Sportpools: Tour de France 2011
+10
Erwin
Jaap2000
Roche
Ries
Jorg
Kaj
Paapke
sowhat
LarryMullen
Dave Evans
14 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Sportpools: Tour de France 2011
Kaj schreef:Of Cadel Evans uit je ploeg halen? Dát was immers vroeger de kopman van VansevenantErwin schreef:Omega Pharma-Lotto renners maar even uit je ploeg halen?
Die gedachte had ik vanochtend al op Twitter geplaatst, maar eigenlijk geloof ik daar nu niet zo in. Maar je weet maar nooit.
Anyway, excuus van Wim V. is wel weer briljant. Niet zo goed als het excuus van VDB en Frigo.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Met 12 deelnemers hebben we het record van 11 uit 2007 en 2008 verbroken. Maar er kan nog meer bij
Echter staat een brede selectie niet garant voor een hoge klassering in het subleagueklassement. In 2007 en 2008 werden we resp. 105e en 112e terwijl we vorig jaar 33e werden met 9 deelnemers (en meer subleagues dan andere jaren)
Echter staat een brede selectie niet garant voor een hoge klassering in het subleagueklassement. In 2007 en 2008 werden we resp. 105e en 112e terwijl we vorig jaar 33e werden met 9 deelnemers (en meer subleagues dan andere jaren)
Nou, ik ben eruit denk ik.
1x 5
1x 4
1x 3
3x 2
4x 1
4x 0
4x klassement (top 5 zelfs)
5x aanvallers/halfbakken zooi/redelijk goede klimmers
2x tijdrijders
4x sprinters
12 nationaliteiten
6x jongeren
Oja, en hiertussen zit ook ergens mijn kluns
1x 5
1x 4
1x 3
3x 2
4x 1
4x 0
4x klassement (top 5 zelfs)
5x aanvallers/halfbakken zooi/redelijk goede klimmers
2x tijdrijders
4x sprinters
12 nationaliteiten
6x jongeren
Oja, en hiertussen zit ook ergens mijn kluns
Denk eraan dat je team gereed is voor 10.00 uur morgenochtend!!!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Volgens het reglement van Sportpools is het 12u maar er staat idd 10u als je linksboven je pijltje op de Tour zet. In de mail die ik kreeg staat ook 12u.Dave Evans schreef:Denk eraan dat je team gereed is voor 10.00 uur morgenochtend!!!
Nou ja, niet zo belangrijk want je laat het toch niet op morgenochtend aankomen?
Ook niet zo belangrijk maar toch even te noemen: de samenstelling van Movistar is niet helemaal duidelijk. Er zitten 2 verschillen tussen de lijsten van Dave (in het andere topic), Wielerland en Sportpools. Ik heb me even suf zitten staren op die dubbele namen waarvan de één de ene helft gebruikt en de ander de andere helft maar heb het verder gelaten voor wat het is want ik heb ze toch niet nodig in mijn ploeg.
Jaap2000- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
De enige mannen van Movistar die je potentieel wel zou kunnen gebruiken in een tourpool zijn Rojas (Gil), Ventoso (Alberdi), Intxausti (Elorriaga), Kiryienka en Arroyo (Duran). De rest lijkt me sowieso niet van nut, of wel?
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Ik kom er niet meer aan: eens ingevuld, dan niet meer naar omkijken, anders word je gek.
Vandaag mijn team voor de Tour de Mariënvelde ingestuurd. Lang getwijfeld over Basso, maar hij is zó bezig zich in de underdogpositie te wurmen, dat ik 'm toch maar geselecteerd heb.
Bij dit spel komt het vaak op één of twee verrassende renners aan om het verschil te maken.
Mijn lijstje van 22 renners:
1 Contador, A
11 Schleck, A
18 Schleck, F
19 Cancellara, F
21 Sanchez, S
31 Vandenbroeck, J
33 Greipel, A
41 Gesink, R
47 Sanchez, L
51 Hushovd, T
54 Farrar, T
55 Hesjedal, R
61 Vinokourov, A
72 Horner, C
88 Rojas, J
91 Basso, I
111 Wiggins, B
114 Evans, C
122 Boonen, T
123 Ciolek, G
169 Petacchi, A
171 Cavendish, M
Vandaag mijn team voor de Tour de Mariënvelde ingestuurd. Lang getwijfeld over Basso, maar hij is zó bezig zich in de underdogpositie te wurmen, dat ik 'm toch maar geselecteerd heb.
Bij dit spel komt het vaak op één of twee verrassende renners aan om het verschil te maken.
Mijn lijstje van 22 renners:
1 Contador, A
11 Schleck, A
18 Schleck, F
19 Cancellara, F
21 Sanchez, S
31 Vandenbroeck, J
33 Greipel, A
41 Gesink, R
47 Sanchez, L
51 Hushovd, T
54 Farrar, T
55 Hesjedal, R
61 Vinokourov, A
72 Horner, C
88 Rojas, J
91 Basso, I
111 Wiggins, B
114 Evans, C
122 Boonen, T
123 Ciolek, G
169 Petacchi, A
171 Cavendish, M
Laatst aangepast door Berend op 01.07.11 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn team voor de hyves poule Team
J.ROJAS
T.FARRAR
A.SCHLECK
D.CUNEGO
A.PETACCHI
I.BASSO
J.VAN DEN BROECK
V.KIRYENKA
A.GREIPEL
L.LEÓN SANCHEZ
A.CONTADOR
R.GESINK
B.WIGGINS
E.BOASSON HAGEN
C.HORNER
P.GILBERT
F.CANCELLARA
S.SÁNCHEZ
D.MONCOUTIÉ
A.VINOKOUROV
J.ROJAS
T.FARRAR
A.SCHLECK
D.CUNEGO
A.PETACCHI
I.BASSO
J.VAN DEN BROECK
V.KIRYENKA
A.GREIPEL
L.LEÓN SANCHEZ
A.CONTADOR
R.GESINK
B.WIGGINS
E.BOASSON HAGEN
C.HORNER
P.GILBERT
F.CANCELLARA
S.SÁNCHEZ
D.MONCOUTIÉ
A.VINOKOUROV
Gast- Gast
Dave vroeg mij nog mee te doen. Ik ben de naarste niet. Ik heb nog weinig twee-wielersport gevolgd dit jaar, maar volgens Grafmat ga ik winnen. Ik ben het met 'm eens. We zullen het zien vanaf morgen.
Eh Mark.... Volgens Grafmat gaat Grafmat winnen! Maar uiteraard zal ik wel iets geroepen hebben om je over de streep te trekken...
Maar het is 10 uur geweest dus laten we onze teams eens even gaan delen met de hele VV-gemeenschap:
Mijn kopman is Paap, dus vandaag heb ik maximale score in de openingsetappe van Groningen naar de Cauberg... De overige renners zijn:
Voor het klassement:
Alberto Contador (5)
Andy Schleck (4)
Robert Gesink (3)
Samuel Sanchez (2)
Andres Klöden (1)
Levi Leipheimer (1)
Voor de sprints:
Philippe Gilbert (2)
José Joaquin Rojas (2)
Thor Hushovd (2)
Samuel Dumoulin (0)
Overig:
Bauke Mollema
Rein Taaramae
Benat Inxausti
Kluns:
Roman Krueziger (2)
Korte toelichten en verdediging:
Rojas, ja die heeft Kaj hier uitgebreid gepost. En als kaj iets zegt moet je luisteren. Zou leuk zijn als 'ie 'm nu zelf NIET blijkt te hebben... Maar wel verreweg de beste sprinterskeuze voor 2 zwarte punten, dacht ik zo.
Kluns Kreuziger: Ik wilde dit jaar een 2-punter proberen om in mijn tourploeg zelf meer zwarte punten te kunnen plaatsen. Er waren best wat kandidaten waarvan ik er uiteindelijk 2 overhield: Kreuziger en Galimzyanov. Toen ik de laatste in de chat als potentiële kluns noemde ging er echter zo'n storm van protest/hoon op dat ik maar héél snel ben geswitcht. En inderdaad: sprinters als klunsen opstellen is link, want als ze het op de heupen hebben rijden ze ineens tig top10 plaatsen en vervolgens stappen ze ergens in de bergen af. Dus maar naar een klassementsrenner waar ik weinig van verwacht overgestapt.
Inxausti: Niet vanwege de post van Kaj, waar 'ie ook werd genoemd, maar vanwege allerlei goede geluiden over hem die ik tijdens mijn research ben tegen gekomen. heb de goede man nog nooit in beeld zien rijden...
Dumoulin: Last minute vervanging van Flecha die als beeldvulling als één van de eersten in mijn tourploeg stond. Ik meldde in de chat al: "Flecha - ach ja..." Ik heb er nog even over geslapen en besloten nog een outsidersprinter mee te pikken in de verwachting dat dat in elk geval her en der wat puntjes gaat opleveren. Dumoulin lijkt me dan een vande betere sprinters zonder zwarte punten.
Hushovd: al jaren een prima keuze in dit soort Tourpools vanwege zijn lange lange lijst top10-plaatsen in etappes, en gezien de lastige aankomsten her en der, denk ik dat 'ie weer goeie uitslagen gaat rijden. Vraag is alleen of 'ie nog meekan voor de groene trui. Let's hope so.
En verder hoop ik de top 4 van het eindklassement in mijn team te hebben.
En nou jullie...!
Maar het is 10 uur geweest dus laten we onze teams eens even gaan delen met de hele VV-gemeenschap:
Mijn kopman is Paap, dus vandaag heb ik maximale score in de openingsetappe van Groningen naar de Cauberg... De overige renners zijn:
Voor het klassement:
Alberto Contador (5)
Andy Schleck (4)
Robert Gesink (3)
Samuel Sanchez (2)
Andres Klöden (1)
Levi Leipheimer (1)
Voor de sprints:
Philippe Gilbert (2)
José Joaquin Rojas (2)
Thor Hushovd (2)
Samuel Dumoulin (0)
Overig:
Bauke Mollema
Rein Taaramae
Benat Inxausti
Kluns:
Roman Krueziger (2)
Korte toelichten en verdediging:
Rojas, ja die heeft Kaj hier uitgebreid gepost. En als kaj iets zegt moet je luisteren. Zou leuk zijn als 'ie 'm nu zelf NIET blijkt te hebben... Maar wel verreweg de beste sprinterskeuze voor 2 zwarte punten, dacht ik zo.
Kluns Kreuziger: Ik wilde dit jaar een 2-punter proberen om in mijn tourploeg zelf meer zwarte punten te kunnen plaatsen. Er waren best wat kandidaten waarvan ik er uiteindelijk 2 overhield: Kreuziger en Galimzyanov. Toen ik de laatste in de chat als potentiële kluns noemde ging er echter zo'n storm van protest/hoon op dat ik maar héél snel ben geswitcht. En inderdaad: sprinters als klunsen opstellen is link, want als ze het op de heupen hebben rijden ze ineens tig top10 plaatsen en vervolgens stappen ze ergens in de bergen af. Dus maar naar een klassementsrenner waar ik weinig van verwacht overgestapt.
Inxausti: Niet vanwege de post van Kaj, waar 'ie ook werd genoemd, maar vanwege allerlei goede geluiden over hem die ik tijdens mijn research ben tegen gekomen. heb de goede man nog nooit in beeld zien rijden...
Dumoulin: Last minute vervanging van Flecha die als beeldvulling als één van de eersten in mijn tourploeg stond. Ik meldde in de chat al: "Flecha - ach ja..." Ik heb er nog even over geslapen en besloten nog een outsidersprinter mee te pikken in de verwachting dat dat in elk geval her en der wat puntjes gaat opleveren. Dumoulin lijkt me dan een vande betere sprinters zonder zwarte punten.
Hushovd: al jaren een prima keuze in dit soort Tourpools vanwege zijn lange lange lijst top10-plaatsen in etappes, en gezien de lastige aankomsten her en der, denk ik dat 'ie weer goeie uitslagen gaat rijden. Vraag is alleen of 'ie nog meekan voor de groene trui. Let's hope so.
En verder hoop ik de top 4 van het eindklassement in mijn team te hebben.
En nou jullie...!
Tja, ik ga volledig op de gok. Weinig toppers in m'n ploeg, maar hopelijk wel bijna alle subtoppers... Ik heb de puntentelling eigenlijk niet goed genoeg bestudeerd om te weten of dat wel een werkende tactiek is, maar we gaan het zien.
Voor het klassement:
Andy Schleck (4)
Samuel Sanchez (2)
Ivan Basso (2)
Janez Brajkovic (1)
Chris Horner (1)
Voor de sprints:
Alessandro Petacchi (3)
Philippe Gilbert (2)
José Joaquin Rojas (2)
Edvald Boasson Hagen (2)
Overig:
Alexandre Vinokourov (2)
Nicolas Roche (1)
Rein Taaramae (0)
Bauke Mollema (0)
Kluns:
Roman Kreuziger (2)
Hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder overtuigd ik raak van m'n eigen ploeg. Maar soit. De tourwinnaar heb ik hopelijk in m'n ploeg, of anders in elk geval wel de nummer 2. En verder met Sanchez en Basso twee mannen waarvan ik ook wel een plek in of tegen de top-5 verwacht. Brajko en Horner mogen me verrassen, maar ik vond ze te goedkoop om niet te nemen.
Qua sprinters heb ik Petacchi boven Cavendish verkozen, omdat ik van Petacchi ook nog wel wat punten verwacht in de ritjes met een aankomst heuvelop, waar ik dat bij Cav niet zo 1-2-3 zie gebeuren. Maar dat is koffiedik kijken. Boasson is nu nog een beetje ziek, maar ik hoop dat dat een afleidingsmanoeuvre was. Rojas is misschien wel de grootste held van allemaal, dus die moest er sowieso in. En dan hebben we nog Philippe Gilbert, die al sinds april niet meer verloren heeft in ritten die ie wilde winnen, en dat gerust nog even zo mag houden.
De outsiders. Tja, Vinokourov is een beetje een gok, want 2 punten. Maar mijn ervaring is dat hij zelfs zonder klassementsambities bijna elk jaar wel weer veel punten sprokkelt én uiteindelijk per ongeluk weer in de top-10 belandt. Zie vorig jaar. Voor Nicolas Roche geldt eigenlijk min of meer hetzelfde, al zal ie de top-10 waarschijnlijk niet gaan halen. Wel iemand die ook nog wel eens wil meesprinten op hellende aankomste, dus dat is ook mooi meegenomen. Taaramae en Mollema... Tja, dat is vulling eigenlijk, al heeft vooral die eerste wel serieuze klassementsambitites. Ik heb ze eigenlijk meer voor wat aanvalswerk in de bergen, maar verwacht er niet per se wonderen van.
Kluns Kreuziger.. Lijkt me duidelijk: kapot gegaan in de Giro, gaat het geen hele Tour volhouden. Dat hij in de eerste bergrit(ten) nog wel punten zal gaan scoren, neem ik dan maar op de koop toe.
Voor het klassement:
Andy Schleck (4)
Samuel Sanchez (2)
Ivan Basso (2)
Janez Brajkovic (1)
Chris Horner (1)
Voor de sprints:
Alessandro Petacchi (3)
Philippe Gilbert (2)
José Joaquin Rojas (2)
Edvald Boasson Hagen (2)
Overig:
Alexandre Vinokourov (2)
Nicolas Roche (1)
Rein Taaramae (0)
Bauke Mollema (0)
Kluns:
Roman Kreuziger (2)
Hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder overtuigd ik raak van m'n eigen ploeg. Maar soit. De tourwinnaar heb ik hopelijk in m'n ploeg, of anders in elk geval wel de nummer 2. En verder met Sanchez en Basso twee mannen waarvan ik ook wel een plek in of tegen de top-5 verwacht. Brajko en Horner mogen me verrassen, maar ik vond ze te goedkoop om niet te nemen.
Qua sprinters heb ik Petacchi boven Cavendish verkozen, omdat ik van Petacchi ook nog wel wat punten verwacht in de ritjes met een aankomst heuvelop, waar ik dat bij Cav niet zo 1-2-3 zie gebeuren. Maar dat is koffiedik kijken. Boasson is nu nog een beetje ziek, maar ik hoop dat dat een afleidingsmanoeuvre was. Rojas is misschien wel de grootste held van allemaal, dus die moest er sowieso in. En dan hebben we nog Philippe Gilbert, die al sinds april niet meer verloren heeft in ritten die ie wilde winnen, en dat gerust nog even zo mag houden.
De outsiders. Tja, Vinokourov is een beetje een gok, want 2 punten. Maar mijn ervaring is dat hij zelfs zonder klassementsambities bijna elk jaar wel weer veel punten sprokkelt én uiteindelijk per ongeluk weer in de top-10 belandt. Zie vorig jaar. Voor Nicolas Roche geldt eigenlijk min of meer hetzelfde, al zal ie de top-10 waarschijnlijk niet gaan halen. Wel iemand die ook nog wel eens wil meesprinten op hellende aankomste, dus dat is ook mooi meegenomen. Taaramae en Mollema... Tja, dat is vulling eigenlijk, al heeft vooral die eerste wel serieuze klassementsambitites. Ik heb ze eigenlijk meer voor wat aanvalswerk in de bergen, maar verwacht er niet per se wonderen van.
Kluns Kreuziger.. Lijkt me duidelijk: kapot gegaan in de Giro, gaat het geen hele Tour volhouden. Dat hij in de eerste bergrit(ten) nog wel punten zal gaan scoren, neem ik dan maar op de koop toe.
Kaj- Music-Maniac !!!
Grappig Kaj, jij hebt de andere 2 uit het RadioShack-blok gekozen...
Excuses voor de problemen.
Er was een script ingesteld dat de pool automatisch zou sluiten om 12:00 uur.
Maar in plaats van 12:00 uur werd dat 11:00 uur uitgevoerd.
Ik had de pool weer handmatig open gezet en het script uitgeschakeld, maar server voerde het script stiekem toch uit. Nu is alles weer ok, maar blijf het in de gaten houden. Om 12:15 gaat de pool dicht.
Excuses voor de problemen.
Er was een script ingesteld dat de pool automatisch zou sluiten om 12:00 uur.
Maar in plaats van 12:00 uur werd dat 11:00 uur uitgevoerd.
Ik had de pool weer handmatig open gezet en het script uitgeschakeld, maar server voerde het script stiekem toch uit. Nu is alles weer ok, maar blijf het in de gaten houden. Om 12:15 gaat de pool dicht.
Roche- Beheerder
- Aantal berichten : 3549
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
Klassement:
A Contador 5
A Schleck 4
C Vandevelde 0
Sprint:
M Cavendish 5
T Hushovd 2
A Petacchi 3
J Rojas 2
J Roelandts 0
J Dean 0
Overig:
W Poels 0
N Terpstra 0
B Mollema 0
B Leukemans 0
Kluns:
F Sabatini 1
Wat direct opvalt is het grote aantal sprinters. Dat is omdat sprinters halen nu eenmaal meer punten dan klimmers. En de truien na afloop dan? Nou, ik heb de top-twee van het klassement toch?
Contador en Schleck zullen de meeste truipunten pakken, de rest is kansloos, daarom heb ik alleen hun voor het algemaan klassement. Aangevuld met Vandevelde, die volgens Dave altijd valt, maar dit jaar niet.
Met betrekking tot sprint laat je als je Cavendish niet hebt 5 zekere etappes liggen, dus hij is zijn punten meer dan waard. De nummer 1 en 2 van de groene trui van vorig jaar is in deze ook een veilige keuze. Rojas zou mijn grote verrassing zijn, ware het niet dat Kaj het nodig vond om hele epistels over hem te schrijven. Dat Roelandts en Dean 0 punten zijn, snap ik niet, want Greipel resp. Farrar gaan voor hun knechten.
Bij overig vooral gekozen voor Hollands glorie aangevuld met Leukemans: in klassiekers zit hij vaak voorin, dus dat zal in de Tour ook wel gebeuren.
Kluns Sabatini heb ik om de naam gekozen, zij was mijn favoriete tennister aller tijden en niet vanwege haar spel.
A Contador 5
A Schleck 4
C Vandevelde 0
Sprint:
M Cavendish 5
T Hushovd 2
A Petacchi 3
J Rojas 2
J Roelandts 0
J Dean 0
Overig:
W Poels 0
N Terpstra 0
B Mollema 0
B Leukemans 0
Kluns:
F Sabatini 1
Wat direct opvalt is het grote aantal sprinters. Dat is omdat sprinters halen nu eenmaal meer punten dan klimmers. En de truien na afloop dan? Nou, ik heb de top-twee van het klassement toch?
Contador en Schleck zullen de meeste truipunten pakken, de rest is kansloos, daarom heb ik alleen hun voor het algemaan klassement. Aangevuld met Vandevelde, die volgens Dave altijd valt, maar dit jaar niet.
Met betrekking tot sprint laat je als je Cavendish niet hebt 5 zekere etappes liggen, dus hij is zijn punten meer dan waard. De nummer 1 en 2 van de groene trui van vorig jaar is in deze ook een veilige keuze. Rojas zou mijn grote verrassing zijn, ware het niet dat Kaj het nodig vond om hele epistels over hem te schrijven. Dat Roelandts en Dean 0 punten zijn, snap ik niet, want Greipel resp. Farrar gaan voor hun knechten.
Bij overig vooral gekozen voor Hollands glorie aangevuld met Leukemans: in klassiekers zit hij vaak voorin, dus dat zal in de Tour ook wel gebeuren.
Kluns Sabatini heb ik om de naam gekozen, zij was mijn favoriete tennister aller tijden en niet vanwege haar spel.
Leeftijd : 67
Heb je het routeschena bestudeerd Sowhat?
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
Mijn team voor de tourpoule
C Horner
P Gilbert
A Schleck
B Bozic
C Vandevelde
R Hesjedal
S Chavanel
L Sanchez
T Farrar
A Greipel
R Gesink
W Poels
B Mollema
Ik had nog graag van alles veranderd, maar dat zou flauw zijn geweest
C Horner
P Gilbert
A Schleck
B Bozic
C Vandevelde
R Hesjedal
S Chavanel
L Sanchez
T Farrar
A Greipel
R Gesink
W Poels
B Mollema
Ik had nog graag van alles veranderd, maar dat zou flauw zijn geweest
Gast- Gast
Kaj, toen ik het over Vino had zei jij toch dat jij die iig nooit zou nemen? Daarop heb ik hem eruit gehaald; stouterd!
Gast- Gast
Jorg schreef:Heb je het routeschena bestudeerd Sowhat?
Jorg, ik volg al veertig jaar de Tour. Hoe zwaar de aankomsten ook zijn, ik neem altijd veel sprinters op en altijd staan die ook gewoon in de top van de groene trui. Ook dit jaar dus.
Leeftijd : 67
Dat lijkt me sterk. Ik zal waarschijnlijk wel gezegd hebben dat ik van Vino geen fantastisch klassement verwacht.. Maar hij scoort altijd en overal, is me vorig jaar wel weer duidelijk geworden..katje37 schreef:Kaj, toen ik het over Vino had zei jij toch dat jij die iig nooit zou nemen? Daarop heb ik hem eruit gehaald; stouterd!
Kaj- Music-Maniac !!!
Leuk dat je alsnog meedoet Mark!
Met deze mensen gaan we het doen!
1 0 DaveEvans 224 0 0 0 0
2 0 Gorki 1121 0 0 0 0
3 0 Berend -- 0 0 0 0
4 0 Grafmat 2619 0 0 0 0
5 0 bootje 1645 0 0 0 0
6 0 sowhat 1845 0 0 0 0
7 0 richie39 -- 0 0 0 0
8 0 kaj_666 882 0 0 0 0
9 0 katje 2937 0 0 0 0
10 0 Paap 757 0 0 0 0
11 0 Lance6 1477 0 0 0 0
12 0 Jaap2000 1822 0 0 0 0
13 0 Spinazie14 -- 0 0 0 0
Met deze mensen gaan we het doen!
1 0 DaveEvans 224 0 0 0 0
2 0 Gorki 1121 0 0 0 0
3 0 Berend -- 0 0 0 0
4 0 Grafmat 2619 0 0 0 0
5 0 bootje 1645 0 0 0 0
6 0 sowhat 1845 0 0 0 0
7 0 richie39 -- 0 0 0 0
8 0 kaj_666 882 0 0 0 0
9 0 katje 2937 0 0 0 0
10 0 Paap 757 0 0 0 0
11 0 Lance6 1477 0 0 0 0
12 0 Jaap2000 1822 0 0 0 0
13 0 Spinazie14 -- 0 0 0 0
Dit is overigens mijn team:
A Schleck 4
F Schleck 3
R Gesink 3
S Sanchez 2
F Ventoso 1
J Rojas 2
E Boasson Hagen 2
P Gilbert 2
A Petacchi 3
W Poels 0
W Bonnet 0
J Coppel 0
B Mollema 0
Secret Weapon
Kluns
R Kreuziger 2
Ik heb niet voor Contador gekozen, omdat ik hem te duur vond. Bovendien zet ik dit jaar alles op de Schleckjes! ('t is een gok natuurlijk )
Bij de sprinters heb ik gekozen voor mannen die ook een beetje aan kunnen komen als de weg iets omhoog loopt. Ik zat eerst met een dilemma of voor Ventoso of voor Rojas Gil te kiezen. Kwam er niet uit en nam ze toen maar beiden
Nou maar hopen dat Mollema en Poels het goed doen, anders kom ik straks klassementsrijders te kort........
A Schleck 4
F Schleck 3
R Gesink 3
S Sanchez 2
F Ventoso 1
J Rojas 2
E Boasson Hagen 2
P Gilbert 2
A Petacchi 3
W Poels 0
W Bonnet 0
J Coppel 0
B Mollema 0
Secret Weapon
Kluns
R Kreuziger 2
Ik heb niet voor Contador gekozen, omdat ik hem te duur vond. Bovendien zet ik dit jaar alles op de Schleckjes! ('t is een gok natuurlijk )
Bij de sprinters heb ik gekozen voor mannen die ook een beetje aan kunnen komen als de weg iets omhoog loopt. Ik zat eerst met een dilemma of voor Ventoso of voor Rojas Gil te kiezen. Kwam er niet uit en nam ze toen maar beiden
Nou maar hopen dat Mollema en Poels het goed doen, anders kom ik straks klassementsrijders te kort........
Ik begrijp nog steeds geen bal van hoe het nou werkt met meerdere subleagues en de navigatie van sportpools.net. Het brengt mij regelmatig tot wanhoop. Die subleagues bestaan min of meer uit 2 lijsten. 1 met álle bij de subleagues ingeschreven personen, én kennelijk één met de personen die die subleague als 'hoofdsubleague' hebben aangemaakt.
Ik heb me ingeschreven bij 2 subleagues, maar ik kan mijn naam bij 1 subleague tegelijk in de stand terug vinden. Ik heb net even gezocht, maar je kunt dus tijdens een ronde maar in 1 subleague deelnemen... WHY!?
Dave post net een lijst met de deelnemers van dit jaar, maar Kasper - die wel voorkomt in de totasallijst met subleagueleden, heeft bijvoorbeeld gewoon een selectie voor dit jaar gemaakt. Hij is geen lid van een andere subleague, maar heeft zich kennelijk nog niet aangemeld voor dit jaar. kan dat dan alsnog?
Anyway: Het is allemaal hartstikke leuk, maar uitleg, navigatie, én de mogelijkheden zijn behoorlijk bagger, als je het mij vraagt.
Ik heb me ingeschreven bij 2 subleagues, maar ik kan mijn naam bij 1 subleague tegelijk in de stand terug vinden. Ik heb net even gezocht, maar je kunt dus tijdens een ronde maar in 1 subleague deelnemen... WHY!?
Dave post net een lijst met de deelnemers van dit jaar, maar Kasper - die wel voorkomt in de totasallijst met subleagueleden, heeft bijvoorbeeld gewoon een selectie voor dit jaar gemaakt. Hij is geen lid van een andere subleague, maar heeft zich kennelijk nog niet aangemeld voor dit jaar. kan dat dan alsnog?
Anyway: Het is allemaal hartstikke leuk, maar uitleg, navigatie, én de mogelijkheden zijn behoorlijk bagger, als je het mij vraagt.
Laatst aangepast door Grafmat op 02.07.11 16:58; in totaal 1 keer bewerkt
Ik citeer uit de spelregels: "Een deelnemer kan zich inschrijven voor max. 5 subleagues. Tijdens een pool kan je echter aan 1 subleague meedoen. Dit biedt je bv. de mogelijkheid om een aparte subleague te creeren voor zowel de tennispools als de wielerpools."
Veel duidelijker kan het niet toch?
Veel duidelijker kan het niet toch?
Kaj- Music-Maniac !!!
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Sportpools: Tour de France
» Sportpools: Tour de France 2010
» Sportpools: US Open 2011
» Tour de France 2011