Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good...

+13
Roy
Jan...
Ries
ErickNJ
Mauricedegier
Dave Evans
MrJohn
LarryMullen
Grafmat
Paapke
sowhat
Vleertje
Frodo
17 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Artic Monkeys'?

*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap0%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap8%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 8% 
[ 2 ]
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap4%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap0%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap13%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
[ 0 ]
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap25%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 25% 
[ 6 ]
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap25%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 25% 
[ 6 ]
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap21%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 21% 
[ 5 ]
*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_lcap4%*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Vote_rcap 4% 
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 24

Enquête gesloten

*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty *RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good...

Bericht  Gast 10.03.11 15:50

Arctic Monkeys is een Britse indierockband uit Sheffield, Engeland en actief sinds 2002. De band bestaat uit zanger/gitarist Alex Turner, gitarist Jamie Cook, bassist Nick O'Malley en drummer Matthew Helders. Tot 2006 was Andy Nicholson bassist van de band.
In 2004 en 2005 kreeg de band bekendheid door het verspreiden van hun demo's via het internet. Dit zorgde voor een mediahype rondom Arctic Monkeys en maakte hun debuutalbum Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not in 2006 het best verkopende debuut ooit in het Verenigd Koninkrijk. Evenals het album bereikten de singles "I Bet You Look Good On The Dancefloor" en "When The Sun Goes Down" de nummer 1-positie in het land. Een jaar later volgde het tweede album Favourite Worst Nightmare, met leadsingle "Brianstorm". In 2009 verscheen het derde album Humbug, geproduceerd door Josh Homme en James Ford.
De band werd op hun debuutalbum gekenmerkt door hun snelle, agressieve post-punk en Turners teksten die gebaseerd waren op eigen observaties en ervaringen in Sheffield. Met de komst van hun twee laatste albums evolueerde het geluid meer richting psychedelische en alternatieve rock.
Uit 2005 in RTH is deze I Bet You Look Good On The Dance Floor

https://www.youtube.com/watch?v=pK7egZaT3hs&tracker=False

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty Re: *RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good...

Bericht  Frodo 10.03.11 17:32

Ik vind de Arctic Monkeys één van de meest overschatte bands van het afgelopen decennium. Maar in tegenstelling tot vele nummers bij RTH waarbij je moet zeggen dat ze veel betere nummers hebben gemaakt, is het hier andersom. Ik kan vele AM-nummers opnoemen die een onvoldoende van me krijgen, maar deze steekt er schril bij af, met een vette 8.
Wat mij betreft is dit dus een one-hit-wonder.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

*RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good... Empty Re: *RTH* Arctic Monkeys - I Bet You Look Good...

Bericht  Vleertje 10.03.11 17:39

Ik vind dit een prima en fijn nummer derhalve een 8.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52

Bericht  sowhat 10.03.11 17:57

Frodo schreef:Ik vind de Arctic Monkeys één van de meest overschatte bands van het afgelopen decennium. Maar in tegenstelling tot vele nummers bij RTH waarbij je moet zeggen dat ze veel betere nummers hebben gemaakt, is het hier andersom. Ik kan vele AM-nummers opnoemen die een onvoldoende van me krijgen, maar deze steekt er schril bij af, met een vette 8.
Wat mij betreft is dit dus een one-hit-wonder.

Ik ga zowel qua cijfer als motivatie helemaal met Frodo mee!

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Paapke 10.03.11 18:15

Dit stond zelfs ooit in mijn Top 200. Aan de uitzending ervan, en dan vooral dit nummer, bewaren Kaj en ik warme herinneringen. Ik heb moeite met uitspreken van de titel van het album waar dit nummer van afkomstig is, en schiet in een slappe lach. Kaj haast zich bliksemsnel naar de microfoon om het toch nog netjes af te kondigen en de volgende plaat in te starten. Jammergenoeg gebeurde dit zeer vroeg in de ochtend, toen er ongeveer 0 luisteraars waren.

Naast deze leuke anekdote (waar ík helaas geen geluidsfragment meer van heb), vind ik het nog steeds een alleraardigst nummer van een alleraardigste plaat.

8
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Bericht  Gast 10.03.11 18:49

Heerlijk nummer, waar ik wel een 8,6 voor over heb; 9 dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast 10.03.11 19:12

Wel aardig, een 7!

Laatst aangepast door glimmerikje20 op 10.03.11 19:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Grafmat 10.03.11 19:16

Ik ga ook voor de hele dikke 8,5 en dus een 9!

Persoonlijk vind ik de aapjes inderdaad wel wat gehyped, maar als je dat allemaal wegdenkt, blijft er toch een hele prettige band over, met wat mij betreft heel wat meer dan 1 goed nummer. Live moet je ze echter zeker niet ZIEN, want dat is me al 2 keer heel erg slecht bevallen. Die "het-kan-me-allemaal-bar-weinig-schelen-wat-jullie-ervan-vinden-attitude" van Alex Turner staat me gewoon niet aan. Ze rammelen in de hoogste versnelling hun hele repertoire er doorheen en dat was het dan. Dat vind ik wel erg jammer.

PS: Dave: het zijn de Arctic Monkeys, ook als je erop mag stemmen... Wink

Laatst aangepast door Grafmat op 10.03.11 21:26; in totaal 3 keer bewerkt

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327
Registratiedatum : 18-12-08

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  LarryMullen 10.03.11 19:17

gezellig samen met de Gorillaz.. een 7 Smile
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25

Bericht  MrJohn 10.03.11 21:25

Ik sluit me graag aan bij de positieve oordelen.

Lekker doordringende indie-rock, zelfs enigszins gruizig.

Bijzonder fraaie muziek: een 9
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  Dave Evans 10.03.11 22:07

Grafmat schreef:

PS: Dave: het zijn de Arctic Monkeys, ook als je erop mag stemmen... Wink

Beste Meneer Grafmat, wilt u even goed kijken wie het geplaatst heeft? Razz

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Dave Evans 10.03.11 22:13

Het andere project van Alex Turner (Last Shadow Puppets) mag ik graag horen maar zoals bekend ben ik bepaald niet gecharmeerd van de Arctic Monkeys. Wat Mr John juist kan waarderen (de gruizige sound), irriteert mij mateloos. Verder zijn er al meer negatieve aspecten van de band aangehaald, die ik nu niet weer ga opsommen.
Met één ding ben ik het wel eens, dit is het beste nummer van de band, alléén scoort hij bij mij niet hoger dan een 5!
Oftewel er zijn wel 30 of 40 leukere indie bandjes!!!!

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Mauricedegier 10.03.11 22:57

ah heerlijk, ik zet er een 9 bij. Ik hoorde vanmorgen de nieuwe van de Arctic Monkeys. Moet er een beetje aan wennen, de sound is ietwat anders.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42

Bericht  Grafmat 11.03.11 0:32

Dave Evans schreef:Beste Meneer Grafmat, wilt u even goed kijken wie het geplaatst heeft? Razz

Oeps...

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  ErickNJ 11.03.11 1:54

Dave Evans schreef:(de gruizige sound), irriteert mij ... scoort hij bij mij niet hoger dan een 5!
Ik sluit me bij Dave aan.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Bericht  Ries 11.03.11 15:53

Leuk een 7
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54

Bericht  Gast 11.03.11 21:12

Ga met meneer Dave mee in zijn omschrijving alleen is het cijfer bij mij nog 1 puntje lager namelijk een echte 4

Gast
Gast

Bericht  Jan... 12.03.11 1:00

ja ja de veel geprezen Artic Monkeys... Ik heb het geprobeerd, maar bij mij gaat geen kwartje vallen. Ik vind dit soort Britpopgroepen irritant en totaal mijn ding niet. Een 5.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Leeftijd : 58

Bericht  Roy 12.03.11 8:52

Wel aardig een 7. (naar boven afgerond).
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Bericht  Dave Evans 12.03.11 12:03

Ook hier moet u uw cijfer nog invullen geachte heer Journeyman of moet ik zeggen verstrooide? Wink

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Mirrr 13.03.11 14:04

Ja kan dit wel waarderen, een 7
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Timmus 18.03.11 18:27

Het gebeurt niet dagelijks, maar ik ben het helemaal eens met Frodo: een van de meest overschatte bands met een dijk van een springplaat, die veel beter is dan bijna al het andere materiaal dat deze heren voortgebracht hebben.

8.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Frodo 18.03.11 20:37

Timmus schreef:Het gebeurt niet dagelijks, maar ik ben het helemaal eens met Frodo

cheers
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Paul 19.03.11 1:59

Het zal best ergens goed voor zijn, maar niet in mijn platenkast!!
Een 2.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5305
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 65

https://www.paultjes-plaza.com/

Bericht  Mark 22.03.11 20:59

Arctic Monkeys! Een van de redenen waarom ik in 2006 voor het eerst naar Lowlands ging! Mijn bijnaam dat weekend: Aapje. Deze krijgt van mij een 8, ik vind dat ze nog een paar plaatjes hebben die een 9 verdienen! En misschien in een heel soepele bui een sporadische 10. :O
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: