Steunfonds on hold
+3
Mirrr
arjanh
Timmus
7 plaatsers
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2024
Pagina 1 van 1
Steunfonds on hold
Het spijt me voor de vaste deelnemers, maar het Steunfonds is voor onbepaalde tijd stilgelegd. Met de teruglopende aandacht is het op dit moment niet meer motiverend om elke week moeite te stoppen in het voorbereiden en plaatsen van een nieuwe editie.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: Steunfonds on hold
Ik heb toch dankzij het steunfonds Brockhoff leren kennen, heerlijke muziek waarvan ik betwijfel of ik anders haar nu wel had gekend maar ik nu regelmatig nog plezier van heb (als enige in nederland zo'n beetje denk ik) in m'n weeklijsten.
Ook Irene Skylakaki via het steunfond leren kennen, die heeft daarna ook nog wel leuke dingen gedaan.
Ook Irene Skylakaki via het steunfond leren kennen, die heeft daarna ook nog wel leuke dingen gedaan.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Timmus vinden dit bericht leuk
Heel jammer maar ik begrijp het wel hoor, je steekt er toch best heel wat tijd en energie in.
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Timmus vinden dit bericht leuk
Begrijpelijk maar wel jammer Timmus, want ik ontdekte op deze manier nieuwe flonkerende pareltjes in het heelal van de muziek.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Grafmat vinden dit bericht leuk
Ik moet bekennen dat ik zeker de laatste weken niet elke week heb gestemd op het Steunfonds, en daar baal ik best wel van. De makers verdienen beter. Mijn excuses.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Dank voor de positieve reacties.
Die impact en de waardering heeft het Steunfonds (met name in de gloriejaren onder Dave en Marrk) zeker gehad, maar die is ook tanende, niet alleen vanwege de teruglopende stemaantallen, maar ook door een minimale betrokkenheid van de meeste Orinoco-DJ's. Als je een begrip als het Steunfonds levend wil houden, dan heb je wel promotie nodig. Nu is Orinoco ook al een tijdje niet meer wat het geweest is, dus dat helpt natuurlijk ook niet mee.
Ik vind het zéker leuk om een item te maken rondom nieuwe muziek, op Orinoco ben ik ook altijd de aanjager van nieuw werk, maar met zo weinig respons is het niet leuk meer. Komt nog bij dat er meteen, zonder naar de reden te informeren, commentaar wordt geleverd wanneer je een keer de stembus wat langer open laat omdat er nog nauwelijks stemmen zijn bijgekomen en je de zaterdagavond-DJ's de kans geeft er nog aandacht aan te besteden.
katje schreef: Hey Timmus,
Ik ben geen forumlid, dus mag geen reactie plaatsen onder Steunfonds.
Ik wil je graag de volgende overweging meegeven:
Steunfonds wordt enorm gewaardeerd. Je ziet dat wellicht niet zo in het bereik van stemmen, maar als je kijkt naar de hits die elk Steunfonds heeft na een paar weken of maanden en zelfs jaren is dat heel impactful.
Heel veel mensen waarderen het enorm om pareltjes nog eens te bekijken en vanuit Steunfonds wordt menig nummer toegevoegd aan de V500.
Ik kan me zo voorstellen dat voor jou als muziekfreak het luisteren naar nieuwe muziek om er een item van te maken ook gewoon ontzettend leuk is. Staar je niet blind op directe stemmen, maar op impact.
Die impact en de waardering heeft het Steunfonds (met name in de gloriejaren onder Dave en Marrk) zeker gehad, maar die is ook tanende, niet alleen vanwege de teruglopende stemaantallen, maar ook door een minimale betrokkenheid van de meeste Orinoco-DJ's. Als je een begrip als het Steunfonds levend wil houden, dan heb je wel promotie nodig. Nu is Orinoco ook al een tijdje niet meer wat het geweest is, dus dat helpt natuurlijk ook niet mee.
Ik vind het zéker leuk om een item te maken rondom nieuwe muziek, op Orinoco ben ik ook altijd de aanjager van nieuw werk, maar met zo weinig respons is het niet leuk meer. Komt nog bij dat er meteen, zonder naar de reden te informeren, commentaar wordt geleverd wanneer je een keer de stembus wat langer open laat omdat er nog nauwelijks stemmen zijn bijgekomen en je de zaterdagavond-DJ's de kans geeft er nog aandacht aan te besteden.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Oke, zelf deed ik ook vaker niet dan wel mee met het steunfonds maar ik vond mezelf nooit echt een vaste speler/deelnemer. Dit was eerder af en toe, en hoofdzakelijk als ik wat meer tijd had. Dat er minder animo is, is wel jammer. Maar dan is het ook wel een logische stap om er (tijdelijk?) minder energie in te steken en begrijp ik deze keuze wel.
Heb ik ook nog een vraagje hierover: in het verleden werd de nr 1 uit het Steunfonds (soms?) de Orinoco Flow -schijf. (Soort 'plaat van de week'.) Hoe wordt die nu gekozen?
Dat ik mezelf geen vaste deelnemer vind voor het steunfonds, zijn in feite 2 redenen: 1) is dat ik nog steeds ik erg weinig tijd heb om wekelijks te kijken -de weken zijn om voor ik er erg in heb- en 2) veel muzikaal werk uit het steunfonds heb ik (vaak) niks mee, tenzij het wat dance gerelateerd was, maar dan vond ik het vaak nog lastig beoordelen. Soms stemde ik wel eens mee maar dat was op het laatst ook niet meer. 1 van de weinige dingen waar ik soms nog bij opduik, is *RTH* .
Ik vind het chapeau dat je het zelf nog langere tijd kon opbrengen om er veel tijd in te steken @Timmus.
Heb ik ook nog een vraagje hierover: in het verleden werd de nr 1 uit het Steunfonds (soms?) de Orinoco Flow -schijf. (Soort 'plaat van de week'.) Hoe wordt die nu gekozen?
Dat ik mezelf geen vaste deelnemer vind voor het steunfonds, zijn in feite 2 redenen: 1) is dat ik nog steeds ik erg weinig tijd heb om wekelijks te kijken -de weken zijn om voor ik er erg in heb- en 2) veel muzikaal werk uit het steunfonds heb ik (vaak) niks mee, tenzij het wat dance gerelateerd was, maar dan vond ik het vaak nog lastig beoordelen. Soms stemde ik wel eens mee maar dat was op het laatst ook niet meer. 1 van de weinige dingen waar ik soms nog bij opduik, is *RTH* .
Ik vind het chapeau dat je het zelf nog langere tijd kon opbrengen om er veel tijd in te steken @Timmus.
sokocat- Music-director
- Aantal berichten : 1022
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 51
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* XX – On hold
» *RTH* PJ Proby - Hold Me
» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
» *RTH* Bow Wow Wow - Do you wanna hold Me?
» *RTH* O.T. Quartet - Hold that sucker down
» *RTH* PJ Proby - Hold Me
» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
» *RTH* Bow Wow Wow - Do you wanna hold Me?
» *RTH* O.T. Quartet - Hold that sucker down
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2024
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: