Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own EmptyVandaag om 11:29 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own

+10
Frodo
Ries
sokratikos
Dave Evans
Miennnn
sowhat
Led-Zep
MrJohn
Jan...
LarryMullen
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Amy Winehouse'?

*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap0%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap13%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap4%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap9%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap9%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
[ 2 ]
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap22%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 22% 
[ 5 ]
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap17%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 17% 
[ 4 ]
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap17%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 17% 
[ 4 ]
*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_lcap0%*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Vote_rcap 0% 
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 23

Enquête gesloten

*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty *RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own

Bericht  Gast 28.05.11 8:34

Amy Jade Winehouse (Southgate (Enfield), 14 september 1983) is een Britse jazz- en soulzangeres.
Van het album Back to Black geproduceerd door Mark Ronson laat Winehouse zich inspireren door de meidengroepen uit de jaren 50 en 60 zo ook deze single.....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty Re: *RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own

Bericht  LarryMullen 28.05.11 10:11

Amy winehouse is altijd zo irritant. die snerpende zeikstem van haar, die vervelende muziek.

Een 2.
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25

*RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Empty Re: *RTH* Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own

Bericht  Jan... 28.05.11 10:40

nee Larry, dit zie je helemaal verkeerd. Dit is geweldig, dat lekkere vette geluid, die brutale stem van Amy, zij geeft kleur aan de muziek van de laatste jaren. Ze heeft ook een lekkere uitstraling in de clips, alleen dat hele gedoe rond dat mens kan me gestolen worden.

Een 8.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  MrJohn 28.05.11 11:46

Nou Jesper, ik heb het al eens eerder gezegd: Amy zingt op het snijvlak van jazz en soul en is een zeer begiftigde artieste. Ik heb wat met haar !

Als je enkele weken geleden naar mijn lijst geluisterd hebt, heb je vast ook deze gehoord

En o ja, Tears Dry On Their Own is zonder meer een 9 !
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Bericht  Led-Zep 28.05.11 12:14

Ik heb heel weinig met Amy Winehouse, ik krijg de kriebels van dat snerpende en zeurderige stemgeluid. Er zijn een paar nummers die ik nog wel een voldoende zou kunnen geven, maar daar hoort deze niet bij.

Een 3
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63

Bericht  sowhat 28.05.11 12:27

Helemaal eens met Jan en John. Zo hoor ik Amy het liefst. 9!

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Miennnn 28.05.11 12:49

Een 8 van mij, ik hou ook wel van Amy, maar dat weten de meeste wel.
Het wordt wel weereens tijd voor een nieuw album!
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3131
Leeftijd : 68

Bericht  Gast 28.05.11 13:00

Een paar jaar terug zag ik Amy op de treurbuis tijdens een intervieuw in ik meen Rotterdam, ze zong toen live slechts begeleid door een akoestische gitaar en ik was gelijk verkocht. Wat een wijf!!, wat een strot!!!, en wat een talent zo zonde dat ook zij gegrepen is door de sluimerende dood van de verslaving aan van alles en nog wat. Ze is een van de allergrootse talenten die ik de laatste paar jaar uit Groot Brittanie heb horen komen, tegenwoordig beschouw ik haar meer als het 'stoute" zusje van de brave maar ook net zo geweldige Adele. Deze song krigt een 9 want ze heeft songs waar je nog meer kippenvelletjes van krijgt dan van deze ook al geweldige plaat.

Gast
Gast

Bericht  Dave Evans 28.05.11 17:31

Mwah, beetje mixed gevoelens over deze plaat. O.k. Amy had ooit een prima stem, die ze zelf voor het grootste deel naar de filistijnen heeft geholpen (haar figuur trouwens ook Sad )
Het album waar deze plaat van afkomstig is was dan ook zeker een hoogtepunt uit haar carrierre. Alléén dit nummer vind ik dan weer niet zo sterk.
Ben het dan ook wel met Larry eens dat ze dit knap zeurderig zingt en mij irriteert dat ook.
Slecht? Nee dat ook nou weer niet, maar ook net géén voldoende oftewel een 5!

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  sokratikos 28.05.11 18:01

Ik hou juist wel van een zeurderige vrouwenstem. Wel een lekker soulnr, maar met een 7 is aangegeven dat betere ook mogelijk zijn.
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10274
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Gast 28.05.11 18:16

Ik schaar me bij de achten, prachtige plaat juist. Rehab daarintegen (zelfde album) is volledig kapot gedraaid en het duurt nog wel even voordat die weer leuk is. Laat de tijd zijn/haar werk maar doen. Deze single die amper in de top 40 kwam is van een geweldige nochalance maar stiekum retestrak in elkaar geproduceerd. Topplaat.

Gast
Gast

Bericht  Ries 28.05.11 19:33

Ahhhhhhhhhhhhhh Amy Whatisinaname, geweldige zangeres dito muziek, ergo een 8 voor dit nummer en net als anderen hier al gemeld hebben kan me de rest weinig schelen! Super strot dat mens!
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54

Bericht  Gast 28.05.11 19:37

Back to black krijgt van mij een 9, maar deze ook een dikke 8.
Er zijn maar weinig blanke zangeressen die zoveel soul hebben als Amy.

Haar gedrag boeit me daarin echt niet. Als we op die manier gaan ranken, ben je gauw klaar. Dan moet ik bijvoorbeeld Leningrad van Joel ook gaan schrappen uit mijn persoonlijke top20, omdat hij vrouwen slaat.

Juist haar duistere kant maakt dat ze prachtige teksten produceert die geloofwaardig overkomen, omdat ze het echt beleefd heeft; ze weet waar ze over zingt en daarom is het authentiek.

Gast
Gast

Bericht  Frodo 29.05.11 9:35

Iedereen kan horen dat Amy een goede stem heeft.
Iedereen kan ook horen dat ze in dit liedje absoluut niet haar volle potentie gebruikt; de pose van kijk-mij-eens-ongeïnteresseerd-zingen (zoals ook de Arctic Monkeys doen) doet veel afbreuk aan haar mogelijkheden.

Maar dan dat liedje, daar gaat het toch om in RTH. Wat een totaal 784-in-een-dozijn niemendalletje, saai, slap, inspiratieloos, muzak, enz. Met zo'n in potentie goede stem zou ze zich de oren uit haat kop moeten schamen over deze belabberde muziekkeuze.

Omdat ik in een zeer goede bui ben geef ik toch nog een 2.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Jaap2000 29.05.11 10:12

Die overwaardering voor Amy kan ik niet plaatsen. Wat heeft ze nou eigenlijk gepresteerd in de afgelopen jaren? Twee albums en een paar singeltjes, meer niet.
Dit rommelige en inspiratieloze nummer kan me ook niet boeien: een 4.
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66

Bericht  LarryMullen 29.05.11 10:22

Frodo schreef:Iedereen kan horen dat Amy een goede stem heeft.
Iedereen kan ook horen dat ze in dit liedje absoluut niet haar volle potentie gebruikt; de pose van kijk-mij-eens-ongeïnteresseerd-zingen (zoals ook de Arctic Monkeys doen) doet veel afbreuk aan haar mogelijkheden.

Maar dan dat liedje, daar gaat het toch om in RTH. Wat een totaal 784-in-een-dozijn niemendalletje, saai, slap, inspiratieloos, muzak, enz. Met zo'n in potentie goede stem zou ze zich de oren uit haat kop moeten schamen over deze belabberde muziekkeuze.

Omdat ik in een zeer goede bui ben geef ik toch nog een 2.

Frodo, ik bekroon elke maand een recensie tot recnsie van de maand, en deze week is dat deze. echt geweldig, die tekst!!!! Very Happy Very Happy
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25

Bericht  Jan... 29.05.11 22:40

[quote="Raver"] Deze single die amper in de top 40 kwam is van een geweldige nochalance maar stiekum retestrak in elkaar geproduceerd. quote]

Een waarheid als een koe, Raver
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Gast 31.05.11 1:18

Voor dit nummer heb ik een 7 over. Ook ik vind dat er niks mis is met de stem van Amy... Ik hou juist wel van haar iets wat donkere soul/jazz achtige schreeuwerige stem... Een stem met pit. Maar ik vind nummers als: Valerie, Back to Black, Rehap, You know i'm no good en Love is a losing game beter, daarom een 7!

Gast
Gast

Bericht  Mirrr 31.05.11 10:51

Eh......ik durf het bijna niet te zeggen Embarassed maar ik vind er echt geen klap aan, aan heel die Amy Winehouse niet.
En dat heeft niets met haar miezerabele leven te maken hoor.
Maar het boeit me totaal niet, muziek en haar stem ook niet, dus van mij een 4, sorryyyyyyyyyyyyy Embarassed
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Gast 31.05.11 11:46

Ik mag Amy Winehouse als persoon niet zoveel vinden, maar de muziek die ze maakt vind ik wel onwijs goed! Heerlijke muziek voor als je in de trein zit... Smile
Ik hou meer van de nummers als "Valerie",maar ook dit nummer vind ik erg leuk! Een 7 dus! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Vleertje 31.05.11 20:54

Van mij een 7 lekker nummer niets mis mee.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Mark 04.06.11 14:18

Een hoog uitgevallen 8.5 hier. Ik vind dit een van de mooiste liedjes van het album, waarvan ik sommige nummers geweldig vind en andere helemaal niks.
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

Bericht  Gast 23.07.11 19:19

Zonde hoor van dit talent, gelijk nu deze plaat, hoe toepasselijk ook maar ff aangeklikt...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: