*RTH* A Flock of Seagulls - I Ran
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw stem voor 'I Ran'
*RTH* A Flock of Seagulls - I Ran
[10-10-2009]
Prachtige kapsels en een mooie bril zie je in deze videoclip van A Flock of Seagulls!
Typisch een product van the Roaring Eighties!
Hier met hun plaat 'I ran'
Prachtige kapsels en een mooie bril zie je in deze videoclip van A Flock of Seagulls!
Typisch een product van the Roaring Eighties!
Hier met hun plaat 'I ran'
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* A Flock of Seagulls - I Ran
Zo en of dit typisch 80 is. mijn god. Wel jammer dat de zanger gaat zingen. Instrumentaal is het veel leuker.
Ik stem straks wel. Even nummer nog een paar keer luisteren.
Synth is geloof ik een Roland SH-1. Tegenwoordig te koop voor ongeveer US$ 800. Monosynth.
Ik stem straks wel. Even nummer nog een paar keer luisteren.
Synth is geloof ik een Roland SH-1. Tegenwoordig te koop voor ongeveer US$ 800. Monosynth.
Gast- Gast
Inderdaad érg jaren '80, maar daarom niet minder goed. Jammer dat het (lange) intro hier zo ingekort is.
Gast- Gast
Is idd mijn SW500 uitgedonderd, maar blijft mooi nummer van aparte groep en komt mss terug: 8
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Als ware vleer moet ik dit natuurlijk wel een hoog cijfer gaan geven. Heerlijk waven en zweven dit. Noteer voor mij een 9
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Vreselijk, een 1
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Nee, dit is wel wat meer dan een 1 waard. Heb net Billy Joel beluisterd en dan is dit toch wel wat beter hoor.
Ik geef het wel een magere 5. Het synthbasloopje is leuk, maar de zanger is helemaal bout.
Ik geef het wel een magere 5. Het synthbasloopje is leuk, maar de zanger is helemaal bout.
Gast- Gast
Ik merk trouwens dat er bij dit nummer wel veel gestemd is, maar de motivatie niet wordt gemeld. Jammer.....tis juist interessant waarom iemand het wel of niet leuk vindt.
Gast- Gast
Heerlijke plaat van The Seagulls. Ach ja die haardracht van de zanger was natuurlijk helemaal fout, maar dat hoorde er toen gewoon bij.
Ze hebben best wel leuke plaatjes gemaakt destijds (The more you live, the more you love, Wishing, etc.) en dit vind ik één van hun beteren!
Een '8' dus!
Ze hebben best wel leuke plaatjes gemaakt destijds (The more you live, the more you love, Wishing, etc.) en dit vind ik één van hun beteren!
Een '8' dus!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Prima nummer, steekt goed in elkaar lekker gitaartje, had iets betere zanger verdiend, beetje als een matige voorloper van INXS vind ik dit klinken, wellicht dezelfde producer/technicus?? nou ja, zeker geen 1 en ook geen 10 nog een 5 meer een vette 7.
Gast- Gast
Journey, A Flock heeft net zo weinig raakvlakken met INXS als André van Duin met Bob Dylan
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67
sowhat schreef:Journey, A Flock heeft net zo weinig raakvlakken met INXS als André van Duin met Bob Dylan
Maar wel weer zoveel raakvlakken als Mevr. L. Allen met een vals gestemde scheepstoeteraar, overigens zou ik andere oren nemen!!!
Gast- Gast
Journeyman schreef:sowhat schreef:Journey, A Flock heeft net zo weinig raakvlakken met INXS als André van Duin met Bob Dylan
Maar wel weer zoveel raakvlakken als Mevr. L. Allen met een vals gestemde scheepstoeteraar, overigens zou ik andere oren nemen!!!
Ga je weer, hou daar nou eens mee op !
Gast- Gast
Je bedoelt ook nul raakvlakken?Journeyman schreef:sowhat schreef:Journey, A Flock heeft net zo weinig raakvlakken met INXS als André van Duin met Bob Dylan
De heer What en ondergetekende hadden een stilzwijgend non-agressiepack tevens wapenstilstandovereenkomst waarbij wij ons beide tot op heden keurig aan de gemaakte afspraken hebben gehouden. Deze concrete afspraken hieden in dat wij ons beide en apart onthielden van het noemen van twee namen, die bij ieder van ons apart benoemd tot een heftige reactie zou kunnen gaan leiden. Welke gebeurtenis dus nu is gebeurd. Aangezien de Heer What eenzijdig heeft besloten deze afspraken aan zijn befaamde Rode Rubberen Laarsjes af te vegen en het woord Dylan als eerste te noemen verspeelde hij, "behoudens zijn geloofwaardigheid en innerlijke beschaving" tevens de overeenkomst waarbij ik het L. Allen woord ook niet meer zou benoemen, waarvan acte !!!!!!Berend Botje schreef:Journeyman schreef:sowhat schreef:Journey, A Flock heeft net zo weinig raakvlakken met INXS als André van Duin met Bob Dylan
Ga je weer, hou daar nou eens mee op !
Journeyman,
Overigens acht ik Heer What heel wel in staat zijn eigen strijd te strijden via vaste omlijnde kaders en een stabiele edoch soms variabele tactiek
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: