volledig belachelijk te maken en dat zit wel degelijk in de Amerikaanse volksaard; alleen zij zijn maar goed en alleen hun sporten zijn maar interessant.
Een bek van hier tot Tokyo terwijl ze al decennia lang op onze kosten overconsumeren, maar laat ik er maar over ophouden, niet goed voor m'n adrenaline niveau Evil or Very Mad
En met deze onderbouwing bewijs je net als zeer vele voor je dat wij, de zogenaamd superieure europeanen met ons Nederlanders als een van de grootste voortrekkers, de facto dus geen ene haar beter zijn.
Feitelijk zijn we eigenlijk nog veel stommer want onze so called betere cultuur en sportuitingen zijn al vele honderden jaren oud, helaas hebben wij van die ouderdom nog niets geleerd en zo gauw als er dan iemand aan onze heilige huisjes komt nee dan is London of Amsterdam in last en zeker als het de Amerikaan betreft.(wat is dat toch altijd met allerlei mensen om altijd en eeuwig een zondebok te zoeken zijn het geen Gothen dan zijn het Lutherianen dan weer Joden en dan ineens Moslims en soms Amerikanen verbazingwekkend fenomeen is dat voor een zichzelf als moreel superieur beschouwende zogenaamde "oude" beschaving)
Terug naar schaatsten feit blijft natuurlijk dat het grootste gedeelte van de mensheid het werkelijk geen ene malle moer interesseert of zelfs maar tot een denkfronsje weet te bewegen en dit nu is dus niet zoals gesteld het exlusieve domein van de Amerikaan( zo DE amerikaan al bestaat!! Nu net zo min als DE Nederlander bestaat)en zijn volksaard en btw aan welke volksaard refereer je dan?? die van de Ku Klux Klan of die van Martin Luther King?? Bush of Obama?? Abraham Lincoln of Jefferson Davis?? Californie of Alabama???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 15.02.10 19:35

Ik voel me zeker superieur aan een stel idioten dat achter oorlogshitsers aanrent die in rap tempo de hele wereld naar de klote hebben geholpen, maar goed dat geldt ook voor de relistemmers in NL.

Terug naar het schaatsen Laughing , een beetje respect voor andermans sporten zou dat deel van de Yanks dat denigrerend doet over onze volkssport niet misstaan.

Vanavond moet het gebeuren; ik ga zo even een tukkie doen en duimen voor Wotherspoon en natuurlijk voor het zilver en brons voor onze jongens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Mauricedegier 15.02.10 19:53

Afdaling is nu bezig.

Na 20 man:

1 Defago (zwi)
2 Svindal ( Noo)
3 Miller (USA)
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6502
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 15.02.10 21:08

Journeyman schreef:
richie39 schreef:Ik heb het al niet zo op de Amerikaanse volksaard maar dit bevestigd nog weer eens de oppervlakkigheid en kortzichtigheid van dat stelletje figuurlijke eilandbewonders.
mmmm Oppervlakkig en kortzichtig?? Terwijl het toch echt zo is dat rond de 95% van de (sportende) mensen in deze wereld werkelijk geen enkel nog niet eens een flauw idee heeft wat langebaanschaatsen werkelijk is c.q. wat daar nu zo leuk aan is, makes me wonder wie er nu eigenlijk kortzichtig en oppervlakkig is

Hear Hear

Six Nations is ook bezig en daar kan ik pas van genieten. Vrees dat hier geen (oud) rugby-spelers aanwezig zijn die net als ik ook de zaterdag- en zondagmiddag van rugby genieten, want volgens mij kijkt 95% hier naar het schaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Dave Evans 15.02.10 21:19

Kijk jij niet naar het schaatsen dan Alex? Wink

Nee ik snap wel wat je bedoelt, je hebt nu eenmaal bepaalde sporten die niet in alle landen even populair zijn.
Ik heb bijv. afgelopen zondag weer erg genoten van het Veldrijden (Cyclocross), zal ook wel de enige geweest zijn hier Very Happy

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  MrJohn 15.02.10 21:24

Je bent niet de enige Dave. Ik geniet van alle onderdelen van het wielrennen, alhoewel het wegseizoen wel mijn voorkeur heeft Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 15.02.10 21:26

Jawel hoor, ik kijk wel naar het schaatsen maar mijn sport is het verder niet. Ik vind wel dat ik het een beetje moet volgen want OS is toch altijd wel speciaal.

Ben ook wel blij dat ik er nu eindelijk achter ben dat mijn familie in Michigan een stel idioten zijn wat achter een oorlogshitser aanlopen, dat ik me misschien wel superieur over hun mag voelen en die dus ook geen respect hebben voor "onze" geliefde sport.

Kortom, die toon is wat mij betreft weinig onderbouwend en onverschillig.

