Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken EmptyGisteren om 21:38 van Timmus

» Wo. 16 okt. De zaagshow
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken EmptyGisteren om 21:32 van Roche

» Oktober 2024
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken EmptyGisteren om 10:58 van Roche

» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty14.10.24 12:02 van Mirrr

» Ma 14 okt. Top 40
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty14.10.24 10:16 van Roche

» *RTH* Ruth Jacott - Leun Op Mij
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:30 van sowhat

» *RTH* Debbie Gibson - Foolish Beat
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:29 van sowhat

» *RTH* Michael Jackson - Billie Jean
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:27 van sowhat

» *RTH* Michael Schenker Group - Armed and Ready
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:26 van sowhat

» *RTH* Björk – Play dead
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:25 van sowhat

» *RTH* Jinjer - Ape
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:23 van sowhat

» *RTH* Evanescence – Everybody’s fool
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:21 van sowhat

» *RTH* Chiel Montagne - Marja
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:20 van sowhat

» *RTH* Bee Gees – New York mining disaster 1941
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:19 van sowhat

» *RTH* David Bowie – Space oddity
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:16 van sowhat

» *RTH* P. Lion – Happy children
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:13 van sowhat

» *RTH* Groep 1850 – Mother No-head
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty13.10.24 12:10 van sowhat

» V500 editie 2023
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty09.10.24 11:10 van Mirrr

» *RTH* José Feliciano - Feliz Navidad
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty09.10.24 11:07 van Mirrr

» *RTH* Trio - Da Da Da
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty09.10.24 11:07 van Mirrr


*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken

5 plaatsers
Reageren

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor 'Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken'?

*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap0%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap0%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap0%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap33%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 33% 
[ 2 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap0%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap0%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap33%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 33% 
[ 2 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap17%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap17%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_lcap0%*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 6
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty *RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken

Bericht  sowhat 10.06.23 13:14

[8-6]
Uit de serie Het dagelijks leven van sowhat:
Mijn pleegmoeder heeft een nieuw huis gekregen dus een mooie gelegenheid om daar weer eens te eten. De reis naar Amstelveen ging voorspoedig tot de straat waar ik moest zijn. Even het huisnummer zoeken, dat kan niet ver zijn, wist ik. Het leek mij het beste om de straatnaambordjes te volgen. Ik ging een enorm eind rechtdoor, stond voor een flat, maar dat was opeens een andere straat. Ik vroeg een meisje of ze me kon helpen met de nummering hier. ‘Ben je analfabeet dan?’ vroeg ze en liep al append door. Dan maar linksaf, ik kwam langs wat lage huizenblokken met lage nummers. Ik kwam uiteindelijk weer bij een flat met vrij hoge nummers maar niet zo hoog als ik moest hebben. Voor de deur stond een Turkse mevrouw. ‘Het houdt hier op bij 200’, zei ze stellig. Haar buurvrouw sprak dat tegen, er waren wel degelijk hogere nummers, ze stuurde mij verder het bos in. Na weer wat lage huizenblokken stond ik opeens in een speeltuintje voor een flat. Een vriendelijke oma zat daar wat te lezen terwijl haar kleinkinderen in de zandbak speelden. ‘Ik ben wanhopig’, zei ik tegen haar. ‘Nee, dit is een andere straat maar je bent er bijna’, zei ze. Tien minuten later en met de tong op mijn schoenen stond ik voor de goede deur.
Voordat ik naar binnen ging, keek ik even naar links en moest aan Kasper denken. Zijn onderschrift is ‘Ga vier keer naar links’. Ik heb het altijd een onzinnig onderschrift gevonden, maar ik had het dus zojuist gedaan! Ik keek naar het punt waar de zoektocht begon. De betreffende laan loopt dus vierkant en alle vier de kanten zijn lang. Ik had dus direct naar links moeten gaan. Nu is het een feit dat de kaartjes van OV9292 niet meer zijn wat ze geweest zijn, maar ik had het beter moeten uitzoeken. Van het moment waar de zoektocht begon tot waar ik nu was, had ik 40 minuten gelopen. Dat had 40 seconden kunnen zijn!
Ik denk dat deze laan wel meer problemen heeft opgeleverd want er is een formatie naar genoemd.


_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19001
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty Re: *RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken

Bericht  Timmus 10.06.23 13:52

Heerlijke band, doet weinig onder voor landgenoten Belle and Sebastian. Een dikke 8 voor deze typische "twee" pop.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16813
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty Re: *RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken

Bericht  Mirrr 28.06.23 20:53

Deze krijgt een 7 van mij
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12255
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty Re: *RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken

Bericht  sowhat 22.07.23 13:29

Voordeel van RtH-mod zijn is dat je weleens voor jou nieuwe liedjes tegenkomt die zo in het schriftje kunnen. Dit is eigen stijl maar doet me een beetje aan Allvays denken. 9

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19001
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty Re: *RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken

Bericht  Frodo 27.07.23 21:28

Het verhaaltje van sowhat is veel beter dan dit niemendalletje.

4
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty Re: *RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken

Bericht  sokratikos 02.02.24 17:26

Leuk tweepopliedje. 7

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10251
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken Empty Re: *RTH* Camera Obscura – Lloyd, I’m ready to be heartbroken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum