Za. 28 juli: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww
Wall Of Sound :: Orinoco Radio :: Uitzendingen :: DJ Ard
Pagina 1 van 1
Za. 28 juli: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww
Het zou verdorie ook weer eens tijd worden! Ik kreeg nog net geen dreigbrieven van de collega DJ's voor mijn veel te lange afwezigheid als Ori-DJ, maar veel langer dan dit had ik niet mogen wachten!
Maar het is eindelijk weer zover! Zaterdag a.s. zal de beste 40-jarige DJ van Orinoco radio (ja, het zit hoog... die 40e verjaardag) weer een heuse Orinoco Weekendsjooww ten beste geven!
Het thema is - hoe voorspelbaar - '40', en hoe ik daar invulling aan zal geven...? Werkelijk geen flauw idee, maar muzikale suggesties zijn welkom! -> grafmat@orinocoradio.nl
Om 21 uur zal er wel weer muziek klinken, sowieso middels de 'ideale songlist' die ik ergens zaterdagmiddag zal aftikken, en daarna - iets na tienen gok ik - gaan we écht los, tot..........!?
Vaste items als het "H-H-H-Hitjaar!" zullen aanwezig zijn, maar het thema 40 zal het moeten doen zonder hitjaar 1972, want die is al geweest.
Tot zaterdagavond!
Luisteren? Via www.orinocoradio.nl natuurlijk!
Maar het is eindelijk weer zover! Zaterdag a.s. zal de beste 40-jarige DJ van Orinoco radio (ja, het zit hoog... die 40e verjaardag) weer een heuse Orinoco Weekendsjooww ten beste geven!
Het thema is - hoe voorspelbaar - '40', en hoe ik daar invulling aan zal geven...? Werkelijk geen flauw idee, maar muzikale suggesties zijn welkom! -> grafmat@orinocoradio.nl
Om 21 uur zal er wel weer muziek klinken, sowieso middels de 'ideale songlist' die ik ergens zaterdagmiddag zal aftikken, en daarna - iets na tienen gok ik - gaan we écht los, tot..........!?
Vaste items als het "H-H-H-Hitjaar!" zullen aanwezig zijn, maar het thema 40 zal het moeten doen zonder hitjaar 1972, want die is al geweest.
Tot zaterdagavond!
Luisteren? Via www.orinocoradio.nl natuurlijk!
Just in! Vers van de Pers! Heet van de naald!
Kondigden we eerder vanavond de Orinoco Weekendsjoowww van a.s. zaterdag al aan, kunnen we er nu nog een schepje bovenop doen:
Grafmat's Orinoco Weekendsjooww zal worden opgeluisterd door de aanwezigheid van een serieuze grootheid van de Nederlandse Country/Blues/Rockwereld:
Award Winning Songwriter "Mensies Mafia" (www.facebook.com/mensies) zal Grafmat's gast en co-presentator zijn!
Uiteraard zal de muzikale biografie van onze gast onderwerp van gesprek en van de muzikale omlijsting zijn, maar 's mans encyclopedische muziekkennis zal zeker van toegevoegde waarde zijn op vaste items als het H-H-H-Hitjaar en op de playlist van de avond.
In het kort: dit wordt een typisch Orinocoavondje met een dikke plus!
Luister zaterdag 28 juli mee vanaf 21 uur via http://www.orinocoradio.nl/
Wellicht handig om te vermelden :
Ja, er wordt uiteraard geïnterviewd, maar de muziek (verzoekjes included) zal de boventoon blijven voeren - het wordt géén talksjoowww!!
Just in! Vers van de Pers! Heet van de naald!
Kondigden we eerder vanavond de Orinoco Weekendsjoowww van a.s. zaterdag al aan, kunnen we er nu nog een schepje bovenop doen:
Grafmat's Orinoco Weekendsjooww zal worden opgeluisterd door de aanwezigheid van een serieuze grootheid van de Nederlandse Country/Blues/Rockwereld:
Award Winning Songwriter "Mensies Mafia" (www.facebook.com/mensies) zal Grafmat's gast en co-presentator zijn!
Uiteraard zal de muzikale biografie van onze gast onderwerp van gesprek en van de muzikale omlijsting zijn, maar 's mans encyclopedische muziekkennis zal zeker van toegevoegde waarde zijn op vaste items als het H-H-H-Hitjaar en op de playlist van de avond.
In het kort: dit wordt een typisch Orinocoavondje met een dikke plus!
Luister zaterdag 28 juli mee vanaf 21 uur via http://www.orinocoradio.nl/
Wellicht handig om te vermelden :
Ja, er wordt uiteraard geïnterviewd, maar de muziek (verzoekjes included) zal de boventoon blijven voeren - het wordt géén talksjoowww!!
» Vr.15 juli: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww
» Za. 27 juli: Orinoco Weekendsjooww (Grafmat)
» Za. 10-9: Orinoco Weekendsjoowww met Ard
» Vrijdagavond: Orinoco Weekendsjooww met Ard
» Vr.15 juli: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww
» Za. 27 juli: Orinoco Weekendsjooww (Grafmat)
» Za. 10-9: Orinoco Weekendsjoowww met Ard
» Vrijdagavond: Orinoco Weekendsjooww met Ard
Wall Of Sound :: Orinoco Radio :: Uitzendingen :: DJ Ard
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Vandaag om 11:31 van sokratikos
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
Vandaag om 11:29 van sokratikos
» Timmus presents: de beste albums van 2023
Gisteren om 20:57 van Timmus
» Marsha's jukebox (04 november)