Verrukkelijke 500 - Editie 2011
+33
Jorg
noes
Marleen
Led-Zep
Keano
Kasper
Mies
Paul
Boontje
Erwin
Joyce
Colijn1984
Miennnn
LarryMullen
koekkie
sokocat
Ries
Mauricedegier
Jaap2000
snoopy
Roche
sokratikos
ErickNJ
MrJohn
Vleertje
Kaj
sowhat
Timmus
Mirrr
Dave Evans
Marsha
Jan...
Grafmat
37 plaatsers
Pagina 3 van 19
Pagina 3 van 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
De Verrukkelijke 500 is het leukste radio-evenement van het jaar!
Re: Verrukkelijke 500 - Editie 2011
Het is nu al een verrukkelijke chaos.... ik ben trots op jullie.
En ik ga een volkomen eigen lijst maken , en daarna snel insturen.. Want mijn favoriete lijstje kan al een uur later er volkomen anders uit zien. Hoewel... nog altijd staat riders on the storm... ( wee degene die dat mainstream durft te vinden.. ) op een zeer stabiele nr 1. De rest varieert als een bericht over de V500...
En ik ga een volkomen eigen lijst maken , en daarna snel insturen.. Want mijn favoriete lijstje kan al een uur later er volkomen anders uit zien. Hoewel... nog altijd staat riders on the storm... ( wee degene die dat mainstream durft te vinden.. ) op een zeer stabiele nr 1. De rest varieert als een bericht over de V500...
Roche- Beheerder
- Aantal berichten : 3549
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
gets wat mainstream boot tenzij het die riders on the storm bewerking is die je van de week draaide
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Vleer, een paar van de plaatjes die jij noemt komen bij mijn lijst binnen dit jaar en 2 daarvan nog hoog ook
Ik hoop dat the mission-tower of strenght dit jaar mooi gaat binnenkomen, pink floyd-high hopes en motorhead-ace of spades
Ik hoop dat the mission-tower of strenght dit jaar mooi gaat binnenkomen, pink floyd-high hopes en motorhead-ace of spades
Gast- Gast
Kijk dat zijn mooie berichten katje Volgens mij staat High Hopes van Pink Floyd al vrij hoog in de editie van vorig jaar. Edit Nr. 61 maar wel gezakt t.o.v. 2009
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Is het niet gewoon de bedoeling dat je instuurt wat jezelf mooi vind?
Wordt al beetje bang om mijn top 100 lijstje hier in te sturen want bij mij zal er vast wel wat mainstream in staan namelijk
Wordt al beetje bang om mijn top 100 lijstje hier in te sturen want bij mij zal er vast wel wat mainstream in staan namelijk
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
19mirjam63 schreef:Is het niet gewoon de bedoeling dat je instuurt wat jezelf mooi vind?
Niet bang zijn, Mirjam, gewoon insturen die lijst!!!....van mij mag iedereen weten dat Lucas & Gea op 1 komen
snoopy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Vleertje schreef: Enige wat ik nog kwijt wil is dat ik het ten zeerste zou betreuren als Mr John zijn lijst niet instuurt omdat ik een opmerking over zijn geliefde Muse heb gemaakt.
Dat is niet de reden Vleer, zo kinderachtig ben ik niet Ik blijf de VV500-lijst een prachtlijst vinden, maar heb nu gewoon andere dingen aan mijn hoofd
Laatst aangepast door MrJohn op 05.09.11 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Mocht ik mijzelf (eindelijk!!!) er toe kunnen bewegen ook een lijst(je) in te sturen, weest dan niet bevreesd, maar weest verzekerd van een ruime mate Muse in deze lijst.MrJohn schreef:Vleertje schreef: Enige wat ik nog kwijt wil is dat ik het ten zeerste zou betreuren als Mr John zijn lijst niet instuurt omdat ik een opmerking over zijn geliefde Muse heb gemaakt.
Dat is niet de reden Vleer, zo kinderachtig ben ik niet
Gast- Gast
Journeyman schreef:Mocht ik mijzelf (eindelijk!!!) er toe kunnen bewegen ook een lijst(je) in te sturen, weest dan niet bevreesd, maar weest verzekerd van een ruime mate Muse in deze lijst.MrJohn schreef:Vleertje schreef: Enige wat ik nog kwijt wil is dat ik het ten zeerste zou betreuren als Mr John zijn lijst niet instuurt omdat ik een opmerking over zijn geliefde Muse heb gemaakt.
He wat jammer
Het wordt dan toch de 'verrukkelijke' Muse 500 volgens mij...
Gast- Gast
@Vleertje: Mercy seat staat al in de SW125 en Spiracle gaat de lijst binnen komen. Op het gebied van Toegankelijk alternatief heb je meer dan een medestander in mij! En Frankie T. gaat er zéker inkomen, met of zonder de stem van Grafmat
@Mirjam: Koetje Boe is beslist geen mainstream
@Mirjam: Koetje Boe is beslist geen mainstream
Leeftijd : 67
Ik was gisteren wat kort door de bocht. Het kan verkeerd overgekomen zijn en daarbij dan ook getuigen van gebrek aan respect voor de DJ's, die er elk jaar een waar feest van maken.
Ik stel er wel prijs op dit mogelijk bij sommigen ontstane beeld te corrigeren.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Ach, ik vind zeker dat Muse in die lijst thuishoort, maar zelfs ik - als gematigd Muse-fan - vond dat ze vorig jaar veel te vaak veel te hoog stonden. Van mij mogen er dus wel wat Muse-nummertjes vervangen worden, zolang hun grootste klassiekers nog maar lekker hoog staanRaver schreef:Journeyman schreef:Mocht ik mijzelf (eindelijk!!!) er toe kunnen bewegen ook een lijst(je) in te sturen, weest dan niet bevreesd, maar weest verzekerd van een ruime mate Muse in deze lijst.MrJohn schreef:Vleertje schreef: Enige wat ik nog kwijt wil is dat ik het ten zeerste zou betreuren als Mr John zijn lijst niet instuurt omdat ik een opmerking over zijn geliefde Muse heb gemaakt.
He wat jammer
Het wordt dan toch de 'verrukkelijke' Muse 500 volgens mij...
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Outlaws - Green Grass and High Tides mag van mij in de top 10 knallen dit jaar
Een klein pushje van mij....
Een klein pushje van mij....
Gast- Gast
Ik ben alweer druk met m'n lijstje. Maar het lijkt wel of het ieder jaar moeilijker wordt...
Gast- Gast
Er wordt hier zoveel gepushed....ik ga maar vast beginnen aan mijn lijstje voor V500 van 2012!
Voor dit jaar ga ik proberen een lijstje te maken. Ik merk dat mijn muzikale voorkeur de laatste twee jaar steeds meer terug gaat naar mijn eigen 'roots' en dus weet ik ook dat mijn gehele lijst niet in de 500 komt. Nou en..., dan wacht ik lekker op de tip lijst die misschien nog gaat komen. En als ik wil dat jullie naar mijn lijstje gaan luisteren gooi ik ze lekker in de RTH net zoals ik gedaan heb met Underground Resistance.
En toch ga ik ook luisteren, gewoon omdat ik er eigenlijk wel zin in heb.
Voor dit jaar ga ik proberen een lijstje te maken. Ik merk dat mijn muzikale voorkeur de laatste twee jaar steeds meer terug gaat naar mijn eigen 'roots' en dus weet ik ook dat mijn gehele lijst niet in de 500 komt. Nou en..., dan wacht ik lekker op de tip lijst die misschien nog gaat komen. En als ik wil dat jullie naar mijn lijstje gaan luisteren gooi ik ze lekker in de RTH net zoals ik gedaan heb met Underground Resistance.
Gast- Gast
Hoe zit het eigenlijk met de puntentelling? Volgens mij wordt de formule geheim gehouden!katje37 schreef:Het is gewoon samengesteld uit de lijsten van de leden zonder allerlei frauduleuze slagen.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Alex schreef:Er wordt hier zoveel gepushed....ik ga maar vast beginnen aan mijn lijstje voor V500 van 2012!
Kijk, hier word ik nu vrolijk van! Ik ben zéér benieuwd naar een persoonlijke toplijst van jouw hand, Alex. Ik kan me niet herinneren dat je bij eerdere edities een lijst hebt ingezonden.
PS: Voor al uw aan te prijzen waar kunt u inmiddels in Vleer's Grote V500 Push Topic terecht. En naar ik begrijp gaat "De Grote Dave Evans" (in de vorige V500 uitgesproken woorden van de zelf trouwens bepaald niet kleine Timmus) de traditionele Tip2000 wat naar voren halen en kun je daar dus ook je tips voor de V500 kwijt.
Ik verheug me nu al op de uitzending: ik weet nog hoe ik vorig jaar heb genoten en veel (voor mij) nieuwe muziek heb leren kennen. Een gedeelte daarvan vind je absoluut terug in mijn lijst, want mede door de V500 is mijn muzieksmaak weer een stuk verbreed.
Gast- Gast
En dan nu een nieuwsflits met goed nieuws en heel erg slecht nieuws...
Om met het slechte, maar oh zo begrijpelijke nieuwsbericht te beginnen:
DJ Jorg NIET van de partij tijdens Verrukkelijke 500 2011
Collega DJ Kaj verklaart: "Het is een beetje alsof bekend wordt gemaakt dat Gerard Ekdom NIET in het Glazen Huis zal zitten... Maar toch is het waar."
Van onze correspondent
Met spijt in zijn hart, een brok in zijn keel en een onvergetelijk mooie blondine op schoot (zie zijn MSN- en Facebook-avatar, alwaar hij een foto van dit zeer emotionele gebeuren heeft geplaatst), moest Jorg bij de eerste vergadering over het radio-evenement van het jaar melden dat hij door zijn stage van 3 maanden bij het NRC Handelsblad niet in staat zal zijn de Verrukkelijke 500 als DJ bij te wonen!
"Een stage bij een krant als het NRC is een kans die je niet lichtvaardig moet opvatten, en in de krantenwereld is het net als in de Topsport: Een dergelijke kans krijg je maar één keer en ik wil die logischerwijs voor de volle 1300% aangrijpen. Een tijd- en energievretende Verrukkelijke 500 past helaas niet in dat plaatje", verklaarde de DJ met de charmante Brabantse tongval.
Zijn collega DJ's bleven na de vergadering begripvol, maar toch in zak en as achter, nauwelijks in staat tot enig relevant commentaar. "Wie zorgt er dit jaar dan voor een onvergetelijk verhaal over een compleet uit de hand gelopen terugreis met de NS...?", was het enige verstaanbare commentaar dat DJ Dave Evans (bijgenaamd "de Grote") wist uit te brengen. DJ Grafmat (bijgenaamd "de Warrige") mompelde iets over Brabantse flessen rode wijn die Jorg altijd meebracht en waarvan hij (Grafmat) enorm onsamenhangende aankondigingen ging produceren.
Gelukkig was er ook nog de altijd nuchtere DJ Kaj (bijgenaamd "de Magistrale"), de enige die het verbijsterende nieuws meteen op de juiste waarde wist te schatten: "Het is alsof Gerard Ekdom zojuist heeft bedankt voor het Glazen Huis, maar toch is het waar. We moeten echter wel door. Hoe? Dat gaan we morgen wel even rustig bekijken. Ik ga me nu eerst eens flink bezatten... eh, bezinnen!"
Enkele dagen na de schok kwamen de heren alsnog met een officiële verklaring:
"Jorg: We wensen je ongelooflijk veel succes! En rook ze uit, die persmuskieten...!"
Het goede nieuws zal over niet al te lange tijd geplaatst worden!
Om met het slechte, maar oh zo begrijpelijke nieuwsbericht te beginnen:
DJ Jorg NIET van de partij tijdens Verrukkelijke 500 2011
Collega DJ Kaj verklaart: "Het is een beetje alsof bekend wordt gemaakt dat Gerard Ekdom NIET in het Glazen Huis zal zitten... Maar toch is het waar."
Van onze correspondent
Met spijt in zijn hart, een brok in zijn keel en een onvergetelijk mooie blondine op schoot (zie zijn MSN- en Facebook-avatar, alwaar hij een foto van dit zeer emotionele gebeuren heeft geplaatst), moest Jorg bij de eerste vergadering over het radio-evenement van het jaar melden dat hij door zijn stage van 3 maanden bij het NRC Handelsblad niet in staat zal zijn de Verrukkelijke 500 als DJ bij te wonen!
"Een stage bij een krant als het NRC is een kans die je niet lichtvaardig moet opvatten, en in de krantenwereld is het net als in de Topsport: Een dergelijke kans krijg je maar één keer en ik wil die logischerwijs voor de volle 1300% aangrijpen. Een tijd- en energievretende Verrukkelijke 500 past helaas niet in dat plaatje", verklaarde de DJ met de charmante Brabantse tongval.
Zijn collega DJ's bleven na de vergadering begripvol, maar toch in zak en as achter, nauwelijks in staat tot enig relevant commentaar. "Wie zorgt er dit jaar dan voor een onvergetelijk verhaal over een compleet uit de hand gelopen terugreis met de NS...?", was het enige verstaanbare commentaar dat DJ Dave Evans (bijgenaamd "de Grote") wist uit te brengen. DJ Grafmat (bijgenaamd "de Warrige") mompelde iets over Brabantse flessen rode wijn die Jorg altijd meebracht en waarvan hij (Grafmat) enorm onsamenhangende aankondigingen ging produceren.
Gelukkig was er ook nog de altijd nuchtere DJ Kaj (bijgenaamd "de Magistrale"), de enige die het verbijsterende nieuws meteen op de juiste waarde wist te schatten: "Het is alsof Gerard Ekdom zojuist heeft bedankt voor het Glazen Huis, maar toch is het waar. We moeten echter wel door. Hoe? Dat gaan we morgen wel even rustig bekijken. Ik ga me nu eerst eens flink bezatten... eh, bezinnen!"
Enkele dagen na de schok kwamen de heren alsnog met een officiële verklaring:
"Jorg: We wensen je ongelooflijk veel succes! En rook ze uit, die persmuskieten...!"
Het goede nieuws zal over niet al te lange tijd geplaatst worden!
En Jorg: Succes bij De NRC! Inderdaad "an offer you can't refuse".
Verder adviseer ik met name Grafmat en Robbie om hun avatars aan te passen, zodat de Verrukkelijke500 nog enige schijn van onpartijdigheid krijgt.
En Jorg: Succes bij De NRC! Inderdaad "an offer you can't refuse".
Verder adviseer ik met name Grafmat en Robbie om hun avatars aan te passen, zodat de Verrukkelijke500 nog enige schijn van onpartijdigheid krijgt.
Jaap2000- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66
Jaap: bij deze onmiddellijk gedaan. Ik hoop dat hiermee elke schijn van partijdigheid of beïnvloeding is weggenomen...
Leeftijd : 67
Wat een flauwekul!!! Ik hoop tenminste dat dit niet serieus bedoeld is??Grafmat schreef:Jaap: bij deze onmiddellijk gedaan. Ik hoop dat hiermee elke schijn van partijdigheid of beïnvloeding is weggenomen...
Gast- Gast
Grafmat, wat een leuk verslag
Jammer dat je er niet bij bent Jorg, maar van harte gefeliciteerd met je stage bij het NRC; toppie!
Jammer dat je er niet bij bent Jorg, maar van harte gefeliciteerd met je stage bij het NRC; toppie!
Gast- Gast
Jorg... good luck!! 'so they made you an offer you couldn't refuse !!" ga je nog wel eerst een paar weken in het klooster zitten bij de Nonnen in verband met het leren der Vlaamsche tongval??
Voor de overige heren laat dit een schrale troost zijn dat; niemand is onmisbaar!!
Ongetwijfeld zullen jullie gecombineerde talenten ervoor zorgdragen dat er een adekwate vervanger(ster) voorhanden zal zijn, veel wijsheid gewenst in het maken van die keuze!!.
Le Roi est mort, Vive le Roi !!!!
PS mooi stukkie graf!!
Voor de overige heren laat dit een schrale troost zijn dat; niemand is onmisbaar!!
Ongetwijfeld zullen jullie gecombineerde talenten ervoor zorgdragen dat er een adekwate vervanger(ster) voorhanden zal zijn, veel wijsheid gewenst in het maken van die keuze!!.
Le Roi est mort, Vive le Roi !!!!
PS mooi stukkie graf!!
Gast- Gast
Pagina 3 van 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Verrukkelijke 500 - Editie 2011
» Verrukkelijke 500 Editie 2010
» Verrukkelijke 500 Editie 2015
» Verrukkelijke 500 (editie 2009!)
» Verrukkelijke 500 Editie 2014
» Verrukkelijke 500 Editie 2010
» Verrukkelijke 500 Editie 2015