Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) EmptyVandaag om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor 'Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)'?

*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Vote_lcap0%*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Vote_lcap0%*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Vote_lcap33%*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Vote_rcap 33% 
[ 1 ]
*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Vote_lcap33%*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Vote_rcap 33% 
[ 1 ]
[ 1 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 3

Enquête gesloten

*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)

Bericht  sowhat 24.08.24 13:18

[24-8]
Uit de serie Het dagelijks leven van sowhat:
Nog even terug naar het darmonderzoek. Of liever naar de periode daarvoor. Jullie kennen het vast allemaal wel of zijn zelf zo. Als je iets erover verteld zijn er allemaal mensen die het goed met je voor hebben. Maar die denken je dan gerust te stellen met wie van hun familie dat ook allemaal heeft, met waardeloze adviezen of ontoereikende kennis.
Mijn buurvrouw is er zo een. Ze is erg lief, probeert je gerust te stellen, maar slaat daarbij weleens de plank mis. Zo wist ze me te vertellen dat het bloed in mijn ontlasting komt door mijn… opgezwollen voeten. Ze zegt zoiets dan ook nog eens overtuigend want ze weet dat omdat ze zelf in de zorg werkt. Wie haar heeft aangenomen weet ik niet. En toen ik me ongerust maakte of mijn laxeermiddel wel op tijd kwam bood ze me een homeopathisch pilletje aan. En na de goede uitslag zette ze een bakje spullen… uit de moestuin aan. Nou, ik was dus juist blij dat ik ook weer lekkere dingen mocht eten.
Ik heb de laatste tijd wat meer met haar te maken. Ze is in een opstaande stekker getrapt en loopt daardoor mank. Ik haal dan de eerste prioriteit boodschappen voor haar. Zoals verbandspullen. En sigaretten. De mooiste was toen ik tijdens mijn zware dieet wat boodschappen kwam brengen. Ze wilde me belonen. ‘Wil je een brownie?’ vroeg ze. ‘Dolgraag,’ zei ik, ‘maar ik mag dat niet.’ ‘Wil je dan een ijsje?’ vroeg ze.
Nee, ik mocht dus geen brownie. Of ik toen ook niet naar de RtH mocht luisteren weet ik niet.

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty Re: *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)

Bericht  Mirrr 05.09.24 11:51

Het nummer vind ik niet heel bijzonder (een 5), jou verhaal wel Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

*RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live) Empty Re: *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)

Bericht  sowhat 05.10.24 12:18

Niet heel bijzonder inderdaad. 2

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: