*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool
+2
sowhat
Dave Evans
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Jouw cijfer voor 'Dancing Fool'
Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool
Journey,
Hier heb ik helemaal geen zin in. Je haalt nu echt alles door elkaar. Jij komt met een advies, waarop anderen reageren. Nu ga je muggeziften over hoe jij nummers ranked. Doe jezelf een plezier en laat deze discussie rusten.
Hier heb ik helemaal geen zin in. Je haalt nu echt alles door elkaar. Jij komt met een advies, waarop anderen reageren. Nu ga je muggeziften over hoe jij nummers ranked. Doe jezelf een plezier en laat deze discussie rusten.
Gast- Gast
Journeyman schreef:Eerst begin je iets, en wel met een oeverloos gezeik, gezever en gezeur door te zagen over het feit dat ik naar je mening (let op he JOUW!!! mening) wel of niet te hoog nummers rank naar jouw zin waarop ik beleefd als immer keurig mijn argumentatie aan je mededeel, dan haal jij god mag weten wat voor gedoe, waaronder mij allerlei woorden in de mond leggend, erbij om alsnog je wel of niet gelijk te gaan halen en dan ga JIJ mij nu beschuldigen dat ik er continu "wel wat anders bij haal"?? Is een beetje de omgekeerde wereld naar mijn zin en naar mijn mening.Overigens precies wat bedoel jij nu eigenlijk met die vrij suggestieve opmerking dat ik " mooi verbloem" ?? gaarne dan wel met naam en rugnummers. Verder is het naar mijn mening zo dat in iedere wel of niet vrij zinloze discussie er over en weer gereageerd word en als je dat dan niet bevalt begin er dan ook niet aan!!! Wellicht kun jij ook even wat gedetaileerder zijn over de opmerking "Is al zo vaak met jou gebeurd" ik heb dat namelijk zelf nagezien en kan daar niets over vinden, dus jouw excuses lijken mij hier minimaal wel op zijn plaats Overigens is het tekenend voor het tamelijk kinderachtige nivo waarop jij je schijnt te willen voort te bewegen, om iets wat nota bene door jezelf is gestart af te kappen net als een klein verwend kind die zijn zinnetje niet krijgt!! Grow up zou ik als advies tegen je willen zeggen en bedenk een volgende keer een ander slachtoffer voor je persoonlijke frustaties. Persoonlijk ben ik namelijk nogal tamelijk onwel aan het worden van kleingeestige mensjes die slechts hun eigen gelijk als heilig mantra ervaren en wilen zien.Alex schreef:Laat maar Journey.
Het wordt vervelend zo en al die verhalen van jou ga ik echt niet meer lezen. Je haalt continue er wel wat anders bij om het mooi te verbloemen. Succes, want deze discussie zal nog wel een keer oplaaien. Is al zo vaak met jou gebeurd.
Journey, ik denk dat ik wel snap wat Alex bedoelt met 'mooi verbloemen'. Je typt elke keer enorme lappen tekst neer, die voor de lezer in een ware puzzeltocht ontaarden als die ze wil lezen. Immers, je gebruikt zinsconstructies die echt onnavolgbaar zijn, leestekens zijn nauwelijks aan je besteed en je hebt nogal de neiging om dingen dubbelop te zeggen ('naar mijn zin en naar mijn mening').
Deze stilistische invulling van je posts zorgt er voor de lezer die niet de moeite neemt om een uitgebreide leessessie op je posts te botvieren voor, dat die geen enkel idee heeft van wat je probeert te zeggen. En daardoor wordt verbloemd dat je posts veel minder willen zeggen dan het aantal letters doet vermoeden. Dit alles staat geheel los van de vraag of je posts nuttige dingen bevatten, het gaat alleen om de verhouding tussen 'vulling' en 'informatie'.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Hiermee geef jij dus aan dat Alex niet de moeite neemt om te lezen begrijp ik?? Overigens nergens ben ik nog een bordje tegengekomen waarop staat "verplicht te lezen" of heb ik die gemist wellicht??. Ook nergens ben ik het bordje tegengekomen met "posten volgens de volgende stijlpatronen" zal ik vast ook gemist hebben. En al helemaal nergens ben ik een bordje tegengekomen waarop de mededeling "posten slechts voorbehouden op de manier zoals Alex die doet". Wel, helaas wellicht, blijf ik volledig achter mijn laatste reactie staan. Mede gezien nu Alex zijn laatste reactie en zoals al gezegd GROW UP !! Mijns inzien haal ik alles nog door elkaar nog ben ik aan het muggenziften. Is het immers niet zo dat niet ik degene ben die begon te zeuren en te janken over de manier waarop ik rank?? Of zelfs nog over de manier waarop iemand reageert?? wel op wat die reageert!!! En als laatste, ik geef slechts antwoord, is ook wel bekend onder de noemer "actie = reactie" meer niet maar zeer zeker ook niet minder !!!Kaj schreef:Journeyman schreef:Eerst begin je iets, en wel met een oeverloos gezeik, gezever en gezeur door te zagen over het feit dat ik naar je mening (let op he JOUW!!! mening) wel of niet te hoog nummers rank naar jouw zin waarop ik beleefd als immer keurig mijn argumentatie aan je mededeel, dan haal jij god mag weten wat voor gedoe, waaronder mij allerlei woorden in de mond leggend, erbij om alsnog je wel of niet gelijk te gaan halen en dan ga JIJ mij nu beschuldigen dat ik er continu "wel wat anders bij haal"?? Is een beetje de omgekeerde wereld naar mijn zin en naar mijn mening.Overigens precies wat bedoel jij nu eigenlijk met die vrij suggestieve opmerking dat ik " mooi verbloem" ?? gaarne dan wel met naam en rugnummers. Verder is het naar mijn mening zo dat in iedere wel of niet vrij zinloze discussie er over en weer gereageerd word en als je dat dan niet bevalt begin er dan ook niet aan!!! Wellicht kun jij ook even wat gedetaileerder zijn over de opmerking "Is al zo vaak met jou gebeurd" ik heb dat namelijk zelf nagezien en kan daar niets over vinden, dus jouw excuses lijken mij hier minimaal wel op zijn plaats Overigens is het tekenend voor het tamelijk kinderachtige nivo waarop jij je schijnt te willen voort te bewegen, om iets wat nota bene door jezelf is gestart af te kappen net als een klein verwend kind die zijn zinnetje niet krijgt!! Grow up zou ik als advies tegen je willen zeggen en bedenk een volgende keer een ander slachtoffer voor je persoonlijke frustaties. Persoonlijk ben ik namelijk nogal tamelijk onwel aan het worden van kleingeestige mensjes die slechts hun eigen gelijk als heilig mantra ervaren en wilen zien.Alex schreef:Laat maar Journey.
Het wordt vervelend zo en al die verhalen van jou ga ik echt niet meer lezen. Je haalt continue er wel wat anders bij om het mooi te verbloemen. Succes, want deze discussie zal nog wel een keer oplaaien. Is al zo vaak met jou gebeurd.
Journey, ik denk dat ik wel snap wat Alex bedoelt met 'mooi verbloemen'. Je typt elke keer enorme lappen tekst neer, die voor de lezer in een ware puzzeltocht ontaarden als die ze wil lezen. Immers, je gebruikt zinsconstructies die echt onnavolgbaar zijn, leestekens zijn nauwelijks aan je besteed en je hebt nogal de neiging om dingen dubbelop te zeggen ('naar mijn zin en naar mijn mening').
Deze stilistische invulling van je posts zorgt er voor de lezer die niet de moeite neemt om een uitgebreide leessessie op je posts te botvieren voor, dat die geen enkel idee heeft van wat je probeert te zeggen. En daardoor wordt verbloemd dat je posts veel minder willen zeggen dan het aantal letters doet vermoeden. Dit alles staat geheel los van de vraag of je posts nuttige dingen bevatten, het gaat alleen om de verhouding tussen 'vulling' en 'informatie'.
Gast- Gast
Journey, niemand verplicht je om op een bepaalde manier te posten, maar ik neem aan dat je niet voor Jan Lul wilt posten. En ik geloof dat veel mensen inmiddels afhaken als ze weer een epistel van jou tegenkomen, omdat het gewoon teveel moeite kost om je posts te lezen in verhouding tot wat je ervoor terug krijgt. En dat kan toch niet je bedoeling zijn, of wel?
En geef hier nu eens even beknopt antwoord op, anders neem ik in ieder geval ook de moeite niet meer om je boekwerken door te werken.
En geef hier nu eens even beknopt antwoord op, anders neem ik in ieder geval ook de moeite niet meer om je boekwerken door te werken.
Kaj- Music-Maniac !!!
Whatever you want, persoonlijk zal het mij "plat gezegd" aan mijn reet roesten om precies te zijn !!.Kaj schreef:Journey, niemand verplicht je om op een bepaalde manier te posten, maar ik neem aan dat je niet voor Jan Lul wilt posten. En ik geloof dat veel mensen inmiddels afhaken als ze weer een epistel van jou tegenkomen, omdat het gewoon teveel moeite kost om je posts te lezen in verhouding tot wat je ervoor terug krijgt. En dat kan toch niet je bedoeling zijn, of wel?
Of, en zo ja, wie iets wel en/of niet leest is een ieders vrije keuze.
Ik prijs mij bijzonder gelukkig in ieder geval de Nederlandsche taal hoog te achten en niet af te zinken naar de verre onpeilbare dieptes van het troosteloze sms/msn bestaan.
Overigens ook jij bepaald dus niet hoe en wanneer ik waarop reageer indien en als er deze of gene zijn die mij persoonlijk lopenaf te zeiken om dan, na mijn antwoord te verkrijgen, welke deze of gene schijnbaar niet bevalt, weg te gaan kruipen onder de door de immer met meer regen gepaard gaande weersomstandigheden en daaardoor ook steeds meer glimmende trottoirtegel waar men met een zeer grote vorm van waarschijnlijkheid onder vandaan was en is gekropen om allerlei beledigingen en pure laster c.q. leugens te verspreiden.
Gast- Gast
Je acht de Nederlandse taal hoog?Journeyman schreef: Ik prijs mij bijzonder gelukkig in ieder geval de Nederlandsche taal hoog te achten en niet af te zinken naar de verre onpeilbare dieptes van het troosteloze sms/msn bestaan.
Overigens ook jij bepaald dus niet....
Derde persoon enkelvoud krijgt in de tegenwoordige tijd stam + t, niet stam + d. Waarvoor dank.
Echter, ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken. Je mag van mij posten op de manier die je goeddunkt, daar heb ik geen enkel probleem mee. En voor wat betreft het hoogachten van de Nederlandse taal: als er dan toch íéts is waar je mij niet van kunt betichten, dan is het wel dat mijn taalgebruik onverzorgd is. Ik stoor me soms aan anderen die opzichtig de mist in gaan bij hun werkwoordspelling, maar dat staat in geen enkele verhouding tot hoezeer ik me eraan stoor als ik fouten in m'n eigen posts ontdek. Ik weet niet of je opmerking een snerende ondertoon richting mij als doel had, maar - ongeacht wat je verder al dan niet tegen mijn post inbracht - daar voel ik mezelf pertinent niet door aangesproken.
Kaj- Music-Maniac !!!
Ach, Zappa, waar het allemaal mee begonnen is, acht zijn eigen taal, de Engelse, ook niet hoog.
Het is Dancing Fool, niet Dancin' Fool
Het is Dancing Fool, niet Dancin' Fool
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19063
Leeftijd : 67
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Frank Zappa - Jewish Princess
» *RTH* Frank Zappa & Mothers of invention – What is the ugliest part of your body?
» Herhaling Stoombootshow zon. 26-11 16.00uur
» *RTH* Evanescence – Everybody’s fool
» *RTH* Isis - April Fool
» *RTH* Frank Zappa & Mothers of invention – What is the ugliest part of your body?
» Herhaling Stoombootshow zon. 26-11 16.00uur
» *RTH* Evanescence – Everybody’s fool
» *RTH* Isis - April Fool
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: