*RTH* Guano Apes - Lord of The Boards
+8
Kasper
Mirrr
Jan...
Mauricedegier
Kaj
Dutchzaphod
Vleertje
sowhat
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor "Guano Apes"?
*RTH* Guano Apes - Lord of The Boards
Guano Apes is een Duitse band, die eerst bestond van 1997 tot 2005 en sinds 2009 weer actief is.
In de periode van 1994 tot 1996 deden zij al verschillende optredens voor een kleinschalig publiek. Pas in 1997 was de band daadwerkelijk actief voor een groter publiek.
De band bestaat sinds 2009 weer uit Sandra Nasic (zangeres), Henning Rümenapp (gitarist), Stefan Ude (basgitarist) en Dennis Poschwatta (drummer).
Guano Apes is begonnen als vrienden-/schoolbandje bestaande uit Stefan, Dennis en Henning. Hun eerste band droeg de naam Rostfrei. Omdat de zang van de jongens niet echt mooi klonk, waren ze op zoek naar een zanger/zangeres. Het werd Sandra Nasic (spreek uit als Nashietsch). Voorheen rapte zij in de Duitse hardrockband Saprize.
Aangezien hun muziekstijl vrij nieuw was (een mengeling van hardcore/punkrock en rap van een vrouwelijke zangeres), noemden zij het zelf cross-over.
Van de CD Proud Like A God hun debuut uit 1997 is hier Lord of the Boards
https://youtu.be/VIOwoVbh5PI
In de periode van 1994 tot 1996 deden zij al verschillende optredens voor een kleinschalig publiek. Pas in 1997 was de band daadwerkelijk actief voor een groter publiek.
De band bestaat sinds 2009 weer uit Sandra Nasic (zangeres), Henning Rümenapp (gitarist), Stefan Ude (basgitarist) en Dennis Poschwatta (drummer).
Guano Apes is begonnen als vrienden-/schoolbandje bestaande uit Stefan, Dennis en Henning. Hun eerste band droeg de naam Rostfrei. Omdat de zang van de jongens niet echt mooi klonk, waren ze op zoek naar een zanger/zangeres. Het werd Sandra Nasic (spreek uit als Nashietsch). Voorheen rapte zij in de Duitse hardrockband Saprize.
Aangezien hun muziekstijl vrij nieuw was (een mengeling van hardcore/punkrock en rap van een vrouwelijke zangeres), noemden zij het zelf cross-over.
Van de CD Proud Like A God hun debuut uit 1997 is hier Lord of the Boards
https://youtu.be/VIOwoVbh5PI
Gast- Gast
Re: *RTH* Guano Apes - Lord of The Boards
Het verhaaltje belooft meer dan wat ik te horen krijg. De zangeres valt ook wat tegen. Uiteindelijk een 7.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Gewoon een lekker nummer een 7.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Open your eyes zou een 8 krijgen, maar voor deze Lords of the boards (eigenlijk is het intro het enige stukje wat ik geniaal vind) moet het doen met een 7. Best een leuk bandje hoor, Guano Apes. Staat op studentenfeesten ook nog altijd garant voor een hevige moshpit, haha
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
geef er ook een 7 voor (Open your eyes sla ik ook net wat hoger aan)
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
waren Duitsers toch?
Vond een typisch geval van alternatief doen ipv alternatief zijn. Was ff hip maar weer snel vergeten. Open your eyes is een veel beter nummer. Een 5
Vond een typisch geval van alternatief doen ipv alternatief zijn. Was ff hip maar weer snel vergeten. Open your eyes is een veel beter nummer. Een 5
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Van mij ook een 7.... Ik ben niet zo heel erg bekend met deze band om heel eerlijk te zijn.. Ik heb het nummer 'Open Your Eyes' ook even van ze beluisterd (omdat Kaj, Jan en Mau ernaar revereerden) en ook ik vond dat nummer idd beter klinken... Neemt niet weg dat dit best een lekker nummer is... Zeker goed voor een 7
Gast- Gast
Renata1984 schreef:Van mij ook een 7.... Ik ben niet zo heel erg bekend met deze band om heel eerlijk te zijn.. Ik heb het nummer 'Open Your Eyes' ook even van ze beluisterd (omdat Kaj, Jan en Mau ernaar revereerden) en ook ik vond dat nummer idd beter klinken... Neemt niet weg dat dit best een lekker nummer is... Zeker goed voor een 7
Sluit me hier helemaal bij aan
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ik kan nu niet bepaald zeggen dat ik mijn pas zou inhouden mocht ik dit muziekje ergens horen, maar het is ook niet zo dat ik gelijk moet gaan rennen wegens opkomende diarree als ik dit dan ergens toevallig zou horen, een tyypisch geval van een 5je
Laatst aangepast door Journeyman op 25.04.12 13:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De intro had 3:36 mogen duren, daar hou ik wel van. Rest was zozo.
Een 7, met dank aan de intro dus
Een 7, met dank aan de intro dus
Kasper- Music-director
- Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Mee in de zevensregen
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10272
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Open Your Eyes is natuurlijk top, en ik moet eerlijk bekennen dat ik regelmatig van dit album alléén maar Open Your Eyes draaide. Toch is Proud Like A God geen slecht album, net zoals Lord Of The Boards geen slecht nummer is. Het schiet er alleen niet echt bovenuit.
Origineel of niet maar ook ik geef een 7.
Origineel of niet maar ook ik geef een 7.
Het blijft niet echt hangen, het is niet bepaald prikkelend , maar net wel genoeg voor een voldoende: 6
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Kantje boordje dit. Muziek is best wel te doen maar die stemmekes..... Een 5 (vijf)
Gast- Gast
Oh, wat rockt dit nummer lekker zeg. Guano Apes bewijzen dat je met gekrijs toch een heel fijne plaat kunt maken.
Tsja, ik vind een 9 wel erg hoog (Open Your Eyes is toch nog wel een graadje beter en die zou ik ook een 9 geven), maar een 8 vind ik weer te laag. Dus gooi die 9 er maar in.
Tsja, ik vind een 9 wel erg hoog (Open Your Eyes is toch nog wel een graadje beter en die zou ik ook een 9 geven), maar een 8 vind ik weer te laag. Dus gooi die 9 er maar in.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: