*RTH* Stevie Wonder - As
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor deze plaat?
*RTH* Stevie Wonder - As
Tja het is gewoon tijd voor een Stevie 'kantje', van zijn wereld beroemde "Songs the Key of Life" classic-album. Hier is het liedje getiteld "AS".
Gast- Gast
Re: *RTH* Stevie Wonder - As
Hoewel ik in dit geval de 'cover' van George en Mary J. leuker vond, is dit toch wel een '6' waard!
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Geinig, Raver, dat je uit het zeer rijke Stevie-oeuvre, waar ik niet zo veel mee heb, gelijk de allerleukste pakt: 8
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Ja bedankt Sowhat, maar dit is voor mij ook de beste van hem. Geniaal stuk muziek... 9.
Gast- Gast
Moet ik toch weer Dave tegen spreken, die versie van Mary en George is best aardig, maar het haalt het niet bij deze emotionele tijdbom.
Het is altijd jammer dat Stevie zo´n stempel in mijn jeugd kreeg dankzij het geniaal misbaksel I just called to say I love you, wat een blik ellende is dat en nota bene zijn grootste hit!
Later ging ik naar Songs in the key of life luisteren en daar hoorde ik zoveel fantastische muziek. I wish is geniaal, Sir Duke, isn´t she lovely, Another star. Dit nummer zou ook niet misstaan in de JVM top 1000, Stevie zingt zo mooi en vooral als hij aan het einde begint te grommen, de technici hadden hem boos gemaakt. Aan het einde wordt het te lang en te eenzijdig, maar toch een dik verdiende 8!
Het is altijd jammer dat Stevie zo´n stempel in mijn jeugd kreeg dankzij het geniaal misbaksel I just called to say I love you, wat een blik ellende is dat en nota bene zijn grootste hit!
Later ging ik naar Songs in the key of life luisteren en daar hoorde ik zoveel fantastische muziek. I wish is geniaal, Sir Duke, isn´t she lovely, Another star. Dit nummer zou ook niet misstaan in de JVM top 1000, Stevie zingt zo mooi en vooral als hij aan het einde begint te grommen, de technici hadden hem boos gemaakt. Aan het einde wordt het te lang en te eenzijdig, maar toch een dik verdiende 8!
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Combinatie van de orgel, drums en Stevie's stem maken dit nummer mooi, naar mijn mening.
Ben het dus ook totaal niet eens met Dave z'n cover. Sterker zelfs, dit nummer heeft een bepaald warm laagje over zich gegoten wat bij die van George Michael totaal naar boven komt. Dat nummer is te glad en ronkt en roffelt niet.
Deze krijgt een 7.
Ben het dus ook totaal niet eens met Dave z'n cover. Sterker zelfs, dit nummer heeft een bepaald warm laagje over zich gegoten wat bij die van George Michael totaal naar boven komt. Dat nummer is te glad en ronkt en roffelt niet.
Deze krijgt een 7.
Gast- Gast
Een 7 van mij omdat Stevie betere platen heeft. Hou meer van nummer met een "beat" van hem.
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: