Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* The Beatles - Hey Bulldog

+2
Dave Evans
sowhat
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Hey Bulldog"?

*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_lcap0%*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_lcap0%*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_lcap9%*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_lcap18%*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_rcap 18% 
[ 2 ]
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_lcap18%*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_rcap 18% 
[ 2 ]
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_lcap36%*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_rcap 36% 
[ 4 ]
*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_lcap9%*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
[ 1 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 11

Enquête gesloten

*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty *RTH* The Beatles - Hey Bulldog

Bericht  Gast 02.05.09 22:59

Dit is wederom een verzoek van de inmiddels beruchte pallet aan "hits" Very Happy
En bijhorend commentaar van de desbetreffende aanvrager...
**Na de Beach Boys wordt het zo langzamerhand tijd voor de beste groep aller tijden: the Beatles natuurlijk. Ik kies voor een onbekend nummer Hey Bulldog. Het filmpje is ook geweldig trouwens**

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty Re: *RTH* The Beatles - Hey Bulldog

Bericht  sowhat 02.05.09 23:39

Ze hebben betere nummers gemaakt. Hier vind ik niets aan: 4
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Dave Evans 03.05.09 1:49

Inderdaad een nummer wat je bijna nooit hoort en daarom des te leuker dat het hier geplaatst wordt Smile
Filmpje benadrukt nog maar weer eens waarom Lennon & McCartney samen magnifiek waren. Zet die stemmen bij elkaar en je hebt een goudmijntje! Solo was het bij beiden toch net iets minder (desondanks hebben de beide heren toch nog enkel zeer aardige plaatjes solo gemaakt).
Overigens ben ik ook van mening dat de Beatles nog wel 30 betere songs hebben, maar desalnietemin een '7'
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Gast 03.05.09 10:08

Een freakerig liedje en niet zo enorm vaak gedraaid als de rest van hun oevre.
Dus verfrissend in de oortjes. Geinig om eens te horen maar ik sla niet achterover van opwinding. Een 6je.

Gast
Gast

Bericht  Gast 03.05.09 11:20

Ja!! The Beatles! Het nummer een 7 + 1 voor het filmpje maakt Hey Bulldog een 8! Cool

Gast
Gast

Bericht  Boontje 03.05.09 13:44

Zo ben weer helemaal bij met stemmen en deze laatste krijgt van mij een 7 ......
Beatles hebben wel wat beters uitgebracht
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61

Bericht  Vleertje 03.05.09 22:50

Van mij een mager zesje voor dit beatles plaatje. Ze kunnen veel en veel beter.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52

Bericht  Jan... 04.05.09 0:07

Ik ben het eens met Dave zowaar. Ze hebben wel beters gemaakt en dit nummer staat bij mij rond plaats 30. Desondanks een 9.

Mijn liefde voor the Beatles is grenzeloos. Ik heb ze niet bewust mee gemaakt, want ik was 3 toen ze de brui aan gaven. Ik werd fan, toen John werd vermoord en ik allemaal geweldige nummers van hun hoorden. Ik weet nog dat ik in 1 uur Strawberry fields, A day in the life en de LP-versie van Let it be langs hoorde komen. Ik was verkocht. Ik weet nog, dat ik bij de rector van de HAVO moest komen, omdat ik op een schavot ging staan en Beatle-liedjes ging zingen. Een groot schandaal in Schipluiden en omstreken. Daarna ging ik LP's lopen, terwijl mijn vrindjes dit ouwe lullen zooi vond en liever gingen luisteren naar valse profeten als U2 en Simple Minds.

Daarna liep ik tegen elke trend aan, ontdekte de hele muziekgeschiedenis, maar the Beatles, dat was alles. Mijn fanzijn bereikte een hoogtepunt, toen ik vorige zomer Liverpool bezocht. The Beatles taxi's, het museum, the Magical Mystery tour, the Cavern Club machtig mooi.

En nu dit nummer. Het was maar een wegwerp artikel, gewoon een nummertje voor de film Yellow submarine. Slecht album trouwens, maar hier gebeuren toch weer dingen die the Beatles zo mooi maken. Het samenspel tussen John en Paul, de messcherpe gitaar solo, de piano en ook weer the tekst van John (in your sweety hands, some kind of happiness is measured out in you, you can talk to me, if you're lonely you can talk to me).

En dan die clip, mensen kinderen, wat mooi. Alsof ze een uitje hebben! De trui van Paul, de bakkenbaarden van John, de joint die even langs komt en vooral de lichaamstaal van George. Het intereseert hem echt geen reet. Een pareltje!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Gast 04.05.09 10:28

Tja ik zit hier een beetje in een schizofrene spagaat want aan de ene kant ben ik een Stones adept en dus per definitie anti-Beatles(hahahaha) en aan de andere kant ben ik weer wel een enorme Lennon fan, dus wat is wijsheid in deze?? Het word weer eens een echt Nederlands compromis mijn cijfer want als Beatles song een 2 maar als Lennon compositie weer een 8 opgeteld en gedeeld een magere 5 en dat komt weer omdat de 2 in het echt een 2min is. Zo en dan ga ik me weer snel in mijn dwangbuis wurmen want een normaal mens zou bijna gek worden van dit soort onmogelijke keuzes!!!!!!!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast 05.05.09 21:22

Journeyman schreef:Tja ik zit hier een beetje in een schizofrene spagaat want aan de ene kant ben ik een Stones adept en dus per definitie anti-Beatles(hahahaha) en aan de andere kant ben ik weer wel een enorme Lennon fan, dus wat is wijsheid in deze?? Het word weer eens een echt Nederlands compromis mijn cijfer want als Beatles song een 2 maar als Lennon compositie weer een 8 opgeteld en gedeeld een magere 5 en dat komt weer omdat de 2 in het echt een 2min is. Zo en dan ga ik me weer snel in mijn dwangbuis wurmen want een normaal mens zou bijna gek worden van dit soort onmogelijke keuzes!!!!!!!!!!

Ik snap er geen drol van. Wat stem je nu eigenlijk.?

Ik ga gezellig met Jan z'n verhaal mee. Heeft het omschreven zoals het moet zijn.
Nummer krijgt van mij weliswaar een 7.

Gast
Gast

Bericht  Dromertje 05.05.09 22:09

Dit nummer doet me niks en ik geef een 5. Ik ben altijd wel in voor wat onbekendere nummers maar hier ga ik van gapen... Sleep
Dromertje
Dromertje
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 28-12-08
Leeftijd : 56

*RTH* The Beatles - Hey Bulldog Empty *RTH* The Beatles - Hey Bulldog

Bericht  Gast 05.05.09 22:45

Alex schreef:
Journeyman schreef:Tja ik zit hier een beetje in een schizofrene spagaat want aan de ene kant ben ik een Stones adept en dus per definitie anti-Beatles(hahahaha) en aan de andere kant ben ik weer wel een enorme Lennon fan, dus wat is wijsheid in deze?? Het word weer eens een echt Nederlands compromis mijn cijfer want als Beatles song een 2 maar als Lennon compositie weer een 8 opgeteld en gedeeld een magere 5 en dat komt weer omdat de 2 in het echt een 2min is. Zo en dan ga ik me weer snel in mijn dwangbuis wurmen want een normaal mens zou bijna gek worden van dit soort onmogelijke keuzes!!!!!!!!!!

Ik snap er geen drol van. Wat stem je nu eigenlijk.?

Ik ga gezellig met Jan z'n verhaal mee. Heeft het omschreven zoals het moet zijn.
Nummer krijgt van mij weliswaar een 7.

Woehaha de waanzinnige geeft dus een 5- (mmmm of is dat nu min vijf??)leek zo simpel toch??

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: