Wie wordt de nieuwe Steunfondsmaster?
+3
Vleertje
Dave Evans
Timmus
7 plaatsers
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds
Pagina 1 van 1
Wie wordt de nieuwe Steunfondsmaster?
Graag zou ik willen weten of er iemand op het forum is die volgend jaar de rol van Steunfondssamensteller op zich wil nemen.
Ikzelf sta namelijk niet te springen om dit nog een vol jaar te doen.
Ikzelf sta namelijk niet te springen om dit nog een vol jaar te doen.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: Wie wordt de nieuwe Steunfondsmaster?
Ik had je al een voorstel gedaan Timmus.
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Die heb ik dan even gemist Dave, of ik weet gewoon niet wat je bedoelt.
Timmus- Beheerder
Goed, even een iets uitgebreidere uitleg van mijn kant:
"Op je hoogtepunt stoppen" is niet van toepassing want dat hoogtepunt is er niet echt geweest in de afgelopen 2 jaar. Het was leuk om te doen en dat is het nog wel, maar ik wil liever stoppen voordat ik hier anders over ga denken en ik heb het vermoeden dat nog een jaar Steunfondsen samenstellen daar wel toe gaat leiden. De hoeveelheid tijd die er per week ingestoken wordt afgezet tegenover het aantal deelnemers alsmede de kritiek op de inhoud - het dreigt een scheve verhouding te worden.
Vandaar dus de vraag: wie wil na MarkRaver en Timmus de scepter gaan zwaaien over het Steunfonds? Dat kan gewoon via dit topic aangegeven worden wat mij betreft, maar een PB aan mij mag natuurlijk ook.
Blijkt er geen animo voor, dan is de logische conclusie dat daarmee ook een einde komt aan deze rubriek. Iets wat ik uiteindelijk wel jammer zou vinden (en dan met name voor de kleine schare trouwe volgers - sowhat, Ivo, Joost, Mirrr, Marsha, Dave, MrJohn en Journeyman).
"Op je hoogtepunt stoppen" is niet van toepassing want dat hoogtepunt is er niet echt geweest in de afgelopen 2 jaar. Het was leuk om te doen en dat is het nog wel, maar ik wil liever stoppen voordat ik hier anders over ga denken en ik heb het vermoeden dat nog een jaar Steunfondsen samenstellen daar wel toe gaat leiden. De hoeveelheid tijd die er per week ingestoken wordt afgezet tegenover het aantal deelnemers alsmede de kritiek op de inhoud - het dreigt een scheve verhouding te worden.
Vandaar dus de vraag: wie wil na MarkRaver en Timmus de scepter gaan zwaaien over het Steunfonds? Dat kan gewoon via dit topic aangegeven worden wat mij betreft, maar een PB aan mij mag natuurlijk ook.
Blijkt er geen animo voor, dan is de logische conclusie dat daarmee ook een einde komt aan deze rubriek. Iets wat ik uiteindelijk wel jammer zou vinden (en dan met name voor de kleine schare trouwe volgers - sowhat, Ivo, Joost, Mirrr, Marsha, Dave, MrJohn en Journeyman).
Timmus- Beheerder
Het zou zeker jammer zijn als het steunfonds van de kaart verdwijnt. Maar ik begrijp het wel dat je gaat stoppen hiermee. Het vraagt best wat energie van iemand om elke week met 3 "nieuwe" platen te komen. Als er dan ook nog weinig op gereageerd wordt dan is het al snel zonde van je energie. Stoppen nu het nog leuk is is denk ik een goed plan van Timmus.
Maar wie pakt de handschoen op. Ik zelf ga het niet doen. Ik heb het er simpelweg echt veel en veel te druk voor.
Maar wie pakt de handschoen op. Ik zelf ga het niet doen. Ik heb het er simpelweg echt veel en veel te druk voor.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Ik zou het als vaste volger ook erg jammer vinden als dit onderdeel verdwijnt, heb de afgelopen twee jaar toch tientallen plaatjes (mede) hierdoor ontdekt. Waar je ze iedere keer weer vandaan haalde is me een raadsel maar ik was er wel blij mee . Maar ik snap je beweegredenen goed Timmus en wil je alvast bedanken voor al je moeite. Zelf voel ik me ook niet echt geroepen om dit over te nemen om een aantal redenen. Ik denk dat de verhouding tussen de moeite die ervoor gedaan moet worden en wat het uiteindelijk oplevert niet tegen elkaar opwegen. Verder ben ik niet zo up to date met nieuwe muziek, dus ik zou ook niet weten hoe ik het vol moet krijgen. En tenslotte heb ik er waarschijnlijk ook te vaak weinig tijd voor.
Leuk om te lezen, Joost.
Overigens is er een opvolger voor volgend jaar gevonden. Later meer hierover.
Overigens is er een opvolger voor volgend jaar gevonden. Later meer hierover.
Timmus- Beheerder
Goed om te horen, dat er een opvolger is !
Wel wil ik alvast van de gelegenheid gebruik maken om Timmus te bedanken voor zijn wekelijkse inspanning om een fraai Steunfonds te plaatsen en daar is hij wonderwel in geslaagd.
Chapeau Timmus
Wel wil ik alvast van de gelegenheid gebruik maken om Timmus te bedanken voor zijn wekelijkse inspanning om een fraai Steunfonds te plaatsen en daar is hij wonderwel in geslaagd.
Chapeau Timmus
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Zoals jullie inmiddels hebben kunnen zien, heeft DaveEvans het Steunfondsstokje van mij overgenomen. Ik heb het twee jaar met meestal heel veel plezier gedaan. Ik bedank alle deelnemers voor het stemmen en ik wens mijn opvolger alle succes.
Jullie zien mij terug bij de RTH's, waar ik Daves plek overneem.
Jullie zien mij terug bij de RTH's, waar ik Daves plek overneem.
Timmus- Beheerder
Zoals Dave eind vorig jaar al aangaf, heeft hij zijn werkzaamheden voor het Steunfonds neergelegd. Hij is absoluut recordhouder wat aantal steunfondsen betreft en hierbij wil ik hem bedanken voor al die jaren dat hij deze toffe rubriek verzorgd heeft. Natuurlijk ga je hem nog horen bij de uitzending van de Steunfonds Top 50 over 2023.
De samenstelling van het Steunfonds is altijd al voer voor discussie geweest en ook ik heb in de afgelopen jaar volop commentaar geleverd. Een grote bek hebben is één ding, maar dat is wel lekker veilig vanaf de zijlijn. Vanaf heden zal ik echter zelf weer het middelpunt van kritiek zijn, want ik zal de leegte die is ontstaan graag opvullen. Anders gaat Ivo het straks in zijn eentje doen en worden we allemaal depressief van zijn muziekkeuze.
Aankomend weekend is het eerste Steunfonds van mijn hand. Ik hoop dat jullie dit jaar vele mooie ontdekkingen zullen doen en regelmatig meestemmen.
De samenstelling van het Steunfonds is altijd al voer voor discussie geweest en ook ik heb in de afgelopen jaar volop commentaar geleverd. Een grote bek hebben is één ding, maar dat is wel lekker veilig vanaf de zijlijn. Vanaf heden zal ik echter zelf weer het middelpunt van kritiek zijn, want ik zal de leegte die is ontstaan graag opvullen. Anders gaat Ivo het straks in zijn eentje doen en worden we allemaal depressief van zijn muziekkeuze.
Aankomend weekend is het eerste Steunfonds van mijn hand. Ik hoop dat jullie dit jaar vele mooie ontdekkingen zullen doen en regelmatig meestemmen.
Timmus- Beheerder
Dave Evans, Mirrr, sokratikos, Berend en arjanh vinden dit bericht leuk
Veel succes Timmus.
Als je af en toe Lily erin zet zal ik niet op je mekkeren.
Als je af en toe Lily erin zet zal ik niet op je mekkeren.
Leeftijd : 67
Timmus vinden dit bericht leuk
Thanks Dave voor al je inzet en Timmus succes
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Dave Evans en Timmus vinden dit bericht leuk
Nogmaals veel dank Dave voor een uitdagende taak. Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, maar je hebt een mooie muzikale erfenis nagelaten.
Succes in het nieuwe jaar Timmus en Ivo!
Succes in het nieuwe jaar Timmus en Ivo!
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Dave Evans en Timmus vinden dit bericht leuk
Soortgelijke onderwerpen
» Kaj ook weer on the road! (dat wordt wat...)
» 7 Maart wordt er weer gezaagd
» Vrijdag 30 november: De Stoombootshow
» Nieuwe site schuttersgilde St. Jan
» 22 Maart Nieuwe Week Vitamientjes
» 7 Maart wordt er weer gezaagd
» Vrijdag 30 november: De Stoombootshow
» Nieuwe site schuttersgilde St. Jan
» 22 Maart Nieuwe Week Vitamientjes
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum