13/14 mei: Sowhat's Sensationele 125
+14
noes
Mark
Mies
koekkie
Kaj
Joyce
Mirrr
Dave Evans
Vleertje
Grafmat
MrJohn
LarryMullen
Erwin
sowhat
18 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: 13/14 mei: Sowhat's Sensationele 125
Wie kent er niet de Top2000 van Radio2, Veronica's Top1000 aller tijden, Zeroes Request van 3FM of de Kink lijst?
Toplijsten met een variatie aan artiesten.
Maar......het kan allemaal nog veel bonter en kleurrijker
Eén man uit Amsterdam heeft het aangedurfd om zijn favoriete liedjes op een rijtje te zetten.
En wat voor een rijtje!!!!
Plaatjes die je nergens anders hoort en waarvan je denkt Uhhhhh, Ooooooh of Aaaaaai, hoor je op 13 en 14 Mei tijdens de Sensationele 125 van Sowhat.
Sowhat himself zal present zijn om zijn plaatjes van deskundig commentaar te voorzien en natuurlijk zal er ook wel een anekdote tussen verstopt zitten
Hij heeft de Orinoco jocks Grafmat, Roche en Dave Evans bereid gevonden om hem bij te staan.
Dus zal Harkstede schudden op zijn grondvesten als op vrijdag 13 Mei en zaterdag 14 Mei 125 verrassende plaatjes de stream ingeslingerd worden.
Na de succesvolle Mr John lijst dus weer veel moois op Orinoco radio
Beide avonden beginnen we om 20.00 uur en gaan we na de lijst nog even door met een afterparty!
Je mag dit gewoon niet missen
SOWHAT'S SENSATIONELE 125
Luisteren kan:
- direct vanuit je browser:
http://orinoco.shoutcaststream.com/radio.php
- via Winamp: http://orinoco.shoutcaststream.com/stream.m3u
- via Windows Media Player:
http://orinoco.shoutcaststream.com/stream.asx
Chatten via chatbox (linksbovenin op Vriendenvandetop2000.actieforum.com )
Toplijsten met een variatie aan artiesten.
Maar......het kan allemaal nog veel bonter en kleurrijker
Eén man uit Amsterdam heeft het aangedurfd om zijn favoriete liedjes op een rijtje te zetten.
En wat voor een rijtje!!!!
Plaatjes die je nergens anders hoort en waarvan je denkt Uhhhhh, Ooooooh of Aaaaaai, hoor je op 13 en 14 Mei tijdens de Sensationele 125 van Sowhat.
Sowhat himself zal present zijn om zijn plaatjes van deskundig commentaar te voorzien en natuurlijk zal er ook wel een anekdote tussen verstopt zitten
Hij heeft de Orinoco jocks Grafmat, Roche en Dave Evans bereid gevonden om hem bij te staan.
Dus zal Harkstede schudden op zijn grondvesten als op vrijdag 13 Mei en zaterdag 14 Mei 125 verrassende plaatjes de stream ingeslingerd worden.
Na de succesvolle Mr John lijst dus weer veel moois op Orinoco radio
Beide avonden beginnen we om 20.00 uur en gaan we na de lijst nog even door met een afterparty!
Je mag dit gewoon niet missen
SOWHAT'S SENSATIONELE 125
Luisteren kan:
- direct vanuit je browser:
http://orinoco.shoutcaststream.com/radio.php
- via Winamp: http://orinoco.shoutcaststream.com/stream.m3u
- via Windows Media Player:
http://orinoco.shoutcaststream.com/stream.asx
Chatten via chatbox (linksbovenin op Vriendenvandetop2000.actieforum.com )
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Geen nieuwsuitzendingen van Nien morgen.
Maar wel iets anders.
Ik heb een waanzinnige avond gehad.
Die zal ik morgen in etappes vertellen in de sowhat-anekdote getiteld: Buuv, Chico en Sowhat en de wietplantage
Maar wel iets anders.
Ik heb een waanzinnige avond gehad.
Die zal ik morgen in etappes vertellen in de sowhat-anekdote getiteld: Buuv, Chico en Sowhat en de wietplantage
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Sowhat en dj team; heel veel succes en plezier toegewenst!
Gast- Gast
Jaaaaaaaaaaaaaa vanavond is het zover, ben er helemaal klaar voor
Maar Sowhat, jou top 5, dat kan van alles zijn dus ik waag me daar niet aan hoor
Maar Sowhat, jou top 5, dat kan van alles zijn dus ik waag me daar niet aan hoor
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ik schaam me nog steeds kapot voor dat trainingsjekkie op die foto...
But anyway: We gaan zo langzamerhand de studio in gereedheid brengen voor wat ongetwijfeld een weer een gedenkwaaardig Orinoco-weekend gaat worden! Vanaf een uurtje of 7 zal er vast wel muziek te horen zijn, maar om 20.00 uur gaan we écht lossss met Sowhat's Sensationele 125. De vonken zullen er - naar ik vermoed óók in de aankondigingen en de discussies over de nummers - vanaf vliegen!
Wat ik zie als mijn taak dit weekend? Het blootleggen van de muzikale ziel van de maker van deze lijst... Welke freudiaanse, genetisch bepaalde, psychologische maar ook behavioristische aspecten hebben sowhat's sensationele muzikale voorkeuren bepaald? Kortom: Géén gemakkelijke radio...
Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon lekkere muziek draaien en er af en toe even over ouwehoeren... Dat komt vast op hetzelfde neer.
But anyway: We gaan zo langzamerhand de studio in gereedheid brengen voor wat ongetwijfeld een weer een gedenkwaaardig Orinoco-weekend gaat worden! Vanaf een uurtje of 7 zal er vast wel muziek te horen zijn, maar om 20.00 uur gaan we écht lossss met Sowhat's Sensationele 125. De vonken zullen er - naar ik vermoed óók in de aankondigingen en de discussies over de nummers - vanaf vliegen!
Wat ik zie als mijn taak dit weekend? Het blootleggen van de muzikale ziel van de maker van deze lijst... Welke freudiaanse, genetisch bepaalde, psychologische maar ook behavioristische aspecten hebben sowhat's sensationele muzikale voorkeuren bepaald? Kortom: Géén gemakkelijke radio...
Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon lekkere muziek draaien en er af en toe even over ouwehoeren... Dat komt vast op hetzelfde neer.
Ennnuuuhh met dat trainingsjack ben je helemaal de Sjaak
Een gast als jij kun je zelfs een vuilniszak aantrekken, dan ben je nog een lekker ding
Ennnuuuhh met dat trainingsjack ben je helemaal de Sjaak
Een gast als jij kun je zelfs een vuilniszak aantrekken, dan ben je nog een lekker ding
Gast- Gast
Beste mannetjes van de radio............ hallo hier bandoeng!!!!!
Mij rest de o zo schone taak om u allen een welgemeend zeer bijzonder en bovenal buitengewoon prettig radioweekend te wensen (iets wat ik vergeten was bij John waarvoor nog excuus!!)c.q. toe te wensen.
Ik ben ervan overtuigd dat zowel de ongekende persoonlijkheidsstructuur (waar zijn lijst een afgeleide van is overigens) als charmante levensvisie van de samensteller menigeen op het totaal verkeerde been zal zetten.
Helaas dienen er alhier o zo broodnodige eurocentjes te worden verdiend, want ja iemand moet toch de nota voor de Grieks/Portugese broeders betalen niet waar?? en dus kan ik er denk ik niet bij zijn.
Wel hoop ik op genadebrood in de vorm van een herhaling want dit spectakel zou ik niet graag missen en een spectakel gaat het worden "mark my words"!!!
Overigens Grafmat het is nu nog niet te laat om alsnog emigratie te overwegen c.q. uit te voeren want wat er zo meteen op je dak komt daarbij is de uitbarsting van de Krakatau slechts kinderspel.
Have fun !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Journey
PS. ; Remember we're all Raised on Radio......................
Gast- Gast
Jaaaah ook ik heb dr zin in vanavond!... Na alle PR van SW voor zijn lijst ben ik zeer benieuwd naar zijn 125 favoriete platen... Van een aantal zangeressen weet ik inmiddels zeker dat ze in de lijst van SW zullen staan, dat heeft hij inmiddels al laten doorschemeren, maar er zullen ook zeker wel wat verassingen in staan.... Ik weet niet of ik de hele lijst kan gaan volgen, dat hangt er een beetje van af van hoe ik me voel, maar ik probeer zo veel mogelijk van mee te krijgen!!! Ook naar de annekdote over SW's wietboot ben ik zeer benieuwd SW, Grafmat, Roche en Dave heel veel succes en (draai) plezier vanavond en morgen!!
@ Graf zo erg is dat trainingsjack toch helemaal niet!, als het maar lekker zit! Op zondag trek ik ook wel eens iets gemakkelijks aan! Ziet dr ook niet altijd uit, maar who cares?!
@ SW ik wil me wel aan een voorspelling wagen! Kom er vanmiddag wel even op terug, maar misschien zit ik er wel helemaal naast (vergeef het me dan, haha)
@ Graf zo erg is dat trainingsjack toch helemaal niet!, als het maar lekker zit! Op zondag trek ik ook wel eens iets gemakkelijks aan! Ziet dr ook niet altijd uit, maar who cares?!
@ SW ik wil me wel aan een voorspelling wagen! Kom er vanmiddag wel even op terug, maar misschien zit ik er wel helemaal naast (vergeef het me dan, haha)
Gast- Gast
Na een hilarische avond (wietboot), een veel te korte nacht, een inspirerende werkochtend en een chaotische middag ga ik op weg naar Meppel voor een sensationeel weekend in Harkstede!
Tot straks!
Tot straks!
Leeftijd : 67
Jongens, super veel plezier met uitzenden! En voor de luisteraars: superveel luisterplezier
Ik ga lekker een in tentske slaapie slaapie doen... slaapfeestje
Grtz.
Ik ga lekker een in tentske slaapie slaapie doen... slaapfeestje
Grtz.
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Ik verheug me nu ook al op de vaak geweldig hilarische anekdote's van Sowhat. Hoop dat we tussen de lachbuien door ook nog wat zinnigs te melden hebben
Ik ga nu slapen haha..
Veel plezier nogmaals
Veel plezier nogmaals
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Jij ook veel plezier Larry; zet de tent maar goed vast, anders waait ie weg
Gast- Gast
Ik ben er vanavond nog een paar uurtjes bij, voor ik ga werken. Dit wil ik niet missen
Mies- Moderator
- Aantal berichten : 4072
Leeftijd : 58
Succes Sowhat, jou kennende zal het een mooie show worden. Je hebt een eigenzinnige smaak om het maar eens diplomatiek te verwoorden, maar je bent op dit Forum vanwege je creativiteit zonder meer een duidelijke meerwaarde.
Ik zal niet al je nummers heel vreugdevol begroeten, maar we begrijpen elkaar. Enne...onze gedeelde interesses Bowie, Hagen, PJ en Siouxsie zullen hier ook veel enthousiasme te weeg brengen.
Ik zal niet al je nummers heel vreugdevol begroeten, maar we begrijpen elkaar. Enne...onze gedeelde interesses Bowie, Hagen, PJ en Siouxsie zullen hier ook veel enthousiasme te weeg brengen.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Tot straks, ik dender de sjet wel ff in na 21 uur ergens
Gast- Gast
WE ZIJN BEGONNEN....!!
Tot 20 uur gewoon leuke plaatjes, maar daarna zal de Sowhat op sensationele wijze uitvaren in de richting van de nummer 1....
Tot 20 uur gewoon leuke plaatjes, maar daarna zal de Sowhat op sensationele wijze uitvaren in de richting van de nummer 1....
Ik ben helaas te ziek om het nog vol te houden tot 20:00 uur, dus ik kruip in bed, in de hoop er morgen bij te kunnen zijn.
In ieder geval heel veel plezier gewenst allemaal!
In ieder geval heel veel plezier gewenst allemaal!
Gast- Gast
Ik hoor nog niks??
Mirrr- Music-Master
Ondertussen zijn de man om wie het allemaal draait (Sowhat) en ikzelf in de befaamde Orinoco Studio's te Harkstede belandt. Grafmat en de excellente gastvrouw Karin hadden meteen al een maaltijd voor ons klaarstaan, zodat we in topvorm aan de show kunnen beginnen! Voordat we beginnen nog even dank aan de jinglekoning van Orinoco, die weer een paar leuke jingles gemaakt heeft
Oeps......... Dus ehh, ja:
WE ZIJN NU ECHT BEGONNEN....!!
Beter dat we nu blunderen dan na 8 uur...
WE ZIJN NU ECHT BEGONNEN....!!
Beter dat we nu blunderen dan na 8 uur...
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
ja hoor wat
Mirrr- Music-Master
Ik spring uit m'n vel van woede, Sowhat
Overigens, ik noem tegenwoordig al stukken minder statistieken dan vroeger, alleen als het echt opvallende verschuivingen zijn.. En helemaal bovenin de lijst, dan gewoon of ze gestegen of gezakt zijn.. Bij jou is dat natuurlijk onbegonnen werk, want alles schuift alle kanten op in jouw lijst, maar bij mij is het wel zo stabiel dat grote sprongen behoorlijk opvallen
Overigens, ik noem tegenwoordig al stukken minder statistieken dan vroeger, alleen als het echt opvallende verschuivingen zijn.. En helemaal bovenin de lijst, dan gewoon of ze gestegen of gezakt zijn.. Bij jou is dat natuurlijk onbegonnen werk, want alles schuift alle kanten op in jouw lijst, maar bij mij is het wel zo stabiel dat grote sprongen behoorlijk opvallen
Laatst aangepast door Kaj op 13.05.11 19:38; in totaal 1 keer bewerkt
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Gokje SW's top 5, ehhh Top 6 !
6) Donna Summer-Lady of the Night
5) Pj Harvey-Let England Shake
4) Vicky Leandros-Theo
3) Amanda Palmer-The Oasis
2) Ellen ten Damme-Stay (?)
1) Lily Allen-Alfie
Alleen shit nu staat Amanda Palmer er nog niet in.... Ehhhh.... Ik maak een top: 6!!
6) Donna Summer-Lady of the Night
5) Pj Harvey-Let England Shake
4) Vicky Leandros-Theo
3) Amanda Palmer-The Oasis
2) Ellen ten Damme-Stay (?)
1) Lily Allen-Alfie
Alleen shit nu staat Amanda Palmer er nog niet in.... Ehhhh.... Ik maak een top: 6!!
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Sowhats Sensationele 125
» So What's Sensationele 100
» Dave is on the road again (08-08-09)
» Sowhat's Sensationele 750
» Sowhat's Sensationele 125 (1 & 2 mei 2010)
» So What's Sensationele 100
» Dave is on the road again (08-08-09)
» Sowhat's Sensationele 750
» Sowhat's Sensationele 125 (1 & 2 mei 2010)
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Vandaag om 16:28 van sokratikos
» November 2024
Vandaag om 11:31 van sokratikos
» Timmus presents: de beste albums van 2023
Gisteren om 20:57 van Timmus
» Marsha's jukebox (04 november)
05.11.24 0:58 van Marsha
» *RTH* Cat Power – The greatest
04.11.24 22:36 van Mirrr