Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin

+3
Jan...
Kaj
sowhat
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor 'The Mobiles'?

*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_lcap0%*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_lcap14%*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_lcap29%*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_rcap 29% 
[ 4 ]
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_lcap0%*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_lcap7%*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
[ 0 ]
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_lcap21%*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_rcap 21% 
[ 3 ]
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_lcap21%*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_rcap 21% 
[ 3 ]
*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_lcap7%*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 14

Enquête gesloten

*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty *RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin

Bericht  Gast 21.06.09 23:20

Deze ook ligt al een tijdje klaar om van de pallet getrapt te worden... Bij deze.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty Re: *RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin

Bericht  sowhat 22.06.09 0:14

Ik kende dit niet. Wat leuk zeg! Hij staat nu in mijn schriftje.Vooral die Joan Collins is leuk. Een hele dikke 8
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

*RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin Empty Re: *RTH* The Mobiles - Drowning in Berlin

Bericht  Kaj 22.06.09 0:22

sowhat schreef:Ik kende dit niet. Wat leuk zeg! Hij staat nu in mijn schriftje.Vooral die Joan Collins is leuk. Een hele dikke 8
Ik geloof dat je hier vorig jaar nog een reactie over hebt gepost in Jan4004's Top-1000-topic op de oude groep.. Maar goed, dan moet dat iemand anders zijn geweest..
Ik vind het een briljant nummer (en dan in de zin van 'erg grappig, erg leuk, maar eigenlijk enorm slecht') en dan met name dat draaiorgeltje!

Een 8
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  sowhat 22.06.09 2:12

Dat was een ander. Ik weet wel wat ik schrijf Smile
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Bericht  sowhat 22.06.09 2:24

Raver, ik heb hem nu 3 x geluisterd, kan ik er nog een 10 van maken?
Er is een Echte SW-classic geboren!!!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Bericht  Jan... 22.06.09 6:37

Als ik deze plaat hoor, dan denk ik lang leve het downloadtijdperk. De single flopte in NL, maar ik was het nummer niet vergeten. Ik ging zoeken naar dat nummer en toen ik hem na 23 jaar weer hoorde, had ik tranen in mijn ogen.
Ik denk dat Kaj het uitstekend heeft omschreven, het nummer heeft van alles wat. Het is bizar, muzikaal zeer interessant en ook eigenlijk vreselijk slecht. Het draaiorgeltje maakt het af! Ik ben dol op het nummer, een 8!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Jan... 22.06.09 6:42

Kaj schreef:
sowhat schreef:Ik kende dit niet. Wat leuk zeg! Hij staat nu in mijn schriftje.Vooral die Joan Collins is leuk. Een hele dikke 8
Ik geloof dat je hier vorig jaar nog een reactie over hebt gepost in Jan4004's Top-1000-topic op de oude groep.. Maar goed, dan moet dat iemand anders zijn geweest..
Ik vind het een briljant nummer (en dan in de zin van 'erg grappig, erg leuk, maar eigenlijk enorm slecht') en dan met name dat draaiorgeltje!

Een 8

Kaj, je moet nog stemmen!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Gast 22.06.09 9:40

Ik wilde net een 6 gaan geven....en toen hoorde ik dat orgeltje, het is een 7 geworden Very Happy
Vindt het wel een rare mevrouw met spastische Edith Piaf bewegingen, maar goed, zoals het al eerder besproken is, het gaat om de muziek en de filmpjes krijg je er gratis bij..

Gast
Gast

Bericht  Kaj 22.06.09 10:56

jan4004 schreef:
Kaj schreef:

Een 8

Kaj, je moet nog stemmen!
Ik zag het ook net, is nu gebeurd Smile

Wel bizar: we zijn het eens! Shocked
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  Gast 22.06.09 11:56

Dit semi artistieke geneuzel heeft voor mij nul en generlei aan toegevoegde waarde qua muziek en qua uitvoering. Ik kan hier dan ook niet opgewonden van raken en de term "briljant" is de ver van mijn muzikale bed show, het is leuk en aardig maar echt geen voldoende en dus een magere hein 3 voor dit overbodige product.

Gast
Gast

Bericht  Vleertje 22.06.09 12:09

Ik vind het leuk vooral ook het orgeltje daar heb ik net als Raver wel wat mee. Ik weet niet uit welk jaar dit is maar ik heb het sterke gevoel dat de dame heel erg naar siouxie and the banshees heeft gekeken. Ik geef voor dit nummer toch een mooie 7. Had het iets van de onnavolgbare siouxie sioux geweest dan had het altijd boven een 8 gescoord.

Daarom een mooi flimpje van 1 van mijn meest favo nummers van de grote siouxie.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Dave Evans 22.06.09 12:33

Very Happy Ja weer zo'n nummer wat ik ooit weleens gehoord had, maar allang weer was vergeten. Blijft toch leuk hé dit topic.
Maar dat zwaaien met die armen, daar zat ik ook al de hele tijd naar te kijken. Aan de ene kant behoorlijk fout, maar ergens heeft het ook wel wat! Ik ben het dan ook met de meesten eens dat het nummer aan de ene kant muziektechnisch niet goed is maar anderzijds pakt het je wel: '7'
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Gast 22.06.09 17:04

Verschrikkelijk. 2 Shocked

Gast
Gast

Bericht  MrJohn 22.06.09 21:44

Ik sluit me bij Gijs aan, een duidelijke 2.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  Gast 23.06.09 18:00

Deze zangeres leeft zich wel erg in, in het liedje dat ze zingt.. Shocked hoezooo rare bewegingen??

Neeej.. niet mijn muziek dit (vond 't totaaaal niet mooi).. maar vanwege 't vrolijke draaiorgeltje, heb ik van 'n 2 een 3 gemaakt.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast 23.06.09 21:05

eh nee... en dat orgeltje maakt het voor mij eigenlijk alleen nog maar erger een 3

Gast
Gast

Bericht  Mark 24.06.09 0:03

De tweede keer dat ik dit luister. Het leek iets beter te klinken, maar toen zag ik haar weer gekke bewegingen maken. Geschommeld tussen een 4 en een 6je, het wordt een 5.
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

Bericht  Gast 24.06.09 18:46

Ik geef niet snel een onvoldoende, maar ook de 2e keer luisteren naar het orgeltje kan der niks aan toevoegen 3.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: