Verrukkelijke 500 - Editie 2011
+33
Jorg
noes
Marleen
Led-Zep
Keano
Kasper
Mies
Paul
Boontje
Erwin
Joyce
Colijn1984
Miennnn
LarryMullen
koekkie
sokocat
Ries
Mauricedegier
Jaap2000
snoopy
Roche
sokratikos
ErickNJ
MrJohn
Vleertje
Kaj
sowhat
Timmus
Mirrr
Dave Evans
Marsha
Jan...
Grafmat
37 plaatsers
Pagina 9 van 19
Pagina 9 van 19 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19
De Verrukkelijke 500 is het leukste radio-evenement van het jaar!
Re: Verrukkelijke 500 - Editie 2011
Mirjam en snoopy kunnen van het lijstje af...!
En daarmee zijn we zijn de 50 gepasseerd! Keep 'm coming people!
En daarmee zijn we zijn de 50 gepasseerd! Keep 'm coming people!
Vind ik zelf van wel ja, maar anderen kunnen daar heel anders over denken
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Nog 5 dagen om je lijst op te sturen!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Grafmat schreef:En terwijl de Magistrale op Orinoco Radio zijn aftrap heeft gehad en Kaj zijn imposante muziekweek is begonnen met alweer veel luisteraars, stromen de lijstjes voor de Verrukkelijke 500 binnen!
En dat is goed nieuws, als we nog even doorgaan breken we vanavond al door de barrière van 50 lijstjes heen. En dat is véél eerder dan vorig jaar. Tóch is hier nog een oproep aan álle VV-ers die nog niet hebben ingestuurd op zijn plaats. Waarom?
De V500 is in mijn ogen hét hoogst eigen feestje van de VV-ers. De top2000 is van Radio 2 en de lijst waar het allemaal mee begonnen is, maar de V500 is van de Vrienden van de Top2000 zélf, en ik denk van alle VV-ers, niet alleen van de organisatoren, zonder jullie was het namelijk nooit een succes geworden. Natuurlijk breken we ook door buiten de grenzen van onze groep, en dat is iets om heel trots op te zijn en het zorgt ook nog eens voor aanwas van nieuwe enthousiastelingen, maarrr: ik vind dat de basis van de lijst moet blijven voortkomen uit lijstjes van onze VV-ers - van jullie dus!
En sámen maken we er straks weer een fantastisch weekend van, daar ben ik helemaal van overtuigd. Of deze lijst nou beter, slechter, anders is dan de top2000, de Kinklijst, Sowhat's Sensationele ( ) of welke lijst dan ook is natuurlijk totaal niet van belang. Het geweldige gevoel van samen genieten van muziek en daardoor de verbondenheid voelen die de VV-groep zo uniek maakt is dat wél. En dat doen we met zijn allen!
En dus.... zit ik nog steeds met smart te wachten op de lijstjes van de volgende mensen, van wie ik eigenlijk gewoon verwacht dat ze alsnog gaan inzenden, en dat kan prima want je hebt tenslotte nog een volle week:
Jan4004, Alex, ErickNJ, Frodo, Dromertje, Raver, Erwin, Sokocat, Judith (en aanhang), Nien, Muis, Mies, Meli, Ppproff, Willemradio, Joyce, Koekkie, Kruimel, Paul, Led-Zep, Roelzz, Sjoerd, Jorg (en aanhang), Paap, Golda, Glimmerikje, Caroline, Colijn, Vleertje, Sokratikos, Jaap2000, Timmus, Cleverdoggie, Marleen, Aliciakeyesfan, MarcoV, Bram, Carloss, Biscuit, Spartanijsuperfan, Remon, Ro, MarkSpinazie, Rita, Karoo, jan, Plekvis, Emus, Esje, Jan, Emmelie, Pe, Surely, Marang, Silvie, en al die anderen die de laatste tijd hier nog gesignaleerd zijn, maar die ik nu nog vergeet....
Kom op mensen, nog 1 week te gaan...! Op naar de 100 lijsten!
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Nog 4 dagen om je lijst op te sturen!
En we kunnen van de lijst weer wat namen afstrepen sinds vanavond...: Joger, Vleer en Raver: Super gedaan, mooie en geheel verschillende lijstjes ook!!
Jorg had inmiddels 997 platen op een rijtje, alleen piekert zich kennelijk nog even suf op de laatste 3...
In zijn totaliteit gaan we inmiddels richting de 60...
Jorg had inmiddels 997 platen op een rijtje, alleen piekert zich kennelijk nog even suf op de laatste 3...
In zijn totaliteit gaan we inmiddels richting de 60...
Dit betekent dat de barrière van de 60 lijstje alweer is genomen! We zijn nog niet helemaal zo ver, maar een hele beroemde filmquote schiet me nu toch al te binnen: "Let's see if you bastards can do 90!"
Wie raadt uit welke film deze quote afkomstig is en wie 'm uitsprak, mag wat mij betreft tijdens de V500 een avondje op bezoek komen! (vervoer heen en terug wel zelf regelen aub - het slaaphuis is vol...)
Dit betekent dat de barrière van de 60 lijstje alweer is genomen! We zijn nog niet helemaal zo ver, maar een hele beroemde filmquote schiet me nu toch al te binnen: "Let's see if you bastards can do 90!"
Wie raadt uit welke film deze quote afkomstig is en wie 'm uitsprak, mag wat mij betreft tijdens de V500 een avondje op bezoek komen! (vervoer heen en terug wel zelf regelen aub - het slaaphuis is vol...)
Let's see if you bastards can do 90 Dat moet Marty McFly geweest zijn in Back to the future....Grafmat schreef:Geluk is... Thuis komen na een dag hard werken en 5 lijstjes voor de Verrukkelijke 500 in je mailbox vinden!
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
Hoe laat kom je Boon....?
Ha ha...dat zat er in hè Als je meedoet aan een prijsvraag heb je de kans om te winnen...
Mag ik mijn prijs ook weggeven of is hij persoonsgebonden whahahaha
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
En zo kwamen er vanavond nóg wat meer lijstjes binnen, en de volgende namen kunnen van het lijstje af...: Jorg, PPProf, Led-Zep en Linneke! verder ook nog een serie externe Lijstjes... dus een prrrima dag voor de v500.
Maar onverkort blijft de oproep dus staan voor...:
Jan4004, Alex, ErickNJ, Frodo, Dromertje, Erwin, Sokocat, Judith (en aanhang), Nien, Muis, Mies, Meli, Willemradio, Joyce, Koekkie, Kruimel, Paul, Roelzz, Sjoerd, Paap, Golda, Glimmerikje, Caroline, Colijn, Sokratikos, Jaap2000, Timmus, Cleverdoggie, Marleen, Aliciakeyesfan, MarcoV, Bram, Carloss, Biscuit, Spartanijsuperfan, Remon, Ro, MarkSpinazie, Rita, Karoo, jan, Plekvis, Emus, Esje, Jan, Emmelie, Pe, Surely, Marang, Silvie, en al die anderen die de laatste tijd hier nog gesignaleerd zijn, maar die ik nu nog vergeet....
Maar onverkort blijft de oproep dus staan voor...:
Jan4004, Alex, ErickNJ, Frodo, Dromertje, Erwin, Sokocat, Judith (en aanhang), Nien, Muis, Mies, Meli, Willemradio, Joyce, Koekkie, Kruimel, Paul, Roelzz, Sjoerd, Paap, Golda, Glimmerikje, Caroline, Colijn, Sokratikos, Jaap2000, Timmus, Cleverdoggie, Marleen, Aliciakeyesfan, MarcoV, Bram, Carloss, Biscuit, Spartanijsuperfan, Remon, Ro, MarkSpinazie, Rita, Karoo, jan, Plekvis, Emus, Esje, Jan, Emmelie, Pe, Surely, Marang, Silvie, en al die anderen die de laatste tijd hier nog gesignaleerd zijn, maar die ik nu nog vergeet....
"Hot Lijstjesnieuws" van Soko !!!!
******** Mijn (verlengde) LIJST is KLAAR !! *********
alleen nog "ff ontdubbelen" , en dan is ie morgen onderweg naar de heren DJ's...! 'Olé..!
Nee, eerder nog niet, want ik wil zelf nog ff op mijn gemakje kijken of alles inderdaad op de goeie plek staat, dus er letterlijk nog 1 nachtje over slapen. . .
"Shit de Caramba Balalaika...!!!!"
Wat een werk was dat...! Ká-Nonne!
Nu alleen nog 'even' aan het geluid werken, hopen dat de linkjes naar orinoco geaccepteerd worden en dan afwachten maar wat het voor moois gaat worden... (Sorry Kaj....! Het luisteren naar de Magistrale ging het niet worden voor dit jaar, precies deze week erg druk geweest met privé zaken en mijn lijst voor de verr., maar ben wel benieuwd of je lijst ergens te lezen is... ?)
"Hot Lijstjesnieuws" van Soko !!!!
******** Mijn (verlengde) LIJST is KLAAR !! *********
alleen nog "ff ontdubbelen" , en dan is ie morgen onderweg naar de heren DJ's...! 'Olé..!
Nee, eerder nog niet, want ik wil zelf nog ff op mijn gemakje kijken of alles inderdaad op de goeie plek staat, dus er letterlijk nog 1 nachtje over slapen. . .
"Shit de Caramba Balalaika...!!!!"
Wat een werk was dat...! Ká-Nonne!
Nu alleen nog 'even' aan het geluid werken, hopen dat de linkjes naar orinoco geaccepteerd worden en dan afwachten maar wat het voor moois gaat worden... (Sorry Kaj....! Het luisteren naar de Magistrale ging het niet worden voor dit jaar, precies deze week erg druk geweest met privé zaken en mijn lijst voor de verr., maar ben wel benieuwd of je lijst ergens te lezen is... ?)
sokocat- Music-director
- Aantal berichten : 1022
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 51
Mijn lijst kun je lezen (althans, het deel dat al bekend is) op www.magistrale.nl
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Insturen kan dus naar wat ik heb begrepen t/m zondagavond 0:00 uur? Ik ben al een aardig eind opweg, maar heb ook vele andere verplichtingen deze week... Aangezien mijn club op zaterdagavond speelt heb ik zondag alle tijd de puntjes op de i te zetten als dit dan nog mogelijk is...
Gast- Gast
No problem Glimmerikje! Ik zie 'm wel komen zondagavond laat...
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Ik ben eerst enthousiast van start gegaan om een top 500 te maken, te beginnen bij mijn top 40 aller tijden van een paar jaar geleden, maar die 500 had ik al vrij snel vol en er was nog zoveel meer dat ik me kon bedenken dat er toch echt in moest komen. Daarom heb ik het plan gewijzigd om te gaan voor een top 1000.
Maar oh oh, wat is dat een hoop werk! Zeker wanneer je voornemens bent daarvoor eens je hele muziekverzameling tot in verstofte hoeken te gaan doorpluizen als verlengstuk van en hulpmiddel voor je muzikale geheugen. Het wordt gaandeweg steeds moeilijker om verrukkelijke nummers te vinden die je er nog niet in hebt staan en die je nog was vergeten, terwijl je je achteraf bij een blije herontdekking bedenkt hoe het toch in schoonheidsnaam mogelijk was dat je dat verrukkelijke nummer ooit hebt kunnen vergeten op je voortdurende ontdekkingsreis door de vele vele gebieden der muziekwereld.
Ik had het geluk dat ik er de tijd voor had en een beetje op tijd was begonnen, want ik ben wel eens een week ´lijstmoe´ geworden en heb toen ´lijstvrij´ genomen in het muzikale bezigzijn. Maar goed, hoedanook, het is uiteindelijk gelukt, zoals verwacht vlak voor de sluitingsdatum, mijn eerste top 1000 ooit!
Sokra´s 1e Musische 1000 ligt in het electronische postvak van de V500.
MMG
Maar oh oh, wat is dat een hoop werk! Zeker wanneer je voornemens bent daarvoor eens je hele muziekverzameling tot in verstofte hoeken te gaan doorpluizen als verlengstuk van en hulpmiddel voor je muzikale geheugen. Het wordt gaandeweg steeds moeilijker om verrukkelijke nummers te vinden die je er nog niet in hebt staan en die je nog was vergeten, terwijl je je achteraf bij een blije herontdekking bedenkt hoe het toch in schoonheidsnaam mogelijk was dat je dat verrukkelijke nummer ooit hebt kunnen vergeten op je voortdurende ontdekkingsreis door de vele vele gebieden der muziekwereld.
Ik had het geluk dat ik er de tijd voor had en een beetje op tijd was begonnen, want ik ben wel eens een week ´lijstmoe´ geworden en heb toen ´lijstvrij´ genomen in het muzikale bezigzijn. Maar goed, hoedanook, het is uiteindelijk gelukt, zoals verwacht vlak voor de sluitingsdatum, mijn eerste top 1000 ooit!
Sokra´s 1e Musische 1000 ligt in het electronische postvak van de V500.
MMG
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Wow, wat een werkethiek, tot diep in de nacht doorgeploegd aan z'n lijst! Respect!
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Nog 2 dagen om je lijst op te sturen!
Om mij nog zeer duistere redenen is de teller van het aantal aangeleverde lijstjes op een schamele 3 blijven hangen... maar ik weet bijna zeker dat dit de stilte voor de stomr is die morgen en zondag gaat losbarsten.
Toch wel vermeldenswaardig: Mies gaat voor 12 uur a.s. zijn lijst nog opleveren (ik zeg: gekkenwerk, oftewel: Madness), en a.s. zondag krijg ik een top100 van jan4004... Alleen dat al maakt mij een gelukkig mens...
Maar dat houd in dat de oproep om ALLEMAAL mee te doen onverkort geldt voor de rest die nog niet heeft 'opgeleverd'...
Kom op mensen: ik blijf erbij dat we de 100 gaan halen... maar dan hebben we jullie wél nodig natuurlijk.
Toch wel vermeldenswaardig: Mies gaat voor 12 uur a.s. zijn lijst nog opleveren (ik zeg: gekkenwerk, oftewel: Madness), en a.s. zondag krijg ik een top100 van jan4004... Alleen dat al maakt mij een gelukkig mens...
Maar dat houd in dat de oproep om ALLEMAAL mee te doen onverkort geldt voor de rest die nog niet heeft 'opgeleverd'...
Kom op mensen: ik blijf erbij dat we de 100 gaan halen... maar dan hebben we jullie wél nodig natuurlijk.
Ik ben nog als een bezetene aan het werk om mijn lijst van vorig jaar te updaten... Ik beloof niks, ik doe mijn best.
De laatste dag om in te zenden is aangebroken, mensen! En om die dag eens goed te beginnen: het record van het aantal lijstjes van vorig jaar is inmiddels gebroken...!!! we zitten nu op 83, maar dat kan elk kwartier veranderen, zo is me vanavond wel duidelijk geworden .
Ik heb intern een voorspelling gedaan over het aantal lijstjes dat we uiteindelijk gaan behalen... Ik ga het getal niet noemen, maar we hebben JULLIE er wel bij nodig. Dus blijf knutselen aan die lijstjes en laat ze maar komen!
Ik heb intern een voorspelling gedaan over het aantal lijstjes dat we uiteindelijk gaan behalen... Ik ga het getal niet noemen, maar we hebben JULLIE er wel bij nodig. Dus blijf knutselen aan die lijstjes en laat ze maar komen!
» Verrukkelijke 500 - Editie 2011
» Verrukkelijke 500 Editie 2010
» Verrukkelijke 500 Editie 2015
» Verrukkelijke 500 (editie 2009!)
» Verrukkelijke 500 Editie 2014
» Verrukkelijke 500 Editie 2010
» Verrukkelijke 500 Editie 2015
» Verrukkelijke 500 (editie 2009!)
» Verrukkelijke 500 Editie 2014
Pagina 9 van 19
Permissies van dit forum: