Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement EmptyVandaag om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement

+8
Vleertje
Mauricedegier
Paul
MrJohn
Kaj
sowhat
Frodo
Dave Evans
12 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'The age of understatement'

*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_lcap0%*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_lcap19%*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_rcap 19% 
[ 3 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_lcap0%*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_lcap13%*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_rcap 13% 
[ 2 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_lcap31%*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_rcap 31% 
[ 5 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_lcap31%*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_rcap 31% 
[ 5 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_lcap6%*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 16

Enquête gesloten

*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty *RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement

Bericht  Dave Evans 15.10.10 16:06

[15-10-2010]
The Last Shadow Puppets is een Engelse rockband. De band is opgezet als bijproject door Alex Turner, zanger van de Arctic Monkeys, en Miles Kane, zanger van The Rascals

Het eerste album van het duo, The Age of The Understatement kwam in april 2008 uit. Het bereikte de eerste plaats in de Britse hitlijst, kwam tot nummer vier in Vlaanderen en nummer twaalf in Nederland. De gelijknamige debuutsingle werd in het Verenigd Koninkrijk een top tien hit.

https://www.youtube.com/watch?v=bMMtk5wsaKE

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement

Bericht  Frodo 15.10.10 17:36

Dit vind ik helemaal niets. Het is mij een raadsel waarom ze een rockband worden genoemd. Gewoon een niemendalletje dat op geen enkele manier zich positief onderscheid. Je kan de invloed van de Arctic Monkeys er wel in horen, en dat is óók al geen aanbeveling. De zanger trekt zich niets aan van de overige muziekinstrumenten.

Een 2.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

*RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - Age of Understatement

Bericht  sowhat 15.10.10 18:02

Haalt het niet bij Standing next to you, maar wel aardig: 7

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Kaj 15.10.10 18:15

Haalt het - als ik m'n lijstje erop nasla - niet bij 6 andere tracks van hun album, maar aangezien ik dat hele album geweldig vind, zegt dat niet zoveel.. Ik geef een 8 Smile
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  MrJohn 15.10.10 18:35

Vind het zeker aardige muziek zonder er helemaal verrukt van te zijn: een 7 is de beloning
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  Paul 15.10.10 19:04

Deze muziek is niet voor mij weggelegd.... Een 2.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5305
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 65

https://www.paultjes-plaza.com/

Bericht  Mauricedegier 15.10.10 19:11

zeker ok, maar wat anderen al aangaven zijn er toch echt betere nummers van dit album.

Ik houd het ook op een 7
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42

Bericht  Vleertje 15.10.10 19:22

Ik vind dit zeker niet het beste wat ze hebben gedaan maar het is wel nipt voldoende. klein 6je.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Gast 16.10.10 3:15

hele aardige muziek zelfs dit gedoe, lekker tegendraads gitaartje, en die stemmen bij elkaar passen en klinken gewoon geweldig. In de duozang hoor ik wat jaren60 geluid zonder te kunnen spreken van plagiaat en dat is klasse, ja ik kan wel met een 8 leven voor deze heren

Gast
Gast

Bericht  Kaj 16.10.10 4:43

Journeyman schreef:hele aardige muziek zelfs dit gedoe, lekker tegendraads gitaartje, en die stemmen bij elkaar passen en klinken gewoon geweldig. In de duozang hoor ik wat jaren60 geluid zonder te kunnen spreken van plagiaat en dat is klasse, ja ik kan wel met een 8 leven voor deze heren
Dat is inderdaad precies wat ik ook dacht toen ik dit voor het eerst hoorde: de stemmen van die 2 jongens lijken wel voor elkaar gemaakt! Hun samenzang is echt van buitencategorie Smile
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  Jan... 16.10.10 11:08

Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind deze muziek zo lullig klinken. De video vind ik ook zo'n drama, wat willen ze nou? Stalingrad nadoen?
Maar wat ik nog het ergste vind, zijn die stemmen. Dat vond ik al bij de vorige uitzending, maar nu irriteert het me mateloos.
Een 2.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Timmus 19.10.10 19:30

Krappe 7. Toch maar eens de rest van het album luisteren Smile
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Mark 20.10.10 19:19

Wat Kaj zegt, ze hebben nog betere liedjes, maar ik vind deze ook wel heerlijk! Ga mee met een 8.
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

Bericht  Ries 22.10.10 13:24

Niet super maar zeker niet slecht, een 7
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: