Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» *RTH* Jim Diamond - I Should Have Known Better
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 14:59 van sokratikos

» *RTH* Gal Costa - Que Pena (Ele Já Não Gosta Mais de Mim)
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 14:40 van sokratikos

» *RTH* Gerry & The Pacemakers - It's Gonna Be Alright
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 14:19 van sokratikos

» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 13:35 van Dave Evans

» *RTH* The Telescopes - Flying
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:26 van sowhat

» *RTH* Captain & Tennille - Love Will Keep Us Together
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:24 van sowhat

» *RTH* Suzie - Johnny Loves Me
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:23 van sowhat

» *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:18 van sowhat

» *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:16 van sowhat

» *RTH* Dandy Warhols – Everyday should be a holiday
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:14 van sowhat

» *RTH* Billie Eilish – No time to die
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:12 van sowhat

» *RTH* Paul de Leeuw - Bejaarden
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:06 van sowhat

» *RTH* First class - Beach baby
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyVandaag om 12:03 van sowhat

» Oktober 2024
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyGisteren om 23:54 van Timmus

» Introquiz Oktober staat klaar
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyGisteren om 22:31 van Mies

» Za. 5 oktober: Orinoco Weekendsjoowww
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyGisteren om 20:51 van Grafmat

» Vrijdag 4 oktober: Beestachtige Weekendstart
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman EmptyGisteren om 19:54 van Timmus

» Do. 3 sept : Tussendoortje
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty03.10.24 19:15 van Roche

» Wo 02-10 Sokra zaagt door
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty03.10.24 11:30 van sokratikos

» *RTH* Bruce Springsteen – Born to run
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty02.10.24 17:40 van sokocat


*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

+11
forzautregivo
Led-Zep
Frodo
Ries
Miennnn
Joostvdaa
Laxus12
Jan...
MrJohn
sowhat
Dave Evans
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'I'm your boogieman'

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap15%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap0%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap0%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap0%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap5%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap15%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap10%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap40%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 40% 
[ 8 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap10%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_lcap5%*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 20
 
 
Enquête gesloten

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Dave Evans 13.11.13 15:48

[17-11-2013]
V E R Z O E K J E
 

 
KC & the Sunshine Band is een Amerikaanse discoband opgericht in 1973 door Harry Wayne Casey en Richard Finch.

Ze zijn vooral bekend vanwege hun discohits Shake Your Booty en That's The Way I Like It. Vanaf de jaren tachtig verloor het discogenre aanzienlijk aan populariteit waardoor de band nieuwe stijlen ging verkennen op andere platenlabels zoals Epic Records. Dit label weigerde om het nummer Give It Up als single uit te brengen, wat aanleiding gaf tot een tijdelijke split van de band in 1985. De heropleving van disco in de jaren negentig zette Casey er toe aan zijn band terug samen te stellen met de oorspronkelijke drummer en nieuwe leden. Deze band bracht in 1993 het album Oh Yeah! uit. In 2001 maakte de band een korte comeback met het album I'll Be There For You. Hoewel dit album geprezen werd door critici bleef het verwachte succes uit

 
 

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  sowhat 13.11.13 17:25

Ja, leuk hoor! 8

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  MrJohn 13.11.13 17:58

Alweer dat dreinende, fantasieloze en hersenverwekende discogedreutel. We hebben er de laatste tijd al zo veel van gehad.

Een 1.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Dave Evans 13.11.13 17:59

Moet je wel even je 8 verzilveren Sowhat!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  MrJohn 13.11.13 18:06

Hij heeft al spijt gekregen van zijn loffelijke recensie en heeft derhalve afgezien van een daadwerkelijke ranking Dave Smile 
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  sowhat 13.11.13 19:27

Gedaan!

Ik was nog even van slag van de geweldige post van Dutch over Lily!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Jan... 13.11.13 19:58

voor mij de ontdekking van de fantastische disco-documentaire. Lekker vet aangezet en dit is zn beste, een 9. Alleen deze man wil je nu niet zijn!

Mooi vond ik ook het sociale aspect van de disco-beweging, het had gewoon grote invloed op de samenleving en voor acceptatie voor homo en zwart. Daar kunnen de wat raggende generatiegenoten als de Seks Pistols een puntje aan zuigen.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Dave Evans 13.11.13 23:31

Dit is zo'n nummer waar je niet stil bij kunt blijven staan. Heerlijke Discogroove en daarom een mooie voldoende: 7

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Laxus12 14.11.13 10:53

Heb een zwak voor de nummers van Kc en dit is een van hun beste, een 8 van mij
Laxus12
Laxus12
Music-lover
Music-lover

Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 25-10-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Someren

http://www.musicmeter.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Joostvdaa 14.11.13 11:11

Ze hebben altijd een lekkere groove in hun platen, maar ik vind dit toch niet zo'n geslaagd nummer. Doe mij maar Get down tonight ofzo. Voor deze heb ik niet meer dan een 5 over.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Miennnn 14.11.13 11:43

Een vette 10 van mij! Van deze muziek word ik vrolijk!
Ik hou van Keeeeessssssssssieeeeeee Sesam1 
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Ries 14.11.13 17:38

KC altijd goed voor een glimlach en beweging in mijn overigens zeer stramme heupjes, dit krijgt van mij een welverdiende 8!!!
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7098
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Gast 14.11.13 17:44

Ja ook een super 8 hiero, discohelden Exclamation 

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Gast 14.11.13 18:04



Wat is er toch een ongelooflijke puinzooi en vreselijke bagger op de plaat al niet verschenen en daar past deze moeiteloos en zonder enige genade makkelijk tussen, ernstig vervuilende muzikale bende van de ergste categorie een 1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Frodo 14.11.13 18:36

Tsja, ik kan er niets aan doen maar het is gewoon een lekker nummer. Aan het einde verwachtte ik overigens dat de plaat naadloos over zou gaan in Keep It Comin' Love. Queen of Clubs en Get Down Tonight zijn nog beter maar deze krijgt gewoon een mooie 8.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Led-Zep 14.11.13 20:24

Ik sluit me aan bij MrJohn en Journeyman. Wat een ellende weer.

Een 1
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Dave Evans 14.11.13 21:36

Ah jullie waren de types die aan de bar hingen Wink bier bier 

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Gast 15.11.13 0:16

Dave Evans schreef:Ah jullie waren de types die aan de bar hingen Wink bier bier 


En die daarna er met de fraaiste dames vandoor gingen, correct gezien Dave!!!!!!lol! lol! 

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Ries 15.11.13 12:38

Dat laatste Journey waag ik dan weer te betwijfelen! Very Happy
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7098
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Jan... 15.11.13 20:56

Richie39 schreef:Dat laatste Journey waag ik dan weer te betwijfelen! Very Happy
nou nou, die Led Zeppelin lijkt me wel een charmeurtje.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  forzautregivo 20.11.13 15:49

Vrolijk deuntje, maar wel meer van hetzelfde. Daar hebben KC en zijn band wel vaker last van. Desondanks verlaat ik de toog om de heupen in de strijd te gooien op de dansvloer. Een 6

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Mirrr 22.11.13 13:59

Ja heerlijk af en toe dit, geef er een 8 voor Very Happy Very Happy 
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12227
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Jan... 22.11.13 16:04

Het leukste is als KC gaat mee dansen in het Top Pop filmpje. Daar spat toch de spelvreugde vanaf? Ach ja, ik zie de 3 musketiers nog mopperen aan de bar, in gedachte allle vrouwen van de disco versierend. Terwijl Jan in zijn glimmende disco-schoentjes al het moois weg kaapt.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Vleertje 23.11.13 17:51

Een zesje ik hou van dansen maar een hele avond dit soort muziek en ik eindig nog met zo'n tooghangende bierdrinkende rocker.

Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Gast 23.11.13 23:05

Ik heb een beetje haat liefde verhouding met KC. Heb ooit eens een meisje gehad die dit kon waarderen, maar voor geen reet kon dansen. Dat zag er dus niet uit. En ja, zo visueel als ik ben, als ik dit elke keer hoor krijg ik die plank voor mijn ogen die probeert te bewegen.

Qua band kan ik het wel waarderen. Deze mensen waren gewoon 24 uur bezig met muziek. Ik herken dat, want toen de house in Nederland nog lekker underground was en uitgekotst werd door iedereen, was ik met een groep vrienden lekker bezig met het maken van muziek, af en toe ergens een dj-setje neerzetten en het organiseren van eigen feesten. Dat laatste gaat waarschijnlijk binnekort weer gebeuren want we zijn onlangs bij toeval bij elkaar gekomen en we hadden weer wat plannen.

Maar goed, we dwalen af. ;-)
Ik hou hier van, moet het echt niet elke dag horen, maar het is heerlijk dansbaar en zit vol energie. Het gaat gewoon een mooie 8 krijgen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman Empty Re: *RTH* KC & the Sunshine Band - I'm your boogieman

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum