Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 18-09 Sokra zaagt door
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls EmptyGisteren om 18:15 van Timmus

» September 2024
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls EmptyGisteren om 11:05 van sokratikos

» 21 sept 2024 De V500 Tombola
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty18.09.24 21:57 van Ries

» Vrijdag 20 september - De Weekendstart 20.00
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty18.09.24 15:44 van Timmus

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty18.09.24 14:47 van Timmus

» *RTH* The Hollies - Stop, Stop, Stop
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 16:58 van sokratikos

» *RTH* a-ha - Hunting High and Low
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 16:28 van sokratikos

» *RTH* Trio - Da Da Da
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 16:14 van sokratikos

» *RTH* José Feliciano - Feliz Navidad
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 16:00 van sokratikos

» *RTH* Wim Sonneveld – De kat van ome Willem
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:17 van Mirrr

» *RTH* Depeche Mode – Blasphemous rumours
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:16 van Mirrr

» *RTH* Interpol – All the rages back home
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:15 van Mirrr

» *RTH* Pussycat Dolls - Don't Cha ft. Busta Rhymes
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:15 van Mirrr

» *RTH* Sandy - Ik ben verliefd op John Travolta
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:14 van Mirrr

» *RTH* Patsy Cline - Crazy
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:14 van Mirrr

» *RTH* Demis Roussos – Auf wiederseh’n
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:13 van Mirrr

» *RTH* English teacher – Nearly daffodils
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:12 van Mirrr

» *RTH* Osmonds – One way ticket to anywhere
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:12 van Mirrr

» *RTH* Elaine Paige & Barbara Dickson – I know him so well
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 12:10 van Mirrr

» Marsha's jukebox (16 september)
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty17.09.24 0:00 van Marsha


*RTH* Interpol - Pioneer to the falls

+9
Vleertje
Mark
Ries
Grafmat
Timmus
MrJohn
Paapke
sowhat
Dave Evans
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Pioneer to the falls'

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap0%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap0%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap0%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap5%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap0%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap14%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 14% 
[ 3 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap10%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap33%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 33% 
[ 7 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap29%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 29% 
[ 6 ]
*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_lcap9%*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 21
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Dave Evans 12.02.10 19:28

[13-02-2010]
Weer een wat jongere plaat (2007) in Ranking the Hits en volgens mij hebben ze sowieso nog nooit in RTH gestaan.
Ik zie 1 iemand nu al juichend opspringen Wink
Pioneer to the falls is van het album Our Love to Admire. Oftewel het derde album van de New Yorkse indie rock band Interpol.



https://www.youtube.com/watch?v=v8t_4lT1_7U

En hier 'live'

https://www.youtube.com/watch?v=Ibr6PZhzTRk


Laatst aangepast door Dave Evans op 12.02.10 19:34; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25353
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Gast 12.02.10 19:32

Als we 'Evil' hadden mogen ranken had het van mij een 8 gekregen. Dat is een hele leuke plaat.
Ik ben hier met mijn stomme kop een keer voor weggelopen. Maar ja, toen zag ik ze ook voor het eerst. Dit keer zou ik wel gaan kijken maar dan wil ik wel meer uptempo nummers van ze horen.

Ik weet niet of de muziekkenners elkaar even gaan los laten, maar van mij krijgt dit een 6.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  sowhat 12.02.10 19:37

Het zit goed in elkaar, de zang is goed, maar het is oersaai. Je wacht op iets wat moet komen wat niet komt. 4
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18954
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Gast 12.02.10 19:46

Fantastische plaat; een 9 van mij.
Het is sfeervol, donker; ik hoef helemaal niet te wachten op wat komen gaat, het is er al vanaf de eerste noot.
Grappig dat in de clip mijn avatar ook nog in beeld is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Paapke 12.02.10 19:48

Verreweg beste nummer van het minste album. Een fijne acht.
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  MrJohn 12.02.10 19:52

Interpol raakt al lange tijd mijn hart. Turn On The Bright Lights, Antics en Our Love To Admire zijn ieder op zichzelf juweeltjes, alhoewel bij het laatste album de eerste invloeden weer verlaten worden.

Er komt trouwens nog dit jaar een nieuw album. Amerikaanse band met een strakke sound. Ben er gewoon verliefd op.

Mensen, het zal wel veel reacties en dus ook anti-stemmen opleveren, maar ik ga hier gewoon een 10 voor geven. Yes, we can !

Intussen wil ik de onwetenden toch meer laten horen van deze band:

No I In Threesome


Evil


Gr, MrJohn
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  MrJohn 12.02.10 19:56

sowhat schreef:Het zit goed in elkaar, de zang is goed, maar het is oersaai. Je wacht op iets wat moet komen wat niet komt. 4

Smaken verschillen so what, ik weet het....maar toch, probeer eens over je grenzen heen te gaan en je open te stellen voor ongekende invalshoeken Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Timmus 12.02.10 20:00

Nou MrJohn, van mij hoef je die anti-stem in ieder geval niet te verwachten.

Ik ken Interpol inmiddels vrij goed. Toen ik ze net leerde kennen, vond ik het nog niet erg goed. Ik heb mezelf echter gedwongen om het vaker te luisteren. Nu vind ik het één van de betere bands van het afgelopen decennium. Misschien een tip voor degenen die dit niks vinden: luister het vaker!!

Voorts ga ik met Paap mee: dit is van een wat minder album. Maar het is prachtig. Een 10 gaat me net te ver maar een 9 strookt met de kwaliteit.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16776
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Gast 12.02.10 21:05

Gewoon een negen alhoewel ze wel erg goed naar Ome Jim en zijn vriendjes van The Doors hebben geluisterd maar goed, beter goed gejat dan slecht origineel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  sowhat 12.02.10 21:36

MrJohn schreef:
sowhat schreef:Het zit goed in elkaar, de zang is goed, maar het is oersaai. Je wacht op iets wat moet komen wat niet komt. 4

Smaken verschillen so what, ik weet het....maar toch, probeer eens over je grenzen heen te gaan en je open te stellen voor ongekende invalshoeken Smile

Nou, sorry hoor, MrJohn, hier word ik echt link van.
Als iemand zich hier openstelt, en dat kunnen er velen beamen, ben ik dat wel.

Als voorbeeld geef ik even aan dat ik nu met de lijst voor de SW750 bezig ben. Daar staan heel veel liedjes in die er niet in zouden staan als ik me niet open zou stellen.

Zo, dat moest ik even kwijt.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18954
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Grafmat 12.02.10 21:49

Eerlijk gezegd kan ik me sowhat's reactie volledig voorstellen...

MrJohn: Remember Tjap Tjoi!! Very Happy

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4316
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Gast 12.02.10 21:58

Interpol is een van mijn favoriete bands van de afgelopen jaren. Vooral dit nummer is ijzersterk en zet meteen de toon van het kille album Our Love To Admire. Hoop ze dit jaar live te mogen zien. 10.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  MrJohn 12.02.10 22:58

sowhat schreef:
MrJohn schreef:
sowhat schreef:Het zit goed in elkaar, de zang is goed, maar het is oersaai. Je wacht op iets wat moet komen wat niet komt. 4

Smaken verschillen so what, ik weet het....maar toch, probeer eens over je grenzen heen te gaan en je open te stellen voor ongekende invalshoeken Smile

Nou, sorry hoor, MrJohn, hier word ik echt link van.
Als iemand zich hier openstelt, en dat kunnen er velen beamen, ben ik dat wel.

Als voorbeeld geef ik even aan dat ik nu met de lijst voor de SW750 bezig ben. Daar staan heel veel liedjes in die er niet in zouden staan als ik me niet open zou stellen.

Zo, dat moest ik even kwijt.

Chill sowhat, niet zo bloedserieus man, er zijn belangrijker dingen in het leven dan een beetje ouwehoeren over muziek Smile pfffft
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  MrJohn 12.02.10 22:59

Gijs schreef:Interpol is een van mijn favoriete bands van de afgelopen jaren. Vooral dit nummer is ijzersterk en zet meteen de toon van het kille album Our Love To Admire. Hoop ze dit jaar live te mogen zien. 10.

Gijs, niet alleen Interpol steelt mijn hart, maar ook jij vandaag Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Gast 12.02.10 23:27

MrJohn schreef:

Chill sowhat, niet zo bloedserieus man, er zijn belangrijker dingen in het leven dan een beetje ouwehoeren over muziek *RTH* Interpol - Pioneer to the falls Icon_smile pfffft

Nee nou wordt ie lekker.....Sowhat geeft toch een reactie op jouw advies? Het leek me eerder dat jouw advies bloedserieus was.

Maar goed....een discussie is ook hier niet voor nodig.....het is tenslotte chinees nieuwjaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  MrJohn 12.02.10 23:56

Let op de emoticon Alex...pffft

By the way: einde discussie
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Grafmat 13.02.10 0:56

Alweer een discussie in de kiem gesmoord... Wink

Dan nu weer ter zake: Erg goed nummer, goeie sfeer, en een stem die je wat doet. Ik geef een 8.

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4316
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  MrJohn 13.02.10 1:43

Graf, we zijn het weer eens met elkaar wat de muziek betreft Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  sowhat 13.02.10 2:50

Lekker klef, MrJohn. We zijn gelukkig weer vrienden, maar denk voortaan ff na voordat je hier iets zegt. Ik ben erg gevoelig.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18954
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Ries 13.02.10 12:59

Een 8, goed nummer van een band die ik pas vorig jaar ontdekte door een dame uit Peru, zij gaf mij de tip er toch eens naar te luisteren en het beviel vanaf het eerste moment, heb het er destijds ook nog wel met Timmus over gehad op Last fm, ze deden mij in sommige facetten een beetje aan The Cure denken.
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7095
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Mark 13.02.10 15:28

Ooooh! Het lange intro, de drums die starten bij 1.14, "But here comes the fall" op 3.00, "I felt you so much today" op 4.30, het prachtige outro; de hoogtepuntjes van dat liedje. Een 9!

Nu even naar de live versie luisteren, maar die klinkt op haar liveheid na voorlopig nog nagenoeg het zelfde.
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

http://www.maeur.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Vleertje 13.02.10 19:32

Ik ga mee in de negen regen
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Timmus 13.02.10 19:44

Even een algemene vraag, die niets met deze specifieke RTH te maken heeft:

enkele weken geleden werd de Steunfonds Top 50 uitgezonden, met de volgens de forumleden beste platen in dit topic.

Bestaat er iets soortgelijks voor Ranking The Hits? Een top-100 van de hoogst "gerankte" hits in een jaar?
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16776
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Frodo 14.02.10 2:51

Ik vind het een mooie compositie, maar de uitvoering is net even minder dan er in had kunnen zitten. Een 7.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Jan... 14.02.10 11:32

Zo tussen het karrrnavallen ff ranken.

Ja Alex, je liep weg, want ik was daarbij. We verveelden ons stierlijk, het was echt ff iets te depressief en ik kan me vooral de desinteresse van de muzikanten herinneren. We waren toen wel enthousiast over the Editors.

Nu drie jaar na dato moet ik zeggen dat ik het best goed vind. Het is spannende muziek en heeft duidelijk meer diepgang dan the Editors. Ik blijf iets hebben tegen al die depri-zooi, maar ik durf hier wel een 8 voor te geven. Zo, heb ik zowaar mijn grenzen verlegd.

Nu wordt het tijd dat John ook zijn grenzen verleggen, want hij oordeelt alleen positief over een bepaalde muzieksoort. Dit in tegenstelling tot Sowhat, die veel veelzijdiger is. Ik verwacht nu ook positieve kijk op disco, house, nederpop, schlagers, techno, 80s meuk en carrrnaval.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Interpol - Pioneer to the falls Empty Re: *RTH* Interpol - Pioneer to the falls

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum