Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 18-09 Sokra zaagt door
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen EmptyVandaag om 18:15 van Timmus

» September 2024
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen EmptyVandaag om 11:05 van sokratikos

» 21 sept 2024 De V500 Tombola
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen EmptyGisteren om 21:57 van Ries

» Vrijdag 20 september - De Weekendstart 20.00
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen EmptyGisteren om 15:44 van Timmus

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen EmptyGisteren om 14:47 van Timmus

» *RTH* The Hollies - Stop, Stop, Stop
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 16:58 van sokratikos

» *RTH* a-ha - Hunting High and Low
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 16:28 van sokratikos

» *RTH* Trio - Da Da Da
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 16:14 van sokratikos

» *RTH* José Feliciano - Feliz Navidad
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 16:00 van sokratikos

» *RTH* Wim Sonneveld – De kat van ome Willem
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:17 van Mirrr

» *RTH* Depeche Mode – Blasphemous rumours
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:16 van Mirrr

» *RTH* Interpol – All the rages back home
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:15 van Mirrr

» *RTH* Pussycat Dolls - Don't Cha ft. Busta Rhymes
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:15 van Mirrr

» *RTH* Sandy - Ik ben verliefd op John Travolta
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:14 van Mirrr

» *RTH* Patsy Cline - Crazy
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:14 van Mirrr

» *RTH* Demis Roussos – Auf wiederseh’n
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:13 van Mirrr

» *RTH* English teacher – Nearly daffodils
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:12 van Mirrr

» *RTH* Osmonds – One way ticket to anywhere
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:12 van Mirrr

» *RTH* Elaine Paige & Barbara Dickson – I know him so well
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 12:10 van Mirrr

» Marsha's jukebox (16 september)
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty17.09.24 0:00 van Marsha


*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

+9
Joostvdaa
Vleertje
Timmus
Miennnn
Chrisje
Mirrr
MrJohn
sowhat
sokratikos
13 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen" ?

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap15%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap15%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap31%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 31% 
[ 4 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap0%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap8%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap8%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap15%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap0%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap8%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_lcap0%*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 13
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  sokratikos 01.07.14 17:53

[26-06-2014]

Verzoekje

Xavier Kurt Naidoo [ˌksɛɪvɪɐ kʰʊɐ̯t naɪˈduː] (Mannheim, 2 oktober 1971) is een Duitse zanger van soul en R&B. Naast zijn solocarrière is hij medeoprichter van de Duitse popgroep Söhne Mannheims, één van de initiatiefnemers van en docent aan de Mannheimer Popakademie en grondlegger van de platenlabels Beats Around the Bush en Naidoo Records. Daarnaast is hij betrokken bij een aantal muzikale projecten zoals Brothers Keepers, Rock gegen Rechts, 4 Your Soul, Rilke Projekt, Zeichen der Zeit en Fourtress.

Naidoo's songteksten gaan over het christendom, de Apocalyps, met daarnaast als thema's naastenliefde en de strijd tegen vreemdenhaat. Hij heeft een aantal prijzen ontvangen voor zijn teksten, zoals bijvoorbeeld de Fred-Jay-Preis in 2003.

Naidoo's debuutalbum Nicht von dieser Welt is sinds 1998 meer dan 1 miljoen keer verkocht. De twee daaropvolgende soloalbums, "Zwischenspiel – Alles für den Herrn (2002) en Telegramm für X (2005) waren ook zeer succesvol. Van zijn vierde album, Alles kann Besser Werden (2009) werden 415.000 exemplaren verkocht. In 2013 bracht hij twee albums uit: Mordsmusik en Bei meiner Seele.


We ranken van Xavier Naidoo het nummer "Was wir alleine nicht schaffen" van zijn 3e album Telegramm für X uit 2005. Het nummer piekte in 2006 in Zwitserland op #29, in Oostenrijk op #10 en werd in Duitsland een #2-hit.


_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10213
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  sowhat 01.07.14 21:27

Een slechte Herbert Gronemeyer-kloon die gospels zingt, meer kan ik er niet van maken. 3

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18954
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  MrJohn 01.07.14 21:39

Gedragen muziek en tekst van grootse klasse. Wat een impact kan echte kunst toch hebben  Very Happy 

Veel dank aan de aanvrager hiervan !


Een 9.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Mirrr 03.07.14 13:21

Hm nee ik vind eht ook niet zo, een 5.....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12225
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Chrisje 03.07.14 23:05

Wel aardig! Tekst is OK idd MrJohn. Maar ik hoef het niet in huis... laten we zeggen een 6,5 afgerond naar 7.

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3358
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 63
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Miennnn 08.07.14 10:41

sowhat schreef:Een slechte Herbert Gronemeyer-kloon die gospels zingt, meer kan ik er niet van maken. 3
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Timmus 08.07.14 19:30

Op de een of andere manier had ik hier een heel foute plaat verwacht, maar dat bleek mee te vallen. Deze man kan best zingen en het geheel is stemmig. Maar het is ook weer geen muziek die ik zelf op zou zetten. Een 6.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16776
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Vleertje 08.07.14 22:16

Nou kunst ik zou er twee letters afhalen. Dan blijft mijn mening wel over. Een 3 voor dit slaapverwekkende neuzellied.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Joostvdaa 09.07.14 9:33

We moeten vooral geduldig zijn om dit nummer uit te zitten, om maar eens te verwijzen naar de tekst. Niet aan mij besteed dit, traag geneuzel. Ik vind de Duitse zang ook niet bij de muziek passen. Een 3.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Gast 09.07.14 10:34



Ach wat leuk een betrokken de wilde wereld willen verbeterende artiest, helaas heeft hij voor zijn capriolen deze vorm uitgekozen dat had hij nou net niet moeten doen, want het eindresultaat is niet alleen maar vervelend, drammerig en bijzonder slaapverwekkend het is om een mede-critica te quoten "kut" en ook nog met zwaar ingemaakte peren zou ik daar aan willen toevoegen.

Nee, hier kunnen wij nou niet blij van worden zeg maar en ik zal en ga deze figuur dan ook maar afserveren met een wel verdiende 1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  forzautregivo 09.07.14 13:15

Hoor totaal niet wat hier nou "kunst" aan is. Slappe hap. Na gisteren hoeven de Duitsers ook niet meer geduldig te zijn, dus kan dit nummer met alle gemak de prullenbak in. Een 1

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Frodo 09.07.14 16:03

Bij het lezen van R&B denk ik nog steeds aan de originele betekenis van rhythm & blues. Des te groter de ontgoocheling wanneer het die nietsigheid is die tienermeisjes tegenwoordig r&b noemen.
Een 2.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  sokratikos 19.07.14 18:12

De tekst is best ok - doch geen grootsheid -, maar muzikaal stelt dit weinig voor. Kleine 4

 Smile MrJohn dankt de aanvrager, die zelf een 1 gaf  Laughing 

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10213
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  PPProfessor 19.07.14 20:02

Wonderlijke plaat, qua tekst en boodschap mooi, muzikaal wat saai maar wel passend bij een tijdperk, beetje over the top qua feel-good. Maar wel een leuke aanwinst voor mij. 7

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Jan... 30.07.14 20:48

sokratikos schreef:
 Smile MrJohn dankt de aanvrager, die zelf een 1 gaf  Laughing 

Hahahaha, hier heb ik dagen om gelachen!!!!!

Toen ik de tekst zag rekende ik op een gezellige schlager maar ik hoor een gemankeerde r&bietje met een vent die gedulig muss sein. Tja.... Ik ben het met de aanvrager eens en deze keer niet met een euforische Johnnie en geef een 2.

Bedankt voor het lachen
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen Empty Re: *RTH* Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum