Steunfonds 8: 23 februari t/m 1 maart 2013
+6
MrJohn
Joostvdaa
Mirrr
carpi
sowhat
Timmus
10 plaatsers
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2013
Pagina 1 van 1
Welke plaat uit Steunfonds 8 is de beste?
Steunfonds 8: 23 februari t/m 1 maart 2013
GOEIIIIIIIIIIIIIIIENAVOND EN WELKOM BIJ STEUNFONDS NUMERO 8
De liefde voor muziek heeft geleid tot de nodige romantische taferelen tussen diverse leden van dit forum én voor een overwinning voor Thee Oh Sees!
Uitslag steunfonds 7:
Thee Oh Sees - Minotaur 60%
Deap Vally - Lies 33%
Pure X - Things in my head 7%
Met leugens kom je dus nog best ver...want Deap Vally mag ondanks hun afkeer van de waarheid nog een weekje meedoen.
Zij krijgen gezelschap van Torres, en nee niet die voetballer, want die kan vast een stuk minder goed zingen.
En als derde plaatje toch weer electronica: Man Like Me ken je misschien nog van "You'll always find me in the kitchen at parties", waarop ook Jona Lewie (ja, die van de cavalerie) op meedeed. Ze zijn terug met een uitermate aanstekelijk plaatje.
Benieuwd welke romances en orgies er deze week ontstaan naar aanleiding van gemaakte keuzes...mocht het de andere kant opgaan, is uw Steunfondssamensteller niet aansprakelijk voor schade opgelopen bij flitsscheidingen.
1. Torres - Honey
2. Deap Vally - Lies
3. Man Like Me - Sleaze
De liefde voor muziek heeft geleid tot de nodige romantische taferelen tussen diverse leden van dit forum én voor een overwinning voor Thee Oh Sees!
Uitslag steunfonds 7:
Thee Oh Sees - Minotaur 60%
Deap Vally - Lies 33%
Pure X - Things in my head 7%
Met leugens kom je dus nog best ver...want Deap Vally mag ondanks hun afkeer van de waarheid nog een weekje meedoen.
Zij krijgen gezelschap van Torres, en nee niet die voetballer, want die kan vast een stuk minder goed zingen.
En als derde plaatje toch weer electronica: Man Like Me ken je misschien nog van "You'll always find me in the kitchen at parties", waarop ook Jona Lewie (ja, die van de cavalerie) op meedeed. Ze zijn terug met een uitermate aanstekelijk plaatje.
Benieuwd welke romances en orgies er deze week ontstaan naar aanleiding van gemaakte keuzes...mocht het de andere kant opgaan, is uw Steunfondssamensteller niet aansprakelijk voor schade opgelopen bij flitsscheidingen.
1. Torres - Honey
2. Deap Vally - Lies
3. Man Like Me - Sleaze
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: Steunfonds 8: 23 februari t/m 1 maart 2013
Sterk Steunfonds!
Extra info: Het origineel van Kitchen IS ook van Jona Lewie, komt uit 1980 en staat in de SWlijst. Deze bijdrage van Man Like Me is wel aardig, meer niet.
Torres heeft een prachtige stem. Maar het liedje gaat wel, het is te lang en wat eentonig.
Blijft weer over Deap Vally. Drie keer is scheepsrecht, zou ik zo zeggen!
Extra info: Het origineel van Kitchen IS ook van Jona Lewie, komt uit 1980 en staat in de SWlijst. Deze bijdrage van Man Like Me is wel aardig, meer niet.
Torres heeft een prachtige stem. Maar het liedje gaat wel, het is te lang en wat eentonig.
Blijft weer over Deap Vally. Drie keer is scheepsrecht, zou ik zo zeggen!
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Lastig kiezen!
Man like me is een beetje Eurovisie-achtig. Maar wel grappig.
Moeilijk kiezen tussen Torres en Deap Vally... In huize Carpi mogelijk een stem voor allebei, maar we komen er op terug...
Man like me is een beetje Eurovisie-achtig. Maar wel grappig.
Moeilijk kiezen tussen Torres en Deap Vally... In huize Carpi mogelijk een stem voor allebei, maar we komen er op terug...
carpi- Music-freak
- Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 47
Nummer 1 wordt het deze keer, Torres, hoorde die gister bij Dave en vond hem prachtig!
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Nummer 1 is wat aan de lange kant, maar wel intrigerend. Sfeervolle muziek en goede zang.
Deap Vally gaat 'm net als de vorige weken voor mij niet worden, hoewel ik 'm nog steeds niet heel slecht vind.
Tenslotte nummer 3. Dit vind ik, hoewel ik wel een electronica liefhebber ben, niet zoveel. Zowel qua zang als muziek weet het me niet echt te behagen. Stem dus voor nummer 1!
Deap Vally gaat 'm net als de vorige weken voor mij niet worden, hoewel ik 'm nog steeds niet heel slecht vind.
Tenslotte nummer 3. Dit vind ik, hoewel ik wel een electronica liefhebber ben, niet zoveel. Zowel qua zang als muziek weet het me niet echt te behagen. Stem dus voor nummer 1!
Tja, de nr 1 is ook echt de nr 1 deze week.
Krachtige stem, opbouwende spanning en tenslotte spoelt deze song als een verkwikkende vloedgolf over je heen.
Muziek kan zo mooi en weldadig zijn. Was gelijk overtuigd, toen Dave vrijdag dit draaide.
Torres is the one. De beste van het wederom excellente Steunfonds van Meester Timmus deze week
Krachtige stem, opbouwende spanning en tenslotte spoelt deze song als een verkwikkende vloedgolf over je heen.
Muziek kan zo mooi en weldadig zijn. Was gelijk overtuigd, toen Dave vrijdag dit draaide.
Torres is the one. De beste van het wederom excellente Steunfonds van Meester Timmus deze week
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Het wordt Torres! Gewoon interessanter dan Deap Vally, vind ik.
Vind de gitaren van Lies trouwens op die in "Loose Tongue" van Neil Finn lijken... alleen vind ik Loose Tongue (en Neil Finn in het algemeen) beter.
Honey, dus!
Vind de gitaren van Lies trouwens op die in "Loose Tongue" van Neil Finn lijken... alleen vind ik Loose Tongue (en Neil Finn in het algemeen) beter.
Honey, dus!
carpi- Music-freak
- Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 47
Bij de stem van Torres gaan mijn haren recht van overeind staan (en niet van blijdschap).Zeer irritant. Aan nummer drie ga ik niet eens woorden vuil maken.
Blijft over nummer 2 Vond het de eerste keer net niet goed genoeg voor een winnaar. Vorige week dus wel, maar daar dachten anderen anders over. Nog maar weer een keer proberen dan. Mijn stem gaat naar Deap Vally.
Blijft over nummer 2 Vond het de eerste keer net niet goed genoeg voor een winnaar. Vorige week dus wel, maar daar dachten anderen anders over. Nog maar weer een keer proberen dan. Mijn stem gaat naar Deap Vally.
Ik ga ook voor Torres, die doet het wel. Al heb ik het idee dat het geluid niet 100% is.
Kasper- Music-director
- Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
No 3 is in mijn oren echt vre-se-lijk, wat een bagger.
No 2 begint al te wennen, maar nog steeds geen groeiplaat
No 1 is van dit drietal mi het mooist, soms in de stem kleine reminiscenties aan PJ.
Stem erbij dus voor Torres
No 2 begint al te wennen, maar nog steeds geen groeiplaat
No 1 is van dit drietal mi het mooist, soms in de stem kleine reminiscenties aan PJ.
Stem erbij dus voor Torres
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10274
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Ik gooi er even een REMINDER in....de stembus sluit om 18.00 vrijdagavond, dus nog 46 uur en 51 minuten om je aan te sluiten bij de acht voorgaande stemmers.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Ik kan er nog wel een paar dagen op blijven kauwen maar eigenlijk weet ik het gewoon al en mijn stem gaat voor de 3e maal(vast een record) gelijk op met die van SW oftewel wederom Lies.
Gast- Gast
Ik ga ook weer voor Lies. Prachtige plaat!! Torres kan het beter bij voetballen houden en aan die laatste wil ik niet eens woorden vuil maken...
Soortgelijke onderwerpen
» Steunfonds 6: 9 t/m 15 februari 2013
» Steunfonds 7: 16 t/m 22 februari 2013
» Steunfonds 5: 2 t/m 8 februari 2013
» Steunfonds 4: 26 januari t/m 1 februari 2013
» Steunfonds 12: 23 t/m 29 maart 2013
» Steunfonds 7: 16 t/m 22 februari 2013
» Steunfonds 5: 2 t/m 8 februari 2013
» Steunfonds 4: 26 januari t/m 1 februari 2013
» Steunfonds 12: 23 t/m 29 maart 2013
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2013
Pagina 1 van 1