Oja....ik ga vanavond wel kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Joyce 16.02.10 2:58

Sjonge jonge... wat een soap, die 500 m..
Alle dweilmachines kapot...reserve dweilmachines doen het ook niet...anderhalf uur wachten..slecht ijs....overleggen: gaan we door of niet....de hoogste man van de ISU legt de beslissing neer bij de scheidsrechter, lekker makkelijk om zo je verantwoordelijkheid af te schuiven...onvoorstelbaar, dat dit tijdens de Spelen gebeurt....

Ze schaatsen nu weer, maar ik ga de uitslag niet afwachten....
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  ErickNJ 16.02.10 4:00

katje37 schreef:een beetje respect voor andermans sporten zou dat deel van de Yanks dat denigrerend doet over onze volkssport niet misstaan.
Dat deel van de Yanks is erg klein hoor. De meeste mensen hier weten niets van schaatsen af. Maar de minderheid die wel eens ingeschakeld heeft bij het schaatsen op de OS of de WB weet inmiddels wel dat de Nederlanders grote schaatsfans zijn. Dat verhaal wordt bij elke schaatsuitzending hier op een positieve manier verteld. De Amerikanen zijn er vooral van onder de indruk dat de Nederlanders niet zomaar fans van Nederlandse schaatsers zijn, maar dat ze fans van alle goede schaatsers zijn, zoals Shani, Martina, enz.

Ik vond het verhaal van Time anders wel grappig. Ik denk niet dat het afkrakend bedoeld was.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2375
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 16.02.10 9:35

Dat klopt ook wel Erik Very Happy , excuus voor mijn zwaar polemische reactie; ik heb zo 'n verschrikkelijke aversie tegen de Amerikaanse politieke doelstellingen dat het weleens alles wil overschaduwen; onterecht natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Jaap2000 16.02.10 11:50

Erick noemt het 'grappig', ik noemde het in mijn eerste bericht 'hilarisch', wat voor mij komisch-in-het-kwadraat is.
In ieder geval kon ik er hartelijk om lachen en voelde me als Nederlander helemaal niet gekwetst.

Ter compensatie:
Vanochtend vond ik een filmpje over het dweil-drama, waaruit blijkt dat NBC wel degelijk serieus verslag doet van het schaatsen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/832621/a3853329/de_500m_olympia_faal.html
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 16.02.10 12:09

Ik had je vorige artikel nog even nagelezen Jaap. Ik vind het eigenlijk helemaal niet negatief. Onderstaande zin is daar volgens mij een voorbeeld van:

"When Dutchman Sven Kramer, 24, won the gold and set an Olympic 5,000-meter record, they roared. But, then again, they cheered boisterously for every skater that passed by them. As sports fans go, no group is more bewildering than the speed-skating nuts from Holland."

Read more: http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1964231,00.html#ixzz0fhD36x4E


De verslaggever wil volgens mij hierbij aangeven dat wij als Nederlanders gewoon gek zijn van deze sport en daarbij voor iedereen willen juichen, omdat het juist die liefde voor de sport is.

Anyways, ben blij dat ik mensen op land van herkomst niet hoef te beoordelen.
P.S. als rugbyspeler moet ik wel toegeven dat het dweildrama een klein beetje hilarisch was....... VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Icon_biggrin VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Icon_biggrin

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Joyce 16.02.10 13:55

Overigens zijn ze erg streng wat de regels betreft..
Kleintje Pils kon in dit ruim een uur durende dweildrama, het publiek prima vermaken.....als dat tenminste toegestaan werd....lekker meezingen met internationale bekende liedjes, die iedereen mee kan galmen.
Maar nee, het is dus zo, dat in een dweilpauze maar 2 liedjes gespeeld mogen worden en dan wegwezen...okee, dat is nog logisch, lijkt me.
Dus werden de band afgevoerd, maar terwijl het publiek zich stierlijk zat te vervelen, was het nou juist zo leuk geweest, als Kleintje Pils de boel had kunnen vermaken ( of desnoods muziek via de luidsprekers).....pas aan het eind van het hele gedoe, mochten ze nog even terugkomen...

Tsja...volgende Spelen toch maar in Thialf dan ?? VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Icon_biggrin
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  sowhat 16.02.10 14:03

Nou Joyce, ik vraag me af of het publiek zich tijdens de dweilpauze stierlijk zat te vervelen. Ik heb genoten van een soap, waar Jiskefet zomaar drie afleveringen mee kan vullen. Met die geweldige maffiosi voorzitter van de schaatsbond in de hoofdrol Smile
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Joyce 16.02.10 15:10

Dat was maar een minuut of 10 Sowhat en lang niet iedereen heeft dat meegekregen, denk ik.
Wij zaten er als tv publiek met onze neus bovenop, maar zo,n hele hal ?
Het publiek werd zowiezo niet op de hoogte gehouden, van wat er aan de hand was..

Maar het werkt wel op de lachspieren zo,n incident, vooral als het zolang duurt.... niet voor de schaatsers natuurlijk, daarvoor vond ik het echt erg ....als je je zo lang op deze Spelen hebt voorbereid en er alles voor opzij hebt gezet vier jaar lang, dan mag je een perfecte baan verwachten en niet dit geklungel..
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Mark 16.02.10 16:56

Alex schreef:Ik had je vorige artikel nog even nagelezen Jaap. Ik vind het eigenlijk helemaal niet negatief.
Dat kon ik ook nergens uit het verhaal van Jaap opmaken...?
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

http://www.maeur.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 16.02.10 19:27

Helaas won de commercie van de sport.
Volstrekt belachelijke situatie dat GM partner is en daardoor dweilmachines met een Ford motor omgebouwd moesten worden; dat is vragen om problemen.
Nu staat GM er mooi negatief gekleurd op.

Ik vond het zielig voor de ijsmeester, die heeft geen enkele invloed op dat soort achterlijke beslissingen; mierenneukerij is het. Wie kijkt er nou in vredesnaam onder de klep om te constateren dat er geen GM motor inzit?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Mauricedegier 16.02.10 20:06

Net naar het biathlon gekeken. Wat is die Neuner sterk zeg. En die Kuzmina ook. Zij verdelen goud en zilver bij de eerste 2 biathlon wedstrijden.

Vandaag Neuner 1, Kuzmina 2 en Brunet 3
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6502
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Dave Evans 16.02.10 21:54

......en toch vind ik dit geen eerlijk onderdeel! Want waarom mogen ze met de voorsprong van hun eerste (aparte) biathlon wedstrijd beginnen? Sven Kramer start straks de 10 km toch ook niet met bijna 3 sec. voorsprong op de nummer 2 ???
Nee de Noorse die vanaf de 33e plaats kwam en nog 4e (meen ik) werd verdient eigenlijk goud!!!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Jaap2000 16.02.10 22:22

Dave,
Ik vind de Biathlon Persuit toch eigenlijk wel een hele echte achtervolging.
De starttijden zijn gebaseerd op de scorelijst van de sprint (die deden de dames zaterdag).
De winnares start als eerste, alle volgenden komen daar achteraan met als 'handicap' het tijdsverlies dat ze in de sprint hadden opgelopen.
De nr.1 moet nu in de persuit er voor zorgen dat ze op kop blijft en bewijzen dat ze met recht winnares was, de anderen kunnen in de achtervolging gaan. Letterlijk in de achtervolging: op jacht. En de Biathlon heeft nu eenmaal zijn oorsprong in de jacht, dus wat dat betreft past het ook wel.
De achtervolgers zijn misschien wel licht in het voordeel omdat ze nu een richtpunt hebben.

Dus een heel ander soort persuit dan bij het schaatsen, waar het eigenlijk gewoon twee teams zijn die op een halve ovaal afstand van elkaar tegelijkertijd starten.
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Mauricedegier 16.02.10 22:35

Het kan wel,

de nr 8 van zaterdag ( Bjorn Ferry, Zweden) pakt vandaag goud voor Christoph Sumann ( Oostenrijk, zaterdag nog 12e). Winnaar van zaterdag , Vincent Jay uit Frankrijk is nu 3e.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6502
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  sowhat 16.02.10 22:43

Ik heb het niet gezien, maar het lijkt me wel een boeiend onderdeel.
Maar ik vind het alleen eerlijk als er ook maar een medaille met die twee races te verdienen is, want die twee races horen bij elkaar. Of is dat nu al zo?
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Mauricedegier 16.02.10 22:53

sowhat schreef:Ik heb het niet gezien, maar het lijkt me wel een boeiend onderdeel.
Maar ik vind het alleen eerlijk als er ook maar een medaille met die twee races te verdienen is, want die twee races horen bij elkaar. Of is dat nu al zo?

Nee, voor beide onderdelen ( sprint en achtervolging ) werden er zowel bij de vrouwen als mannen apart medailles uitgereikt.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6502
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Dave Evans 16.02.10 23:19

Ja Jaap het klinkt wel leuk als jacht, maar ik ben het met Sowhat eens dat er dan voor beide onderdelen 1 medaille uitgereikt moet worden. Stel je voor je hebt al 2 minuten verloren in de sprint. Eigenlijk hoef je dan nu geeneens meer te starten!
Je ziet het aan de winnaars van de sprint, die komen nu door dit voordeel weer makkelijk (relatief gezien dan) weer aan een medaille!
Ik geef toe, het blijft wel mooi om naar te kijken Smile

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Mauricedegier 16.02.10 23:20

zonde, zonde van Gerritsen. De tijden vallen me overall nog al tegen, de snelste ( SH Lee) ruim boven de 38 secondes.

Het belooft nog wel spannend te worden in deel 2. Wie weet kan Boer nog voor een verrassing zorgen.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6502
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 7 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum