Eind maart sixties night
+3
Timmus
sowhat
MrJohn
7 plaatsers
Wall Of Sound :: Orinoco Radio :: Uitzendingen :: DJ Roche
Pagina 1 van 1
Eind maart sixties night
Er is een groots idee ontsproten in de chat vanavond. Er komt eind maart een sixties night op Orinoco Radio, gepresenteerd door DJ Toine aka Roche. Details worden later bekend gemaakt.
Be there, you won't regret it.
Be there, you won't regret it.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Re: Eind maart sixties night
Leuk, ik verheug me er op, maar toch eerst even aandacht hiervoor:
@Marsha
Hoe zit dat nou met die jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden aangekondigde glamrock avond? Toch niet blij maken met een dooie mus toch?
@Marsha
Hoe zit dat nou met die jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden aangekondigde glamrock avond? Toch niet blij maken met een dooie mus toch?
Leeftijd : 67
Niets mis met het onderwerp natuurlijk, maar in de laatste post van Grafmat werd ons aandacht voor een ander decennium "beloofd", dus lopen er nu geen zaken door elkaar?
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
sowhat schreef:Leuk, ik verheug me er op, maar toch eerst even aandacht hiervoor:
@Marsha
Ik heb net weer een vetbol opgehangen voor die mus, die blijft nog wel leven en is nog lang niet dood.
Marsha- Beheerder
- Aantal berichten : 3562
Registratiedatum : 12-04-09
Leeftijd : 59
Timmus schreef:Niets mis met het onderwerp natuurlijk, maar in de laatste post van Grafmat werd ons aandacht voor een ander decennium "beloofd", dus lopen er nu geen zaken door elkaar?
Uitzendavonden genoeg, ook als we voor dit soort evenementen alleen rekening houden met de weekeinden, maar op welke post van Ard doel je eigenlijk Timmus ?
MrJohn- Chief
Er staat inderdaad een nineties weekend gepland in de Orinoco agenda (komt ditmaal niet uit mijn pen ). Ik denk dat Timmus daar op doelt! Ik zat zelf ook te denken over de keuze tussen een nineties of sixties weekend, maar er is de laatste maanden al vrij veel aandacht geweest voor de sixties, dat me de keuze voor een nineties weekend logischer lijkt. Maar goed een Sixties avond kan natuurlijk altijd
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Bedankt voor je reactie Dave.
MrJohn- Chief
@MrJohn
Grafmat schreef:Ah lekkerrr. "Muziek terwijl u een mailing verzorgt" wordt dit voor mij.
Dit betekent dat vanavond het financiële jaaroverzicht naar alle donateurs en nieuwe oproep om te doneren (voor wie dat niet al royaal heeft gedaan!!) eruit zal gaan.
En een overzicht van alle leuke evenementen en nieuwtjes die we op stapel hebben staan: Duitse Avond, Nederlandse top50, 90's weekend (na de uiterst succesvolle 70's en 80's weekenden van de afgelopen jaren kon deze natuurlijk niet uitblijven!), onze samenwerking met www.nieuweplaat.nl, en meeerrrr!
Timmus- Beheerder
Ik kijk er naar uit, krijg nooit genog van the sixties
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Timmus schreef:@MrJohnGrafmat schreef:Ah lekkerrr. "Muziek terwijl u een mailing verzorgt" wordt dit voor mij.
Dit betekent dat vanavond het financiële jaaroverzicht naar alle donateurs en nieuwe oproep om te doneren (voor wie dat niet al royaal heeft gedaan!!) eruit zal gaan.
En een overzicht van alle leuke evenementen en nieuwtjes die we op stapel hebben staan: Duitse Avond, Nederlandse top50, 90's weekend (na de uiterst succesvolle 70's en 80's weekenden van de afgelopen jaren kon deze natuurlijk niet uitblijven!), onze samenwerking met www.nieuweplaat.nl, en meeerrrr!
Bedankt voor de verwijzing Timmus en voor een goed begrip, ik heb niet zelf om de sixties gevraagd. Roche kwam met het initiatief en er was veel bijval in de chat, ook van ondergetekende. Het moge duidelijk zijn dat men niet van mij kan verwachten, dat ik nee zeg tegen de sixties
MrJohn- Chief
[quote="MrJohn"]
hoe moet dat dan met MuseTimmus schreef:@MrJohn
Bedankt voor de verwijzing Timmus en voor een goed begrip, ik heb niet zelf om de sixties gevraagd. Roche kwam met het initiatief en er was veel bijval in de chat, ook van ondergetekende. Het moge duidelijk zijn dat men niet van mij kan verwachten, dat ik nee zeg tegen de sixties
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
arjanh schreef:MrJohn schreef:hoe moet dat dan met MuseTimmus schreef:@MrJohn
Er is voor alles een tijd en een plaats arjanh, maar je brengt me wel op een idee, een Muse-night
MrJohn- Chief
@MrJohn
Ik vind de sixties ook een geweldig decennium, dus daar ligt het zeker niet aan. Het zou alleen jammer zijn dat een dergelijke avond "ondergesneeuwd" raakt tussen andere evenementen van Orinoco. Ik ben dus helemaal vóór, maar zou er wel voor pleiten de uitzending op een ander moment te plannen.
Ik vind de sixties ook een geweldig decennium, dus daar ligt het zeker niet aan. Het zou alleen jammer zijn dat een dergelijke avond "ondergesneeuwd" raakt tussen andere evenementen van Orinoco. Ik ben dus helemaal vóór, maar zou er wel voor pleiten de uitzending op een ander moment te plannen.
Timmus- Beheerder
Wall Of Sound :: Orinoco Radio :: Uitzendingen :: DJ Roche
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Vandaag om 11:31 van sokratikos
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
Vandaag om 11:29 van sokratikos
» Timmus presents: de beste albums van 2023