Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Timmus presents: de beste albums van 2023
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Wo 06-11 Sokra zaagt door
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) EmptyGisteren om 14:14 van sokratikos

» November 2024
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty05.11.24 1:02 van Marsha

» Marsha's jukebox (04 november)
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty31.10.24 21:00 van Timmus

ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes)

+8
Roche
MrJohn
Jorg
sokratikos
Chrisje
Joostvdaa
Grafmat
Chevy
12 plaatsers
Reageren

Ga naar beneden

ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes)

Bericht  Chevy 15.09.14 14:14

Iedereen met een grote collectie, digitaal of fysiek, herkent het wel: je collectie wordt groter en groter en is uiteindelijk zo groot geworden dat je nummers, hele albums of zelfs hele artiesten maandenlang niet tegenkomt.
Dan opeens zie je het en vraag je je af hoe het ook alweer klonk.

Mijn iTunes-collectie telt op dit moment 11.541 nummers (= 43 dagen non-stop muziek). Wat nog lang niet het formaat is van de collectie van bv. Grafmat (inmiddels al 100.000 nummers tellende?), maar ruimschoots genoeg om nummers 'kwijt' te raken.

En deze uitzending wijd ik aan deze verloren nummers. Obscure live-versies, onbekende nummers of simpelweg vergeten dat ik dat nummer ook had.

In de bijlage vinden jullie een Excel-bestand met mijn iTunes-bibliotheek.
Voor de lijst hieronder kan men daaruit kiezen.*

Het is dus wel belangrijk dat het niet gaat om geijkte klassiekers of (over)bekende nummers, maar om vergeten pareltjes en/of onbekende nummers waarvan je gewoon benieuwd bent wat voor nummer het is.

Ik zal gelijk even een voorbeeld:

Geen idee hoe We've Got A Fuzzbox And We're Gonna Use It klinkt, maar de artiestennaam klinkt interessant. Ik kom aan het nummer door 100 Hits - Electric Eighties (Disc 3), maar verder weet ik er niets vanaf.

We've Got A Fuzzbox And We're Gonna Use It - Love is the Slug

*) Eigen input mag ook, maar dan wel onder het mom "hoe is het in godsnaam mogelijk dat jij dit nummer niet in je iTunes-bibliotheek hebt staan?!?!!?!"
Of zoek in je eigen (digitale) bibliotheek naar wat verloren/vergeten nummers. Smile

Laatst aangepast door Chevy op 16.09.14 23:39; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Aangepast naar zaterdag.)
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 31

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty Re: ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes)

Bericht  Chevy 15.09.14 20:55

Uitzending aangepast naar zaterdag. En aanvangstijd is nu 20.00 uur.

Aangezien ik zondagochtend moet voetballen, maak ik het niet te laat.

Wellicht is er een andere dj die vanaf bv. 23.00 uur het stokje over wil nemen? Smile
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes) Empty Re: ZA 20/09 20.00 uur: Vergeten nummers (iTunes)

Bericht  Grafmat 15.09.14 21:45

Chevy schreef:Mijn iTunes-collectie telt op dit moment 11.541 nummers (= 43 dagen non-stop muziek). Wat nog lang niet het formaat is van de collectie van bv. Grafmat (inmiddels al 100.000 nummers tellende?), maar ruimschoots genoeg om nummers 'kwijt' te raken.

Gossie, daar vraagt u mij wat... haha. Ik heb net even gekeken en, hoe is het mogelijk, ik heb op dit moment 105.115 muziekbestanden in mijn collectie. maar vergis je niet, daar zitten heel veel dubbele nummers bij. Als je dan unieke versies niet als dubbelen telt (live, cd, en 12 inch versie e.d.) denk ik toch dat ik er zo 20 tot 25.000 aan dubbelen af kan trekken. Niettemin nog steeds een leuke verzameling Smile

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Joostvdaa 15.09.14 23:51

Wat een leuk idee deze uitzending Smile. Helaas ben ik op vakantie en luister ik niet mee, maar ik ga je lijst deze week nog wel even doorspitten om eens te zoeken naar vergeten pareltjes Very Happy. Mijn eigen digitale collectie is ook ongeveer 12.000 nummers, altijd leuk om die complete playlist op shuffle te zetten.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Bericht  Grafmat 16.09.14 0:22

Ik moet ook nog even goed nadenken over mijn bijdrage. Ik denk dat die dan uit mijn cd-kast gaat komen.

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Chrisje 16.09.14 19:53

Beste Chevy,

Natuurlijk begrijp ik het niet helemaal goed. Dus ik heb een aantal vragen die elkaar tegen kunnen spreken.

1. Wat is iTunes?
2. Wat is "kwijt" raken?

Nu volgt een premisse, een aanname van mijn kant, waarvan ik niet weet of die klopt, waar de volgende drie vragen over gaan:

Als jij het liedje hebt in je muziekbibliotheek, neem ik toch aan dat je er ooit 1 keer naar geluisterd hebt, er misschien nog niet aan toe was, of het was gewoon gelijk bout, maar als je het bewaard hebt was het niet bout genoeg om gelijk weer weg te gooien.

3. Is voorgaande premisse exact genoeg geformuleerd?
4. Is het daarom de moeite waard om het liedje nogmaals te beluisteren?
5. Is het daarom de moeite waard om het liedje, zonder er zelf van tevoren nog een keer naar te luisteren, te delen met andere orinoco-luisteraars en dj's?

Tot zover de open vragen. Nu een meerkeuzevraag:

6. Wat verwacht je van mij en andere luisteraars?
   A: Dat ik die hele iTunes lijst met 11541 liedjes naloop om te kijken wat ik ervan ken en wat niet, vervolgens een inschatting maak of jij het wel of niet kent en een liedje in de lijst zet, uit jouw muziekcollectie, waarvan ik denk dat jij er zelf niet zo vaak naar luistert.
   B: Dat ik bij mezelf in de muziekkast ga zoeken naar liedjes, waarvan ik op het eerste gezicht niet meer weet wat het ook alweer was.
   C: Dat ik iets zoek uit de toegezonden iTunes lijst, dat ik mooi vind, en vervolgens ga uitzoeken of het wellicht bekend is bij het grote publiek.
   D: Dat ik uit mijn muziekkast liedjes pluk, die ik heel mooi vind en waarvan ik zeker ben dat jij (en vele andere luisteraars naar Orinoco) ze nog niet kennen.
   E: Iets anders, namelijk...

Graag een openhartig antwoord!

Groetjes,
Gaga

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3361
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 63

Bericht  Chevy 16.09.14 23:36

Chrisje schreef:1. Wat is iTunes?
Tja... http://lmgtfy.com/?q=iTunes

Als jij het liedje hebt in je muziekbibliotheek, neem ik toch aan dat je er ooit 1 keer naar geluisterd hebt, er misschien nog niet aan toe was, of het was gewoon gelijk bout, maar als je het bewaard hebt was het niet bout genoeg om gelijk weer weg te gooien.

3. Is voorgaande premisse exact genoeg geformuleerd?
Nee, dat klopt niet. Er zijn 3460 nummers in mijn bibliotheek die ik nog nooit afgespeeld heb.

4. Is het daarom de moeite waard om het liedje nogmaals te beluisteren?
Soms wel, soms niet. Daar kom je alleen maar achter door het te proberen.

5. Is het daarom de moeite waard om het liedje, zonder er zelf van tevoren nog een keer naar te luisteren, te delen met andere orinoco-luisteraars en dj's?
Alle muziek is het waard om te delen met andere mensen. Nummers/albums belanden ook niet voor niets op iemands harde schijf. En wellicht is het inderdaad boutmuziek, maar het zal heus de eerste keer niet zijn dat er boutmuziek op Orinoco langskomt. Wink

6. Wat verwacht je van mij en andere luisteraars?
   A: Dat ik die hele iTunes lijst met 11541 liedjes naloop om te kijken wat ik ervan ken en wat niet, vervolgens een inschatting maak of jij het wel of niet kent en een liedje in de lijst zet, uit jouw muziekcollectie, waarvan ik denk dat jij er zelf niet zo vaak naar luistert.
   B: Dat ik bij mezelf in de muziekkast ga zoeken naar liedjes, waarvan ik op het eerste gezicht niet meer weet wat het ook alweer was.
   C: Dat ik iets zoek uit de toegezonden iTunes lijst, dat ik mooi vind, en vervolgens ga uitzoeken of het wellicht bekend is bij het grote publiek.
   D: Dat ik uit mijn muziekkast liedjes pluk, die ik heel mooi vind en waarvan ik zeker ben dat jij (en vele andere luisteraars naar Orinoco) ze nog niet kennen.
   E: Iets anders, namelijk...
(Al) het bovenstaande? Het idee is om verloren pareltjes op te graven. Dat ene album dat je ooit gekocht hebt, omdat de hoes er zo mooi uit zag. Dat ene nummer dat je gedownload hebt, omdat je het op de radio gehoord had, maar waar je eigenlijk nooit meer naar geluisterd hebt. Of gewoon iets wat je ergens vindt, maar waarvan je geen idee hebt waarom je het ooit gekocht/gedownload hebt.

Het makkelijkste voor mij is om iets uit mijn iTunes-lijst te kiezen, maar als je iets uit je eigen (digitale) cd-kast wilt kiezen, mij best. Het punt is dat ik de komende dagen weinig tijd heb om voorbereidingen te treffen en dus zal men de nummers naar mij moeten sturen indien het gaat om een nummer buiten mijn collectie.

Maar ik kan me ook voorstellen als men geen zin heeft in gedoe en om hele collecties door te banjeren en dat vind ik ook prima. In dit geval zou ik zeggen: luister, geniet en ontdek! Smile
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Bericht  Chrisje 17.09.14 0:01

In dat geval dat er zo lichtvaardig wordt gedacht over muziek, waag ik mij aan het volgende, want ik heb geen idee wat het is, misschien gelukkig maar! Het komt uit jouw lijst.

Zonder Dieven Mega Mindy Mega Mindy

Veel plezier ermee!

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Bericht  Chrisje 17.09.14 18:01

Sorry Chevy,

Ik heb er de hele dag aan moeten denken. Hoe haal je het in je hoofd om muziek eerst te downloaden en daarna pas te beluisteren. Ik vind dat echt bizar, zeker als je er, zoals nu achter bent gekomen dat je een derde van je hele muziekbibliotheek nog nooit beluisterd hebt. Als je dan ook nog aan mij vraagt om jouw catalogus door te spitten voor een leuke uitzending zaterdagavond, dan vraag je iets te veel en lever je iets te weinig. Maar ik ben niet haatdragend, ik mag je, we hebben elkaar gezien en tegen elkaar gevoetbald, ik heb je gehoord en ik heb je antwoord gelezen en ik vind dat je mag gaan zoeken naar African Music Machine - Mr.Brown, of moet ik dat even doen... Ik heb er nog twee dagen voor, waarin ik bijna niets te doen heb (dat laatste is niet zo!).

Groet,
Gaga

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Bericht  Chevy 17.09.14 19:50

Chrisje schreef:Ik heb er de hele dag aan moeten denken. Hoe haal je het in je hoofd om muziek eerst te downloaden en daarna pas te beluisteren.
Welkom in de 21e eeuw.
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Bericht  Gast 18.09.14 7:41

Chevy schreef:
Chrisje schreef:Ik heb er de hele dag aan moeten denken. Hoe haal je het in je hoofd om muziek eerst te downloaden en daarna pas te beluisteren.
Welkom in de 21e eeuw.

Nou Chevy deze keer heb je mijns inzien volledig het gelijk aan je zijde want het is natuurlijk pure onzin wat Chrisje hier beweert, sterker het gebeurde al in de vorige eeuw alleen toen hadden we nog geluidsdragers gemaakt van een product uit het Midden Oosten genaamd olie en nog beter bekend onder de naam Vinyl in de vorm van een zogenaamde Langspeelplaat (ja ja Opa vertelt hahahahaha) maar goed ook toen kocht ik bijvoorbeeld ongehoord LP's vanwege het feit dat bijvoorbeeld de hoes er mooi uitzag, of dat een van de bandleden ooit in een wel bekende band had gezeten, of dat ik de producer wel kende enzovoort enzovoort.

En net als dat ten tijde van de LP gebeurde doe ik dat ook in het tijdperk van downloaden, het grote voordeel namelijk van iets ongehoord binnenhalen is dat je soms verbijsterd en soms heel gelukkig word van wat je zoal dan ineens hoort en het is ook een fijne manier van iets nieuws zijnde een band/artiest en/of muzieksoort te ontdekken.

PS Nog beter is het om iedere woensdag naar de zaag van Sokra en Vleer te luisteren om de meest afgrijselijke en meest fabelachtige muziekjes je oren te laten teisteren oftewel omarm het onbekende zonder daarvoor het bekende te laten vallen.

Gast
Gast

Bericht  sokratikos 18.09.14 15:38

Bekend verschijnsel, dat er meer muziek binnenkomt dan er geluisterd kan worden. Dat was inderdaad bij mij in het pre-digitale tijdperk al zo, toen ik lp´s en cd´s huurde en leende om op cassettebandjes zelf op te nemen of op te laten nemen in een uitwisseling met andere muziekliefhebbers. De hoeveelheid muziek die je echt kan ´verteren´ is nou eenmaal beperkt, zowel voor als in het digitale tijdperk. En het is in het digitale tijdperk alleen maar makkelijker geworden om grote hoeveelheden muziek binnen te halen. Mijn MUSIC-directory heeft op dit moment 415.563 bestanden. Waarvan 2.756 (muziek)videobestanden, een x-aantal beeldbestanden met platenhoezen ect. en ook dubbelaars - geen idee hoeveel dat bij elkaar is, dat er nog vanaf moet worden getrokken. Dus ja, daar zit genoeg tussen dat ik vergeten ben of nog nooit gehoord heb (zeker als je aan de slag gaat met discografie-torrents). Hoogstwaarschijnlijk zijn ik en Vleer er niet zaterdag, dus, Chevy, het is aan jou om de volgende nummers uit je lijst wel/niet te draaien of eruit te selecteren:
Van Der Graaf Generator - Sleepwalkers (1x afgespeeld)
The Chameleons - Pleasure and pain (0x)
Television - Marquee moon (0x)
King Crimson - Thela hun ginjeet (0x)
Funkadelic - Maggot brain (0x) - wordt Chrisje/gaga erg blij van
Black Sabbath - Black Sabbath (0x)
Aretha Franklin - Chain of fools (0x)

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10272
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Jorg 18.09.14 16:05

sokratikos schreef:
Funkadelic - Maggot brain (0x) - wordt Chrisje/gaga erg blij van
Weet niet of na de discussie hierboven, Chevy nog heel genegen is Chrisje te pleasen Razz

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  MrJohn 18.09.14 16:10

Mooi initiatief Chevy, vernieuwing kan nooit kwaad en zo biedt Orinoco Radio een steeds veelkleuriger palet aan muziek, chapeau daarvoor ! Daarmee is ook al de weg ingeslagen van het topic ideeenbus, waar naar alternatieven gevraagd werd. Snelle actie  Very Happy

Ik zal er zelf niet bij zijn, maar ben ervan overtuigd, dat vele anderen het op prijs zullen stellen.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Bericht  Roche 18.09.14 22:36

Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben Smile
McGuiness Flint - When i'm dead and gone
Jonathan King - Hooked on a feeling
Bonzo Dog Doo Dah Band - I'm the urban spaceman
Humble Pie - Natural Boogie
Joe Walsh - Rocky mountain way
Jules de Korte - Ik zou wel eens willen weten
Lemming - Father John
Magna Carta - Lord of the ages
Mission UK - Tower of strength

Uit de map "overige muziek gevist" ...... toch eens wat vaker doorbladeren.

Roche
Roche
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 3549
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68

Bericht  MrJohn 18.09.14 22:46

Leuke keuze's Roche Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Bericht  Dave Evans 18.09.14 23:19

Chevy schreef:Uitzending aangepast naar zaterdag. En aanvangstijd is nu 20.00 uur.

Aangezien ik zondagochtend moet voetballen, maak ik het niet te laat.

Wellicht is er een andere dj die vanaf bv. 23.00 uur het stokje over wil nemen? Smile

Ik zou wel willen, maar mijn apparatuur blijkt nog ergens anders te staan Wink

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Marsha 19.09.14 20:51

onbegonnen werk!!!! (gebruik veel verschillende spelers) daarnaast ga ik die 160.000 muzieknummers niet uitzoeken op nummers die ik vergeten ben, want dat zijn voornamelijk de tipparade nummers, en daar zit vaak meer nummers tussen die je vooral snel wil vergeten Very Happy

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 3562
Registratiedatum : 12-04-09
Leeftijd : 59

Bericht  Chevy 20.09.14 19:57

Stream loopt!
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Bericht  sowhat 20.09.14 20:59

He Chevy,
Ik ben druk aan het werk, dus niet in de chat. Maar ik vind het erg leuk, want ik ontdek leuke muziek die ik niet kende. Camera Obscura staat nu in mijn schriftje. Leuk concept zo!

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Mirrr 20.09.14 21:07

Ik luister ook, kom misschien straks nog wel even in de chat Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  MrJohn 21.09.14 1:17

Nu al een onvergetelijke uitzending Chevy, alleen al die jamsessie van de Allman Brothers Band (heerlijke langdurige afwisseling van downbeat met korte hevige uptempo) en vele andere muziekstukken van exorbitante klasse.

Wat heb ik genoten en ik doe dat nu nog steeds.

Chapeau cheers cheers cheers
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Bericht  MrJohn 21.09.14 2:01

Het werd uiteindelijk 02.00 am, maar het was de moeite waard. Heb me geen seconde verveeld, sterker nog, heerlijke muziekuren beleefd Very Happy  
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Bericht  Chevy 21.09.14 17:24

Nog voor de liefhebbers. Smile

# No Date played Artist Title Album Year Duration
1 20-9-2014 19:55 ????????? ?????? ?????? ????????? ??? ?????? ???? ????? ??? 1996 05:28
2 20-9-2014 20:01 Wovenhand Corsicana Clip Refractory Obdurate 2014 04:47
3 20-9-2014 20:06 Kylie Minogue Can't Get You Out of My Head Pitchfork Top 200 Songs 2000s 03:51
4 20-9-2014 20:10 Ennio Morricone Farewell To Cheyenne Once Upon A Time In The West 1969 02:38
5 20-9-2014 20:11 Whispers And The Beat Goes On Disco Dance Of The 80's 04:55
6 20-9-2014 20:16 Biosphere Microgravity Microgravity 1992 05:13
7 20-9-2014 20:21 Marillion Mad / The Great Escape (Live) Snow De Cologne 2008 12:18
8 20-9-2014 20:32 Mark Knopfler An American Hero Wag the Dog 1998 02:01
9 20-9-2014 20:33 DJ Swamp Break on Through (Remix) 2010 03:37
10 20-9-2014 20:37 Sublime Santeria 100 Greatest Guitar Solos (Guitar World) 2008 03:03
11 20-9-2014 20:40 The Chameleons Pleasure and Pain Script of the Bridge 1983 05:12
12 20-9-2014 20:45 King Crimson Thela Hun Ginjeet Discipline 1981 06:26
13 20-9-2014 20:51 Ennio Morricone Farewell To Cheyenne Once Upon A Time In The West 1969 02:38
14 20-9-2014 20:52 Camera Obscura Lloyd, I'm Ready to Be Heartbroken Pitchfork Top 200 Songs 2000s 03:50
15 20-9-2014 20:56 Britney Spears Toxic Pitchfork Top 200 Songs 2000s 03:20
16 20-9-2014 20:59 Keane The Starting Line (Live) Live Acoustic in Copenhagen 0 04:32
17 20-9-2014 21:00 Noir Africanism (Original Mix) VA - DJ Zone Best Session 01-2 2011 08:15
18 20-9-2014 21:08 Mark Knopfler An American Hero Wag the Dog 1998 02:01
19 20-9-2014 21:10 Elvis Costello Watching The Detectives Rolling Stone Magazine - 500 Greatest Songs Of All Time [Bubanee] 1977 03:46
20 20-9-2014 21:14 David O'Doherty Edinburgh Comedy Fest 2012 0 03:50
21 20-9-2014 21:18 Peace 1998 (Delicious) EP Delicious 2012 10:08
22 20-9-2014 21:28 Fleetwood Mac My Dream Then Play On 0 03:34
23 20-9-2014 21:30 Joe Walsh Rocky Mountain Way The Smoker You Drink, the Player You Get 1973 05:15
24 20-9-2014 21:35 Fugazi Cashout Pitchfork Top 200 Songs 2000s 04:27
25 20-9-2014 21:39 Marillion Warm Wet Circles (Live) Best.Live 2012 04:10
26 20-9-2014 21:43 The Eagles Doolin' Dalton (Instrumental) Desperado (Remaster) 1973 00:48
27 20-9-2014 21:44 Drive Like Maria Die a Little More Elmwood 2009 04:27
28 20-9-2014 21:48 Apoptygma Berzerk Eclipse The Singles Collection 2003 06:21
29 20-9-2014 21:55 Stray Cats Stray Cat Strut 100 Greatest Guitar Solos (Guitar World) 2008 03:18
30 20-9-2014 21:58 Streaker Fail 0 00:30
31 20-9-2014 21:58 Ennio Morricone Farewell To Cheyenne Once Upon A Time In The West 1969 02:38
32 20-9-2014 22:00 Lemming Father John Clap Your Hands And Stamp Your Feet 2009 03:27
33 20-9-2014 22:03 Elton John Bennie and the Jets The Very Best of Elton John 1990 05:21
34 20-9-2014 22:09 The Flamingos I Only Have Eyes For You Rolling Stone Magazine - 500 Greatest Songs Of All Time [Bubanee] 1959 03:20
35 20-9-2014 22:12 Stevie Ray Vaughan Scuttle Buttin' 100 Greatest Guitar Solos (Guitar World) 2008 01:52
36 20-9-2014 22:14 Mark Knopfler An American Hero Wag the Dog 1998 02:01
37 20-9-2014 22:14 Eric Johnson Cliffs Of Dover Ah Via Musicom 1990 04:10
38 20-9-2014 22:19 Nielson Sexy Als Ik Dans TOP 40 - 2014 03:34
39 20-9-2014 22:22 Dream Theater Time (Live) Tribute to The Dark Side Of The Moon 2006 07:03
40 20-9-2014 22:29 Fleetwood Mac My Dream Then Play On 0 03:34
41 20-9-2014 22:31 Mark Knopfler Romeo and Juliet (Paris 2010) Live in Paris 2010 2010 10:07
42 20-9-2014 22:40 OrinocoRadioLaag 0 00:03
43 20-9-2014 22:40 Radiohead Fake Plastic Trees (Live) Glastonbury Festival 2003 2003 04:58
44 20-9-2014 22:44 Supertramp Another Man's Woman (Live) Is Everybody Listening? 2001 07:47
45 20-9-2014 22:51 Orchestral Manoeuvres in the Dark Sealand Architecture & Morality 1981 01:29
46 20-9-2014 22:52 U.K. In The Dead Of Night U.K. 1978 05:34
47 20-9-2014 22:58 Bernhard Herrmann Psycho 2010 02:23
48 20-9-2014 23:00 Antony and the Johnsons I Fell In Love With a Dead Boy I Fell In Love With a Dead Boy 2001 03:57
49 20-9-2014 23:00 Fleetwood Mac My Dream Then Play On 0 03:34
50 20-9-2014 23:02 Ennio Morricone Friends Once Upon A Time In America 1984 01:24
51 20-9-2014 23:03 Antony And The Johnsons The Lake The Lake 2004 05:23
52 20-9-2014 23:08 The Brew Postcode Hero The Joker 2008 03:35
53 20-9-2014 23:12 Toto Drag Him To The Roof (Live) Falling In Between Live 2007 09:39
54 20-9-2014 23:21 V500 2014-Magnificent7LONG 2014 00:54
55 20-9-2014 23:22 Ennio Morricone Farewell To Cheyenne Once Upon A Time In The West 1969 02:38
56 20-9-2014 23:23 Kent Musik non stop Hagnesta Hill 1999 04:34
57 20-9-2014 23:28 Earth, Wind & Fire In The Stone I Am 1979 04:48
58 20-9-2014 23:33 Elvis Presley Wearin' That Loved On Look From Elvis In Memphis 1969 02:46
59 20-9-2014 23:35 Mark Knopfler An American Hero Wag the Dog 1998 02:01
60 20-9-2014 23:36 This Patch Of Sky Prisoner Of War The Immortal, The Invisible 2011 03:40
61 20-9-2014 23:39 Svarte Greiner Raggsokk Raggsokk 2006 02:22
62 20-9-2014 23:42 Songs: Ohia This Time Anything Finite at All Impala 1998 03:59
63 20-9-2014 23:46 Fleetwood Mac My Dream Then Play On 0 03:34
64 20-9-2014 23:47 Cannata Book Of Ages Mysterium Magnum 2006 04:40
65 20-9-2014 23:52 The Flying Burrito Bros Dark End Of The Street The Gilded Palace Of Sin 1969 03:59
66 20-9-2014 23:56 Wat lekkers 0 00:05
67 20-9-2014 23:56 Matt Elliott Zugzwang Only Myocardial Infarction Can Break Your Heart 2013 05:23
68 21-9-2014 00:01 HetIs12Uur! 0 00:03
69 21-9-2014 00:01 Samson & Gert Wakker worden 0 03:33
70 21-9-2014 00:02 Golden Earring Twilight Zone (Live) Live In Ahoy 0 08:25
71 21-9-2014 00:10 Archive Lights Lights 2006 00:53
72 21-9-2014 00:11 Emancipator Minor Cause Dusk to Dawn 2013 05:17
73 21-9-2014 00:16 Funkadelic Super Stupid Maggot Brain 1971 04:01
74 21-9-2014 00:20 Tenmon Todoke Kanai Kimochi Byôsoku 5 Senchimêtoru 2007 01:41
75 21-9-2014 00:22 The God Machine The Hunter One Last Laugh In A Place Of Dying 1994 07:58
76 21-9-2014 00:30 The Allman Brothers Band Mountain Jam Eat a Peach 1972 33:41:00
77 21-9-2014 01:04 3.Wat een plaat!!! 0 00:04
78 21-9-2014 01:04 Queen White Queen (As It Began) (Live At The Rainbow, London - November 1974) Live At The Rainbow '74 2014 05:34
79 21-9-2014 01:04 Nieuwwww 0 00:04
80 21-9-2014 01:09 Mark Knopfler An American Hero Wag the Dog 1998 02:01
81 21-9-2014 01:10 Pink Floyd Echoes, Part I (Live) Live At Pompeii 1972 11:00
82 21-9-2014 01:21 2.Daar is ie weer! 0 00:03
83 21-9-2014 01:21 Pink Floyd Echoes, Part II (Live) Live At Pompeii 1972 13:54
84 21-9-2014 01:35 Porcupine Tree What You Are Listening To... Up the Downstair 1993 00:09
85 21-9-2014 01:35 Rare Earth Get Ready Get Ready 1969 21:28
86 21-9-2014 01:35 7.MrJohn's Choice 0 00:04
87 21-9-2014 01:56 Gazpacho Massive Illusion Night 2007 03:45
88 21-9-2014 01:57 Samson & Gert 't Is Afgelopen 0 02:57
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum