*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again
+10
Vleertje
snoopy
Led-Zep
Dave Evans
sowhat
Frodo
MrJohn
sokratikos
ErickNJ
Jan...
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is jouw cijfer voor "Born Again'?
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again
Vanaf het verzoekpallet komt deze dansvloerkneiter uit 2010
Riccardo Luchini alias Ricky L is een clubDJ en mixer die met zijn versie incluis hulp van de Amerikaanse dudes van hiphopformatie M:CK en hit hadden in 2010 met deze remix:
Riccardo Luchini alias Ricky L is een clubDJ en mixer die met zijn versie incluis hulp van de Amerikaanse dudes van hiphopformatie M:CK en hit hadden in 2010 met deze remix:
Gast- Gast
Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again
Mijn affiniteit met muziek de laatste tijd is Q-music. Je weet wel: al die deuntjes die 80 keer op een dag langs komen. Op mijn werk staat dat nou eenmaal aan en bij Olga draaien we dit ook.
Sommige van die deuntjes komen echt je neus uit, bij voorbeeld dat eeuwige gepruts van die David Guetta. Maar soms zit er wel iets aardigs tussen. Dees is wel leuk, vooral dat zinnetje: I was born in a system ......... Olga wou een 10 geven, ik hou het op een 7.
Sommige van die deuntjes komen echt je neus uit, bij voorbeeld dat eeuwige gepruts van die David Guetta. Maar soms zit er wel iets aardigs tussen. Dees is wel leuk, vooral dat zinnetje: I was born in a system ......... Olga wou een 10 geven, ik hou het op een 7.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Hmmm, valt best mee. Ruime 6. Net geen 7.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Lekkere dansbare plaat goed voor een 7
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Vreselijke, eentonige en fantasieloze muziek : een 3
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16703
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Wederom een erg makkelijk te ranken plaatje. Overduidelijk, zonder enige spoor van twijfel, een 1.
sokratikos schreef:Lekkere dansbare plaat goed voor een 7
Ik ga mee, maar dans niet.
Leeftijd : 67
Dit is absoluut niet mijn genre, maar toch geef ik er een 7 voor
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Afgrijselijk dit. Mrjohn heeft het al gezegd: erg saai en inspiratieloos. Een 2
Gast- Gast
Zie John, Frodo en Alex dat zegt genoeg als motivitatie voor mijn 1 voor dit gruwelijke gebeuren.
Gast- Gast
@ de negatieve stemmers: hebben jullie wel gewacht op de break die op 1.50 er gruwelijk lekker in valt??? Ik ga naast Katje zitten met haar 8. Geen hoogstaande muziek maar wel fijn voor de oortjes zo eens tussendoor. En de tekst is idd wel geinig Jan.
Gast- Gast
Ook na het beluisteren van de break op 1:50 blijft dit voor mij gewoon een 1.
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Nee, nee en nog eens nee.....een vette 3 van mij!!!
snoopy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Wat zitten hier toch veel van die ouwe rockers en discohaters, boehhh
Gast- Gast
Ben ik eens een keer positief over deze muziek........
Raver schreef:Wat zitten hier toch veel van die ouwe rockers en discohaters, boehhh
Ik ben vooral geen ouwe rocker en zeer zeker geen discohater. Maar wil graag met je in discussie gaan over kwaliteits house- en techno plaatjes die ik naar mijn mening vele male beter vindt dan dit.
Gast- Gast
Raver schreef:Wat zitten hier toch veel van die ouwe rockers en discohaters, boehhh
Joh Raver maak je niet druk. Je kan gewoon op dit soort reactie's wachten als je dit soort muziek wilt laten ranken. Met alle respect maar jullie kiezen de laatste tijd iets teveel nummers, waarvan je weet dat het slecht valt binnen het RTH-groepje. Of het nou verzoeknummers zijn, dat laat ik even in het midden. Dan denk ik aan de Scorpions, Bonnie St. Claire, die toverboom of zoiets of die S s s Singlebed. Je moet dit niet zien als kritiek maar gewoon als een constatering.
Laatst aangepast door jan4004 op 14.08.11 13:49; in totaal 1 keer bewerkt
Jan...- Music-Master
Oh dat wil ik ook best hoor, ik zeg trouwens niet dat Alex een oude rocker is hoor. Discussiëren over of een danceplaat wel of niet kwalitatief goed is en bv niet of wel commercieel klinkt lijkt me wel een behoorlijk pittige opgave. Jij scheert idg niet de complete scene over 1 kam. Ach, ik ga me hier niet druk over maken, je vindt een nummer leuk of niet. Daar maar weer de kous mee af.
Gast- Gast
Ik vind het juist een uitdaging om met plaatjes aan te komen waarvan het nogal twijfelachtig is of iedereen hem goed vindt!
Verder zal het mij een zorg zijn wat iedereen er voor geeft. De discussies die vind ik het leukste. Lig soms blauw van het lachen
Maarre jullie weten het, suggesties zijn altijd welkom Wel een beetje spreiden s.v.p. naar Raver en mij
Enne oja, een artiest/band mag maar 1x in een lopend jaar meedoen met RTH, dus hou daar rekening mee. Bij de 'zoek'functie bovenin kom je er zo achter of de artiest/act al geweest is!
Verder zal het mij een zorg zijn wat iedereen er voor geeft. De discussies die vind ik het leukste. Lig soms blauw van het lachen
Maarre jullie weten het, suggesties zijn altijd welkom Wel een beetje spreiden s.v.p. naar Raver en mij
Enne oja, een artiest/band mag maar 1x in een lopend jaar meedoen met RTH, dus hou daar rekening mee. Bij de 'zoek'functie bovenin kom je er zo achter of de artiest/act al geweest is!
Daar heb je ook gelijk in, Dave. Vooral om de Scorpions en die s s s s Singlebed heb ik erg om gelachen. Maar als ik deze ochtend Bonnie St. Claire zie verschijnen, dan denk ik doe ff iets normaals.
Voor de rest niks dan lof voor Dave en Raver en hun RTH-rubriek. Het is altijd leuk om ff te lezen en te ranken.
Voor de rest niks dan lof voor Dave en Raver en hun RTH-rubriek. Het is altijd leuk om ff te lezen en te ranken.
Jan...- Music-Master
Raver schreef:@ de negatieve stemmers: hebben jullie wel gewacht op de break die op 1.50 er gruwelijk lekker in valt??? Ik ga naast Katje zitten met haar 8. Geen hoogstaande muziek maar wel fijn voor de oortjes zo eens tussendoor. En de tekst is idd wel geinig Jan.
Het is niet alleen de break met het gepingel van de piano die er na minuut 1.50 lekker invalt, maar natuurlijk ook de viool al na 48 seconden... Idd misschien geen hoogstaande muziek, maar toch wel gewoon een lekkere plaat eigenlijk! Vooral ook door de wat oosterse invloeden die het geluid van de viool meegeef (doet mij denken aan Roemeense volksmuziek) en de andere instrumentele ondersteuning van de piano dus. Ik word hier in iedergeval wel heel vrolijk van. Ik wist trouwens niet dat men ook dansvloerkneiters van de laatste tijd mag aandragen voor RTH, want dan weet ik er ook nog wel een paar Oja van mij ook een 8!
Gast- Gast
Ik heb dit aangevraagd; ik vind het juist leuk om wat variatie in de muziek aan te brengen.
Natuurlijk is dit niet echt hoogstaand, maar door af en toe dit soort muziek aan te vragen, wil er nog weleens eentje doorsijpelen die een jaarlijst haalt en dat is leuk.
Ik hou nu eenmaal niet alleen van intellectuele muziek en rock, maar ook van dit soort gezellige plaatjes
Natuurlijk is dit niet echt hoogstaand, maar door af en toe dit soort muziek aan te vragen, wil er nog weleens eentje doorsijpelen die een jaarlijst haalt en dat is leuk.
Ik hou nu eenmaal niet alleen van intellectuele muziek en rock, maar ook van dit soort gezellige plaatjes
Gast- Gast
Ja dit is geen prog-rock die het gemiddeld bij alle VV-ers goed zal doen. Ook is het geen alternative of zelfs toegankelijk alternative. Ja het is ééntonig maar daar zit in dit soort muziek de kracht dan ook wel in. Nee dit is ook geen kwaliteitshouse of elektro of hoe men het ook noemen wil.
Maar het is wel lekker met dat viooltje erdoorheen en het werkt aanstekelijk op de dansspieren en daarom is dit nummer gewoon ook voldoende. Een naar boven afgeronde 6,5.
Maar het is wel lekker met dat viooltje erdoorheen en het werkt aanstekelijk op de dansspieren en daarom is dit nummer gewoon ook voldoende. Een naar boven afgeronde 6,5.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Ik dacht dat het erger zou zijn, valt nog mee, een 5....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12300
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Ricky Nelson - Travellin' man
» *RTH* Ricky Koole - I can't change it
» *RTH* Ricky Martin - Livin' la Vida Loca
» *RTH* Mick Jagger - Let's Work
» *RTH* Mick Jagger – Memo from turner
» *RTH* Ricky Koole - I can't change it