Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 19:36 van Flyboy

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 16:23 van sokratikos

» *RTH* Muse - Sunburn
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 16:10 van sokratikos

» *RTH* Genesis - Tonight Tonight Tonight
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 15:57 van sokratikos

» *RTH* T. Rex - Jeepster
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 15:36 van sokratikos

» *RTH* Jim Diamond - I Should Have Known Better
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 14:59 van sokratikos

» *RTH* Gal Costa - Que Pena (Ele Já Não Gosta Mais de Mim)
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 14:40 van sokratikos

» *RTH* Gerry & The Pacemakers - It's Gonna Be Alright
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 14:19 van sokratikos

» *RTH* The Telescopes - Flying
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:26 van sowhat

» *RTH* Captain & Tennille - Love Will Keep Us Together
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:24 van sowhat

» *RTH* Suzie - Johnny Loves Me
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:23 van sowhat

» *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:18 van sowhat

» *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:16 van sowhat

» *RTH* Dandy Warhols – Everyday should be a holiday
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:14 van sowhat

» *RTH* Billie Eilish – No time to die
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:12 van sowhat

» *RTH* Paul de Leeuw - Bejaarden
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:06 van sowhat

» *RTH* First class - Beach baby
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyVandaag om 12:03 van sowhat

» Oktober 2024
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyGisteren om 23:54 van Timmus

» Introquiz Oktober staat klaar
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyGisteren om 22:31 van Mies

» Za. 5 oktober: Orinoco Weekendsjoowww
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone EmptyGisteren om 20:51 van Grafmat


*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

+9
Dave Evans
Mirrr
Jan...
Jaap2000
Joostvdaa
Kasper
MrJohn
sowhat
sokratikos
13 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Gerry & Pacemakers - You´ll never walk alone" ?

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap6%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap12%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap6%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap0%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap0%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap12%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap0%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap35%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 35% 
[ 6 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap12%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_lcap17%*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Vote_rcap 17% 
[ 3 ]
 
Totaal aantal stemmen : 17
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  sokratikos 17.07.13 17:28

[17-07-2013]

Voor de 4Daagse-lopers en 1 in het bijzonder Wink 

Gerry & the Pacemakers is een groep uit de jaren 60 rond Gerry Marsden.

De groep kwam bij elkaar in 1959 en heette oorspronkelijk Gerry Marsden and the Mars Bars, maar toen Mars Incorporated bezwaar aantekende tegen die naam, veranderden ze die in Gerry and the Pacemakers. De bezetting was oorspronkelijk:
Gerry Marsden, zang en gitaar; zijn broer Fred Marsden, drums; Les Chadwick, basgitaar; Arthur Mack, piano. Arthur Mack werd in 1961 vervangen door Les Maguire.


In 1962 kregen Gerry & the Pacemakers een contract bij manager Brian Epstein als tweede groep naast de Beatles. Ze kregen hits als Ferry Cross the Mersey (1964/65) en Don't Let the Sun Catch You Crying (1964). Het nummer You'll Never Walk Alone (1963) van Rodgers & Hammerstein, dat indruk had gemaakt op Marsden nadat hij de film Carousel had gezien in zijn jeugd, werd hun grootste hit. Dit lied is vele malen gecoverd en is al jaren het clublied van Liverpool.

Hun nummer Ferry Cross the Mersey bereikte in 1989 opnieuw de hitlijsten nadat een nieuwe versie ervan werd uitgebracht als eerbetoon aan de slachtoffers van de Hillsboroughramp met medewerking van de uit Liverpool afkomstige artiesten The Christians, Holly Johnson, Paul McCartney en Stock, Aitken & Waterman. Deze versie bleef 3 weken op nummer 1 staan in de Britse hitlijsten.

Gerry and the Pacemakers waren toen al jaren uit elkaar. De groep stopte in oktober 1966.

Fred Marsden is in 2006 overleden.


You'll Never Walk Alone is een lied geschreven door Richard Rodgers en Oscar Hammerstein II voor de musical Carousel (1945). Het nummer is meermalen opgenomen door verschillende artiesten: Frank Sinatra (1945), Judy Garland (1946), Louis Armstrong (1949), Mario Lanza (1952), Gene Vincent (1957), Nina Simone (1959), Patti Labelle & The Blue Belles (1964), Mahalia Jackson (?), Elvis Presley (1968), Lee Towers (1976), Jan Keizer (2001), Hayley Westenra (2001), Barbra Streisand (2001), Johnny Cash (2003), Charice Pempengco (2008), Clement Peerens Explosition (2009), Ray Charles en anderen. De versie van Gerry & the Pacemakers is waarschijnlijk de bekendste, alhoewel deze versie is beïnvloed door de versie die Gene Vincent heeft gemaakt. De allereerste versie was van Ferenc Molnár, een Hongaars roman- en toneelschrijver die de muziek schreef voor het toneelstuk 'Liliom' in 1909.
 
In Europa is het nummer het meest bekend in de versie van de Liverpoolse band Gerry & the Pacemakers, die het nummer in 1963 opgenomen hebben. Deze versie bleef vier weken lang op nummer 1 in de Britse hitlijst. Het werd direct een volkslied voor de fans van Liverpool FC en het nummer wordt bij elke wedstrijd massaal gezongen. Tegenwoordig zijn de woorden You'll Never Walk Alone opgenomen in het clublogo.

Naast de Liverpool-fans hebben de supporters van een aantal andere teams het nummer ook in het repertoire opgenomen, waaronder:
Nederland: Feyenoord, FC Twente, FC Utrecht
Engeland: Ipswich Town
Oostenrijk: SK Rapid Wenen
Duitsland: FC St. Pauli, Borussia Dortmund, Alemannia Aachen
Griekenland: AEK Athene
Schotland: Celtic FC
België: Royal Antwerp FC, Club Brugge KV, KV Mechelen, KV Kortrijk
Japan: Urawa Red Diamonds, FC Tokyo
Turkije: Fenerbahce


In de NLse Top 2000 is de te ranken versie van Gerry & The Pacemakers (ook de versie van Lee Towers staat erin) in alle jaargangen te vinden, meestal ergens tussen de 500 en 700: 296 (1999), 504 (2000), 868 (2001), 718 (2002), 526 (2003), 656 (2004), 632 (2005), 632 (2006), 708 (2007), 624 (2008), 646 (2009), 654 (2010), 614 (2011) en 731 (2012).

sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10251
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  sowhat 17.07.13 17:51

Deze kuddegedragbevorderende song trek ik totaal niet, dit in tegenstelling tot de hilarische cover van Lee Towers, dit vanwege de camp. Dit krijgt een 1.

Ik heb zeer groot respect voor de prestatie van Dave, maar dat toon ik wel door een berichtje op Feestboek, een berichtje hier of ik schud hem in real life de hand.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Gast 17.07.13 17:56

Prachtig om de Liverpool fans te horen zingen in het stadion. Heerlijk nummer om mee te bleren. Hoge 8 afgerond naar een 9.

Vanaf 5.16 Hillsborough 20th anniversary; dat is gewoon vet kippenvel.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  MrJohn 17.07.13 18:04

You' ll Never Walk Alone is een typisch mid sixties plaatje. Samen met Ferry Cross The Mersey, waaraan ik overigens de voorkeur geef, werd het bij de herdenking van de Hillsborough ramp ten gehore gebracht.

Later zag ik daarover nog een indrukwekkende documentaire op de BBC. Mensen, die elkaar steunen in hun rouw en verdriet. Je moet natuurlijk wel van voetbal houden om dit te weten, maar de emotie oversteeg de sport en verenigde de verschillende maatschappelijke klassen (mind you, die verschillen zijn nog erg groot in Engeland). Een beeld dat ik nooit meer zal vergeten.



Laatst aangepast door MrJohn op 17.07.13 18:09; in totaal 1 keer bewerkt
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Kasper 17.07.13 18:04

Dat dit niet van iedereen een hoog cijfer krijgt kan ik me voorstellen, maar voor mij als Liverpool-aanhanger is dit het. Over precies een maandje heb ik net mijn eerste officiële wedstrijd op Anfield meegemaakt. Liverpool - Stoke City. Vooraf en achteraf zal ik dit meebrullen.

Dat ik een 10 ga geven lijkt me een overbodige toevoeging.
Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  MrJohn 17.07.13 18:07

Prachtige clip die je geplaatst hebt katje met op het einde You' LL Never Walk Alone. We delen het besef en de meerwaarde Very Happy

Oh ja, de RTH krijgt van mij een dikverdiende 9.

 
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Gast 17.07.13 18:55

Ik begrijp heel erg goed wat SoWhat met zijn opmerkingen bedoelt en in grote lijnen kan ik daar wel in meegaan, aan de andere kant kan dit liedje er natuurlijk ook niks aan doen dat het gekaapt is door lieden die meestentijds beschikken over een slijmerige kots opwekkende soort van diffuse substantie, daar waar het meer andere gedeelte van de geliefde mensheid schijnt te beschikken over wel een redelijk vaste inhoud die dus niet is kapot is gekookt is in het o zo befaamde hersenen pannetje.

Beoordelen we dus slechts het liedje zonder de eventuele "meer" waarde dan kom ik uit op een redelijke 3 omdat het zelfs in die tijd een ongelooflijk slijmerige song is geweest die vele andere betere muziek in die periode helaas overschaduwde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Joostvdaa 17.07.13 19:06

Een 8 voor deze prachtige klassieker. Jammer dat de FC Twente-supporters 'm altijd uit de maat gaan zingen voor de wedstrijd.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Jaap2000 17.07.13 20:26

Om bij het begin te beginnen...
Dit was het orgineel, van Rodger&Hammerstein.
't Is wel even doorbijten want dat waren andere tijden (1945).
Daarna kwamen nog talloze versies van Gene Vincent, Elvis Presley, Johnny Cash, Barbara Streisand en vele anderen.

Vanaf 5:44


Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Jan... 17.07.13 20:55

Een Kessler classic!!! 2
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  MrJohn 17.07.13 23:33

Journeyman schreef:Ik begrijp heel erg goed wat SoWhat met zijn opmerkingen bedoelt en in grote lijnen kan ik daar wel in meegaan, aan de andere kant kan dit liedje er natuurlijk ook niks aan doen dat het gekaapt is door lieden die meestentijds beschikken over een slijmerige kots opwekkende soort van diffuse substantie, daar waar het meer andere gedeelte van de geliefde mensheid schijnt te beschikken over wel een redelijk vaste inhoud die dus niet is kapot is gekookt is in het o zo befaamde hersenen pannetje.

Beoordelen we dus slechts het liedje zonder de eventuele "meer" waarde dan kom ik uit op een redelijke 3 omdat het zelfs in die tijd een ongelooflijk slijmerige song is geweest die vele andere betere muziek in die periode helaas overschaduwde.

Ik ben het niet met je eens Journeyman, maar chapeau, het is wel weer retoriek van de bovenste plank Razz 
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Jan... 18.07.13 0:11

Ik vind het ook niet te harden dit nummer.

Ferry across the mercy vind ik wel een pareltje. Toen ik zat te denken over een vakantie en ik hoorde dat nummer, toen wist ik het al: ik ga naar Liverpool. Het was mijn laatste vakantie als vrijgezel en ik vond het geweldig.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  MrJohn 18.07.13 0:42

Met aankomst op de Liverpool John Lennon Airport met het motto " Above Us Only Sky" (Imagine) Very Happy 
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Mirrr 21.07.13 22:28

Dit plaatje raakt me niet echt, in tegenstelling tot Ferry Cross The Mersey, die vind ik prachtig!
Voor deze een 6.....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12227
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Joostvdaa 21.07.13 23:02

Overigens, dit nummer (gezongen in een stadion, ik gok dat van Liverpool) is ook verwerkt in het nummer 'Fearless' van Pink Floyd. Een prachtige plaat:
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Dave Evans 23.07.13 17:31

Vanwege de Fc Liverpool historie [nee niet vanwege de Nederlandse clubs die gemeend moeten hebben dit nummer schaamteloos te jatten] en vanwege het gevoel van vorige week: 8

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  sokratikos 23.07.13 18:05

Het blijft een dubbel gevoel houden wanneer een lied massaal wordt meegezongen, enerzijds (negatief) richting kuddegedrag en anderzijds (positief) richting saamhorigheid, en dit is zo´n lied dat daarvan nog nauwelijks is los te koppelen. Als Gerry de zangpartij inzet, verwacht je bijna vanzelf dat een massa kelen daarna gaan invallen. Het ranken van deze hit is los daarvan nauwelijks mogelijk - mij lukt het althans niet. De tekst is mi dan de doorslaggevende factor - de muziek is hierbij niet meer dan begeleiding - en die roept niet op tot (politiek of anderszins) verkeerd kuddegedrag maar tot saamhorigheid. Voor deze meezingklassieker dan een kleine 8
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10251
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Timmus 25.07.13 19:20

Meegalmer eerste klas, een 8.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16793
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Frodo 28.07.13 19:36

Dat er voetbalsupporters zijn die zichzelf volstrekt belachelijk maken door dit mee te brullen moeten ze zelf weten en zal ik dit liedje niet aanrekenen. Het is gewoon een aardig, maar wel ietwat braaf, popplaatje.

Een 6.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Ries 08.08.13 11:15

Een kort yeugh is hier gepast, krijg hier diarree van! Een 2
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7098
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Dutchzaphod 08.08.13 12:05

Als Merseybeatliefhebber geef ik, zelfs voor een afgekloven nummer, een 8.
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone Empty Re: *RTH* Gerry & Pacemakers - You´ll Never Walk Alone

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum