Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Wo 27-03 Sokra zaagt door
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 18:08 van sokratikos

» Maart 2024
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 17:51 van sokratikos

» Steunfonds 12: 24 t/m 30 maart 2024
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 14:22 van Mirrr

» *RTH* Dresden dolls – Coin-operated boy
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 14:20 van Mirrr

» *RTH* Ella Fitzgerald – Spring can really hang you up the most
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 14:18 van Mirrr

» *RTH* Critical mass – Believe in the future
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 14:18 van Mirrr

» *RTH* Lee 'Scratch' Perry - Soul Fire
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 14:17 van Mirrr

» *RTH* Roger Whittaker - The Last Farewell
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 14:16 van Mirrr

» *RTH* The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 14:16 van Mirrr

» Do. 28 maart : Jukebox
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww EmptyGisteren om 12:31 van Roche

» Vrijdag 29 Maart: Catch 22 & De WeekendsArd
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty27.03.24 21:28 van Grafmat

» 22-23-24 maart: 90s WEEKEND!!
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty26.03.24 13:43 van Gast

» DI. 26 maart : Jukebox
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty26.03.24 9:58 van Roche

» *RTH* Little Eva - The Loco-Motion
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty25.03.24 21:53 van sokratikos

» *RTH* Wim Soutaer - Allemaal
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty25.03.24 21:50 van sokratikos

» *RTH* Crowded House - Weather With You
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty25.03.24 21:46 van sokratikos

» *RTH* Beatle Barkers – Ob-la-di, ob-la-da
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty25.03.24 21:42 van sokratikos

» *RTH* Jackson Browne - Boulevard
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty25.03.24 21:39 van sokratikos

» *RTH* Salt-N-Pepa – Independent
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty25.03.24 21:36 van sokratikos

» *RTH* Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: L'après-midi"
Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty25.03.24 21:34 van sokratikos


Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

4 plaatsers
Reageren

Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Grafmat 11.03.12 0:36

Jahaaaaaaaaa.... Het is alweer véél te lang geleden, dus weer hoogste tijd voor een Orinoco Weekendsjooww met Grafmat!

Andere DJ's zijn van harte welkom om zich aan te melden om deze avond samen te verzorgen, zodat we de uurtje weer eens leuk kunnen verdelen!

Dit betekent voorlopig dat ijs en wederdienende de muziek zo ergens rond 20.30 uur zal aanvangen, en er daarna volop actie zal zijn...

Onafhankelijk van het aantal DJ's dat één of meerdere uren wil draaien is er uiteraard een H-H-H-HITJAAR, maar verder is alles open....

Luisteren uiteraard via www.orinocoradio.nl - en mail je verzoekjes naar: grafmat@orinocoradio.nl

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4268
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Grafmat 16.03.12 9:43

Ik krijg vanavond toch wel enige gezelschap tijdens de uitzending? Karin is het hele weekend vertrokken naar Berlijn, en ik mag dus eenzaam en alleen mijn avonden doorbrengen...

Ik ben momenteel druk bezig muziek te selecteren voor vanavond. Ik twijfel nog over Catapult... Razz

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4268
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Vleertje 16.03.12 10:55

Graf ik schat zo in dat Sokra en ik vanavond wel aanschuiven in ieder geval. Wat zielig dat Karin je alleen laat en zelf naar Berlijn gaat zeg.... ik zeg komt allen Graf troosten vanavond.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 51
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Gast 16.03.12 11:42

Oeh Grafmat alleen thuis; daar heb ik wel een ritje van 2 uur voor over Razz Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Grafmat 16.03.12 14:14

hahaha, Ik doelde in eerste instantie toch meer op gezelschap via de chat, katje... Razz

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4268
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Gast 16.03.12 15:05

Sad Sad Sad Razz Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Gast 16.03.12 19:04

Ik ben er morgen in principe wel bij al naar gelang hoe het met Eva gaat, maar vanavond ga ik niet volhouden.

Veel plezier allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Gast 16.03.12 19:23

Hoe laat gaat dit vreselijke irri gebeuren eigenlijk van start?? Dan weet een normaal fatsoenlijk mens als ik uiteraard ben namelijk vanaf hoe laat hij zich weer eens kan gaan ergeren aan al die pokke herrie!!!!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Frodo 16.03.12 20:08

Journeyman schreef:Hoe laat gaat dit vreselijke irri gebeuren eigenlijk van start?? Dan weet een normaal fatsoenlijk mens als ik uiteraard ben namelijk vanaf hoe laat hij zich weer eens kan gaan ergeren aan al die pokke herrie!!!!!!!!!

Rond half 9, schreef Grafmat. Ik zal speciaal voor jou straks eens even een fraai stukje pokkeherrie aanvragen!
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7233
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Gast 16.03.12 20:18

Frodo schreef:
Journeyman schreef:Hoe laat gaat dit vreselijke irri gebeuren eigenlijk van start?? Dan weet een normaal fatsoenlijk mens als ik uiteraard ben namelijk vanaf hoe laat hij zich weer eens kan gaan ergeren aan al die pokke herrie!!!!!!!!!

Rond half 9, schreef Grafmat. Ik zal speciaal voor jou straks eens even een fraai stukje pokkeherrie aanvragen!
Verras me maar!!!!! de oortjes staan scherp!!!!!!!! hahahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Grafmat 16.03.12 20:32

The table is turning!!

Oftewel: er is muziek... We gaan lossss... vanaf ca. 21.30 serieus. Tot die tijd gewoon lekkere muziek.

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4268
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Mirrr 16.03.12 21:26

Zo ben ook net ingetuned, misschien zo ook nog wel even langs in de chat Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12011
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww Empty Re: Vr. 16 maart: Grafmat's Orinoco Weekendsjooww

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum