Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee

+5
Jan...
sowhat
Dave Evans
Frodo
MrJohn
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Tennessee Me'?

*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_lcap7%*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_lcap7%*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_lcap29%*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_rcap 29% 
[ 4 ]
[ 1 ]
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_lcap0%*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_lcap14%*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
[ 1 ]
[ 1 ]
*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_lcap14%*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 14

Enquête gesloten

*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty *RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee

Bericht  Gast 02.01.11 12:45

The Secret Sisters is een Amerikaans duo dat bestaat uit de zusjes Laura en Lydia Rogers. Het tweetal is afkomstig uit het roemruchte Muscle Shoals en dat is niet de enige grote naam die is gelinkt aan het titelloze debuut van The Secret Sisters. Het tweetal heeft in White Stripes voorman Jack White inmiddels een grote fan, wist voor haar debuut flink wat grootheden uit de muziekscene van Nashville te strikken en kon ook nog eens een beroep doen op de productionele vaardigheden van niemand minder dan T-Bone Burnett...

https://www.youtube.com/watch?v=E5RhOL7MYfg

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty Re: *RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee

Bericht  Gast 02.01.11 14:22

Prachtig ! Een goed stuk country is nooit verkeerd ! Deze klassieker van Hank Williams wordt hier geweldig neergezet door de zussen.
Vette 9 van mij !
Ik ben blij dat dit nummer in RTH zit, want country is een zwaar onderbelichte stroming op dit forum !

Gast
Gast

*RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee Empty Re: *RTH* SecretSisters ft.T-Bone Bur - Tennessee

Bericht  Gast 02.01.11 14:43

Ik kan het slechts meer dan volledig eens zijn met ieder woord, letter en komma of punt van Berend!! Met als toevoeging dat als je hier goed naar gaat luisteren je meteen begrijpt waarom Ilse deLange het aldaar niet red. O ja een 10 uiteraard

Gast
Gast

Bericht  Gast 02.01.11 16:28

Ik vindt dit ook erg grappig en leuk om te horen, mede omdat ik constant moet denken aan een favoriete film van mij: Oh Brother where art thou?. Deze bevat ook heel veel van dit soort muziek (geweldige soundtrack btw) die ik dan gelukkig ook op CD heb. Ik geef de geheime zussen dan ook een 8 voor de originalatiteit van country muziek die je zelden hoort hier in Nederland. Bedankt aanvrager voor de verfrissende RTH!

Hier dan ook de trailer van die film, must see movie!!

https://www.youtube.com/watch?v=I1C2gCXo4Gs

Gast
Gast

Bericht  MrJohn 02.01.11 16:56

Het zal zangtechnisch wel allemaal in orde zijn, maar ik heb helemaal niets met deze muziek. Sorry, maar het wordt dus een 3
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Bericht  Frodo 03.01.11 16:27

Ik ben de Secret Sisters dankbaar! Ik heb namelijk een vervelende oorontsteking opgelopen en geplaagd door een continue zeurende pijn kreeg ik snel last van zelfmedelijden. Edoch, het kan altijd erger. Veel erger zelfs. Door het beluisteren van het geheime zusjes-gedrocht werd het me eens en te meer duidelijk dat zo'n oorpijntje onbeduidend is. Het beluisteren deed veel meer pijn aan mijn oren, en toen het afgelopen was voelde ik een bevrijdende verlichting.

Vandaar dat ik deze 2 1/2 minuut geluid maar liefst een heel vol punt geef!
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Dave Evans 03.01.11 17:32

Journeyman schreef:Ik kan het slechts meer dan volledig eens zijn met ieder woord, letter en komma of punt van Berend!! Met als toevoeging dat als je hier goed naar gaat luisteren je meteen begrijpt waarom Ilse deLange het aldaar niet red. O ja een 10 uiteraard

Of ik luister niet goed of ik heb geen verstand van muziek. Zal het laatste wel zijn Very Happy

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  sowhat 03.01.11 18:31

Wel aardig: 7

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Jan... 04.01.11 0:39

een 2
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Jorg 04.01.11 0:45

Een 3, geen 1, omdat het vrouwen zijn en geen 2 omdat het nog veel erger kan. Maar heel erg positief ben ik dus ook niet. Het is net of ik de juffen van mijn basisschool al zingend een kerstversje voor zie dragen.

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  PPProfessor 07.01.11 22:07

Tja beetje cult misschien, twee van die lelijke dozen in een foute jurk hijsen en dan een deuntje laten zingen. Ik heb wel wat met country en zeker met de beroemde Muscle Shoals-studio, maar daar komen vnl. grote soulartiesten vandaan. Dit is echt niet meer dan een 4 voor mij en dan ben ik behoorlijk ruimhartig.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Gast 07.01.11 22:39

Tja.....alles eigenlijk al gezegd, behalve dat ik Journey in zijn verhaal niet kan begrijpen. Dit krijgt een 3.

Gast
Gast

Bericht  Paul 08.01.11 0:16

PPProfessor schreef:.... twee van die lelijke dozen in een foute jurk hijsen en dan een deuntje laten zingen...
Je verwoordt precies wat ik dacht, totdat ze hun mond opendeden. Geweldig dit. Ik mag country wel. Maar als het dan ook nog zo goed gebracht wordt..... complimenten!!! Een 9!!
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5305
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 65

https://www.paultjes-plaza.com/

Bericht  Timmus 13.01.11 19:16

Slaapverwekkend. Ik kan hier weinig positiefs in ontdekken. Ook van mij een erg laag cijfer, ik ga voor een 3.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: