Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Zat. 28-09: Dave's Platenkast
*RTH* Stonefield - Through The Clover EmptyVandaag om 20:01 van MrJohn

» September 2024
*RTH* Stonefield - Through The Clover EmptyVandaag om 19:57 van Dave Evans

» Vrijdag 27 september: Catch22!
*RTH* Stonefield - Through The Clover EmptyGisteren om 19:54 van Timmus

» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Stonefield - Through The Clover EmptyGisteren om 13:34 van Mirrr

» Wo 25-09 Sokra zaagt door
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty26.09.24 17:21 van sokratikos

» *RTH* Tame Impala - Elephant
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty24.09.24 23:32 van sokratikos

» *RTH* Emilie Simon – Paris j’ai pris perpète
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty24.09.24 23:26 van sokratikos

» *RTH* Twice as much – Sitting om a fence
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty24.09.24 23:20 van sokratikos

» Psssssttttt Di. 24 sept.
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty24.09.24 21:13 van Roche

» Marsha's jukebox (23 september)
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty24.09.24 0:00 van Marsha

» Introquiz September staat klaar
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty23.09.24 17:32 van Mies

» *RTH* The Notting Hillbillies - Your Own Sweet Way
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 20:59 van Timmus

» *RTH* Dire Straits - Brothers in Arms
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 20:12 van Timmus

» *RTH – Mark Knopfler & James Taylor – Sailing to Philadelphia
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 20:10 van Timmus

» *RTH* Bayand Barrios - Malayo Man, Malapit Din
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 17:10 van sokratikos

» *RTH* Smashing Pumpkins - 1979
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 17:07 van sokratikos

» *RTH* Frank & Nancy Sinatra - Something Stupid
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 17:04 van sokratikos

» *RTH* Gary U.S. Bonds - Quarter To Three
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 17:03 van sokratikos

» *RTH* Cliff Bennett & Rebel Rousers - Got To Get You Into My Life
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Keane - Everybody's Changing
*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty22.09.24 16:56 van sokratikos


*RTH* Stonefield - Through The Clover

+6
Frodo
Dutchzaphod
Joostvdaa
MrJohn
sowhat
Vleertje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Stonefield - Through the clover"

*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap0%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap8%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap0%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap0%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap15%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap54%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 54% 
[ 7 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap0%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap0%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap23%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 23% 
[ 3 ]
*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_lcap0%*RTH* Stonefield - Through The Clover Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 13
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Vleertje 07.04.13 18:19

[06-04-2013]

Een verzoekje wat al een tijdje op het pallet lag.

Stonefield is een Australische rock band die bestaat uit vier gezusters, Amy, Hannah, Sarah en Holly Findlay uit Darraweit Guim, een kleine stad in het landelijke Victoria. De band die voorheen onder de naam Iotah bestond won in 2010 de Triple J Unearthed High wedstrijd met hun nummer "Foreign Lover".

Nadat de band speelde op het One Movement Festival in Perth in 2010 werden ze benaderd door een boekingsagency voor het Glastonbury festival om in 2011 daar te spelen. Op 18 mei 2012 vond de release plaats van hun EP Bad Reality.

Het vandaag te ranken nummer is van hun Through the clover EP uit 2010.

Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  sowhat 07.04.13 18:37

Die drumster heeft potentie. Ze moet solo gaan, want de rest voegt niets toe. Ze kan goed drummen en moet zangles nemen om meer uit haar stem te halen. Ze moet iemand zoeken die wat meer spannende dingen dan dit componeert. Dit krijgt een 6.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18966
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  MrJohn 07.04.13 19:28

Onze muziekexpert Dutchzaphod plaatste kort geleden al een post over deze band en dit was mijn reactie:

https://wallofsound.actieforum.com/t7098-stonefield?highlight=Stonefield


MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Joostvdaa 08.04.13 9:59

Ik ben het grotendeels wel met Sowhat eens, de drumster is duidelijk het beste, al zie ik op zich wel potentie in deze band. Dit nummer is het nog net niet, hoewel het stukje rond de solo wel aardig is. De 5,5 rond ik naar boven af.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Gast 08.04.13 10:24


Het is lente zeggen ze hoewel dat nog niet echt te merken is, maar dit heerlijke stel meiden brengt wel een muzikale lente en dat is ook wat waard.
Natuurlijk is het allemaal niet perfect maar zeg ik dan altijd was jij dat dan wel op die leeftijd??, en hoezo moet die drumster dan solo?? het zijn zussen en ze hebben overduidelijk lol in wat ze doen dus voordat die solo gaat vermoed ik dat Jezus nog eerder op aarde is geretourneerd dan dat zal gebeuren en is dan het feit dat ze blijft dan zo erg??
Gewoon een lekker stukkie herrie, vol plezier, lol en enthousiasme gebracht wat kan een mens meer verwachten in de lente? een uitstekende 9 omdat ik verwacht in de toekomst meerdere tienen te gaan horen.


Laatst aangepast door Journeyman op 08.04.13 13:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  MrJohn 08.04.13 10:48

Eens Journeyman, laat die meiden lekker bij elkaar blijven en sprankelende muziek maken, zoals deze RTH Very Happy

Een 9.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Dutchzaphod 08.04.13 11:02

Ik vind het een héééérlijk nummer, goed voor een 9 en ik hoop dat ze dit jaar met wat meer ervaring achter de kiezen de sprong naar het grotere werk gaan maken.
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Frodo 09.04.13 14:24

Ja, schattig hoor. En altijd leuk als er ook tienertjes zijn die zien dat er meer is dan anderhalve minuut voorzingen bij een afval-talentenjacht.
Ik wil de dames aanmoedigen om vooral dóór te gaan, immers: oefening baart kunst.

Laat je niet uit het veld slaan doordat dit een uiterst zwak liedje is in een uiterst zwakke uitvoering. Bekijk het positief: het kan alleen maar beter vanaf hier. Volhouden hoor! Volg je dromen!

Een 2.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Mirrr 13.04.13 21:16

Niet echt een heel boeiende song, een 6....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12227
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Vleertje 14.04.13 17:53

Nee dit vind ik toch ook niet zo goed. Je ziet en hoort dat de meiden er plezier in hebben en dat is mooi. Ze zouden nog kunnen uitgroeien tot iets wat beter is of zelfs goed is. Maar voor nu overtuigen ze me niet. Ik hou het op een vijfje.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Timmus 14.04.13 19:24

Totaal niet vervelend om naar te luisteren, maar veel om het lijf heeft het natuurlijk niet.

Een 6.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16785
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  sokratikos 15.04.13 13:39

Mooi dat plezier in het gezusterlijk muziekmaken. Met dit nr slaat de vonk naar mij niet over, misschien dat dat later nog komt met een beter nr. Ben niet zo bijzonder gecharmeerd van de lead-stem van de drumster, omdat die regelmatig ´knijpt´ en ´perst´. Misschien kunnen de zussen leren zulke mooie harmonieen samen te zingen als de Andrew Sisters? Een 5je inclusief aanmoedigingspunt
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10239
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Dutchzaphod 15.04.13 13:55

Alweer een jaartje oud, maar inmiddels genomineerd voor de Australische 2013 APRA Music Awards. (Een prijs waarbij alleen de (Australische) musici zelf mogen stemmen).



Ze zitten nu in de eindfase van hun eerste echte album. Zo ver zelfs dat ze aan het schiften zijn welke nummers er wel en welke er niet op komen.
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Chevy 22.04.13 11:50

Ik merk heel erg het gevoel dat dit het zoveelste festivalbandje is waar 3FM kwijlend achteraan loopt. Zo eentje die bij een bij de festivalregistraties die veel te laat in de nacht ergens op Nederland 3 op TV komen bejubeld wordt en waarbij ik me afvraag waarom ik het programma in godsnaam aan het kijken ben, omdat er toch nooit een leuk, fris bandje getoond wordt.

Ofzo.
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 30

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Dutchzaphod 22.04.13 12:02

Ik vind het nog steeds een fantastische band. En de dames zijn bijna zover dat ze hun eerste album gaan afleveren. Ze zitten in de "pre-production" fase en als producer hebben ze Ian Davenport aangetrokken. Davenport heeft de twee Band of Skulls albums geproduceerd die ik ten zeerste waardeer. Ik ben erg benieuwd wat hij er van weet te maken.
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Stonefield - Through The Clover Empty Re: *RTH* Stonefield - Through The Clover

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum