Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 16:23 van sokratikos

» *RTH* Muse - Sunburn
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 16:10 van sokratikos

» *RTH* Genesis - Tonight Tonight Tonight
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 15:57 van sokratikos

» *RTH* T. Rex - Jeepster
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 15:36 van sokratikos

» *RTH* Jim Diamond - I Should Have Known Better
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 14:59 van sokratikos

» *RTH* Gal Costa - Que Pena (Ele Já Não Gosta Mais de Mim)
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 14:40 van sokratikos

» *RTH* Gerry & The Pacemakers - It's Gonna Be Alright
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 14:19 van sokratikos

» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 13:35 van Dave Evans

» *RTH* The Telescopes - Flying
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:26 van sowhat

» *RTH* Captain & Tennille - Love Will Keep Us Together
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:24 van sowhat

» *RTH* Suzie - Johnny Loves Me
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:23 van sowhat

» *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:18 van sowhat

» *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:16 van sowhat

» *RTH* Dandy Warhols – Everyday should be a holiday
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:14 van sowhat

» *RTH* Billie Eilish – No time to die
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:12 van sowhat

» *RTH* Paul de Leeuw - Bejaarden
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:06 van sowhat

» *RTH* First class - Beach baby
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyVandaag om 12:03 van sowhat

» Oktober 2024
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyGisteren om 23:54 van Timmus

» Introquiz Oktober staat klaar
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyGisteren om 22:31 van Mies

» Za. 5 oktober: Orinoco Weekendsjoowww
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus EmptyGisteren om 20:51 van Grafmat


*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor 'Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus'?

*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap0%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap0%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap0%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap25%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap0%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap0%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap25%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap0%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap25%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_lcap25%*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 4
 
 
Deze enquette eindigd in 17 dag(en)

*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Empty *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus

Bericht  sowhat 24.08.24 13:14

[22-8]
Uit de serie Het dagelijks leven van sowhat:
Twee weken geleden kreeg ik een brief dat er bloed in mijn ontlasting was gevonden. Zelfs voor iemand die positief in het leven staat is dat schrikken en geest dat onrust. Ik moest een kijkonderzoek darmen ondergaan.
Meteen na het onderzoek vandaag kreeg ik de uitslag. Mijn darmen zijn brandschoon! Ik was erg blij!

Iets uit het kijkonderzoek zelf:
Ik wilde geen roesje. Niet alleen omdat de incapabele intaker mij had wijsgemaakt dat dit vooral voor vrouwen is omdat de eierstokken kunnen beschadigen. Maar vooral omdat ik er niet van hou: daardoor ben je na het onderzoek ook nog eens 24 uur suf en dat wilde ik er ook niet nog eens bij. Het betekent wel dat de darmlevermaagarts en de twee assistenten behalve het technische onderzoek voeren de patiënt moeten afleiden want het kan zonder verdoving gevoelig zijn.
Welnu, ik heb niets gevoeld want de arts stelde toen het begon de enige juiste vraag: ‘Vertel eens iets over jezelf.’ Nou, dat moet je tegen mij dus niet zeggen. Ik vertelde mijn levensverhaal en toen het onderzoek klaar was, was ik nog lang niet klaar. Ik zei dat ik de andere helft wel bij het volgende onderzoek zou vertellen. Welnu, dat is vanwege de prachtige uitslag dus niet nodig.
Uiteraard kwam tijdens mijn levensverhaal mijn favoriete zangeres Lily Allen aan de orde. ‘Die ken ik,’ reageerde de arts, ‘die is toch van Fuck you?’ En ze begon het te zingen. Behalve een prima  darmlevermaagarts toonde ze zich een groot muziekkenner.

Nee geen Lily in de RtH. Ik heb Fuck you al gehad, sterker: ik heb Lily in mijn korte periode van RtH-mod al drie keer gehad en dat is voor nu de max. En ook geen Fuck you van CeLoo Green: Fuck you klinkt zo negatief bij deze mooie uitslag. Nee, iets positiefs dus. Behalve blij met de uitslag was ik blij dat ik weer alles mag eten. Want ik had drie dagen alleen maar vezelarm gegeten en de laatste dag vanwege het laxeren zelfs helemaal niets.


_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Empty Re: *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus

Bericht  Mirrr 05.09.24 11:52

Gelukkig goede uitslag, jou verhaal is weer hilarisch hahaha en dit nummer sluit er perfect op aan, 7!
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12227
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Empty Re: *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus

Bericht  sowhat Vandaag om 12:16

Briljant! Duidelijk te horen dat hij van oorsprong een operettezanger is! 9

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus Empty Re: *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum