Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyVandaag om 15:31 van sowhat

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyVandaag om 10:38 van Roadrunner

» *RTH* Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyVandaag om 0:26 van sokratikos

» *RTH* Future Islands - Seasons (Waiting On You)
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyVandaag om 0:15 van sokratikos

» *RTH* Peter Skellern - You're A Lady
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyVandaag om 0:03 van sokratikos

» Mei 2024
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyVandaag om 0:00 van Marsha

» Marsha's jukebox (13 mei)
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:58 van Marsha

» *RTH* Liza Minnelli - Losing My Mind
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:56 van sokratikos

» *RTH* Emeli Sandé - Clown
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:47 van sokratikos

» *RTH* Agua de Annique - Beautiful One
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:40 van sokratikos

» *RTH* The Supremes - Someday We'll Be Together
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:33 van sokratikos

» *RTH* Andy Kim – Baby I love you
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:25 van sokratikos

» *RTH* Jimmy Helms – Gonna make you an offer you can't refuse
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:15 van sokratikos

» *RTH* Studio killers – Ode tot the bouncer
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:09 van sokratikos

» *RTH* Redbone – Come and get your love
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 23:03 van sokratikos

» *RTH* T-Spoon – Sex on the beach
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 22:59 van sokratikos

» *RTH* Anya – Moscow nights
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 22:53 van sokratikos

» *RTH* Pete Seeger - We Shall Overcome (live)
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 22:37 van sokratikos

» *RTH* Suede - Animal Nitrate
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 22:05 van sokratikos

» *RTH* Tommy James & The Shondells - Hanky Panky
Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) EmptyGisteren om 21:38 van sokratikos


Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

+3
Boontje
MrJohn
Dave Evans
7 plaatsers
Reageren

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Dave Evans 12.11.09 16:07

Jaja het kan niet op, na uitzendingen van de Tip2000 en Kaj's Magistrale is er komende zaterdag weer een speciale avond!

We beginnen al om 20.00 uur met een Non Stop herhaling van de beste 40 platen uit de Verrukkelijke 500 van vorig jaar (de 1e Editie), dit om alvast in de stemming te komen van de editie van dit jaar Smile
Omdat het niet gaat lukken om 40 platen in twee uur te draaien, hakken we de uitzending in tweeën. Dus zaterdagavond 14 November het 1e gedeelte (tussen 20.00 en 22.00 uur) en de week erop, zaterdag 21 November het tweede gedeelte (ook tussen 20.00 en 22.00 uur met misschien een kleine uitloop).


Dan om 22.00 uur is het tijd voor Mr John's Choice DJ
Mr John stond eigenlijk als volgende geprogammeerd (nou ja dat zou Paap's keuze geweest zijn) voor de Fakkeltocht van Toss Radio, maar door een beleidswijziging bij Toss Radio ging dit helaas niet door.
Nou waren er twee Orinoco/Toss luisteraars die die toch wel jammer vonden en net als ikzelf erg benieuwd naar John's plaatjes waren.
Gelukkig was Mr John ook meteen voor het idee te porren en dus hoor je zaterdagavond tussen 22.00 en 00.00 uur zijn keuzes inclusief motivaties/verhaaltjes bij Orinoco Radio.
Dave zal zijn beste Jan van Veen stem opzetten om dit vocaal te ondersteunen (nee wees gerust , ik ga niet zingen zanger ).


De Orinoco avond zal afgesloten worden met een aflevering van Dave is on the road again! Dus met verzoekjes e.d. zul je even moeten wachten tot na middernacht!!!

Het belooft een prachtige muzikale avond te worden waaruit jij misschien wel jouw eigen keuzes zal vinden die je toe kunt voegen op de stemlijst van de Radio 2 Top2000 !!!!


Luisteren kan:
- direct vanuit je browser: http://orinoco.dahstream.nl/radio.php

- via Winamp: http://orinoco.dahstream.nl/8170/listen.pls

- via Windows Media Player: http://orinoco.dahstream.nl/stream.asx

Chatten via chatbox (linksbovenin op Vriendenvandetop2000.actieforum.com )

Verzoekjes kunnen ook ingediend worden via email: robbie34@home.nl

En als extra optie mag je verzoekjes ook SMS'en via 06-41365760

Heb je nou een verzoekje waarvan je weet dat ik hem niet heb, dan graag opsturen via rob.schraa@gmail.com

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Dave Evans 12.11.09 22:42

Nou Mr John heeft al een prachtige gevarieerde lijst ingeleverd, dus het belooft een prima luisteravond te worden jukebox

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Gast 12.11.09 22:44

Gokje: zitten de beatles er ook in ? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  MrJohn 12.11.09 22:48

Van alle genomineerde artiesten slechts één song Berend en vrijwel niet de voor de hand liggende songs.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Boontje 12.11.09 23:11

weet niet of ik 2 1/2 Mr john aan kan hoor
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1788
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hutje Op de Hei

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  MrJohn 12.11.09 23:20

Uitdagingen moet je nooit uit de weg gaan Boon Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Mauricedegier 12.11.09 23:22

Ik ben zeer benieuwd John , stem zeker af Smile
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6495
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Timmus 13.11.09 12:59

Ben er ook wel bij denk ik. Ben benieuwd naar je lijst MrJohn!
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Dave Evans 14.11.09 14:35

Very Happy Nou zal nog een keertje reclame maken voor Mr John's Choice, want dat verdient zijn mooie lijst toch wel!

Dus tune in vanavond om 20.00 uur op Orinoco Radio want dan hoor je eerst de toppers uit de Verrukkelijke500 van vorig jaar (om in de stemming te komen Smile ) direct om 22.00 uur gevolgd door de toppers van Mr John.
Na al deze Topplaten volgt dan nog de reguliere uitzending van 'Dave is on the road again'

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Vleertje 14.11.09 19:29

Helaas ik heb andere verplichtingen vanavond. Geniet ervan lijkt me een leuke uitzending te worden.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Dave Evans 14.11.09 19:45

De stream zal starten vanaf 19.55 uur (nl time)

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Playlist

Bericht  Dave Evans 14.11.09 20:02

Playlist Orinoco Radio Zaterdag 14 November
20.00 - 22.00 uur
'Verrukkelijke500' (Editie 2008)


40.Snow Patrol - Chasing Cars
39.Cockney Rebel & Steve Harley - Sebastian
38.The The - Uncertain Smile
37.Queen - Bohemian Rhapsody
36.Dire Straits - Sultanns of swing
35.Nirvana - Smells like teen spirit
34.John Lennon - Working Class Hero
33.Dire Straits - Tunnel of Love
32.Novastar - Never back down
31.The Cure - A Forrest
30.Manic Street Preachers - If you tolerate this, than your children will be next
29.Jackson Browne - The Load Out/Stay
28.The Doors - L.A. Woman
27.Simple Minds - Belfast Child
26.Focus - Hocus Pocus
25.Pink Floyd - Wish you were here
24.Beach Boys - God only knows
23.Supertramp - School
22.Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
21.Alan Parsons Project - The turn of a friendly card (1&2)
20.Depeche Mode - Enjoy the silence

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Mr John's Choice

Bericht  Dave Evans 14.11.09 23:04

System of Down - Chop Suey
Lekker stevig nummer om wakker te worden én te blijven.

Patti Smith - HorsesDeze dichteres en zangeres behoort tot de coryfeeen van de moderne muziek en altijd met het hart op de goede plaats (dateert al van de Vietnambetogingen destijds)

Nena - Machs Doch
Van zoetgevooisde zangeres uit de tachtiger jaren met songfestivalsuccses uitgegroeid tot een echte artiest. Machs Doch laat haar op haar best zien met een heerlijk bluesy rock geluid.

Donovan - Mellow Yellow
Schotse troubadour uit de sixties. Later werk, zoals dit nummer, met flower power impact.

Jimi Hendrix - Crosstown TrafficVerschillende tijden laten zich moeilijk met elkaar vergelijken, maar laat ik dan maar eens ongenunaceerd zijn en Jimi the best guitarist ever noemen.

Beatles - Strawberry Fields Forever (en dan de track van het Love-album met aan het einde nog wat riedeltjes van andere Beatles songs)
In de eerste helft van de sixties gestart met een frisse beat kwamen de Beatles tussen 1965 en 1970 dankzij een enorme creativiteit op grote hoogte. De goden daalden de Olympus af en men zag, dat het goed was. Over 100 jaar worden ze nog steeds gedraaid en waarschijnlijk beschouwd als de Mozart van onze tijd.

Joy Division - Isolation
Slechts kort aan de top wegens de zelfmoord van leadzanger Ian Curtis op 23-jarige leeftijd. Doordringende muziek. Anton Corbijn heeft enkele jaren geleden een prachtige film (Control) gemaakt over het leven van Curtis naar het boek van zijn echtgenote. In zwart-wit gedraaid, bezien tegen de achtergrond volkomen terecht.

Dresden Dolls - Missed MeKende de groep helemaal niet, maar ben er een keer op gewezen door Vleertje. Ben haar er nog steeds dankbaar voor.

Neil Young - Like A HurricaneLange staat van dienst als solo sinds het begin met o.a. CSNY eind sixties. Ik beschouw dit nummer als een van zijn beste, zo niet de allerbeste.

Lou Reed - Walk On The Wild SideVelvet Underground (Reed en John Cale met name) of Lou Reed mogen niet ontbreken als baken in de ontwikkeling van popmuziek.

Editors - Eat Raw MeatEen van de parels van de laatste jaren. Deze track is van hun laatste album (album met veel eighties-invloeden) en vind ik een van de mooiste.

Muse - The Small Print
Tja, er is al veel over gezegd. Muse is voor mij voorlopig dé band van het nieuwe millennium. Ik kies nu maar eens voor een minder bekend maar wel lekker heavy nummer van het Absolution-album.

Nina Hagen - Seemann
Zeer kleurrijke zangeres met een klassiek geschoolde stem. Seemann is een meeslepend nummer, begint rustig en dan gaat ze voluit. Nina op haar best !

Bruce Springsteen - American Skin (41 shots) - The live vesrie graag !
Eind negentiger jaren werd een gekleurde Amerikaan van dichtbij door 41 politiekogels geraakt. Achteraf bleek hij ongewapend te zijn. Bruce verhief zijn stem en dat leidde tot een zinderend protest bij een live-optreden in New York, hetgeen de politie hem overigens niet in dank afnam.

Interpol - No I In ThreesomeNu luister ik niet heel frequent naar de radio, dus kan ik er niet echt over oordelen, maar ik heb het vermoeden dat Interpol niet vaak op een playlist staat. Jammer, want het is gewoon van een mooie, strakke klasse.

Athlete - Wires
Goede band. Wires verhaalt over de te vroeg geboren baby van de leadzanger, die in allerijl naar de intensive care gebracht moest worden. Emotionele song.

Placebo - The Bitter EndDe band bestaat al een jaar of dertien. Placebo en ik zijn elkaar ergens steeds misgelopen, maar de laatste jaren haal ik het met terugwerkende kracht in. Sterke ritmes gecombineerd met de androgyne stem van Brian Molko dringen diep door in het gemoed.

Gossip - Standing In The Way Of Control
Ken eigenlijk weinig van deze band, maar deze davert lekker door !

Rammstein - MutterJe houdt ervan of je haat het. Orgastische wall of sound met teksten in fraai hoch deutsch. Goethe zou dat laatste met genoegen beaamd hebben.

Franz Ferdinand - This Boy
Weer een van de meer recente aanwinsten.

David Bowie - New Killer Star
Bowie heeft zich door de decennia ontpopt als een zich steeds ontwikkelende kwaliteitszanger en daarom verdient hij naar mijn mening meer de titel king of pop dan de man, die afgelopen zomer is overleden.

Morphine - Buena
Dit moet men beluisteren in een schemerachtige en rokerige kamer, de gordijnen dicht en een fles whisky bij de hand.

Killers - Jenny Was A Friend Of Mine
Killers mogen niet ontbreken. Weet eigenlijk niet of dit nummer destijds een hit was (luister eigenlijk nooit naar wekelijkse hitlijsten), maar ik vind het wel een ijzersterke.

Siouxsie and the Banshees - The Passenger
Iggy Pop zong het ook al, maar vind deze wel extra smaak hebben.

Janis Joplin - Cry Baby Cry
Janis met haar blues voice komt zo geweldig tot haar recht in dit nummer

Arcade Fire - Black Mirror
Canadese indie rock met twee fraaie albums (Funeral en Neon Bible)

Pearl Jam - Black Nooit eerder werd een verloren gegane liefde zo aangrijpend bezongen

John Lennon - Come Together (de live-versie uit 1972 in New York Stadium)
Lennon zingt hier solo, nou ja solo, met een band achter zich met o.a. Klaus Voormann en Eric Clapton, dit nummer bijzonder krachtig en daardoor is dit nog indrukwekkendere dan de versie van alle vier de Beatles samen.

Bob Dylan - Thunder On The Mountain
The Master himself was na zijn roemruchte start in de sixties en begin seventies een tijd van het toneel verdwenen en later in de eighties zelfs lid van een rare sekte. Het is echter weer allemaal goed gekomen en ook in dit millennium schittert hij weer. Het album Modern Times uit 2007 mag er zonder meer zijn. Van dit album deze track.

Talking Heads - Psycho Killer
Heerlijke en doordringende new wave-muziek onder aanvoering van David Byrne.

Radiohead - Karma PoliceRadiohead was gedurende de nineties een van de toonaangevende bands en is een van de bewijzen, dat die negentiger jaren helemaal niet zo slecht waren als vaak beweerd wordt.

U2- The Unforgettable Fire
In de breedte prijkt U2 door de jaren heen natuurlijk altijd hoog op allerlei voorkeurslijstjes en terecht. In tegenstelling tot het alom geroemde One vind ik echter Bad en dit Unforgettable Fire hun beste songs.

Doors - Touch MeBand met een ongelofelijke impact, heb het destijds allemaal live meegemaakt. Jim Morrison leefde het leven en ging eraan ten onder, maar wat een artiest. Hemelse muziek !

Smiths - There's A Light That Never Goes out
Een mooi einde, waar iedereen zich wel in vinden kan, van een band, die in het verleden niet de waardering heeft gekregen, die ze wel terdege verdienen.



Laatst aangepast door Dave Evans op 15.11.09 3:09; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  MrJohn 15.11.09 1:17

Dave zal hier ongetwijfeld nog het tweede gedeelte van mijn lijst aan toevoegen, maar ik wil hem nu alvast bedanken voor een schitterende presentatie van mijn wandeling door muziekland.

Thanks Dave !

Gr, MrJohn
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Dave Evans 15.11.09 3:10

De lijst is compleet!!! Cool

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  MrJohn 15.11.09 3:17

En mijn dank is groot Dave !
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Gast 15.11.09 10:08

Ik wil iedereen bedanken voor een ongelooflijk leuke en retegezellige, maar bovenal dankzij de onovertroffen fabuleuze fakkel van Mr. John, onvergetelijke avond, die net zo fabuleus gepresenteerd werd door ons aller Dave.
Voor alle aanwezigen mijn dank dat ik hier deel van mocht uitmaken, zelden meer zo gelachen en genoten. John je lijst is echt van eeuwigheidswaarde!!!!!!!!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Timmus 15.11.09 11:30

Wow John, wat een lijst!
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Dave Evans 15.11.09 14:05

Haha het was zeker lachen afgelopen nacht in de chat. Die Shakmatton zet de boel wel op de kop hoor Wink

Maar..............voor de mensen die de lijst van Mr John alsnog willen horen of voor degenen die er géén genoeg van kunnen krijgen. Vanavond gooi ik hem in de herhaling Smile
Vanaf 19.00 uur loopt de stream en vanaf 21.00 zal Mr John's Choice opnieuw voorbij komen!!!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Gast 15.11.09 15:10

Als beleidswijziging stel ik voor om van deze eenmalige gebeurtenis een wekelijks/maandelijks gebeuren te maken!!!
En dan onder de naam van "Orinoco's Waakvlammetje!!" en hoewel aan John dan eigenlijk de 1e keuze toebehoort voor zijn opvolger/ster stel ik meteen maar Dave voor als 1e waakvlammetje


Laatst aangepast door Journeyman op 15.11.09 15:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  MrJohn 15.11.09 15:11

Leuk idee Dave, een herhaling vanavond.

Mooi om de hele lijst vanaf 21.00 nog eens te horen !

Gr, MrJohn
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  sowhat 15.11.09 15:50

Als toegift krijg je dan ook twee keer de stem van Sowhat te horen, MrJohn Smile
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Dave Evans 15.11.09 18:56

Stream loopt weer!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Boontje 15.11.09 19:52

men oh men wat heb ik a lot of fun gehad last night in de sjet.
Voor de people dit this niet bergijpen..... We had a brazilliaan op visite en het
was hilarisch...

Net als journey man had ik tijden niet meer zo gelachen....
John geweldige lijst ....toppie hoor en verassing van Morphine erin :-) was ik erg blij mee.

Dave je hebt er weer een feest van gemaakt...
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1788
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hutje Op de Hei

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  sowhat 15.11.09 20:06

Boontje, het hoogtepunt van de Braziliaan vond ik het volgende:

Sowhat: My religion is Sowhat
Braziliaan: O, I thought your religion is WATJE
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09) Empty Re: Speciale Orinoco Zaterdagavond (14-11-09)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum