Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
*RTH* Love - Alone again or EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Love - Alone again or Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Love - Alone again or Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Love - Alone again or Empty16.05.24 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Love - Alone again or Empty16.05.24 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
*RTH* Love - Alone again or Empty16.05.24 23:01 van Frodo


*RTH* Love - Alone again or

+9
Mirrr
MrJohn
PPProfessor
snoopy
Paul
Frodo
sokratikos
sowhat
Dave Evans
13 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Alone again or'

*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap0%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap0%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap6%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap0%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap6%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap6%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap31%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 31% 
[ 5 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap38%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 38% 
[ 6 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap6%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Love - Alone again or Vote_lcap6%*RTH* Love - Alone again or Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 16
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Love - Alone again or Empty *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Dave Evans 12.10.11 14:11

[12-10-2011]
Going back to the Sixties.............Love dus! I love you

Love was een Amerikaanse rock groep in de late jaren '60 en begin jaren '70. De bandleiders waren zanger, gitarist en liedjesschrijver Arthur Lee en tweede liedjesschrijver en tevens gitarist Bryan McLean. Love was één van de eerste qua ras gemengde Amerikaanse popbands. Hun muziek bestond uit verschillende invloeden, gecombineerde elementen van Rock 'n Roll, Garage rock, folk en psychedelische muziek!


https://www.youtube.com/watch?v=TYjfHejqCKI&feature=related

36 jaar later!

https://www.youtube.com/watch?v=ZU7-ZtqPatc



Laatst aangepast door Dave Evans op 12.10.11 14:39; in totaal 3 keer bewerkt

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Dave Evans 12.10.11 14:20

Geweldig zulke (voor mij onbekende) aanvraagjes. Vond net ook nog een cover van The Damned, ook een zeer fraaie versie!


https://www.youtube.com/watch?v=nYVDN27CrOo&feature=related

en ééntje van UFO


https://www.youtube.com/watch?v=LzU2gWzcdCo&feature=related

Ook deze versie van Calexico durf ik geslaagd te noemen Smile

https://www.youtube.com/watch?v=lsmXJaJVOa0&feature=related

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  sowhat 12.10.11 15:48

Leuk wel. Ik kende dit niet. 7

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  sokratikos 12.10.11 16:36

Aaah, thx Dave, voor weer een RTH van mijn ingezonden lijstje... ehm lijst. Very Happy

Van de Engelse Wiki geplukt:

1963-1966

Arthur Lee, die in Los Angeles woonde vanaf zn vijfde levensjaar, maakte opnames sinds 1963 met zijn bands, de LAG's en Lee's American Four. Hij produceerde ook een single, "My Diary", voor Rosa Lee Brooks in 1964, waarop Jimi Hendrix featured op gitaar. Een garage outfit, the Sons of Adam, die de toekomstige Love-drummer Michael Stuart in de gelederen had, nam ook een Lee nummer op, "Feathered Fish". Echter, na het bekijken van een Byrds-optreden, raakte Lee vastbesloten om in de nieuw geslagen folk-rock het geluid op te nemen van de Byrds vanwege voornamelijk hun rhythm and blues stijl. Al snel daarna, vormd hij The Grass Roots met gitarist Johnny Echols (een andere Memphis native), bassist John (Fleck) Fleckenstein en drummer Don Conka. Byrds-roadie Bryan MacLean kwam bij de band net voordat ze de naam veranderd in Love, gestimuleerd door het vrijkomen van een single van een andere groep genaamd The Grass Roots. Fleckenstein ging op in the Standells in 1967.

Love begon met spelen in de Los Angeles clubs in april 1965 en werd een populaire act. Op dit moment, speelden ze lange nummers, zoals "Revelation" (oorspronkelijk getiteld 'John Lee Hooker ") en kregen aandacht van tijdgenoten als de Rolling Stones en de Yardbirds. De band leefde communaal in een huis, en hun eerste twee albums bevatten foto's geschoten in de tuin van dat huis.

1966-1968



Getekend bij de Elektra Records label, scoorde de band een kleine hit in 1966 met hun versie van Burt Bacharach's 'My Little Red Book', het lied waarvan de titel waarschijnlijk een tongue-in-cheek verwijzing is naar naar het kleine rode boekje van Mao Zedong, dat voor het eerst was gepubliceerd door de Communistische Partij van China in april 1964. In de tussentijd had Lee Conka en Fleckenstein ontslagen en vervangen door Alban "Snoopy" Pfisterer en Ken Forssi (van een post-'Wipe Out' line-up van The Surfaris). Hun eerste album, Love, werd uitgebracht in juli 1966, en omvatte "Signed DC" en MacLean's "Softly To Me". Het album verkocht redelijk goed en bereikte # 57 in de Billboard 200 chart.



In augustus 1966 werd de single "7 en 7 Is" hun hoogste hitnotering op # 33 in de Billboard Hot 100. Twee leden werden toegevoegd rond deze tijd, TJay Cantrelli (aka John Barberis) op de woodwind en Michael Stuart op drums. Pfisterer, nooit een zelfverzekerde drummer, stapte over naar klavecimbel.

Hun muzikale reputatie berust grotendeels op twee albums uitgegeven in 1967, Da Capo en Forever Changes. Da Capo, uitgebracht in februari van dat jaar, onder rocknummer zoals "Stephanie Knows Who" en "7 en 7 Is", en de melodieuze songs zoals "¡Que Vida!" en "She Comes in Colors". Cantrelli en Pfisterer verlieten al snel de band, waardoor het weer een vijfmanschap werd.

Forever Changes, uitgebracht in december 1967, is een suite van nummers met behulp van akoestische gitaren, strijkers en hoorns die werd opgenomen terwijl de band viel uit elkaar als gevolg van diverse (drugs)misstanden. Producer Bruce Botnick was oorspronkelijk van plan om het hele album op te nemen met sessiemuzikanten ter ondersteuning van Lee en MacLean, maar nadat twee nummers waren opgenomen op deze manier kon de rest van de band de nodige discipline opbrengen om de rest van het album in slechts 64 uur af te ronden. Schrijver Richard Meltzer, in zijn The Aesthetics of Rock, gaf commentaar op Love's "orkestral moves", "post-doper word contraction cuteness" en Lee´s vocale stijl die fungeert als een 'herbevestiging van Johnny Mathis'. Forever changes bevat een bescheiden hit, het door MacLean geschreven "Alone Again Or", terwijl "You set the scene" veel airplay kreeg van een aantal progressieve rock radio stations. In dit stadium, was Love veel populairder in het Verenigd Koninkrijk, waar het album # 24 bereikte, dan in hun thuisland, waar het niet verder kwam dan # 154.

1968-2006

MacLean, die leed aan heroïne verslaving, verliet al snel de band, net als alle andere leden met uitzondering van Lee. MacLean ontpopte zich later als een eigentijdse christelijke artiest. Echols en Forssi ondervonden ook de verwoestingen van de heroïne verslaving en verdwenen van het toneel. Arthur Lee, als enige overgebleven lid, bracht een nieuwe line-up bij elkaar en bleef opnemen onder de naam Love. De gereconstitueerde versie van Love, met Jay Donnellan en Gary Rowles op gitaar, Frank Fayad op basgitaar, en George Suranovich op drums, speelde in een blues-rock stijl, anders dan de vorige line-up. Drie albums werden uitgebracht door verschillende permutaties van deze line-up: Four Sail (1969), Out Here (1969), en False Start (1970). Deze laatste werd gekenmerkt door een gastoptreden van Jimi Hendrix. Arthur Lee bracht het solo-album Vindicator uit in 1972, gevolgd door een laatste officiële album van Love, Reel naar Real (1974), opgenomen door Lee en sessiemuzikanten. Love hield uiteindelijk op te bestaan in de late 70ies, en diverse plannen om de verschillende Love-lineups te herenigen in de volgende jaren kwamen niet tot stand. Lee kwam nog eens met de one-off single, "Girl on Fire", in 1994.

Na het doorbrengen van zes jaar in de gevangenis 1995-2001 voor vuurwapenfeiten, begon Lee klassieke songs van Love te spelen in het herenigingsconcert met leden van Baby Lemonade. In de vroege jaren 2000, voegde mede-oprichter van Love en de originele gitarist Johnny Echols zich weer bij Lee, en trad in deze line-up op als 'Love with Arthur Lee en Johnny Echols ". Deze hervormde groep toerde meerdere jaren, vaak met uitvoeringen van Forever changes in zijn geheel.

Forssi stierf aan waarschijnlijk een hersentumor in zijn thuisstaat Florida op 10 januari 1998, op de leeftijd van 54. Bryan MacLean stierf in Los Angeles aan een hartaanval op de leeftijd van 52 op 25 december 1998, tijdens een diner met een jonge fan die onderzoek deed voor een boek over de band. Lee overleed in Memphis, Tennessee, op 3 augustus 2006, aan de complicaties van leukemie op 61-jarige leeftijd.

In 2002 schreef Michael Stuart (nu Michael Stuart-Ware), de drummer van Da Capo en Forever Changes, het veelgeprezen boek Behind the scenes of the Pegasus Carrousel with the legendary rock-group Love.

Stuart-Ware en Echols traden op met Baby Lemonade op Whisky Hollywood's A Go-Go op 28 juni 2006, een concert voor Lee die eerder in dat decennium was gediagnosticeerd met de ziekte van Parkinson.

2006-heden

In 2009, een hervormde versie van Love, met Echols (hij en Pfisterer zijn de enige levende originele leden), leden van Baby Lemonade, en Probyn Gregorius van the Wondermints ging op tournee door de Verenigde Staten en Canada. De band heeft sindsdien sporadisch gespeeld.

Volgens Rolling Stone zou het niet-uitgebrachte 1973 Love-album "Black Beauty" uiteindelijk op 7 juni 2011 in rekken komen, volgens een verklaring uitgebracht door het nieuwe label High Moon Records. Geproduceerd door Paul Rothchild - die werkte aan The Doors 'eerste vijf albums - was dit R & B-album bedoeld als het eerste album van een nieuwe line-up van Love drie jaar nadat frontman Arthur Lee de psychedelische band had ontbonden. Lee's platenlabel ging echter failliet voordat het album uitkwam zodat het werd opgeschort.

Invloed

Vandaag de dag is de kritische reputatie van de band groter dan het beperkte succes ze ervoeren tijdens hun tijd. Hun 1967 album Forever changes geniet bijzonder hoog aanzien. De invloed van Love reikt verder dan het rijk van 60ies psychedelica tot punk en post-punk bands als Television Personalities en The Jesus and Mary Chain. William Reid van de Jesus and Mary Chain droeg een Love t-shirt in de video zijn band voor "Head On" van hun Automatic album. The Damned coverde "Alone Again Or" op het album Anything, en de Zweedse band The Hellacopters coverde "A House Is Not A Motel". De band is ook van invloed geweest op een groot aantal jaren op de 1960ies geïnspireerde Britse top 40 acts, waaronder The Stone Roses, The Bluetones, Shack, The Stands, Primal Scream en Ricky, die het mini-album You Set The Scene vernoemde naar een lied op Forever Changes.

Jim Morrison noemt in zijn persoonlijke biografie voor Elektra uit 1967 onder zijn favoriete bands Love. In eerbetoon noemde Led Zeppelin's Robert Plant Forever Changes als een van zijn favoriete albums ooit. Een tribute album We are all normal and we want our freedom: tribute to Arthur Lee & Love werd uitgebracht in 1994.

Tot zover Wiki

Forever changes is echt een geweldig 60ies-album! Ongelofelijk veel gedraaid vruuger, en nog steeds is het mooi. De RTH is het openingsnr. Hier nog een paar andere van dat sfeervolle album:



Een mooie van Da Capo, het andere goede (maar iets mindere) album van Love uit 1967


Deze RTH krijgt van mij een 10! Alone again or stond dan ook al in mijn lijst Very Happy
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Dave Evans 12.10.11 17:29

Ja op de één of andere manier prikkelt deze plaat mij! Wat het nou precies is?
Een plaat met alléén maar coupletten of is het juist met alléén maar reffreintjes? Wink
Het trompetje na 1.56 is ook prachtig om te horen en er zit zoveel sfeer in deze mij voorheen onbekende plaat. Ik ga ervoor en gooi er een 8 tegenaan!


Laatst aangepast door Dave Evans op 16.10.11 3:16; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : s teveel getikt!)

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Frodo 12.10.11 18:41

Ik vind het een saai plaatje waarin niets extra's zit dat het boven de grauwe middelmaat zou doen optillen.

Een 3.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Gast 12.10.11 21:42

Ook voor mij een totaal onbekende plaat en band... Maar deze plaat prikkelt mij ook wel! Schitterende muzikale ondersteuning en fijne stemmen.... Ook vind ik het een heel verassend nummer... De plaat integreert mij van begin tot eind.... Ik dacht zelfs toen de plaat was afgelopen: 'Heb ik nu al weer 3.19 geluisterd?' Dat geeft zeer zeker aan dat de plaat mij heeft geboeid van begin tot eind. Ook ben ik het met Dave eens dat het trompetje heel sfeervol is. Ik gooi er ook een 8 tegenaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Paul 13.10.11 1:51

Aardig nummer. Een 6.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5282
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 64
Woonplaats : Landgraaf

https://www.paultjes-plaza.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  snoopy 13.10.11 11:59

Kijk, dit is nu weer eens een leuke ontdekking...ondanks dat ik toch wel veel sixties muziek luister, ken ik dit totaal niet.
Het doet mij ergens wel denken aan de Moody Blues qua stijl....en daar hou ik dus van!!!
Ook van mij een 8
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  PPProfessor 13.10.11 13:53

Hele leuke inzending dit, absoluut een 7 waard, en bovendien erg gezellig, al die foto's van lieve mensen. Waar kom je die tegenwoordig nog tegen, behalve hier op de site??

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  MrJohn 13.10.11 18:45


Goh Prof, valt die SP-fractie zo tegen Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  MrJohn 13.10.11 18:48

Illustere bijdrage aan de muziekgeschiedenis overigens, treffend en belangrijk geweest voor verdere ontwikkelingen: een 8
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  PPProfessor 13.10.11 20:47

LOL Mr John, nee hoor, de SP-fractie is ook lief. Warm bad, nog altijd.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Gast 15.10.11 8:59

Kan me volledig vinden in de positieve comments over dit nummer en doe een 9

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Mirrr 15.10.11 18:21

Als sixties lover kende ik deze wel, alleen lang niet gehoord, krijgt van mij een dikke 7 Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  LarryMullen 15.10.11 21:02

ik was net bij "het trompetjes" toen ik de reactie van Dave las dat hij dat erg leuk vond. Nou, zoals al eerder gezegd: Blaas die blaasinstrumenten maar weg, want het trompetjes verknalt deze plaat echt. Het intro is ook verschrikkelijk, de rest gaat nog wel. Even rekenen...

Rest van het nummer: 8.

intro: -1

het trompetjes: -3

outtro: +1`

een 5 dus..
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3952
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Dave Evans 16.10.11 3:18

Niet zo wijs hé Larry trompet

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Led-Zep 16.10.11 11:09

Best aardig, een 7.
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Timmus 17.10.11 19:52

Je luistert dit, en je denkt: niet onaardig. Maar luister daarna eens de versie van Calexico: dan gaat het dak er pas af! Die versie zou een 9 hebben gekregen, maar Love komt er met een zeventje ook niet slecht vanaf.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16646
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Vleertje 17.10.11 21:30

Lekker nummer een 8.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Love - Alone again or Empty Re: *RTH* Love - Alone again or

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum