Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 19:36 van Flyboy

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 16:23 van sokratikos

» *RTH* Muse - Sunburn
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 16:10 van sokratikos

» *RTH* Genesis - Tonight Tonight Tonight
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 15:57 van sokratikos

» *RTH* T. Rex - Jeepster
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 15:36 van sokratikos

» *RTH* Jim Diamond - I Should Have Known Better
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 14:59 van sokratikos

» *RTH* Gal Costa - Que Pena (Ele Já Não Gosta Mais de Mim)
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 14:40 van sokratikos

» *RTH* Gerry & The Pacemakers - It's Gonna Be Alright
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 14:19 van sokratikos

» *RTH* The Telescopes - Flying
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:26 van sowhat

» *RTH* Captain & Tennille - Love Will Keep Us Together
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:24 van sowhat

» *RTH* Suzie - Johnny Loves Me
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:23 van sowhat

» *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:18 van sowhat

» *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:16 van sowhat

» *RTH* Dandy Warhols – Everyday should be a holiday
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:14 van sowhat

» *RTH* Billie Eilish – No time to die
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:12 van sowhat

» *RTH* Paul de Leeuw - Bejaarden
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:06 van sowhat

» *RTH* First class - Beach baby
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run EmptyGisteren om 12:03 van sowhat

» Oktober 2024
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty04.10.24 23:54 van Timmus

» Introquiz Oktober staat klaar
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty04.10.24 22:31 van Mies

» Za. 5 oktober: Orinoco Weekendsjoowww
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty04.10.24 20:51 van Grafmat


*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

+16
Kaj
Miennnn
Ries
Frodo
Led-Zep
Chevy
snoopy
Chrisje
MrJohn
Joyce
Jan...
Joostvdaa
Mirrr
Jaap2000
sowhat
Dave Evans
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Band on the run'

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap0%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap0%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap7%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 7% 
[ 2 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap0%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap4%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap0%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap15%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 15% 
[ 4 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap22%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 22% 
[ 6 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap37%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 37% 
[ 10 ]
*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_lcap15%*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Vote_rcap 15% 
[ 4 ]
 
Totaal aantal stemmen : 27
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Dave Evans 20.10.13 12:45

[20-10-2013]
Band on the Run is de hitsingle van Paul McCartneys band Wings. Deze single was afkomstig van het gelijknamige album. Nineteen Hundred and Eighty-Five was de tweede track op de single.

Band on the Run is een suite die bestaat uit drie delen. Het nummer begint sober met een slidegitaar en synthesizers, waarbij Paul McCartney zingt over zijn lot als gevangene. Na 1:20 min gaat dit over naar een sneller stuk waarin de zinsnede If we ever get out of here centraal staat. Later geeft Paul McCartney aan dat die zinsnede afkomstig is van een opmerking van George Harrison tijdens een vergadering van de Beatles met Apple Records. Het derde en laatste deel begint na 2:05 min. De muziek explodeert en wordt overgenomen door akoestische gitaren, die de ontsnapping en bevrijding moeten voorstellen

 
 

 
Band on the Run is een album van de Britse rockgroep Paul McCartney & Wings. Band on the Run wordt beschouwd als het beste album dat Paul McCartney heeft gemaakt na zijn Beatles-periode. Het wordt tevens vaak genoemd als het beste album dat door één van de Beatles is gemaakt. Zo beschreef Jon Landau het album in Rolling Stone (nummer #153) als "the finest record yet released by any of the four musicians who were once called The Beatles". "Band on the Run" is ook een van de albums met een vermelding in het boek 1001 Albums You Must Hear Before You Die. "Fittingly so, as Band on the Run also proved a critical and commercial hit, and one that stands as the singer/songwriter/bassist's finest post-Beatle hour", aldus Jim Harrington.

Het album werd opgenomen in de hoofdstad van Nigeria, Lagos. De voorbereidingen van Band on the Run werden door pech getroffen. Slechts enkele weken voor vertrek naar Lagos besloot gitarist Henry McCullough om Wings te verlaten. Eén dag voor vertrek volgde drummer Denny Seiwell zijn voorbeeld. Hierdoor bestond Wings bij het opnemen Band on the Run uit een trio en moesten Paul McCartney en Denny Laine vrijwel alle instrumenten bespelen. In Lagos werden Paul en Linda McCartney overvallen en beroofd. Ook de relatie met lokale artiesten was eerst gespannen omdat ze dachten dat Paul McCartney Afrikaanse muziek zou gaan gebruiken. Later bleek echter dat dit niet het geval was.

Band on the Run werd uitgebracht in december 1973 en kreeg zeer goede kritieken. De singles van Band on the Run waren "Jet", met "Mamunia" als B-kant en het titelnummer "Band on the Run" met "Nineteen Hundred and Eighty-Five" als B-kant. Beide nummers werden een hit. 'Band on the Run' werd in Engeland het best verkochte album van 1974. Het magazine Q zette 'Band on the Run' op #75 in de lijst van de '100 Greatest British Albums Ever' en op 'Rolling Stone's list of the 500 greatest albums of all time' staat 'Band on the Run' op #418.

Op 1 november 2010 verscheen het album opnieuw. Het was opnieuw geremasterd in de Abbey Road Studios door hetzelfde team dat ook in 2009 de catalogus van The Beatles opnieuw heeft uitgebracht. Die nieuwe uitgave van Band On The Run is het eerste deel van de Paul McCartney Archive Collection. Paul McCartney heeft hiervoor een contract getekend bij het nieuwe platenlabel Hear Music.

 

 
Paul McCartney and Wings, later alleen Wings, was een band die werd opgericht in 1971 door Paul McCartney, zijn vrouw Linda McCartney (geboren als Linda Eastman), Denny Laine (geboren als Brian Hines) en Denny Seiwell. Ondanks de vele personele wisselingen, was Wings erg succesvol in de jaren 70. De enige drie constante leden van Wings waren Paul McCartney, Linda McCartney en Denny Laine.

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  sowhat 20.10.13 13:10

Wel een leuk liedje al vind ik Mrs Vandebilt beter. 7

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Jaap2000 20.10.13 13:31

Jaaaa, deze RTH kan ik niet aan me voorbij laten gaan en geef er met alle plezier een 9 voor.
Mrs. Vanderbilt zou trouwens ook een 9 krijgen. En Jet.

Het was het eerste echte popconcert dat ik meemaakte; Ahoy 1976. Toen was deze plaat alweer 2 jaar oud maar gelukkig speelden ze de nummers nog. Volgens mij was Henry McCullough er toen ook bij. En Denny Laine, voorheen van de Moody Blues en het prachtige "Go Now".

Dertig jaar later was ik er weer bij in het Gelredome en gingen mijn kids helemaal uit hun dak. Dubbel genieten.
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Mirrr 20.10.13 14:00

Prima plaat, nog steeds dus een 8 Very Happy 
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12227
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Joostvdaa 20.10.13 14:12

Geweldige plaat! Hele mooie overgangen en variaties. Een 9.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Gast 20.10.13 14:19

Jaja een 9 ook, lekkere track.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Jan... 20.10.13 14:27

Samen met Maybe I'm amazed het hoogtepunt van Paul solo. Wat een heerlijk spannend intro zeg. Daarna kakt het wat in maar het blijft goed, een 8
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Joyce 20.10.13 14:29

Lol Jaap, mijn broer zat ook bij dat concert  Very Happy 

Ik zag Paul McCartney van de week nog als gast bij de Graham Norton show en
vond hem er erg slecht uitzien  Crying or Very sad ..mager getekend koppie...
maar hij reageerde nog gevat op o.a. mede-gast Katy Perry en hij was ook nog
redelijk bij stem  Smile 

Een 7 voor dit nummer..
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  MrJohn 20.10.13 15:49

Een echt Beatlesque nummer van Paul McCartney en zijn band, mooie wisselingen en een fabuleuze overgang rond de 2de minuut. Tomelose creativiteit viert hoogtij Very Happy 

Een 10.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Chrisje 20.10.13 23:47

Ja hoor, prima nummer!

Een 9.

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3359
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 63
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  snoopy 21.10.13 13:20

Ik heb het hier al eens eerder gezegd....Paul McCartney kan bij mij weinig verkeerd doen, ook dit nummer is één van mijn toppers....een 10!!!
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Chevy 21.10.13 14:21

Ik ben al geen onverbiddelijke fan van The Beatles, maar van de solo-projecten vind ik er geen een echt van buitenkwaliteit. Lennon en McCartney hebben solo wel goede dingen uitgebracht, maar dat beperkt zich toch vooral tot wat losse singles.

Maar laat dit er nou wel een van zijn! Smile

Misschien wel het beste solo Beatles-nummer. Vandaar ook een dikke 9!
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 30

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Led-Zep 21.10.13 23:07

Prachtig nummer

Een 10
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Frodo 22.10.13 20:03

Fijn nummer. Het beste dat McCartney solo heeft uitgebracht. Werd afgelopen weekend nog gedraaid bij de Nacht van de Popmuziek op NL3.

Een 9.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Ries 24.10.13 11:30

Gewoonweg goed nummer! Een 8
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7098
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Miennnn 28.10.13 13:02

Richie39 schreef:Gewoonweg goed nummer! Een 8
Juist Richie Exclamation 
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Gast 28.10.13 14:36

Ja prachtig nummer dit. Bijna alles van Paul solo samen met Wings is wel goed. Behalve Ms.VDB.
Ik durf zelfs te beweren dat ik de solo carriere van Mc.Cartney vele malen beter vindt dan die van Lennon. Maar dan zullen de heilige huisjes op dit forum zometeen wel weer gaan reageren.....

Boeien!

Ik geef dit iig een 8

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Gast 30.10.13 5:47

Natuurlijk is dit kwaliteitsmuziek je moet welhaast horende doof zijn om dat niet te horen en toch vind ik dit het net niet halen bij nummers van zijn 1e soloalbum en van bijvoorbeeld "Wings Wild Life" kan dan ook niet veel verder komen dan een nipte 7.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Kaj 30.10.13 11:44

Helemaal eens met Miennn en Richie! Very Happy 
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3997
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Gast 30.10.13 12:45

Alex schreef:Ja prachtig nummer dit. Bijna alles van Paul solo samen met Wings is wel goed. Behalve Ms.VDB.
Ik durf zelfs te beweren dat ik de solo carriere van Mc.Cartney vele malen beter vindt dan die van Lennon. Maar dan zullen de heilige huisjes op dit forum zometeen wel weer gaan reageren.....

Boeien!

Ik geef dit iig een 8


Objectief bekeken heb je waarschijnlijk nog gelijk ook immers en meer hits en meer verkocht en (ik geeft het schreiende toe) ook derhalve meer succes(vol), en voor de rest is het simpel gezegd meer een kwestie van smaak dan van de vraag wie er kwalitatief zogenaamd "beter" was nietwaar??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Jan... 30.10.13 22:42

Ik ben het eigenlijk wel met Alex eens, ook al doet dat pijn omdat John als Beatle en als persoonlijkheid veel meer tot de verbeelding spreekt. Het solo-oeuvre van Paul is wat constanter ook al zitten er een paar behoorlijk te-commerciele miskleunen tussen (Ebony and Ivory ai ai ai). John heeft wat meer grote uitschieters (Imagine) maar naar een hele LP luisteren van John hou ik niet vol, teveel hetzelfde.

Wel vind ik dat beiden ondanks hoogtepunten duidelijk maakte dat ze elkaar echt nodig hadden om tot grote hoogte te stijgen. Want een band als the Beatles, die komt er echt niet meer.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  MrJohn 30.10.13 23:06

Paul heeft ontegenzeglijk een gloedvolle inbreng qua muzikaliteit en melodielijn, maar mijn hart ligt bij John met zijn trefzekere songs, rake teksten en maatschappelijke betekenis.

Ik ben het volledig eens met de slotconclusie van Jan. Samen waren ze onoverwinnelijk en dat heeft geleid tot het feit dat the Beatles de best band ever was and still is. Gitaar 
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Timmus 03.11.13 18:10

Slome muziek, dat was wat Wings maakten, en daar is dit een uitstekend voorbeeld van.
De eerste minuut is echt niet door te komen, de tweede minuut lukt al iets beter.
Als dan het derde deel begint ben je opgelucht, maar wat je dan hoort is ook niet alles. Dus ik zet deze plaat meestal meteen af.
Een 3.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16793
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  PPProfessor 03.11.13 22:37

Ik moet helaas ook een 3 geven. Ik vind er namelijk helemaal geen flikker aan. Baaaaand on the run, stem omhoog, Baaaaaand on the run, stem omlaag. Het is een volslagen oninteressant nummer, zoals Paul er in die tijd veel maakte (vind ik). Silly love songs, ook zo'n niksje. Kijk, ik vond en vind The Beatles ook goed, maar dat is geen vrijbrief om daarna alles maar goed te vinden van de boys.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  sokratikos 12.11.13 18:11

Een 3 is dan wel weer erg laag en die hoge punten van het begin weer veel te hoog. Tot nu toe heb ik niet veel met Wings op, een enkel nummer daargelaten, maar misschien moet ik die band nog eens een betere luisterkans geven (dan tot nu toe gedaan). De RTH is wel een aardig nummer, een leuke meezinger voor soms. Mis toch de magie om dit nummer waarlijk´beatlesque´ te noemen, al lijkt de gitaarriff/solo a la Harrison. Een nette 7

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10251
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run Empty Re: *RTH* Paul McCartney & Wings - Band on the run

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum