*RTH* Dolly Dots - Rollerskating
+5
Jan...
MrJohn
Mauricedegier
sowhat
Dave Evans
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Rollerskating'
*RTH* Dolly Dots - Rollerskating
[22-02-2010]
Dat muziek niet altijd academisch hoeft te zijn maar soms gewoon fun, bewijst deze plaat van de Dolly Dots!
Ik was op zoek naar een plaat die iets te maken had met het onderwerp van dit moment: Schaatsen!
Dit kwam wel iets in de buurt dacht ik
https://www.youtube.com/watch?v=5FrC9Ov-uvY
Dat muziek niet altijd academisch hoeft te zijn maar soms gewoon fun, bewijst deze plaat van de Dolly Dots!
Ik was op zoek naar een plaat die iets te maken had met het onderwerp van dit moment: Schaatsen!
Dit kwam wel iets in de buurt dacht ik
https://www.youtube.com/watch?v=5FrC9Ov-uvY
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Dolly Dots - Rollerskating
Oh wat wordt ik hier vrolijk van. Bij 0:59 ga ik helemaal los.
Dit krijgt van mij een 8. Alleen al omdat ik er zo happy van wordt. 'k ga vannacht wel kijken trouwens.
Dit krijgt van mij een 8. Alleen al omdat ik er zo happy van wordt. 'k ga vannacht wel kijken trouwens.
Gast- Gast
7. Ik word altijd vrolijk van die meiden. Patty is mijn favo!
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Ik kan me voorstellen dat als je in de jaren '80 in je puberteit zat en de hormonen opspeelden, je dit geweldig vond.
Maar muzikaal gezien stelt het natuurlijk helemaal niets voor.
Gast- Gast
Berend schreef:Ik kan me voorstellen dat als je in de jaren '80 in je puberteit zat en de hormonen opspeelden, je dit geweldig vond.
Dat is waarschijnlijk ook net de reden dat ik het niks vind. Het sentimentele gaat aan mij voorbij als pas geborene toen en dan blijft de muziek over. En die is ronduit slecht
3
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Ach, keuze is afgezien van de technische uitvoering en de creatieve vondsten natuurlijk vooral afhankelijk van de emotie, die je hebt bij muziek en/of tekst.
Dit is in mijn beleving de oppervlakkigheid ten top: eigenlijk een 2, maar omdat ik Alex en Sowhat zo zie genieten 2 bonuspunten erbij: een 4 dus
Dit is in mijn beleving de oppervlakkigheid ten top: eigenlijk een 2, maar omdat ik Alex en Sowhat zo zie genieten 2 bonuspunten erbij: een 4 dus
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Alex schreef:Oh wat wordt ik hier vrolijk van. Bij 0:59 ga ik helemaal los.
Met alle respect, maar de kenners gaan zich afscheiden. Tuurlijk is dit een vrolijk liedje, maar je moet het ook wat nuchter bekijken, het is behoorlijk inhoudloos en muzikaal wat aan de lompe kant. Dus voor die ene (en hopelijk voor de laatste keer) loop ik naar het Muse-kamp en geef ik een 4.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Fijn dat ze zo'n lol met elkaar hebben, maar zou dat ook zonder zang kunnen? Wat een afgang. Een 2
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Wat een meesterlijk prutswerk! Het is nog knap lastig om letterlijk alles slecht te doen, maar met dit plaatje is het dan toch gelukt.
De hilarische videoclip getuigt van lef. Je zal maar durven jezelf zo te kakken te zetten. Het begin (met name 0:16 tot 0:18) is natuurlijk het briljante hoogtepunt!
Ik mag toch hopen dat degene die de 'choreografie' bedacht heeft, na afloop direct oneervol ontslag kreeg?
Natuurlijk is dit ook jeugdsentiment, maar ik vind dat je niet alles op puberhormonen kan gooien. Ik was ook 13, en ik had ook een poster van de DD op mijn kamer, maar je denkt toch niet dat ik er ooit iets muzikaals in heb gezien?
De muziek krijgt natuurlijk een 1, maar vanwege het feit dat ze me toch wel vermaakt hebben geef ik bonuspunten en geef ik uiteindelijk een 3, met een glimlach om mijn mond.
De hilarische videoclip getuigt van lef. Je zal maar durven jezelf zo te kakken te zetten. Het begin (met name 0:16 tot 0:18) is natuurlijk het briljante hoogtepunt!
Ik mag toch hopen dat degene die de 'choreografie' bedacht heeft, na afloop direct oneervol ontslag kreeg?
Natuurlijk is dit ook jeugdsentiment, maar ik vind dat je niet alles op puberhormonen kan gooien. Ik was ook 13, en ik had ook een poster van de DD op mijn kamer, maar je denkt toch niet dat ik er ooit iets muzikaals in heb gezien?
De muziek krijgt natuurlijk een 1, maar vanwege het feit dat ze me toch wel vermaakt hebben geef ik bonuspunten en geef ik uiteindelijk een 3, met een glimlach om mijn mond.
Ach zoals ik al zei hoeft niet alle muziek academisch te zijn en gelukkig komt er ook nog weleens wat vrolijks tussendoor.
Natuurlijk is dit muzikaal niet het beste wat de Dotjes ooit hebben laten zien, maar vergeet niet ze stonden hier nog helemaal aan het begin van hun carriërre. Twee zangeressen (Ria & Angela) en 4 danseresjes die later ook nog redelijk bleken te kunnen zingen.
Latere platen waren natuurlijk beter maar hier zijn ze nog zo leuk onbevangen en alléén dat levert al bonuspunten op.
Ik geef dan ook een 5.5 en dat maakt een 6 afgerond!
Natuurlijk is dit muzikaal niet het beste wat de Dotjes ooit hebben laten zien, maar vergeet niet ze stonden hier nog helemaal aan het begin van hun carriërre. Twee zangeressen (Ria & Angela) en 4 danseresjes die later ook nog redelijk bleken te kunnen zingen.
Latere platen waren natuurlijk beter maar hier zijn ze nog zo leuk onbevangen en alléén dat levert al bonuspunten op.
Ik geef dan ook een 5.5 en dat maakt een 6 afgerond!
Laatst aangepast door Dave Evans op zo feb 21, 2010 10:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Dave, ik denk dat je waar je Patty zegt Ria bedoelt, want Patty was nu niet bepaald de beste zangeres van de 6. Wel de lekkerste.
sowhat- Chief
Grote genade wat is dit vreselijk, zelfs mijn hormonen overwegen emigratie bij het aanschouwen van zulke non-music een 1 en zelfs die is te hoog!!!!
Gast- Gast
sowhat schreef:Dave, ik denk dat je waar je Patty zegt Ria bedoelt, want Patty was nu niet bepaald de beste zangeres van de 6. Wel de lekkerste.
Inderdaad Sowhat, dat bedoelde ik!
En het klopt Patty was vroeger de lekkerste ja
Het glazuur springt van m'n tanden, echt verschrikkelijk. Moet wel heel veel drank ophebben om dit mee te bleren.
Ik vond Anita altijd de knapste, had ook een geweldige partnerkeuze ; haar huwelijk met topcrimineel en oud-voetballer Ton Blanker was er een om in te lijsten (Albert Verlinde in de zaal )
Een 2 van mij, 1 welbekende bonuspunt.
Ik vond Anita altijd de knapste, had ook een geweldige partnerkeuze ; haar huwelijk met topcrimineel en oud-voetballer Ton Blanker was er een om in te lijsten (Albert Verlinde in de zaal )
Gast- Gast
katje37 schreef:Het glazuur springt van m'n tanden, echt verschrikkelijk. Moet wel heel veel drank ophebben om dit mee te bleren.
Nou, nou...topcrimineel. Alleen omdat er gebruik gemaakt is van zijn auto voor het vervoer van drugs en wapens en waarvoor hij 5 jaar heeft vastgezeten, waar oorspronkelijjk 3 jaar voor werd geeist maakt je nog niet meteen een topcrimineel. En nee.....ik wil niet vergeleken worden met Peter R de Vries.....
Gast- Gast
Alex, dat is het enige waar hij voor gepakt is.
Iedereen die in 020 woont, weet wel dat Tonnie een hele grote jongen is; een kopstuk uit de Delta organisatie.
Maar goed, een leuke, vlotte knul om te zien, dus ik snap Anita wel
Iedereen die in 020 woont, weet wel dat Tonnie een hele grote jongen is; een kopstuk uit de Delta organisatie.
Maar goed, een leuke, vlotte knul om te zien, dus ik snap Anita wel
Gast- Gast
Katje, het is AMSTERDAM.
Verlaag je nu niet tot het niveau van de gemiddelde hooligan!
Verlaag je nu niet tot het niveau van de gemiddelde hooligan!
sowhat- Chief
SW
(Misschien ben ik wel een gemiddelde hooligan, het is niet bepaald reclame natuurlijk om mensen als Tonnie te kennen )
(Misschien ben ik wel een gemiddelde hooligan, het is niet bepaald reclame natuurlijk om mensen als Tonnie te kennen )
Gast- Gast
Dit is natuurlijk een verschrikkelijk kwellend liedje, brrrrrrr. Een 1 daarvoor, het gehuppel in die korte broekjes op de rolschaatsen is wel prima natuurlijk, 2 puntjes erbij dan, dit is dan wel wel zo'n beetje de optelsom hoor. 3. En Sjeel is de leukste
Gast- Gast
Als jong meisje vond ik de Dolly Dots erg vrolijk, ze zagen er altijd zo leuk uit. Maar ze hebben wel betere nummers gemaakt dan dit nummer vind ik. Vanwege het sentiment toch een magere voldoende waard.
muis- Music-freak
- Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 29-12-08
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Dolly Dots - Don't give up
» *RTH* Dolly Dots - Radio
» *RTH* Dolly Parton - Jolene
» *RTH* Dolly Parton – Little sparrow
» *RTH* Dolly Parton – I will always love you
» *RTH* Dolly Dots - Radio
» *RTH* Dolly Parton - Jolene
» *RTH* Dolly Parton – Little sparrow