*RTH* David Bowie - Life on Mars? Live
+4
Boontje
Dromertje
sowhat
Dave Evans
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor 'Life on Mars'?
*RTH* David Bowie - Life on Mars? Live
RTH voor zondag 7 juni (maar je kunt al vanaf nu stemmen )
Soms krijg je echt pallets tegelijk aan verzoekjes binnen, dan is het ook leuk om daar er gelijk maar 1 van te pakken. Morgen weer een plaat van een wat oudere pallet...
Oh ja niet zeuren over deze "live"versie, veel van Bowie is namelijk niet insluitbaar
Soms krijg je echt pallets tegelijk aan verzoekjes binnen, dan is het ook leuk om daar er gelijk maar 1 van te pakken. Morgen weer een plaat van een wat oudere pallet...
Oh ja niet zeuren over deze "live"versie, veel van Bowie is namelijk niet insluitbaar
Laatst aangepast door Raver op 08.06.09 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: *RTH* David Bowie - Life on Mars? Live
Hunky Dory een van die albums die met me mee gaan naar dat eiland met die palmen en dames in hoela hoela rokjes verder onbewoond natuurlijk(heerlijk een leven zonder sowhat) maar goed la musica van de heer Bowie een absolute classic en wederom een 10 en waarom ?? omdat het bowie is daarom!!!
Gast- Gast
Voordat ik dit nr gehoord had had ik mijn mening al klaar: ik vind bowie nl gewoon helemaal niets...
Ondertussen naar de keuken gelopen om een boterham te smeren, en terwijl ik de kastjes open trok betrapte ik mezelf erop dat ik dit nr eigenlijk best mooi vindt !
7
Ondertussen naar de keuken gelopen om een boterham te smeren, en terwijl ik de kastjes open trok betrapte ik mezelf erop dat ik dit nr eigenlijk best mooi vindt !
7
Gast- Gast
ehm.... er staat een 10 van journeyman en een 7 van mij. Van wie is de 9 die ook al ingevuld is?
Gast- Gast
Net als Noes had ik ook nooit zo veel met Bowie, maar dank zij de verzoekjes op Orinoco (o.a. Boontje, Sowgat en Mr John) ben ik erachter gekomen dat veel van het oudere werk toch wel de moeite waard is (zie ook Rock'n Roll suicide).
Daarom een nette '7' voor Life on Mars !
Daarom een nette '7' voor Life on Mars !
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25398
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Journeyman schreef:Hunky Dory een van die albums die met me mee gaan naar dat eiland met die palmen en dames in hoela hoela rokjes verder onbewoond natuurlijk(heerlijk een leven zonder sowhat) maar goed la musica van de heer Bowie een absolute classic en wederom een 10 en waarom ?? omdat het bowie is daarom!!!
Ik ga helemaal mee met deze motivatie. Vervang alleen het woord sowhat door journeyman.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19027
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Tja Bowie is een uniek heerschap. Ik vind dit niet echt een bijzonder nummer van hem en daarom een zeventje. Voor Heroes was ik richting de 10 gegaan.
Dromertje- Music-freak
- Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 28-12-08
Leeftijd : 56
een 10......... Dit is 1 van de kippevel nummers van Bowie
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1789
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
Een bovengemiddelde Bowie-plaat zowaar! Een 7. En geloof me, dat is voor Bowie-begrippen erg hoog
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3998
Leeftijd : 36
Bowie blijft me fascineren. Ook ik ben gek op Hunky Dory, ik vind het zijn beste plaat. Ik recenseer alleen het origineel, hoewel ik deze versie wel heel apart en mooi vind.
Het is absoluut de mooiste van het album, het pakt je bij je strot. Wat ik altijd zo hinderlijk aan dit nummer vind, zijn die rake paukenslagen aan het einde, het verstoort de intimiteit. Dat vind ik meer passen bij pompeuze draken als Worn down piano en Music. Dat scheelt voor mij 1 cijfer, maar toch nog een keurige 8.
Het is absoluut de mooiste van het album, het pakt je bij je strot. Wat ik altijd zo hinderlijk aan dit nummer vind, zijn die rake paukenslagen aan het einde, het verstoort de intimiteit. Dat vind ik meer passen bij pompeuze draken als Worn down piano en Music. Dat scheelt voor mij 1 cijfer, maar toch nog een keurige 8.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
[quote="jan4004"]Bowie blijft me fascineren. Ook ik ben gek op Hunky Dory, ik vind het zijn beste plaat. Ik recenseer alleen het origineel, hoewel ik deze versie wel heel apart en mooi vind.
Toch wel leuk hoe twee mensen verschillend kunnen luisteren naar exact hetzelfde ik vind die pauken juist geweldig en perfect passend maar Jan ik kan gelukkig nog wel me heel goed voorstellen wat jij bedoelt met "het verstoort de intimiteit"
Toch wel leuk hoe twee mensen verschillend kunnen luisteren naar exact hetzelfde ik vind die pauken juist geweldig en perfect passend maar Jan ik kan gelukkig nog wel me heel goed voorstellen wat jij bedoelt met "het verstoort de intimiteit"
Gast- Gast
Met de volumeknop op 10 is dit een mindblower!!!!!
Maar zelfs met die knop op 7 blijft deze parel een vette DIX POINTS opleveren
Maar zelfs met die knop op 7 blijft deze parel een vette DIX POINTS opleveren
Gast- Gast
Is there life on Maaaaaarrrrrrrrrssssssss??? Allemachtig prachtig, de 9 is van mij..
Gast- Gast
4 tienen nu al ?!? Dat betekent dus dat er géén betere muziek dan dit is????
"t Is een aardige en best goede plaat, maar magistraal ?????
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25398
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
inderdaad een zeer correcte en bijzonder goed verwoorde omschrijving Dave vooral het magistraal is spot on !!! krijg je vanzelf als je met Bowie groot bent geworden hahahaDave Evans schreef:4 tienen nu al ?!? Dat betekent dus dat er géén betere muziek dan dit is????
Gast- Gast
Ik ben het, zeer tegen mijn zin in trouwens, volledig met Journeyman eens.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19027
Leeftijd : 67
Je moet alles relatief zien he. Vergeleken met de bagger die hier wel eens langs komt past inderdaad het woord "magistraal" en zijn die 4 tienen nog aan de magere kant.
Gast- Gast
Gooi ik er dus een vijfde tien tegenaan. Bowie love it en dit nummer helemaal welke versie dan ook het pakt me ik krijg mierentietjes allover, rillingen langs mijn spinalcord en traanvocht prikt en in mijn keel vult zich een brok. En ja HUNKY DORY is een absoluut masterpiece (net als lodger, diamond dogs, ziggy stardust etc. etc.)
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* David Bowie & Nine Inch Nails – Hallo Spaceboy [live]
» *RTH* David Bowie - Where are we now
» David Bowie
» *RTH* David Bowie - Let's dance
» *RTH* David Bowie - Heroes
» *RTH* David Bowie - Where are we now
» David Bowie