Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» April 2024
En zo werkt dit.. EmptyVandaag om 10:54 van Roche

» Steunfonds 16: 21 t/m 27 april 2024
En zo werkt dit.. EmptyVandaag om 10:39 van forzautregivo

» Zat. 27 April: De Oranjelijst
En zo werkt dit.. EmptyVandaag om 8:19 van arjanh

» De top-1000 van 2023
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 18:25 van Timmus

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 17:42 van MrJohn

» Wo 24-04 Sokra zaagt door
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 11:53 van sokratikos

» *RTH* Pink - Funhouse
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 10:46 van Timmus

» *RTH* Leon de Graaff – Pittsburg in the rain
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 10:41 van Timmus

» *RTH* Alcazar - Crying at the Discoteque
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 10:37 van Timmus

» *RTH* Staind - It's Been Awhile
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 10:35 van Timmus

» *RTH* Dave Edmunds - Girls Talk
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 10:32 van Timmus

» *RTH* Alan Price Set - Simon Smith and the Amazing Dancing Bear
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 10:29 van Timmus

» Do. 25 april : Grabbelton
En zo werkt dit.. EmptyGisteren om 10:00 van Roche

» Vr. 16 april 20:00: Catch22 & De Weekendstart
En zo werkt dit.. Empty24.04.24 22:39 van Grafmat

» *RTH* Lily Allen -22
En zo werkt dit.. Empty24.04.24 21:42 van Timmus

» *RTH* The Cure - Close To Me
En zo werkt dit.. Empty24.04.24 18:58 van Timmus

» Di. 23 april : Tussendoortje
En zo werkt dit.. Empty23.04.24 20:29 van Roche

» *RTH* Nice - America
En zo werkt dit.. Empty23.04.24 20:23 van sokratikos

» *RTH* Prince Buster – Dance Cleopatra
En zo werkt dit.. Empty23.04.24 20:19 van sokratikos

» *RTH* Willie Cobbs - You Don't Love Me
En zo werkt dit.. Empty23.04.24 20:16 van sokratikos


En zo werkt dit..

Reageren

Ga naar beneden

En zo werkt dit.. Empty En zo werkt dit..

Bericht  Gast 26.02.09 22:35

En zo is er weer een nieuw Topic is begonnen op deze leuke muziek-site.
Dit omdat we natuurlijk allemaal bij willen blijven qua pop-muziek en niet in nostalgie weg willen zakken.Vanaf vandaag worden wekelijks 3 GLOED-NIEUWE platen gelanceerd.
En JIJ mag beslissen welke van deze 3 de absolute topper is. De enquette blijft 1 week openstaan om te stemmen. De nummer 1 gaat in de HITLIJST komen van de Top 2000 Vrienden Club. De 2de plek gaat de week erna in herkansing om mischien toch een Topper te worden. Dit is dan een steunplaat. En de derde plek (verliezer) verdwijnt in de onvermijdelijke doofpot. Aan het eind van het jaar heb je dan een soort steunfonds (jaarlijst) waarvan er nog een verkiezing komt wat de beste en leukste hit van het jaar was.
Boontje en Raver verzorgen de platen en willen daarbij ook graag de hulp van andere leden met goede en leuke suggesties voor toekomstige 'Hits'. Weet je een leuke NIEUWE plaat mail ons ff met een PM bericht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En zo werkt dit.. Empty Re: En zo werkt dit..

Bericht  Gast 20.07.09 15:23

Om dit topic "compleet" te maken ga ik de eerste 9 weken van dit jaar ook opvullen met de muziek van week 1 tm 9. Boontje en ik zijn pas week 10 begonnen met **steunfonds** en das toch een beetje laat in het jaar. Grote klus (veel uitzoek-werk) haal me lekker veel op de hals Very Happy maar alles voor de muziek he, en voor de fun offcourse Wink
Zo onstaat er zolangzamerhand een leuke jaarlijst van de nieuwe muziek uit 2009 en zijn we helemaal bij(gewerkt)...
Uiteraard kun je gewoon weer stemmen. Let op!! er is geen week wachtijd maar ongeveer 48 uur, dit ivm met de grote inhaalslag die we er dan met elkaar door heen jassen. Dus er zal steeds een nieuwe winnaar zijn en de steunplaat wordt automatisch gekozen.

Hopelijk willen jullie allemaal weer een stem uitbrengen op de eerste plaatjes van dit jaar.
Tevens doorbreken we de saaiheid van de zomerstop die 'all over the world' aanwezig is.

Alvast bedankt voor de medewerking en intresse-toning om dit te lezen (en meedoen).

Raver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En zo werkt dit.. Empty Re: En zo werkt dit..

Bericht  Timmus 02.01.13 15:21

Beste forumleden,

zoals jullie inmiddels begrepen hebben (of niet, en dan komt dit als een verrassing, ook leuk), heb ik het Steunfonds-stokje overgenomen van Raverrrr. Bij dezen nog een welgemeend compliment aan mijn illustere voorganger, die veel vrije tijd heeft gestoken in het elke week weer zoeken naar nieuwe plaatjes.

Het concept blijft uiteraard hetzelfde: drie plaatjes, aan jullie om te kiezen welke het beste is. De plaat met de meeste stemmen komt in het Steunfonds. De nummer-2 is de "steunplaat" en doet nog gezellig een ronde mee. De nummer-3 is de loser van de week en die zien we nooit meer terug.

Voorheen was de sluitingsdatum altijd zaterdag 18:00, en daar gaat nu verandering in komen. Want: het Steunfonds loopt voortaan van zaterdag tot en met vrijdag! Vrijdag 18:00 sluiten de stembussen; het nieuwe Steunfonds wordt dan later die avond of eventueel zaterdagmorgen geopend.

Natuurlijk mogen jullie mij PM'en als je een gave nieuwe plaat hebt ontdekt die wel in het Steunfonds zou passen.

Vrijdag aanstaande zal het eerste Steunfonds 2013 online staan.

Ik hoop dat jullie in groten getale mee zullen doen dit jaar.

Timmus
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16628
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

En zo werkt dit.. Empty Re: En zo werkt dit..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum