Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Wo 15-05 Sokra zaagt door
*RTH* The Killers - All these things that i've done EmptyGisteren om 15:38 van sokratikos

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty14.05.24 20:03 van Timmus

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty14.05.24 10:38 van Roadrunner

» *RTH* Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty14.05.24 0:26 van sokratikos

» *RTH* Future Islands - Seasons (Waiting On You)
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty14.05.24 0:15 van sokratikos

» *RTH* Peter Skellern - You're A Lady
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty14.05.24 0:03 van sokratikos

» Mei 2024
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty14.05.24 0:00 van Marsha

» Marsha's jukebox (13 mei)
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:58 van Marsha

» *RTH* Liza Minnelli - Losing My Mind
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:56 van sokratikos

» *RTH* Emeli Sandé - Clown
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:47 van sokratikos

» *RTH* Agua de Annique - Beautiful One
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:40 van sokratikos

» *RTH* The Supremes - Someday We'll Be Together
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:33 van sokratikos

» *RTH* Andy Kim – Baby I love you
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:25 van sokratikos

» *RTH* Jimmy Helms – Gonna make you an offer you can't refuse
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:15 van sokratikos

» *RTH* Studio killers – Ode tot the bouncer
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:09 van sokratikos

» *RTH* Redbone – Come and get your love
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 23:03 van sokratikos

» *RTH* T-Spoon – Sex on the beach
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 22:59 van sokratikos

» *RTH* Anya – Moscow nights
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 22:53 van sokratikos

» *RTH* Pete Seeger - We Shall Overcome (live)
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 22:37 van sokratikos

» *RTH* Suede - Animal Nitrate
*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty13.05.24 22:05 van sokratikos

*RTH* The Killers - All these things that i've done

+8
MrJohn
sowhat
Mauricedegier
Mirrr
Paul
Roy
Mark
Dave Evans
12 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'All these things that i've done'

*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap0%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap0%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap6%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap11%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap17%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 17% 
[ 3 ]
*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap6%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap28%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 28% 
[ 5 ]
*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap17%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 17% 
[ 3 ]
*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_lcap11%*RTH* The Killers - All these things that i've done Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 18

Enquête gesloten

*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty *RTH* The Killers - All these things that i've done

Bericht  Dave Evans 21.12.10 19:48

[21-12-2010]
In 2002 richtte zanger Brandon Flowers de band The Killers op. De naam "The Killers" komt uit de videoclip van Crystal van New Order. De band heette eerst The Genius Sex Poets; deze naam is te vinden op het drumstel in de Amerikaanse videoclip van Mr. Brightside.

Het nummer Somebody Told Me werd al tijdens de eerste repetitie geschreven. Er werd een platenmaatschappij gevonden die interesse had in de band en er werd al snel een contract getekend. In 2004 kwam in Nederland het debuutalbum van The Killers uit, genaamd Hot Fuss. Het klinkt erg jaren 80. Opvallend is dat de jongens de jaren 80 allemaal helemaal niet zo bewust hebben meegemaakt.

Somebody Told Me haalde in Nederland de top 10 van de 3FM Mega Top 50. Op 3FM werd de single regelmatig gedraaid en uitgeroepen tot Megahit. Mr. Brightside was de opvolger van Somebody Told Me. Van deze single kwam een remix uit die één van de soundtracks voor het jaarlijkse trancefestival Sensation werd. De derde single All These Things That I've Done heeft een clip die door fotograaf Anton Corbijn is geregisseerd. Op de tweede editie van Live Aid trad de band op.

https://www.youtube.com/watch?v=sZTpLvsYYHw

'live'

https://www.youtube.com/watch?v=JMc5QUCyxBM

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty Re: *RTH* The Killers - All these things that i've done

Bericht  Mark 21.12.10 21:21

Dit nummer van The Killers vind ik zelf wat overrated. Benieuwd hoe hier dan wordt gerate. Anyway, het is geen onaardig nummer, vandaar ook mijn 7, maar de band heeft zoveel betere nummer gemaakt!
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

*RTH* The Killers - All these things that i've done Empty Re: *RTH* The Killers - All these things that i've done

Bericht  Roy 22.12.10 2:07

De opening van het nummer vind ik ijzersterk. Het gezongen intro doet veel beloven, de eerste instrumentale tonen doen vermoeden dat het komen gaat.
En dan valt het toch een beetje tegen. Ik zit ook op een 7 maar rond het af naar een 8 vanwege dat intro.
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Bericht  Paul 22.12.10 2:32

Ik ken betere nummers. Een 4.
Paul
Paul

Aantal berichten : 5281
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 64

https://www.paultjes-plaza.com/

Bericht  Gast 22.12.10 6:57

Ik ken zelfs veel betere nummers. Een 3

Gast
Gast

Bericht  Mirrr 22.12.10 9:38

Niet heel slecht maar wordt er ook niet warm of koud van, een 5
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12061
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Gast 22.12.10 19:23

Dit is mij veel te monotoon; een 6, omdat idd het intro meer dan te pruimen is.

Gast
Gast

Bericht  Mauricedegier 22.12.10 19:25

Niet de beste van the Killers, maar wel een goed nummer . Ik geef er een 8 voor
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6495
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42

Bericht  sowhat 22.12.10 19:44

Na het intro gaat het hopeloos mis: 4

Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66

Bericht  Gast 23.12.10 9:59

Tuurlijk een voldoende voor deze vrolijke knaller, een 8.

Gast
Gast

Bericht  MrJohn 23.12.10 12:50

Het is al eerder gezegd. The Killers hebben tig betere, talloze nummers van Sawdust en Hot Fuss bijvoorbeeld.

Voor deze rest dan een mager zeventje.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Bericht  Dave Evans 23.12.10 17:56

Tja en natuurlijk oordeel ik weer anders dan de meesten (alléén Mau en Raver komen in de buurt Wink ).
Ik vind dit dus wel een van de besten van de Killers. Lekker vrolijk en een geweldig begin! '9' dus! Smile

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Jan... 23.12.10 20:13

Tja, ik had hier helemaal geen zin in, omdat the Killers typisch een groep die nogal gehyped zijn door Mr. John & zijn neefjes en dan heb ik altijd de neiging het bij voorbaat af te zeiken. Ik vond vooral het begin een mislukte U2 (lees the Edge) sound, maar later krijgt het nummer meer een eigen smoel. Ik moest bekennen dat als ik mijn Orinoco-vooroordelen weg gooi, dan is dit helemaal niet zo slecht. Ik hou het op een zeer verrassende 7.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Bericht  PPProfessor 23.12.10 22:43

Een echte 7. In alles is dit nummer een 7.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66

Bericht  Frodo 24.12.10 7:26

Het klinkt wel aardig, zonder dat het heel goed is.

Een 7.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7278
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Timmus 24.12.10 19:17

Tijdens mijn presenteerdebuut op Orinoco Radio heb ik dit nummer ook aangekondigd...maar echt positief ben ik er niet over, ik vind het zeurend overkomen en geef hier helaas geen voldoende voor; het wordt een 5.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16642
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: