WK Darts
+4
snoopy
Grafmat
Jorg
Erwin
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
WK Darts
Gisteravond was de openingsdag van het WK met daarin direct de 1e verrassing. Mark Webster, halve finalist van vorig jaar, werd in de 1e ronde uitgeschakeld. Titelverdediger Adrian Lewis wist met hangen en wurgen de 2e ronde te halen. Ook Roland Scholten is inmiddels door. Vanavond komt Co Stompé in actie.
Nog meer dartliefhebbers hier die het WK op de voet volgen?
Nog meer dartliefhebbers hier die het WK op de voet volgen?
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Re: WK Darts
Je weet het he ;-)
Maar gisteravond was echt een prachtige avond met de overwinning van Burnett. Met wat meer zelfvertrouwen kan hij weer terugkomen op zijn niveau van midden jaren 90.
Vanavond Co Stompe met een lastige partij tegen Michael Smith. Phil Taylor daarentegen heeft weer eens geluk met de loting tegen een qualifier..
Maar gisteravond was echt een prachtige avond met de overwinning van Burnett. Met wat meer zelfvertrouwen kan hij weer terugkomen op zijn niveau van midden jaren 90.
Vanavond Co Stompe met een lastige partij tegen Michael Smith. Phil Taylor daarentegen heeft weer eens geluk met de loting tegen een qualifier..
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
Kwartfinale Taylor - Barney. Al mag Barney dan wel wat beter gooien dan de laatste weken om zover te komen.
Erwin- Music-director
Hij komt in ronde 2 Kim Huybrechts tegen. Gaat al een heel lastige opgave worden voor Barney.Erwin schreef:Kwartfinale Taylor - Barney. Al mag Barney dan wel wat beter gooien dan de laatste weken om zover te komen.
Jorg- Moderator
Huybrechts gooide heel goed vandaag. Benieuwd wat Barney straks gaat doen!
Erwin- Music-director
Leuk, dat kijken tegen wie barney speelt in de kwartfinale....
Dat was dus een kort optreden... Ik ben barney-fan, maar was ook niet heel erg sportief na afloop. Kon amper een handje af, die Richardson nog moest komen ophalen ook... Je zag Richardson er behoorlijk op reageren...
Dat was dus een kort optreden... Ik ben barney-fan, maar was ook niet heel erg sportief na afloop. Kon amper een handje af, die Richardson nog moest komen ophalen ook... Je zag Richardson er behoorlijk op reageren...
En verder.. Tja, het is aan de ene kant een verrassing dat ie wordt uitgeschakeld. Aan de andere kant ook weer niet gezien zijn niveau in de laatste maanden.
En verder.. Tja, het is aan de ene kant een verrassing dat ie wordt uitgeschakeld. Aan de andere kant ook weer niet gezien zijn niveau in de laatste maanden.
Erwin- Music-director
Ik ben ook wel een darts-fan en probeer zo links en rechts wel wat games mee te pakken maar ik zie lang niet alles.
Gisteravond wel gekeken en heb me ook bijzonder geergerd aan het onsportieve gedrag van Barney, gaat de laatste tijd sowieso niet zo lekker met hem....jammer!!
Gisteravond wel gekeken en heb me ook bijzonder geergerd aan het onsportieve gedrag van Barney, gaat de laatste tijd sowieso niet zo lekker met hem....jammer!!
snoopy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Onsportief en teleurgesteld wordt door elkaar gehaald hier...
Wie vanavond nog naar het darten gaat kijken moet even Wade - Korte gaan kijken. Korte heeft zo'n aparte manier van gooien haha.
Wie vanavond nog naar het darten gaat kijken moet even Wade - Korte gaan kijken. Korte heeft zo'n aparte manier van gooien haha.
Erwin- Music-director
Ik had medelijden met Roland Scholten gisteren. Hij is veel te vaak voor zichzelf de zwaarste tegenstander; hij denkt teveel.
Maar gisteren lukte ook helemaal niks bij hem.
Maar gisteren lukte ook helemaal niks bij hem.
Gast- Gast
Hij is sinds zijn schouderoperatie 2 jaar geleden gewoon nooit meer de oude geworden. Maar daarvoor ging het ook al niet lekker overigens.
Jorg- Moderator
Klaassen gaat er momenteel ook hard af tegen Wade.
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Jup. Geen verrassing. Bij RTL deden ze een beetje hysterisch over zoveel Nederlanders bij de volgende ronde. Maar ik verwacht eigenlijk dat ze er allemaal na de 2e ronde uit liggen. Vd Voort heeft tegen Hamilton misschien nog wel de meeste kans. Maar Stompé en Van Gerwen krijgen het heel lastig.
Erwin- Music-director
Co gaat er ook hard af.
Erwin- Music-director
En Taylor ook naar huis. Chisnall held.
Erwin- Music-director
Volgt iemand nog de BDO Darts? Kist staat me daar een partij goed te gooien zeg.
Erwin- Music-director
Alleen op papier..het niveau is normaliter niet echt om over naar huis te schrijven.
Jorg- Moderator
Ik heb Kist tegen die andere Nederlander gezien. Een van de leukste partijen van de afgelopen jaren. De Engelsen waren ook verrukt en voorspelden Kist een grote toekomst. Dat schijnt bewaarheid te worden! (ik volg het ook lezend)
Jorg schreef:Alleen op papier..het niveau is normaliter niet echt om over naar huis te schrijven.
Van de meesten niet nee. Ik vind het niveau van Kist toch best aardig hoor! Daarmee kan hij prima uit de voeten in de PDC bijvoorbeeld.
Erwin- Music-director
Eigenlijk weer dezelfde opmerking als iets naar boven.....lang niet alles maar heb bijvoorbeeld wel genoten van de pot tussen Adams & O'Shea
snoopy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Wat was dat een geweldige kraker tussen Hankey en Kist. Wie had er nog gedacht dat Kist ging winnen.
Erwin- Music-director
Ik.Erwin schreef:Wat was dat een geweldige kraker tussen Hankey en Kist. Wie had er nog gedacht dat Kist ging winnen.
Jorg- Moderator
Overigens lijkt de genadeklap voor de BDO aanstaande. Hankey stapt op, geruchten gaan dat Waites, Winstanley en een kwartfinalist van lakeside ook gaan.
Jorg- Moderator
Riepen we dat ook niet toen Taylor en co weggingen bij de BDO, en wat later: Barney. En nog wat later: Anderson, Whitlock, Webster en de hele club?
Adams blijft als enige achter dan.
Adams blijft als enige achter dan.
Erwin- Music-director
Geweldig! Geen absoluut topdarts, maar geweldig dat Kist (WIE?? Nog nooit van die man gehoord voor dit WK) gewoon door de meest constante te zijn van allemaal misschien het laatste relevante BDO-wereldkampioenschap wint...
Erwin: de spoeling wordt nu wel héél dun hoor.
Erwin: de spoeling wordt nu wel héél dun hoor.
Permissies van dit forum: