Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool EmptyGisteren om 21:38 van Timmus

» Wo. 16 okt. De zaagshow
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool EmptyGisteren om 21:32 van Roche

» Oktober 2024
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool EmptyGisteren om 10:58 van Roche

» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty14.10.24 12:02 van Mirrr

» Ma 14 okt. Top 40
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty14.10.24 10:16 van Roche

» *RTH* Ruth Jacott - Leun Op Mij
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:30 van sowhat

» *RTH* Debbie Gibson - Foolish Beat
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:29 van sowhat

» *RTH* Michael Jackson - Billie Jean
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:27 van sowhat

» *RTH* Michael Schenker Group - Armed and Ready
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:26 van sowhat

» *RTH* Björk – Play dead
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:25 van sowhat

» *RTH* Jinjer - Ape
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:23 van sowhat

» *RTH* Evanescence – Everybody’s fool
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:21 van sowhat

» *RTH* Chiel Montagne - Marja
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:20 van sowhat

» *RTH* Bee Gees – New York mining disaster 1941
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:19 van sowhat

» *RTH* David Bowie – Space oddity
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:16 van sowhat

» *RTH* P. Lion – Happy children
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:13 van sowhat

» *RTH* Groep 1850 – Mother No-head
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty13.10.24 12:10 van sowhat

» V500 editie 2023
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty09.10.24 11:10 van Mirrr

» *RTH* José Feliciano - Feliz Navidad
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty09.10.24 11:07 van Mirrr

» *RTH* Trio - Da Da Da
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty09.10.24 11:07 van Mirrr


*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

+2
sowhat
Dave Evans
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Dancing Fool'

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap7%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap14%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap7%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap14%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap0%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap21%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 21% 
[ 3 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap7%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap7%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap0%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_lcap21%*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Vote_rcap 21% 
[ 3 ]
 
Totaal aantal stemmen : 14
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Dave Evans 05.10.09 18:58

[06-10-2009]
Mr Journeyman: U vraagt, wij draaien Very Happy
Op zeer speciaal verzoek Frank Zappa die overzichzelf als dansende idioot zingt.............



_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25379
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  sowhat 05.10.09 19:22

Jammer dat er verzoekje van Journeyman bijstaat, maar ik jureer gelukkig onafhankelijk Smile

SWclassic: 10!!!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19001
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 05.10.09 21:25

[quote="sowhat"]Jammer dat er verzoekje van Journeyman bijstaat, maar ik jureer gelukkig onafhankelijk *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Icon_smile[quote]

Ja, we kunnen nu allemaal een 1 geven....... *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Icon_biggrin *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Icon_biggrin *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Icon_biggrin . Maar ik probeer ook maar onafhankelijk te stemmen. Ik heb hier niks mee. Het is mij te technisch of te kunstzinnig en daar kan ik helaas niks mee. Nee Journeyman, ik hoef geen uitleg. Ik vind het gewoon bout. Een 3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 05.10.09 23:46

Zonder verdere uitleg of motivatie inderdaad een vette 10 voor deze geniale grote grootmeester, Alex, het zou je sieren om eens wat vaker in de geschiedenis van de muziek te duiken !!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 06.10.09 0:16

Journeyman schreef:Zonder verdere uitleg of motivatie inderdaad een vette 10 voor deze geniale grote grootmeester, Alex, het zou je sieren om eens wat vaker in de geschiedenis van de muziek te duiken !!

Hmmmm terwijl ik The Ramones, Joy Division, Tubeway Army, Kraftwerk uit dezelfde jaren 70 wel kan waarderen? Ik heb aangegeven dat Frankie Boy niet mijn ding is. Take it or leave it, maar ga me nu niet wijsmaken dat ik ik de geschiedenis van muziek moet duiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  sowhat 06.10.09 1:17

Dit is idd geniaal. Net als Kraftwerk trouwens. De rest wat je noemt is ook wel aardig. Maar dit is niet bout, maar geniaal.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19001
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Kaj 06.10.09 7:58

Als je het bij muziek over 'het is' hebt, bedoel je toch per definitie 'ik vind'... Dus hier kunnen jullie vast weer heel lang over gaan discussiëren, maar dan haak ik af. Voor de hel losbreekt, dump ik hier nog even m'n cijfer: een lekker diplomatieke 6 - niet heel bijzonder, maar wel goed aan te horen
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3998
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Jan... 06.10.09 12:58

Journeyman schreef:Zonder verdere uitleg of motivatie inderdaad een vette 10 voor deze geniale grote grootmeester, Alex, het zou je sieren om eens wat vaker in de geschiedenis van de muziek te duiken !!

Dit slaat nergens op, Journey. Ik ben 2 keer met Alex op Lowlands geweest en hij weet veel van de muzikale geschiedenis. Kom ik weer terug op het legendarische autoritje tussen Utrecht en Biddinghuizen... van de 50s tot nu, het maakt allemaal geen reet uit voor een echte muziekkenner.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 06.10.09 13:08

jan4004 schreef:
Journeyman schreef:Zonder verdere uitleg of motivatie inderdaad een vette 10 voor deze geniale grote grootmeester, Alex, het zou je sieren om eens wat vaker in de geschiedenis van de muziek te duiken !!

Dit slaat nergens op, Journey. Ik ben 2 keer met Alex op Lowlands geweest en hij weet veel van de muzikale geschiedenis. Kom ik weer terug op het legendarische autoritje tussen Utrecht en Biddinghuizen... van de 50s tot nu, het maakt allemaal geen reet uit voor een echte muziekkenner.
Nergens zeg ik of beweer ik dat dat niet zo is toch??Ik geloof meteen dat hij zowel kenner als liefhebber is hoor, warom zou ik dat immers niet doen?? Mijn advies is slechts voor deze heer Zappa geldig zodat ook Alex weet welke enorme impact en invloed deze fabelachtige componist/gitarist (helaas erg slechte zanger)heeft gehad waardoor je dit soort liedjes in het goede perspectief weet te plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Kaj 06.10.09 14:12

Tja, Journey, daar ga je weer... Dat iemand invloed heeft gehad, wil toch nog niet zeggen dat je het dan ook maar gelijk goed moet vinden? Ik heb helemaal niks speciaals met de muziek van Buddy Holly, Elvis Presley, Frank Sinatra, Frank Zappa, Marvin Gaye of Robert Johnson... Maar dat die mannen invloed hebben gehad, dat zie ik ook wel.. Denk ook niet dat Alex dát wil ontkennen.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3998
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Vleertje 06.10.09 18:00

Ik hou van Frank Zappa, net als overigens ik ook hou van the Ramones, Joy Division, Kraftwerk, Suicide en vele anderen uit hetzelfde tijdperk. Kijk ik vind Joy Division briljant dat zijn vele met mij oneens. Suicide vind ik minstens zo briljant niemand kent hen maar ze hebben wel degelijk een invloed gehad ondanks dat ze zeer onbekend zijn.

Het is nou eenmaal zo met muziek dat het je iets doet of het doet je niets. Ik hou van roti de buurvrouw van bloemkool en soms kun je bloemkool in de roti vinden.

Dus niet zeuren over wie de waarheid in pacht heeft gewoon ranken met die hap.

O ja voor deze gewoon een 8.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 06.10.09 19:09

Pffff, ik wordt zo moe van die discussies: Journey vindt iets geniaal omdat het door een invloedrijk persoon is gemaakt en dus wordt iedereen afgezaagd die daar anders over denkt.
Sorry Journey, prutnummer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Dave Evans 06.10.09 19:35

Zo invloedrijk was Zappa toch niet, wel bijzonder maar da's wat anders.............

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25379
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 06.10.09 21:42

Berend Botje schreef:Pffff, ik wordt zo moe van die discussies: Journey vindt iets geniaal omdat het door een invloedrijk persoon is gemaakt en dus wordt iedereen afgezaagd die daar anders over denkt.
Sorry Journey, prutnummer.
Waar je nu het "iedereen" vandaan haalt is mij een totaal raadsel, net zoals een ieder mag vinden wat hij/zij/men ook maar ergens over mag vinden, nergens zeg ik of beweer ik dat dit anders is, ook zeg of beweer ik nergens dat omdat IK iemand geniaal vind iedereen dat maar moet vinden, nog beweer of zeg ik ergens dat Alex geen verstand van muziek heeft, ook nergens zeg of beweer ik dat omdat iemand invloed heeft gehad je dan maar gelijk alles geweldig dient te vinden van diegene, de enige die hier een volwassen reactie op geven en wel goed kunnen lezen wat er staat zijn Vleer en Dave naar MIJN mening, laat die beiden nu toevallig ook exact verwoorden waar het om gaat!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Dave Evans 06.10.09 21:56

Overigens van mij een '6', gewoon een lekker plaatje....niet meer.....niet minder!
Heb van Roche weleens begrepen dat de man nog wel veel beter werk heeft gemaakt (toch Roche?), maar daar heb ik me nog niet in verdiept!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25379
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 07.10.09 10:03

Journeyman schreef:
Berend Botje schreef:Pffff, ik wordt zo moe van die discussies: Journey vindt iets geniaal omdat het door een invloedrijk persoon is gemaakt en dus wordt iedereen afgezaagd die daar anders over denkt.
Sorry Journey, prutnummer.
Waar je nu het "iedereen" vandaan haalt is mij een totaal raadsel, net zoals een ieder mag vinden wat hij/zij/men ook maar ergens over mag vinden, nergens zeg ik of beweer ik dat dit anders is, ook zeg of beweer ik nergens dat omdat IK iemand geniaal vind iedereen dat maar moet vinden, nog beweer of zeg ik ergens dat Alex geen verstand van muziek heeft, ook nergens zeg of beweer ik dat omdat iemand invloed heeft gehad je dan maar gelijk alles geweldig dient te vinden van diegene, de enige die hier een volwassen reactie op geven en wel goed kunnen lezen wat er staat zijn Vleer en Dave naar MIJN mening, laat die beiden nu toevallig ook exact verwoorden waar het om gaat!!!

Journey, doe ons allemaal een plezier en gebruik eens een punt. Hierboven staat één (=1) zin.
Ik ben het overigens niet met je eens, want je doet niet anders dan enen geven aan nummers die jij niet invloedrijk genoeg vindt en tienen aan nummers van "invloedrijke artiesten".
Nu blijkt dat ik me ook in de discussie meng en dat wilde ik nou net niet. Bij deze eindig ik dan de discussie van mij kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 07.10.09 10:46

"Ik ben het overigens niet met je eens, want je doet niet anders dan enen geven aan nummers die jij niet invloedrijk genoeg vindt en tienen aan nummers van "invloedrijke artiesten".

Berend,

Behoudens het feit dat dit niet waar is, maar slechts in jouw persoonlijke perceptie bestaat, hou ik er persoonlijk niet zo van als en indien mensen mij valselijk beschuldigen, nogmaals zeg ik en nu voor de laatste keer dat ik niemand (behalve SoWhat om mij moverende redenen en die reageert in geheel eigen stijl en dat kunnen wij prima van elkaar velen) en dus zeker niet "iedereen" afbrand met een andere en dus afwijkende mening dan die ik heb.
Je wilde je dus niet in een discussie mengen, die in mijn ogen al geen discussie is, dat is uiteraard ieders "en dus ook dat van jou" goed recht, echter wanneer je dat dan wel doet zou ik het zeer kunnen waarderen, indien en als je dat dan wel doet, zoals in dit geval, je in ieder geval de moeite neemt om te lezen WAT iemand schrijft in plaats van je te concentreren op HOE iemand dat doet. En dan dus ook voordat je iemand beschuldigt je wel eerst even aan de feiten gaat houden en zorgt voor een feitelijke onderbouwing die hier door mij node is gemist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Kaj 07.10.09 10:46

Berend Botje schreef:
Journeyman schreef:
Berend Botje schreef:Pffff, ik wordt zo moe van die discussies: Journey vindt iets geniaal omdat het door een invloedrijk persoon is gemaakt en dus wordt iedereen afgezaagd die daar anders over denkt.
Sorry Journey, prutnummer.
Waar je nu het "iedereen" vandaan haalt is mij een totaal raadsel, net zoals een ieder mag vinden wat hij/zij/men ook maar ergens over mag vinden, nergens zeg ik of beweer ik dat dit anders is, ook zeg of beweer ik nergens dat omdat IK iemand geniaal vind iedereen dat maar moet vinden, nog beweer of zeg ik ergens dat Alex geen verstand van muziek heeft, ook nergens zeg of beweer ik dat omdat iemand invloed heeft gehad je dan maar gelijk alles geweldig dient te vinden van diegene, de enige die hier een volwassen reactie op geven en wel goed kunnen lezen wat er staat zijn Vleer en Dave naar MIJN mening, laat die beiden nu toevallig ook exact verwoorden waar het om gaat!!!

Journey, doe ons allemaal een plezier en gebruik eens een punt. Hierboven staat één (=1) zin.
Ik ben het overigens niet met je eens, want je doet niet anders dan enen geven aan nummers die jij niet invloedrijk genoeg vindt en tienen aan nummers van "invloedrijke artiesten".
Nu blijkt dat ik me ook in de discussie meng en dat wilde ik nou net niet. Bij deze eindig ik dan de discussie van mij kant.
Kom op Berend, discussiëren is toch juist de essentie van een forum? Hoeft heus geen animositeit bij de komen kijken! Met de mensen met wie ik de heftigste discussies voer (Journey, Sowhat, Jan) kan ik het gewoon prima vinden hoor Smile En ik ben het in deze discussie met je eens, en kan wel wat medestanders gebruiken tegen de onmetelijke eigenwijsheid van ons aller Journey Razz
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3998
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Jan... 07.10.09 12:52

Dit is voor mij te freakerig, dit is eigenlijk een 4, maar omdat deze man mij te invloedrijk is, geef ik een 1.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 07.10.09 20:29

jan4004 schreef:Dit is voor mij te freakerig, dit is eigenlijk een 4, maar omdat deze man mij te invloedrijk is, geef ik een 1.

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 08.10.09 18:31

Journey,

Waarom denk je dat ik bewust een 1 geef als jij weer er een 10 tegen aan gooit?
Als het zo doorgaat begint het er op te lijken dat meer mensen dat gaan doen om dezelfde reden.

Ik alleen de mening van Berend delen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 09.10.09 1:05

Alex schreef:Journey,

Waarom denk je dat ik bewust een 1 geef als jij weer er een 10 tegen aan gooit?
Als het zo doorgaat begint het er op te lijken dat meer mensen dat gaan doen om dezelfde reden.

Ik alleen de mening van Berend delen.
Tja, dan denk ik het zal wel en enigzins zielig als je zo denkende door het leven moet stappen, maar ja ik ben ouderwets opgevoed en heb daarin geleerd mij in dit soort zaken bijzonder weinig, ja zelfs niets, aan te trekken van wat een ander denkt of vind of vermoed als het om het geven van mijn mening gaat, maar ik wist niet dat ik zo invloedrijk was als jij zegt dat ik klaarblijkelijk ben. Volgens mij zitten er hier genoeg mensen die onafhankelijk van wat ik wel en/of niet doe hun eigen muzikale visie en mening geven of ik moet me erg sterk daarin vergissen en dat nu kan ik me niet echt voorstellen. Overigens is deze opmerking van jou ook beledigend voor deze mensen naar mijn wel of niet gewaardeerde mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 09.10.09 7:21

Laat maar Journey.
Het wordt vervelend zo en al die verhalen van jou ga ik echt niet meer lezen. Je haalt continue er wel wat anders bij om het mooi te verbloemen. Succes, want deze discussie zal nog wel een keer oplaaien. Is al zo vaak met jou gebeurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  noes 10.10.09 12:25

Ik kan hier echt niets moois in vinden: 2
noes
noes
Music-specialist
Music-specialist

Aantal berichten : 978
Registratiedatum : 15-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gast 11.10.09 21:17

Alex schreef:Laat maar Journey.
Het wordt vervelend zo en al die verhalen van jou ga ik echt niet meer lezen. Je haalt continue er wel wat anders bij om het mooi te verbloemen. Succes, want deze discussie zal nog wel een keer oplaaien. Is al zo vaak met jou gebeurd.
Eerst begin je iets, en wel met een oeverloos gezeik, gezever en gezeur door te zagen over het feit dat ik naar je mening (let op he JOUW!!! mening) wel of niet te hoog nummers rank naar jouw zin waarop ik beleefd als immer keurig mijn argumentatie aan je mededeel, dan haal jij god mag weten wat voor gedoe, waaronder mij allerlei woorden in de mond leggend, erbij om alsnog je wel of niet gelijk te gaan halen en dan ga JIJ mij nu beschuldigen dat ik er continu "wel wat anders bij haal"?? Is een beetje de omgekeerde wereld naar mijn zin en naar mijn mening.Overigens precies wat bedoel jij nu eigenlijk met die vrij suggestieve opmerking dat ik " mooi verbloem" ?? gaarne dan wel met naam en rugnummers. Verder is het naar mijn mening zo dat in iedere wel of niet vrij zinloze discussie er over en weer gereageerd word en als je dat dan niet bevalt begin er dan ook niet aan!!! Wellicht kun jij ook even wat gedetaileerder zijn over de opmerking "Is al zo vaak met jou gebeurd" ik heb dat namelijk zelf nagezien en kan daar niets over vinden, dus jouw excuses lijken mij hier minimaal wel op zijn plaats Overigens is het tekenend voor het tamelijk kinderachtige nivo waarop jij je schijnt te willen voort te bewegen, om iets wat nota bene door jezelf is gestart af te kappen net als een klein verwend kind die zijn zinnetje niet krijgt!! Grow up zou ik als advies tegen je willen zeggen en bedenk een volgende keer een ander slachtoffer voor je persoonlijke frustaties. Persoonlijk ben ik namelijk nogal tamelijk onwel aan het worden van kleingeestige mensjes die slechts hun eigen gelijk als heilig mantra ervaren en wilen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool Empty Re: *RTH* Frank Zappa - Dancin' Fool

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum