Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» *RTH* Bee Gees – New York mining disaster 1941
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:47 van sowhat

» *RTH* David Bowie – Space oddity
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:46 van sowhat

» *RTH* P. Lion – Happy children
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:45 van sowhat

» *RTH* Groep 1850 – Mother No-head
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:43 van sowhat

» *RTH* Bløf – Horizon
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:41 van sowhat

» *RTH* Chicago – Baby what a big surprise
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:37 van sowhat

» *RTH* Marianne Weber – Alles in het leven
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:34 van sowhat

» *RTH* I kissed Charles – Let’s French tonight
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:30 van sowhat

» November 2024
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden

+4
Grafmat
Kiwiana
Dutchzaphod
Boebstie
8 plaatsers
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zendtijd in het kader van de Rayonhoofden  - Pagina 2 Empty Re: Zendtijd In Het Kader Van De Rayonhoofden

Bericht  sokocat 19.03.20 22:18

Boebstie schreef:Lieve allemaal,
Door de Confinement die hier geldt moet ik (helaas) mededelen dat de de uitzendingen "Zendtijd in het kader van Rayonhoofden" op 27 maart en de Lenteshow op zaterdag 28 maart geen doorgang kunnen vinden om de doodeenvoudige reden dat ik A) de straat niet op mag en B) als ik dan toch naar NL ga, ik kans heb om FR niet meer in te komen.

Dus, niets aan te doen maar wat in het vat zit, verzuurt niet. @ alle Rayonhoofden, je kan natuurlijk nog steeds je nummers aan mij sturen 😎

Hé Bah, getverderrie etc etc nog an toe! En ik was al zo druk bezig om vijf exemplaren van dance nummers te selecteren. Bovendien had ik wel naar komend weekend van 27 en 28 maart uitgekeken... Sad

Maar ja..... betekent dit dus dat de uitzending(en) daarvan worden verschoven en wij als Rayonhoofden dus langer de tijd hebben om muziek te selecteren voor een al even zo moeilijk top vijfje? #keuzes (in dit geval komt het wel weer beter uit.)
Plus: in dat geval ga ik fijn verder met zoeken . (Dacht ik er net vijf bij elkaar te hebben na een hoop gepuzzel...) … zucht.

Heel veel sterkte Boebstie daar in het Franse (nog strenger met de maatregelen dan hier in NL tot dusver) … ! affraid

cat
sokocat
sokocat
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1022
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 51

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren